پيک هفته

   

پيک نت

پيوندهای پيک بايگانی پيک

hafteh@peiknet.com

 

    hafteh@peiknet.com

 
 
پيک هفته

 

 
 

 

 

 

 

 

 


كاترين جونز
بدين زيبائی نبود
زيبايش كردند!

 

آنچه می خوانید، شرح حال که چه عرض کنیم شرح زیباسازی خانم کاترین جونز است. همسر مایکل داگلاس. قرار بود این شرح و عکس در پیک هفته منتشر شود، اما دوستان پیک نت از دستشان در رفت و وسط هفته بردند روی صفحه پیک نت.
2 هزاری بر جدول آمار آن روز افزوده شد، اما در عوض، دست ما را برای امروز گذاشتند در پوست گردو. خیلی گشتیم تا عکس های دیگری از ایشان پیدا کنیم و در کنار آن عکس قدیمی بگذاریم تا تلطیف نگاهی را موجب شویم. آن شرح ماجرا و عکس نوجوانی جونز را که دوستان پیک نت از هول حلیم افتاده بودند در دیگ و آن را وسط هفته برده بودند روی شبکه در ادامه می خوانید:

 

 
   


كاترين زتا جونز، اين روزها به بهانه های مختلف عكس روی جلد مجلات وسط هفته اروپا و امريكاست. تا مدت ها، ازدواج او با "مايكل داگلاس" هنرپيشه روز هاليوود و پسر "كرك داگلاس" بازيگر پرقدرت و افسانه ای هاليوود(از جمله اسپارتاكوس) سوژه اين مجلات بود. مدتی نيز زيبائی و نقش او در فيلم "زورو" سوژه بود. اكنون چند عمل جراحی كه روی او شده تا به شكل امروز در آمده سوژه است. البته اين سوژه آخر با واكنش های تند "كاترين جونز" همراه شده و عليه چند عكاس حرفه ای كه مخفيانه از او عكس گرفته اند چند بار سخن گفته است. ورزش مورد علاقه او در نواجوانی ژيمناستيك بود و هنرش باله. می گويند جراحی بينی كرده، اما مدركی نشان نمی دهند. می گويند يك عمل 44 دقيقه ای نيز روی صورتش انجام داده تا به شكل امروز در آمده است. اين يكی را تكذيب نمی كند زيرا عكسش را هنگام خروج از كلنيك با عينك تيره گرفته اند. اين عمل برای برداشتن پف چشم های او انجام شد. آرايش او با ديگر هنرپيشه های هاليوود متفاوت است، همچنان كه گريم او متفاوت است. چندبار در مصاحبه هائی كه با او شده در باره جراحی ها و بويژه جراحی سينه هايش نيز از او سئوال كرده اند، اما هر بار به نوعی از پاسخ طفره رفته است. 1 متر و 74 سانتيمتر قد دارد و متولد 1969 است. مايكل داگلاس( شوهر كاترين) 3 سال از پدر وی بزرگتر است! مردی كه در افريقا شكارگاه اختصاصی دارد و از ثروتمندان بنام هاليوود است. كاترين جونز با بازی در "زورو" انتونيو بندارس درخشيد و با همين بازی، مايكل داگلاس گرفتارش شد!