رئیس جمهور در کردستان

گام آخر اتمی را ایران

تا پایان سال بر می دارد!


 


پیشنهاد دمکرات ها در سنا

افزایش75 میلیارد دلاری بودجه جنگی امریکا

       پیک هفته 82  ----------27آبان  1385 -18 نوامبر 2006

  infos@peiknet.com  

اخبار هفته

متروی تهران
جدال در 3 جبهه، ميان
هاشمی
- قاليباف- احمدی نژاد

مصاحبه مصطفی تاج زاده

تحريم امريکائی بانک ها

جمعبندی فرمانده سپاه

از آخرين مانور جنگی


گرانی و تورم


جابجائی سرداران کابينه


"بازی شيطانی"
ايران

درکانون بازی بزرگ شیطانی


 

ابراز نگرانی مطبوعات آلمان و جهان - ترجمه و تدوین آزاده تهران

طرح مشترک دیگ چینی و جیمزبیکر

منطقه در دلهره

آخرین ضربه بزرگ امریکا


با 12 میلیارد دلار و 900 کیلومتر کمربند جدید مرزی

عربستان خود را آماده

جنگ شیعه – سنی می کند

مصاحبه با "ريچارد هاس" طرف مذاکره احمدی نژاد درامريکا


سخنرانی فرمانده کل سپاه

برای جنگ های آینده باید آماده شد

"مایکل کلر" کارشناس نظامی درامریکا

نیروهای هوائی و دریائی امریکا

آماده عملیاتی فراترازعراق اند


هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه تهران:

سرانجام مشت آهنین

همان است که صدام گرفتارش شد

مشت آهنين مكرر در همه‌ دنيا تجربه شد، حتی در عراق كه صدام سی سال آن را اجرا كرد، سرنوشتش اين بود كه مردم از اشغا‌لگری مثل آمريكا استقبال كردند. در ارتباط با موقعیت کنونی امریکا درعراق هم گاهی قدرت گرفتار شده، كارهايی می‌كند كه خيلی خطرناك‌تر است. ایران هم مصاف مشكلی با امریکا در پيش دارد.


دیدار پس از رهائی از زندان

شيرين عبادي، بنیانگذار کانون ممنوع از فعالیت "حقوق بشر در ایران" و برنده جایزه صلح نوبل، پس از بازگشت از سفر خارج همراه جمعي از وكلاي دادگستري در خانه علي‌اکبر موسوي خوئيني، دبيرکل سازمان دانش آموختگان ايران اسلامي که از زندان بیرون آمده دیدار کرد. عبادی خود یکی از وکلای موسوی خوئینی است. عبادی دراین دیدار خطاب به موسوی خوئینی گفت: مطمئن هستم که  مردم ايران از شما به دليل تلاش‌هايتان در دوران نمایندگی مجلس ششم در کشف بازداشتگاه ها و زندان های مخفی تقدير خواهند کرد. تجمع خردادماه زنان که شما را نیز به همین مناسبت بازداشت کردند از نظر من کاملا قانوني بود. در مراجع قضايي نيز در اين باره اقامه دعوا شده و اين موضوع را پي‌گيري مي‌كنيم.


دلیل شنود تلفنی، فیلترینگ، پارازیت رادیو- تلویزیونی

کارنامه مخابرات ایران

برای حضور درITU نمره قبولی نگرفت


ماجرای یک شنود تلفنی

لو رفتن بودجه محرمانه اتمی

دلیل برکناری "فرهاد رهبر"؟

ترجمه عسگرداوودی


زنان و دانشجویان ستاره دار

تعدادی از دانشجويان رد صلاحيت‌‏شده در آزمون کارشناسی ارشد که به ستاره داران معروف شده اند در اعتراض به این محرویت، در مقابل وزارت علوم جمع شده و خواستار رفع ممنوعیت ادامه تحصیل خود شدند. این عکس مربوط به این تجمع است. تجمعی که همزمان شد با قطعنامه جدید اتحادیه اروپا در باره نقض حقوق انسانی درایران، تا حدی جلوگیری از ادامه تحصیل. همزمان با این تجمع و صدور قطعنامه اتحادیه اروپا در تهران گفته شد که شماری از زنان فعال در امر حقوق زنان که در سازمان های مختلف کارمعیشتی می کردند، در روزهای اخیر در لیست "ستاره داران" قرار گرفته و زیر فشار ارگان های امنیتی از کار بیکار شده اند.حتی گزارش می شود که آنها زیر فشار قرار گرفته اند تا خانه های سازمانی خود را نیز تخلیه کنند.


فارسی در اینترنت

چهارمین زبان پر مراجعه جهان


پارلمان اروپا

تشدید نقض حقوق بشر درایران را محکوم کرد

رئیس جدید سنای امریکا از حزب دمکرات، بزودی راهی اروپا

 و دیدار و همآهنگی با اتحادیه اروپا می شود.


مصاحبه محمدرضا باهنر

برای تجمع مردم

دو انتخاب را در یکجا جمع کردیم

دولت خیلی فعال است، فکر نکنید گروه های سیاسی خفه شده اند


ابلاغیه وزارت علوم به دانشگاهها

شرایط مملکت اتمی است!


زمینه های جنگ مذهبی

القاعده، آماده بدست گرفتن قدرت درعراق

نوارصوتی رهبر القاعده در عراق:

12 هزار نیروی جنگی القاعده زودتر از آنچه امریکا

 حدس می زند قدرت را در عراق بدست خواهد گرفت.


مصاحبه دبیرکل موتلفه درمشهد

گردش بزرگ در سیاست های موتلفه اسلامی


سهم خود را در بهره گیري از این روزنت بپردازید

این یگانه منبع درآمد پیک نت براي ادامه انتشار است.


حساب بانکی

A.KH.P

ِDeutsche Bank

Konto Nr 4593745

BLZ: 10070024

Germany

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany


 

    

 

 
 

تماس با ما - اشتراك پيك

دیدگاه ها

ذوالفقار شورای نگبهان

بر سر حبیبی هم فرودآمد

با همه بله،

با نجفقلی خان

 هم بله؟

نجفقلي حبيبي رئیس دانشگاه علوم قضائی در دوران نخست وزیر میرحسین موسوی و عضو شورای بازنگری قانون اساسی با تعجب، حیرت و ناباوری نامه ای خطاب به شورای نگهبان نوشت. او که تصور کرده ساده زیستی و باورهای اسلامی و مذهبی معیارهای این دوران شورای نگهبان است، در نامه خود متذکر شد:

«به نظر من، قطعا در اين رويه اشتباهي صورت گرفته است، زيرا سوابق زندگي و عقيدتي اينجانب كه عموما در زندگي اجتماعي تجلي داشته و پنهان نبوده است برخلاف آن است؛ مگر اين‌كه صادركنندگان اين حكم، معناي غير متعارفي از اسلام و التزام عملي به اسلام و نظام جمهوري اسلامي در ذهن‌شان بوده باشد، وگرنه در معناي رايج، اين بنده مسلمانم، شيعه‌ام، در حد انجام واجبات و ترك محرمات كوشش كرده‌ام و در باب التزام عملي به قانون اساسي و نظام مقدس جمهوري اسلامي و ولايت فقيه، سابقه‌ي عمل سياسي و اجتماعي بنده مبني بر پايبندي به آن روشن است.

اينجانب در دوره‌ اول انتخابات مجلس از طرف گروه‌هاي گوناگون ياران انقلاب اسلامي از جمله روحانيت مبارز در ليست ائتلاف بزرگ جمهوري اسلامي قرار داشتم، در دوره‌ سوم انتخاب شدم و در شوراي بازنگري قانون اساسي در كنار آن بزرگواران بودم و در طول 28 سال گذشته در مسووليت‌هاي مختلف دانشگاهي در خدمت به نظام با تمام توان كوشيده‌ام در دوره‌هاي متعدد در دانشگاه تربيت مدرس كه در مقطع كارشناسي ارشد معارف اسلامي تدريس كرده‌ام. همواره از ولايت فقيه دفاع كرده‌ام. علي‌رغم فضاهاي خاص كه شما خوب مي‌دانيد با راديوها و رسانه‌هاي غربي مصاحبه نكرده‌ام.

به لطف و عنايت خداي متعال در زندگي ساده‌زيسته‌ام و با حقوق معلمي دانشگاه با افتخار زندگي كرده‌ام و خود را به هيچ‌كس و هيچ چيز نفروخته‌ام فقط اسلام و مصالح نظام مورد نظر من بوده است. از آن شوراي محترم مي‌خواهم براي اطلاع خودم اگر صلاح ديدند مستندات حكم خود را به اين جانب اطلاع دهند.

تاريخ ميدان خوبي براي عبرت است. روزي شيخ شهاب‌الدين سهروردي را به اتهام بدديني به مرگ محكوم كردند و امروز ما در جمهوري اسلامي ايران براي او جشن‌هاي گراميداشت برگزار مي‌كنيم، چنان كه زكرياي رازي به اتهام بدديني و بدانديشي در دين متهم مي‌شود و امروز ما براي او مجسمه‌ يادبود ساخته‌ايم و يك روز ابن‌سينا را به بدبيني يا بدانديشي متهم كردند و نقل شده است كه گفت: "كفر چو مني گزاف و آسان نبود ...".»


انتخابات شوراها
مدل اردبيلی
همه جا
پياده خواهد شد
و. يادداشتهايی برای مخاطبين احتمالی

تحصن کارگران
انتقال خصوصی
صنايع کشور
و. متتي


آيندگان قضاوت خواهند کرد
دوره فرهنگی
سردار هرندی
با دوره
مک کارتيسم
و. نقطه ته خط


آبادگران

هرلحظه به رنگی درمی آیند

و. جمهوریت


ترس همگانی

از کجا

سرچشمه گرفته؟

و. نقطه ته خط

مي‌ترسيم كه شغل خود را از دست بدهيم . مي‌ترسيم كه مال خود را از دست بدهيم. مي‌ترسيم كه عزيزان خود را از دست بدهيم.  مي‌ترسيم كه سلامت خود را از دست بدهيم. مي‌ترسيم كه تصادف كنيم. مي‌ترسيم دير برسيم. مي‌ترسيم كه زود بميريم.

مي‌ترسيم كه هر لحظه در خيابان به هر علتي دستگير شويم. مي‌ترسيم كه هر لحظه ماموران به خانه‌ي ما بريزند. مي‌ترسيم كه در جمع با يكي دعوا كنيم يا وسط دعوايي گير بيفتيم و چاقو و گلوله بخوريم. مي‌ترسيم كه با يا بدون علت ناگهان از ماشيني عده‌اي پياده شوند و ما را به ناكجا ببرند. مي‌ترسيم كه در خيابان ماموران با باتوم‌ به ما حمله‌ور شوند.( ادامه را با کلیک روی تیتر مطلب بخوانید)