pyknet پيك نت

حزب توده ايران
مردم را برای رای قاطع به
دكترمعين، به صحنه فراخواند



دولت قاليباف
شكنجه گران و بازجويان
آماده اشغال وزارتخانه شده اند

حمايت‌ها و اطلاعيه‌ها


حزب توده ايران با انتشار بيانيه‌ای از مردم دعوت كرد به دكتر معين رای بدهند. بخش‌هائی از اين اطلاعيه بصورت مستقل دراين شماره منتشر شده است.
فرخ نگهدار از رهبران سابق فدائيان خلق نيز در مقاله‌ای تازه و بلند بالا، نقطه نظرات جديدی را در ارتباط با انتخابات مطرح كرده است. او دراين مقاله بلند و خسته كننده، كه همه نوع حرفی در آن زده شده تا همه كسانی كه او با آنها در ارتباط است راضی باشند، بالاخره نوشته كه با تحريم مخالف است و بايد از معين حمايت كرد. نگهدار می‌نويسد: من فعالانه با تاكتيك تحريم مخالفم و سعی كرده‌ام نشان دهم كه وضعيت به گونه‌ای نيست كه دعوت به تحريم به حدی گسترش يابد كه مشروعيت نظام را زير سوال ببرد. حداكثر دامنه تاثير تحريم كاستن از آرای معين است و هر يك رای كه از معين كم شود به نفع پيروزی رفسنجانی و يا قالی باف است.
مصطفی مدنی از ديگر رهبران طيف فدايی نيز در مقاله‌ای مشابه تاكيد كرده: اگر می‌توانستم در ايران باشم حتما برای كنار راندن آقای‌هاشمی به معين رای ميدادم.
حزب دمكراتيك مردم ايران نيز در بيانيه‌ای مردم را به شركت در انتخابات و رای به معين دعوت كرد. در بيانيه اين حزب گفته می‌شود:
آزاديخواهان ايران نبايد با اين استدلال كه چون پيش شرط‌های انتخابات آزاد فراهم نيست و يا تا ساختار قدرت تغيير نكند كاری از پيش نخواهد رفت، دست روی دست بگذارند و ميدان را برای جناح راست محافظه كار باز گذارند. در شرايط كنونی، با توجه به فشردگی رقابتهای انتخاباتی، شكست يا پيروزی دكتر معين تنها به ميزان حضور يا عدم حضور مردم و نحوه مشاركت آزادی خواهان ايران بستگی دارد. .... حزب دموكراتيك مردم ايران شهروندان ايرانی را فرا می‌خواند كه با حضور گسترده در انتخابات ٢٧ خرداد و رای به دكتر معين مانع ازيكدست شدن حاكميت وبسته ترشدن فضای سياسی شوند.


سرداران رياست جمهوری
روی نادانی مردم حساب نكنيد
چهره واقعی شما را می شناسيم

حسين زمان


محمد علی عموئی :

شرط حضور
در یک جبهه

رضوی فقيه

فريب نخوريد!

چكمه ها را

خواهند پوشيد!

اهل تحريم!

برای خودتان

سنگرنسازيد


تقسيم آراء

ميان كانديداها

بهزاد فراهانی:
هنررا در
ستادهای انتخاباتی

ارزان نفروشید

 
 
گزارش مستقيم پيك نت از همايش استاديوم تربيت بدنی دانشگاه تهران
اين يك همايش واقعی انتخاباتی بود

مصاحبه محمد رضا خاتمی:
تتمه مشروعيت نظام
درگرو انتخابات جمعه
جمعيت خاموش و ناراضی بسرعت بيدار و فعال شده

تقلب در انتخابات و به زور رای گرفتن از مردم، به تتمه مشروعيت نظام نيز خاتمه می دهد و ما با روند غالب جهانی كه زير پوشش دمكراسی خواهی عمل می كند روبرو خواهيم شد.

1- رشد گرايش مردم به سمت معين، به آن دليل است كه مردم او را از جنس خودشان يافته اند و او تنها كانديدائی است كه از ضرورت اصلاح نظام سخن می گويد. 2- ما دراين 8 سال فهميدم و اكنون يقين داريم كه دمكراسی پيشوند و پسوند نمی خواهد. با همين درك است كه معين اولين لايحه ای كه به مجلس خواهد برد "عفو عمومی” است3-  فرمانده كل قوا رهبر است اما اداره و سازماندهی نيروهای مسلح بايد طبق قانون انجام شود نه به ميل رهبر. 4- ما نسبت به يك مرحله ای شدن انتخابات و پيروز معين در همان مرحله اول اميدوار شده ايم، اما اگر كار به مرحله دوم هم بكشد نگران نيستيم، معين قطعا در آن مرحله پيروز خواهد شد.5- فرض محال آنست كه معين به مرحله دوم نرود، در آن صورت ما در باره حمايت از كانديداهای مرحله دوم تصميم خواهيم گرفت.


مصاحبه كوتاه مصطفی تاج زاده با "ايران ما"

شك نكنيد! معين در دور

اول 50 درصد را می آورد

درهای كابينه معين به روی ملی– مذهبی ها باز است

                                            آرش سيگارچی


در آستانه رای گيری
موج فراخوان حمايت از معين
در سراسر ايران بالا گرفت
بيانيه روشنفكران، روزنامه نگاران، مدافعان حقوق زنان،
 هنرمندان و سينماگران درحمايت از معين

از جمع امضا كنندگان از چپ به راست و از بالا به پايين
بابك احمدی - اعظم طالقانی - منوچهر آتشی - شادی صدر - ابراهيم يونسی - پگاه آهنگرانی - عليرضا رجايی - ژيلا بنی يعقوب - محمد علی موحد - منيژه حكمت - شهربانو امانی - عليرضا علوی تبار - شهلا شركت - كمال اطهاری -محبوبه عباسقلی زاده


گفتگوی پريسا عمادی با عزت الله سحابی: تصورمی كنم
جز جناح راست
كسی بمب منفجر نمی كند!


ارزيابی مسعود بهنود از انتخابات 27 خرداد
12 ميليون رای
نبرد برای ادامه انفعال دانشجويان
يا به ميدان آمدن آنها با اين رای
احمدی نژاد، يعنی لاريجانی و قاليباف هم يعنی احمدی نژاد!


آخرين سخنرانی پيش از رای گيری
خاتمی نشانه های معين را
برای انتخاب به مردم داد


رضوی فقيه:

اكثريت انجمن های تحكيم

پشت دكترمعين ايستاده اند

يك گزارش محرمانه
انفجارهای انتخاباتی کارسردارذوالقدر


شكايت و افشاگری رفسنجانی
دههافرمانده سپاه درستادهای انتخاباتی
قاليباف، لاريجانی و احمدی نژاد


اخبار و گزارش‌های كوتاه انتخاباتی پيك نت را
در طول روز دراين ستون دنبال كنيد

سی .ان.ان و هاشمی رفسنجانی

هاشمی رفسنجانی درتهران و با کریستین امانپور، برای تلویزیون سی ان ان مصاحبه کرد. این مصاحبه که قطعا بخشی از تبلیغات انتخاباتی هاشمی بوده و با پرداخت هزینه آن به این تلویزیون انجام شده، بازتاب چندانی در داخل کشور نداشت. ظاهرا با آگاهی از همین انگیزه، یعنی استفاده تبلیغاتی و تلقین قطعی بودن پیروزی او در انتخابات به مردم، مطبوعات داخل - جز روزنامه شرق- به آن توجه نکرده اند، چرا که اساسا پیروزی او در انتخابات نه تنها قطعی نیست، بلکه موقعیت او پس از این انتخابات و در صورت شکست درآن، دیگر موقعیت پیش از انتخابات درحاکمیت نیز نخواهد بود تا این نقطه نظرات اعتبار داشته باشد!

شاه بیت پاسخ های هاشمی به کریستین امانپور این جمله و در ارتباط با روابط دولت احتمالی وی با امریکا بود، که ظاهرا مصاحبه نیز با انگیزه اعلام همین نقطه نظر ترتیب داده شد بود: چون هنوزمسئول(رئیس جمهور) نيستم فعلاً حرف قديم خود را در ارتباط با جفاهای امریکا به ایران تكرار مى كنم. شايد اگر مسئوليت را به دست گرفتم چيز ديگرى را براى حسن نيت آمريكايى ها بيان كنم. فكر مى كنم زمان بازشدن صفحه جديدى در روابط دو كشور فرا رسيده است.

خبرگزاری مهر عکس های متعدد زمان آمادگی رفسنجانی برای این مصاحبه و دیدار با خانم امانپور را مخابره کرده است. عمده ترین بخش این مصاحبه به رابطه ایران با امریکا مربوط بود که هاشمی رفسنجانی نیز ظاهرا برای طرح همین نقطه نظرات از تلویزیون سی ان ان وقت خریده بود.

مهدی کروبی رئیس مجلس ششم و كانديداي انتخابات رياست جمهوري درجریان یک سخنرانی در یاسوج فاش ساخت: 150 اسکله غیر مجاز در کشور فعال است و این مبدا رانت‌خواري درکشور است.

لاريجانی- رای تهران تعيين كننده شده است و به همين دليل گفته می‌شود فشار به لاريجانی برای كنار رفتن به سود احمدنژاد با اين تصور خام كه احمدی نژاد درتهران رای می‌آورد زياد شده است.
لس آنجلسی‌ها- از 48 ساعت پيش، با موافقت سپاه پاسداران و سازمان امنيت موازی، پارازيت از روی شبك‌های تلويزيونی معروف به لس آنجلسی و برخی تلويزيون‌های ماهواره‌ای ديگر كه سياست تحريم را‌بی‌وقفه و با هيجان تبليغ می‌كنند برداشته شده است. نه تنها اين پارازيت قطع شده، بلكه عده‌ای از گزارشگران امنيتی سيمای جمهوری اسلامی بصورت 24 ساعته برای اين تلويزيون‌ها از داخل كشور و درجهت تائيد تحريم انتخابات برنامه تهيه كرده ومخابره می‌كنند. پخش وسيع گزارش‌های زنده خبری و گفتگو با مردم از داخل كشور برای اين تلويزيون‌ها همگان را به اين يقين رسانده است كه جناح راست برای خانه نشين كردن مردم، علاوه بر انفجار بمب و تهاجم به متينگ‌های انتخاباتی، بهره گيری از برنامه‌های تحريم اين تلويزيون‌ها را نيز در برنامه خود قرار داده است.
سپاه پاسداران- آيت الله موحدی كرمانی، نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران و نايب رئيس مجلس پنجم، گفت كه فرماندهان سپاه حق تخريب هيچ كانديدايی را ندارند. اين درحالی است كه فرماندهان سپاه سرگرم كارو ماموريت‌های انتخاباتی خودشان هستند و می‌دانند كه اين توصيه‌ها بيشتر جنبه تبليغاتی دارد تا دستوری.
دكترپيمان در شيراز- دوشنبه شب دكتر پيمان در سالن "سينا صدرا" شيراز سخنرانی كرد. سخنرانی عمدتا در باره ديدگاه‌های دكتر شريعتی بود. بيش از دو هزار نفر در اين سخنرانی و با اين تصور كه درباره مسائل انتخابات نيز بحث خواهد شد شركت كرده بودند، اما سخنران هيچ چيز در اين باره نگفت و به همين دليل در پايان مراسم انتقاد مردم آن بود كه الان وقت حرف سياسی است نه تبليغ شريعتی.
نظرسنجی دوشنبه شب سايت انتخابات ايران با گرايش به طيف راست جمهوری اسلامی: محمود احمدی نژاد- -3 % محسن رضايی- -4 %قاليباف -14 %لاريجانی -5 %حجت الاسلام كروبی -2 %دكتر معين -23 %مهرعليزاده -10 %هاشمی رفسنجانی 26 %در انتخابات شركت نميكنم -7 %رای سفيد ميدهم -1 %هنوز تصميم نگرفتم1 %

روزنت «ایران ما»

به جمع روزنامه های اینترنتی پیوست


حميدرضا جلايي‌پور در گفت‌وگو با ايلنا‌:

پیش بینی باخت

فراخواندن نیروهای فشار را در دستور قرار


مصاحبه راديوئی سردبير راه توده
مردم را آماده نپذيرفتن
رئيس جمهوری كنيد كه
با تقلب از صندوق بيرون می آيد

شايد شرايط به گونه ای پيش برود، كه برای مقابله با تقلب درانتخابات، صندوق سازی، ترور حكومتی و انفجارهای خيابانی و كشته شدن مردم، سياست "تحريم انتخابات" يك سياست ملی شود، اما هنوز چنين شرايطی نيست و با تمام قوا بايد توطئه منفعل كردن و خانه نشين كردن مردم در روز رای گيری را خنثی كرد. بايد تمام امكانات داخلی و خارجی را به خدمت گرفت تا جلوی تقلب درانتخابات را گرفت و حتی خود را آماده اعلام باطل بودن نتيجه انتخابات در صورت  صندوق سازی، تقلب، به كارگيری زور سرنيزه سپاه و بسيج برای رای گرفتن به سود كانديداهای نظامی و... ساخت.


معين در چهارمحال:
دانشگاه آزاد به يك تجارتخانه تبديل شده
انفجارها و تهاجم ها ازضعف است
ضد اصلاحات، آخرين نفس ها را می كشد


علی افشاری درپی متلاشی كردن دفتر تحكيم است
اعلاميه تحريم انتخابات
از سوی تحكيم وحدت جعلی است
می فرمايند فعاليت علنی بر فعاليت غير علنی مزيتی ندارد!
مجيد حاجی بابايی- عضو شورای مركزی دفتر تحكيم وحدت


يورش سراسری به پوسترهای تبليغاتی
 معين در تبريز و شهرهای آذربايجان شرقی


آزادی
3 ملی – مذهبی
از اوين بيرون آمدند

گفت‌وگوی ژيلا بني‌يعقوب با مصطفی تاج‌زاده:
ملي- مذهی های ايران
در كابينه دولت دكتر معين
سحابی، مهندس ميثمی،عليرضا رجائی و دكتر توسلی


پس از يورش به خوابگاه دانشجويان

نامه كودتائی 1378 قاليباف

و فرماندهان سپاه پاسداران

نامه به رئيس قوه قضائيه و شيرين عبادی
جان او در خطراست
هشدار كميته تحصن
در حمايت از زرافشان


قتل در مترو

اعلام هويت روحانی امنيتی كه مغز

جوان مردم را با گلوله متلاشی كرد


فرمانده كل قوا، مسئول مستقيم انفجارهائی است
 كه نيروهای سپاهی و انتظامی در آن دست دارند
لباس شخصی‌ها، با انفجار
 ميخواهند رئيس جمهور شوند
كابوس دوم خرداد خواب را برجناح راست حرام كرده


به صفحه جديد پيوندهای پيك نت خوش آمديد
انتخابات بله - تحريم نه
جنب و جوش ناگهانی وبلاگ ها


وبلاگ زمستان- محمد حيدری

تحريم

آسان تر از اين
سياستی را می شناسيد؟


وبلاگ "نقطه ديد"
برای فريب مردم
"
سردار" را
به رقص آورده اند


احمدی نژاد
ايران را سراسر
 قبرستان می كند
وبلاگ زيتون


وای بر ما
نبرد 1400 ساله را، چه ساده
دربيانيه های تحريم می گنجانيم!

                                  سين. ابراهيمي


سهم خود را در بهره گیري از این روزنت بپردازید

این یگانه منبع درآمد پیک نت براي ادامه انتشار است.


 حساب بانكي پيك
S.G
.
Bardeh
 
Kontonr.: 277978300
 BLZ:100 700 24
 
DeutsheBank (Germany)

نشاني پستي پيك نت
 
KHMI
 
Postfach 210453
 10504 Berlin-Germany


    

 

25 خرداد 1384 - 15 ژوئن 2005


امروز
20 ميدان تهران
محل ملاقات مردم با
طرفداران انتخابات
 و رای به معين

جدول برنامه
حضور ده‌ها ستم ديده سياسی- روزنامه نگار و وبلاگ نويس طرفدار اصلاحات- زندانيان سياسی- ملی – مذهبی و ياران و همكاران ثابت قدم محمد خاتمی را دراين قسمت بخوانيد:

هر روز ببينيد!
كلكسيون ديدنی
كارزار انتخاباتی


ایران
2/5 برابر
 ژاپن
زندانی دارد

ديدار مهم
وزيرخارجه انگلستان
با مقامات اسرائيل

جك استراو وزير خارجه انگلستان وارد تل آويو پايتخت حكومتی دولت اسرائيل شد تا با مقامات اين كشور گفتگو كند. گفته می شود مسئله ايران و فعاليت های هسته ای آن در راس مسائل مورد مذاكره قرار دارد. محافل سياسی انگلستان اين احتمال را قوی می دانند كه دولت اسرائيل ديدگاه های خود را در جهت مقابله جدی و نظامی با فعاليت های هسته ای ايران را به وزير خارجه انگلستان بقبولاند.


لغو همه پرسی
قانون اساسی
 اروپای واحد
درانگلستان

بدنبال پاسخ منفی مردم هلند و فرانسه به قانون اساسی اروپا، «جك استراو» وزير امور خارجه انگلستان در مجلس عوام اين كشور حضور يافته و اعلام داشت كه همه پرسی قانون اساسی اروپا در انگلستان به تعويق افتاده است. وی گفت كه تاريخ اين همه پرسی بعدا اعلام خواهد شد. (به گزارش اتحاد آلمان با امريكا و انگلستان، درهمين شماره مراجعه كنيد)