ايران

پيك

                         
 

عليرضا رجايی:

رفسنجانی می آيد

تا از خود اعاده حيثيت كند!

 
 

"عليرضا رجايی” از بنيانگذاران "ائتلاف ملی – مذهبی” كه از تهران برای مجلس ششم رای آورده بود اما احمد جنتی آراء او را باطل كرد و بجای وی "حداد عادل" را فرستاد به مجلس ششم، در حاشيه بازديد از نمايشگاه كتاب و مطبوعات، گفت:

فكر مي‌كنم در ميان كانديداهای موجود، دكتر"ابراهيم يزدی” يك سياست مدار حرفه‌ای است كه به قاعده بازي‌های سياسی آشناست و سوابق خوبی دارد. در وهله دوم، به عقيده من دكتر"مصطفی معين" تيم باتجربه‌تری برای پي‌گيری مطالبات اصلاح طلبان دارد.

اصولا بن بست سياسی كه امروز عده‌ای از آن سخن مي‌گويند به نظر من وجود ندارد، من فكر مي‌كنم چالش‌های موجود نيز مانند بسياری از معضلات دوره‌های گذشته تاريخ قابل حل هستند. معادلات بين‌المللی نيز كاملا به نفع جريان دمكراسي‌خواه در كشور است 

در مورد هاشمی رفسنجانی نيز رجائی گفت:

وجود دو عنصر در افكار عمومی احتمال آمدن هاشمی را تقويت مي‌كند، يكی اينكه عده‌ای معتقدند هاشمی از ظرفيت و توان لازم برای مقابله با جريان اقتدارگرا برخوردار است و ديگر اينكه با توجه به فشارهای خارجی توان تغيير مناسبات بين‌المللی را دارد. ضمنا، هاشمی قصد دارد با حضور خود در اين دوره انتخابات رياست جمهوری، از آخرين فرصت موجود برای نوعی اعاده حيثيت استفاده كند.

  
 
                      بازگشت به صفحه اول
Internet
Explorer 5

 

ی