ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

ملوان گیری درخدمت این بیانیه از آب در آمد

بیانیه اعلام حمله به ایران

در کاخ سفید تهیه شده

 
 
 
 

یک روزنامه کویتی به نقل از منابع خبری خود مدعی شد که رئیس جمهور آمریکا طی روزهای آینده ضمن وارد ساختن اتهام «حمایت از تروریسم» به تهران، دستور حمله به تاسیسات اتمی کشورمان را صادر خواهد کرد!

«احمد عبدالعزیز الجارالله» سردبیر روزنامه السیاسه کویت در مقاله‌ای تحت عنوان «حمله به ایران تا پایان ماه» به نقل از «منابع آگاه در واشنگتن» نوشته ‌است که حمله به ایران احتمالا با استفاده از موشک‌های هوا به زمین انجام خواهد شد. اقدام ایالات متحده در گسیل داشتن ناوهای هواپیمابر به خلیج فارس صرفا یک حیله نظامی است زیرا حمله مراکز هسته‌ای و نظامی ایران نیازمند سلاح های مخصوصی است که تهران قادر به انجام عملیات مقابله به مثل علیه آنها نباشد.
بیانیه سیاسی بوش برای مقدمه چینی حمله به ایران هم‌اینک در کاخ سفید مراحل پایانی تنظیم خود را طی کند. در این بیانیه گفته خواهد شد که برای تحکیم ثبات در منطقه خلیج‌فارس و خاورمیانه و خطراتی که برنامه هسته‌ای ایران متوجه صلح جهانی می کند؛ ایالات‌ متحده برای حفظ امنیت خود و دوستانش «ناگزیر» از یک اقدام نظامی پیشگیرانه علیه ایران است.  بنا به ادعای روزنامه کویتی ایالات متحده در این بیانیه ایران همچنین به دخالت در امور داخلی عراق با همراهی سوریه، دست داشتن در ناآرامی‌های فرقه‌ای در یمن و لبنان، دامن زدن به بی‌ثباتی در افغانستان و تهدید دائم عبور آزاد کشتی‌ها از تنگه هرمز متهم خواهد شد.

حتی اگر بخش اعظم محتوای سرمقاله روزنامه السیاسه – به قول رهبر جمهوری اسلامی- جنگ روانی باشد، دلیل آزادی ملوانان انگلیسی پیش از پایان مهلت 48 ساعته ای که نخست وزیر انگلستان اعلام کرده بود و یا سفر ناگهانی و تقریبا پنهانی سردار قالیباف به سوئیس را باید در چارچوب محتوای همین سرمقاله جستجو کرد! همچنان که ماجرای ملوان گیری و آخرین ماجراجوئی فرماندهان سپاه و بیت رهبری و آن نمایش هائی که مقابل سفارت انگلستان برپا شد تا تصرف سفارت امریکا تداعی شود و علی خامنه ای خود را در عباس آیت الله خمینی فرض کند، جز خدمت به محتوای همین سرمقاله نبود.