گفتگوی غير مستقيم پيك نت با مسئولين چند شركت اينترنتی

ارسال سی دی سانسور

به شركت های اينترنتی



قاچاق قرص methotrexat

نوزادان ناقص الخلقه ايران

بيش ازمجروحان شيميائی

 
           ! به آگاهي می رسانيم: روزنت پيك درحال انتقال بر روی يك سرور جديد است و به همين دليل در روزهای اخير دسترسی به آن، در برخی كشورها و در ساعات مختلف با دشواری های فنی همراه شده است. اين دشوارِيها بزودی رفع شده و همزمان با آن امكانات ما روی شبكه جهانی گسترش خواهد يافت 

هنر و انديشه


تيمورترنج

شاعرجنگ و رنج

خاموش شد

موسيقی عربی خوزستان  


آغازگرداستان نويسی

نوين سياسی درايران

يكصد سالگی

بزرگ علوی


رقابت

درسانسور موسيقی
بين ايران و زيمباوه

فستيوال فيلم
 در تهران

انتشار شماره جديد

خبرنامه فرهنگستان هنر

طلای سرخ
وقف "بم" شد

نخستين

جشن بازيگر


موسيقی پاپ

پس از انقلاب

مثنوی

قصه خون دل

"سايه"


حسين عليزاده:

موسيقی نه در جهان

بلكه در ايران مشكل دارد

بهترين های

جشنواره

آفتاب يزد

                info@peiknet.com  

در آستانه تشكيل اجلاس حكام اتمی

پرسش مهمی كه ممكن است ايران ناچار شود به آن پاسخ بگويند

از كدام كشورقطعات ساخت

سلاح اتمی وارد ايران شده؟


دهان همه را بايد بست

تا هاشمی رفسنجانی تاريخ را تحريف كند!

هاشمی رفسنجانی نقش آفرين 25 سال حيات جمهوری اسلامی است. دراين ترديد نيست، اما بی شك يادداشت های روازنه او تاريخ 25 ساله انقلاب و جمهوری اسلامی نيست. مانند خاطرات اسدالله علم كه تاريخ 24 ساله سلطنت محمد رضا پهلوی نيست. او بسيار می كوشد آنچه را می نويسد تاريخ 25 ساله اخير ايران قلمداد شود و به همين دليل نيز هربار كه گوشه ای ازانبوه واقعيات پنهان اين 25 سال فاش می شود، برآشفته شده و درمقام پاسخگوئی بر می آيد. البته در راس اين مسائل ماجرای ادامه جنگ با عراق است كه می كوشد شانه خود را از زير بار آن بيرون بكشد! او اخيرا در جمع كاركنان و مديران مركز اسناد انقلاب اسلامی كه يكی از صادركنندگان فتوای قتل های زنجيره ای بنام حجت الاسلام روح الله حسينيان( با نام مستعار خسرو) در راس آنست گفت: «تاريخ انقلاب را كسانى مى نويسند كه امانتدار نيستند و علت آن اين است كه كسانى كه اهل قلم و فكر هستند از رژيم طاغوت بوده يا از انقلاب دلزده شده و به خارج رفته و يا گروه هاى ضدانقلاب فعلى و انقلابيون قبلى هستند. اين عده فكرهاى بزرگ داشتند اما تصور مى كردند كه اين انقلاب براى آنان است، ما مبارزات آنان را ستايش مى كرديم اما وقتى امام و مردم آنها را از زندان آزاد كردند از مردم و امام طلبكار بودند. اين عده با تحريم انتخابات و مسئله دار دانستن آن مى خواستند به انقلاب ضربه وارد كنند. امروز نيز كه بيكار شده اند تاريخ را وارونه مى نويسند و با انتشار آن از طريق سايت ها، راديوها و روزنامه ها قصد مشوش كردن تاريخ انقلاب را دارند . اين اظهارات تحريك آميز رفسنجانی آشكارا اصلاح طلبان و نسل اول نيروهای مذهبی انقلاب را نشانه گرفته است. يعنی همان كسانی كه رفسنجانی بدليل راه نيافتن به مجلس ششم كينه ابدی آنها را در سينه دارد. كينه ای كه شايد اگر فرصتی فراهم شود فاجعه دهه 60 را موجب خواهد شد. به زعم هاشمی رفسنجانی همه بی خود می گويند و غلط، جز او. همه بايد دهانشان بسته شود تا دهان او باز بماند، حتی اگر در نماز جمعه تهران باشد و معترض نه روشنفكر و خارج كشوری، و نه ملی مذهبی و داخلی. اين عكس مربوط به يكی از نماز جمعه های اواخر سال 82 او در تهران است. دهان يك معترض به غارتگری را بسته و از صف نماز بيرون می كشند تا هاشمی رفسنجانی به تاريخ بافی اش ادامه دهد.


جمع آوری يك طومار در دانشكده پزشكی تهران

دانشجويان چگونه بگويند

چه چيز را نمی خواهند؟


هنوز نمی دانند آب از سر چشمه گل آلود است

يك نسل ديگر

ساده انديشان نوين در جنبش دانشجوئی


نیویورک تایمز و ماجرای احمد چلبی

چتر سوراخ امنیتی سپاه و بیت رهبری

رمز اطلاعاتی ج.ا دراختیار امریکا و

مامور امنیتی ج. ا عامل خبری امریکا!


عضو كميسيون امنيت ملی مجلس ششم:

ولايت ثروت و تفنگ فرماندهان سپاه در حاكميت


فرمان عمليات انتحاری از داخل هواپيمای 125 ميليون دلاری!


رئيس جمهور جديد عراق:

مقابله با دشمن خارجی هدف دولت جديد عراق است

برای رئيس جمهوری جديد عراق، امريكا و انگلستان كه صدام را برده و او را آورده اند دشمن  نيستند. اين اشاره صريح ترازآنست كه در جمهوری اسلامی كسی آن را نفهمد!


اين جنگی خانگی درخواهد گرفت؟
جيش المهدی مقتدا صدر لشكر بدر مجلس اعلا


 حساب بانكي پيك
S.G
.
Bardeh
 
Kontonr.: 277978300
 BLZ:100 700 24
 
DeutsheBank (Germany)

نشاني پستي پيك نت
 
KHMI
 
Postfach 210453
 10504 Berlin-Germany


14 خرداد 1383


دريچه ای به جهان


تظاهرات مردم ایتالیا

علیه حضور

ارتش این کشوردر عراق

صدها تن از مردم ايتاليا در اعتراض به حضور کشور شان در عراق در مرکز رم دست به تظاهرات زدند . اين تظاهر کنندگان درحاشيه يک رژه نظامي در مرکز و رم دراعتراض به حضور ارتش ايتاليا در عراق، با شعارهای " حالا صلح " ، "ارتش از عراق خارج شو" همراه بود. ايتاليا سه هزار نيروي نظامی درجنوب عراق دارد.


حمله ای ديگر به
 سه امريكائی در عربستان

 يك شهروند مسلح عربستاني به سوي چند تبعه آمريكايي در رياض پايتخت عربستان آتش گشود. نيروهاي امنيتي عربستان همچنان به عمليات دستگيري سه تن از عاملان اصلي عمليات تروريستي" الخبر" كه موفق به فرار شده اند ادامه مي‌‏دهند. هم زمان" ريچارد بوچر" سخنگوي وزارت امور خارجه ‌‏آمريكا در سخناني اظهار داشت: هيأتي از سوي دفتر پليس فدرال آمريكا FBI به منظور همكاري با دولت عربستان برای دستگيري تروريست‌‏ها وارد اين كشور شدند.


کاندیدای دمکرات ها در امریکا:

ايران

 عامل گسترش خطر

هسته ای در جهان

 سناتور جان كري، كانديداي انتخابات رياست جمهوري امریکا در گفت و گو با نيويورك تايمز گفت : تمركز بوش روی عراق و غافل شدن از ايران و كره شمالي، عامل پيچيده تر شدن تهديدات جهاني است. ايران از جدي ترين عوامل گسترش خطر هسته اي در جهان است. كره شمالي و ايران و همچنين وجود مواد و تجهيزات هسته اي در جمهوري هاي شوروي سابق، جدي ترين عامل براي افتادن تسليحات غيرمتعارف، به دست گروه هاي تروريستي هستند. این موضع گیری که آشکارا جلب حمایت جامعه پرقدرت یهودیان امریکا را طلب می کند، درحالی از سوی کری بیان شده، که برخی مقامات جمهوری اسلامی  با عدم درک واقع بینانه از استراتژی جنگی امریکا درجهانه، همچنان در در گرو باخت بوش در انتخابات آینده ریاست جمهوری امریکا، روی کار آمدن دمکرات ها و تغییر سیاست های منطقه اری امریکا  را دارند!



گزيده ها