pyknet پيك نت

سخنان عموئی دربرابر اوين
تحصن درحال گسترش
درمقابل زندان اوين



اعلام حمايت جامعه روحانيت از‌هاشمی رفسنجانی درانتظار
آغاز جنگ روانی جديد
به رهبری ستاد قاليباف

كی از كی
حمايت می‌كند؟


تقسيم آراء

ميان كانديداها

بهزاد فراهانی:
هنررا در
ستادهای انتخاباتی

ارزان نفروشید

روحانيون

راستگرا

به ميدان

فراخوانده شدند

گردانندگان گروه های فشار، وابستگاه مدرسه حقانی و مجله پرتو سخن آيت الله مصباح يزدی، رهبران بسيج و نيروی انتظامی قم كه نام خود را "ائتلاف بزرگ پيروان امام ورهبری”گذاشته اند، در نامه‌ای به اعضای جامعه مدرسين حوزه علميه قم، و برخی از مراجع چون فاضل لنكرانی، مكارم شيرازی، بهجت،نوریهمدانی، تبريزی، شبيری زنجانی، وحيد و صافی گلپايگانی، درخواست كرده‌اند كه به نامزدهای اصولگرا(آنها كه چهارتركه سوار دوچرخه شورای نگهبان شده اند) توصيه كنند بر يك‌نفر اجماع كنند.

محمد رضا باهنر نيز كه رهبری فراكسيون وابستگان موتلفه اسلامی، بنياد رسالت، جامعه

روحانيت مبارز و اقمار آن (مانند انجمن اسلامی مهندسان و...) را در مجلس هدايت می كند گفت:

«در شرايط حاضر چندان به اجماع اميد نداريم

قدرت‌الله ايمانی كه از خرم آباد به مجلس فرمايشی برده شده گفت:«توصيه‌ام به چهار كانديدا اينست كه يا به نفع هاشمی كنار بروند و يا به عنوان كانديدای سايه عمل كنند و اولويت را به هاشمی دهند و خودشان را زياد مطرح نكنند. اين بهترين خدمت به نظام است.»


ناله ها فرياد
و فريادها
جبهه می شود

مرضيه لنگرودی

كار كرد اين جبهه نه به خاطر انتخاب يك رييس جمهور بلكه بعد از انتخابات مشخص می شود، چرا كه جناح راست همان گونه كه هر 9 روز يك بار برای دولت خاتمی بحران آفريدند و باعث شدند كه دولت خاتمی ناكارآمد جلوه كند می توانند در مورد دولت اصلاح طلب آينده نيز اين روند را تكرار كنند اين مساله در صورتی كه احزاب و گروههای حامی معين اندك باشد قابليت اجراء دارد، اما گروههای اقتدارگرا در برابر جبهه دموكراسی خواهی ناتوان خواهند بود...

موسوی خوئينی

دبير كل ادوار

تحكيم وحدت:

اگرقبول داريم كه پياده سازی دموكراسی در ايران با حضور تانك‌های آمريكايی تحقير آميز است، راهی به جز تشكيل اين گونه ائتلاف‌ها و حذف مرزبندي‌های غير ضروری

نداريم... همه‌ی تشكل‌های سياسی و اجتماعی فعال زنان، كارگران، دانشگاهيان ،معلمان و غيره كه با مشی غير خشونت آميز به دنبال تحقق دموكراسی و رعايت حقوق بشر هستند بايد بدون تنگ نظری در اين جبهه فرصت حضور يافته و خود مانيفست حركت را تدوين كنند..

 فراهانی نماينده

پيگير مجلس ششم

در افشای

زندانهای مخفی

تجربه سال های اخير نشان داده است تلاش برای نهادينه كردن دموكراسی به صورت پراكنده و بدون همكاری متقابل نيروهای دموكراسی خواه و مدافع حقوق بشر ميسر نيست و اجماع سراسری لازم است... بيانيه بخشی از نيروهای پيشگام جريان روشنفكری و ملی در ايران نشان داد كه بحث تحريم و ترويج بی عملی هيچ جايی در فضای روشنفكری ايران نخواهد داشت..

انصاری راد رئيس كميسيون اصل 90 مجلس ششم:  تشكيل جبهه دموكراسی و حقوق بشر از ضروريات و لوازم حاكميت مردم بر سرنوشت خويش است كه جزء اصول قانون اساسی و بخصوص اصل 56 قانون اساسی می باشد... همه احزاب و گروه های سياسی كه به دنبال نجات كشور هستند و برای خروج ملت از اين بن بست می كوشند می توانند در اين پروسه ملی شركت كنند ودايره دموكراسی خواهی را گسترده تر كنند...

قوامی پيش نماز

تحصن نمايندگان

مجلس ششم و

رئيس كميسيون

قضائی آن مجلس: كسانی كه به آزادی مصرح در قانون اساسی و اصل دموكراسی اعتقاد دارند بايد در اين جبهه حضور يابند كه اين مهم در تفاهم ملی در كشور و ارتباط با جهان بين الملل نقش بسيار موثری را ايفا می كند..


 
 

گنجی ساعاتی پیش(امروز- جمعه) به همسر خود نوشت:

به اوین باز می گردم

اگر کشته شوم

همه میدانند مسئول کیست!ا

کبر کنجی با انتشار یک نامه سه صفحه ای خطاب به همسرش، برای رفتن به زندان اوین اعلام آمادگی کرد و نوشت: من خود را به آقایان معرفی می کنم، اما اگر من را به زندان بازگردانند، اما همان لحظه ورود اعتصاب غذا خواهم کرد.
من نمی خواستم از زندان بیرون بیآیم. عباس عبدی با من مذاکره کرد و بعد یک مقام بلند پایه قضائی با من وارد مذاکره شد و با یکماه مرخصی من موافقت کرد. سپس یک مقام امنیتی بلند پایه با من وارد مذاکره شد و گفت که مقامات ارشد نظام منتظر خروج من از زندان هستند. عباس عبدی این مذاکرات را هم بصورت تلفنی درجریان بود. من بیرون آمدم. بحثی بر سر یک هفته نبود بلکه توافق بر سر یکماه بود. آنها زیر توافق خودشان زده اند و این نشان می دهد که هیچ اعتمادی به دستگاه قضائی مملکت نیست. من اگر در اوین به بند 2 الف حراست سپاه، بند حراست نیروی انتظامی و یا حراست قوه قضائیه برده شوم و همان ماجرائی تکرار شود که منجر به قتل زهرا کاظمی شد بدانید: من سر خود را به دیوار سلول نکوبیده ام، آن را کوبانده اند! برمن مشخص است و بر همگان نیز معلوم است که چه کسی مسئول این قتل است.
من نمی دانم اگر کسی بگوید مسئولین نظام را قبول ندارم 2 هزار روز زندان هم هنوز برایش کافی نیست؟
بخواهند یا نخواهند این شب تاریک بسر خواهد رسید و رو سیاهی به ذغال خواهد ماند.

 متن کامل نامه گنجی به همسرش


مصاحبه ابتكاری و مستند
با آيت الله خمينی
درباره رويدادهای امروز

1- از شخص اول مملكت هم مردم ميتوانند شكايت كنند.2- حق ندارند يك سيلی به زندانی بزنند.3- حكومت حق تعرض به روزنامه‌ها ندارد.3- آزادی بيان در راس امورجمهوری اسلامی است.4- زنان با مردان برابراند.5- مجلس بدون رضايت مردم غير قانونی است.6-  آقای خامنه‌ای كه هيچ، اگر من هم يك پايم را كج گذاشتم، مردم بگويند پايت را كج گذاشتی.


ملت 1 - حكومت صفر

تهران ديشب، شادترين شب سالهای اخير خود را پشت سر گذاشت. اين شادی ملی، نمايشی از وحدت ملی است، اما حكومت ازدرك و پذيرش آن عاجز. اين انفجارشادی، خشم نهفته ايست كه سينه مردم و بويژه نسل جوان سرشاراز آنست. دو چهار سال، 8 سال همان‌هائی در برابر آن ايستادند كه حالا قاليباف و احمدی نژاد را به ميدان فرستاده اند تا از همين نسل رای رياست جمهوری بگيرند! همان‌هائی كه سمبل ضديت با شادی و مروج خرافات و مبلغ تحقير و سركوب در سيمای جمهوری اسلامی"علی لاريجانی" را به ميدان فرستاده اند تا از همين نسل جواز رياست جمهوری بگيرد! برای اين نسل مجلس فرمايشی را درست كرده اند كه عشرت شايق در آن، سخنگوی دختران و زنان اين نسل باشد!
اين ناممكن، هرگز برای اين نسل ممكن نخواهد شد. جنگ داخلی خواهد شد،‌بی‌اعتنائی به سرنوشت ميهن و حاكميت خواهد شد، ترور و فرار مغزها خواهد شد و... اما تسليم نخواهد شد. در اندرون محافل پنهان حكومتی كه برای صندلی رياست جمهوری طرح و نقشه می‌ريزند و وزير و وكيل می‌تراشند، كسی به هوش خواهد آمد؟ یا در باز هم برهمان پاشنه خواهد چرخید که تاکنون چرخیده است؟ هنوز در سیمای جمهوری اسلامی در ها را بر روی همین پاشنه باز می کنند. همه پوزخند می زدند، وقتی در خلال بازی و بویژه پس از گل پیروزی ایران؛ سیمای جمهوری اسلامی مردم را به ماندن درخانه فرامی خواند و وعده می داد که : از خانه بیرون نروید، ما با بازیکنان مصاحبه هائی داریم که دیدنی و شنیدنی است! آنها که این سرود را یاد گردانندگان سیمای جمهوری اسلامی داده بودند، هنوز نمی خواهند باور کنند که مسئله، بردوباخت در بازی فوتبال نیست، مسئله خشم و اعتراض است، مسئله نارضائی از حاکمیتی است که مردم را همچنان نادان و ساده لوح فرض کرده است. با همین فرضیه به جنگ رای و خواست مردم رفته و می خواهند قالیباف و احمدی نژاد را به کاخ ریاست جمهوری بفرستند و اگر توانستند لاریجانی را. نیاموخته اند و نمی خواهند بیاموزند. مسئله اینست!


آرايش آراء كانديداها در 28 استان كشور تا 3 شبنه شب
پيشتازان انتخابات
در8 استان بزرگ معين
و در19 استان‌هاشمی


بيانيه ديده بان حقوق بشر
درحمايت از بازنگشتن گنجی به زندان


قاتلان آزادند - زرافشان زندانی
تحصن در مقابل زندان اوين

كانديداهای نظامی كوچكترين شانسی در كردستان ندارند
3 ميليون رای كردهای ايران
پشتوانه محكم دكتر معين


اسناد قتل های زنجيره ای
درخانه فلاحيان پنهان بود
اين اسناد  تحت پوشش يك سرقت عادی، همراه با
8 كيلوطلای همسرفلاحيان به محل ديگری منتقل شد


امضای منشور 13 ماده ای
ميان كارگران و دكتر معين

10 فرمان
برای تحريم انتخابات
سياوش ر. م.


به صفحه جديد پيوندهای پيك نت خوش آمديد
انتخابات بله - تحريم نه
جنب و جوش ناگهانی وبلاگ ها


گفتگوی انصارحزب الله و معينی ها در اصفهان
يكی بُگو
يكی بِِسون


پگاه آهنگرانی
"پاسداشت آزادی" را
دريك دقيقه ساخت


http://osyan.blogspot.com/2005/05/ring.html
نوبت به ما رسیده!
دوم خرداد روزنامه ها
27 خرداد وبلاگ ها


http://votes.blogfa.com
وبلاگ  سهم ما از دموكراسي  
آيا تحريم اين انتخابات به بحران
مشروعيت رژيم تبديل خواهد شد؟


اين آهنگ و ترانه درايران دست به دست می شود
نه شاه - نه شيخ
بايد دولت بنام ما افتد!
برنده دومين دوره موسيقی زيرزمينی اينترنتی


مباد، كه ايران نباشد
همان به، كه آنان نباشند!
فقهای تاريك انديش شيعه
همان موبدان عصرساسانی اند
                                سين . ابراهيمی


سهم خود را در بهره گیري از این روزنت بپردازید

این یگانه منبع درآمد پیک نت براي ادامه انتشار است.


 حساب بانكي پيك
S.G
.
Bardeh
 
Kontonr.: 277978300
 BLZ:100 700 24
 
DeutsheBank (Germany)

نشاني پستي پيك نت
 
KHMI
 
Postfach 210453
 10504 Berlin-Germany


    

 

19 خرداد 1384 9 ژوئن 2005


اينجا ببينيد!
كلكسيون ديدنی
كارزار انتخاباتی


10 کتاب
درلیست
سیاه امریکا

نشريه معتبر آمريکايی Human Events ليست کتاب هاي بسيار مضر سده 19 و 20 را منتشر کرد. اين نشريه از سال 1944 چاپ می شود و تا اندازه ای درميان بخش محافظه کار جامعه آمريکايی محبوب است. رونالد ريگان زمانی اعتراف کرد که اين نشريه, مجله هفتگی محبوب او بوده است. انتشار علنی این لیست، عملا بشارت دوران مکارتیسم را در قرن 21 در امریکا میدهد. مرور کنید:
1- « مانيفست حزب کمونيست» کارل مارکس و فردريش انگلس.( سال چاپ 1848 )
2- نقل قول های مائو تسه دونگ ( کتاب کوچک سرخ , 1966 )
3- « رفتارشهوانی انسان » آلفرد کينسی( 1948)
4- « دمکراسی و آموزش» جان دويی ( 1916)
5- « کاپيتال » کارل مارکس ( 1894-1867 )
6- « راز لطافت » بتی فريدن ( 1963 )
7- « دوره فلسفه مثبت » آگوست کانت ( 1842-1830 )
8- « اين سوی خير و شر » فردريش نيچه ( 1886 )
9- « تئوری عمومی اشتغال , بهره و پول » جان مينارد کينز ( 1936 )
10- نبرد من- هیتلر


ديدار مهم
وزيرخارجه انگلستان
با مقامات اسرائيل

جك استراو وزير خارجه انگلستان وارد تل آويو پايتخت حكومتی دولت اسرائيل شد تا با مقامات اين كشور گفتگو كند. گفته می شود مسئله ايران و فعاليت های هسته ای آن در راس مسائل مورد مذاكره قرار دارد. محافل سياسی انگلستان اين احتمال را قوی می دانند كه دولت اسرائيل ديدگاه های خود را در جهت مقابله جدی و نظامی با فعاليت های هسته ای ايران را به وزير خارجه انگلستان بقبولاند.


لغو همه پرسی
قانون اساسی
 اروپای واحد
درانگلستان

بدنبال پاسخ منفی مردم هلند و فرانسه به قانون اساسی اروپا، «جك استراو» وزير امور خارجه انگلستان در مجلس عوام اين كشور حضور يافته و اعلام داشت كه همه پرسی قانون اساسی اروپا در انگلستان به تعويق افتاده است. وی گفت كه تاريخ اين همه پرسی بعدا اعلام خواهد شد. (به گزارش اتحاد آلمان با امريكا و انگلستان، درهمين شماره مراجعه كنيد)


تحولات درمصر
ناصريست ها
به صحنه
باز می گردند
!

اسوشيتدپرس از مصر گزارش داد كه  يكی از نخست‌‏وزيران سابق مصر به همراه شماری از قضات و روشنفكران اين كشور، يك ائتلاف سياسی عليه ادامه حكومت حسنی مبارك تشكيل داده و در انتخابات آينده رياست جمهوری شركت خواهند كرد. "عزيز صدقی” نخست‌‏وزير سابق مصر اعلام كرد كه ائتلاف ملی برای انتقال دموكراتيك برای مبارزه با ديكتاتوری و فساد در حكومت مصر، تشكيل شده است."يحيی الجمال" از وزرای سابق حكومت مصر و از اعضای اين ائتلاف نيز اعلام كرد: ‌‏ما مخالف ديكتاتوری و مخالف كسانی هستيم كه درهای كشور را بر روی تغييرات صلح‌‏آميز بسته‌‏اند. "مصطفی بكری” سردبير نشريه "الأسبوع" مصر و سخنگوی اين ائتلاف نيز گفت‌‏: "ائتلاف ملی برای انتقال دموكراتيك" ابتدا با ساير احزاب مخالف حكومت مصر مذاكره خواهد كرد و آن‌‏گاه با همكاری اين احزاب، پيش‌‏نويس قانون اساسی جديد مصر را تدوين مي‌‏كند.  بيشتر اعضای ائتلاف ملی برای انتقال دموكراتيك را اعضای دولت "جمال عبدالناصر" رئيس‌‏جمهور سابق مصر و نويسندگان و حقوق‌‏دانانی تشكيل مي‌‏دهند كه به روند اصلاحات در مصر پيوسته اند. اين ائتلافل درحالی تشكيل شده كه تظاهرات خيابانی بصورت متوالی در مصر و بويژه در قاهره پايتخت اين كشور، عليه ادامه رياست جمهوری حسنی مبارك جريان دارد.