خود کرده را تدبیر هست؟
سرنوشت 21نویسنده
نامه اعتراضی به علی خامنه ای

 

پیام تاج زاده از زندان
همه ما در اینجا
از ادامه مناظره هاحمایت می کنیم

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

3 بهمن

1388

23 ژانویه

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار


 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

فلاحیان- مصباح یزدی- محسنی اژه ای- بادامچیان- خوشوقت
شورای 5 نفره
فرمان قتل سیداحمد خمینی

در این روزها که ترور خواهر زاده موسوی و علیمحمدی استاد فیزیک دانشگاه مطرح است و این بار نه سیاسیون و روشنفکران، بلکه توده مردم ایران انگشت اتهام را به سوی کانون قدرت دراز کرده و آنجا را مرکز صدور فرامین ترور و قتل و انفجار می دانند، یکبار دیگر می توان نگاهی انداخت به مستنداتی که درباره قتل سید احمد خمینی – یادگار امام- وجود دارد و در "ویکی پدیا" روی شبکه اینترنت قابل دسترسی است. آنها که فرمان قتل او را دادند، تا وقتی آیت الله خمینی زنده بود، هر زمان که شانس آورده و احمدخمینی برایشان از امام وقت می گرفت، هنگام ورود به بیت آیت الله خمینی، دست احمد خمینی را می بوسیدند. اما همین دست بوسان قدرت، آن زمان که دست کس دیگری را می بوسیدند – علی خامنه ای- فتوای قتل احمدخمینی را صادر کردند. آیا، بی مشورت با علی خامنه ای و کسب اجازه از او چنین کردند؟ باور کردنی نیست.

بنابراین، آنها که به احمد خمینی رحم نکردند، به خواهر زاده موسوی و یا فلان استاد دانشگاه و یا حتی موسوی و کروبی رحم خواهند کرد؟ تمام رویدادهای گذشته می گوید خیر. بنابراین آنچه که دست آنها را از پشت بسته، قدرت مردمی است که در خیابان ها هستند. تمام توحشی که نیروهای سرکوبگر،- بموجب فرامین صادر شده از بالا - از خود نشان میدهند، برای گریز از سقوط و پس دادن حساب های گذشته است. حتی پس دادن حساب کهریزک و قتل های خیابانی 7 ماه گذشته! کافی است از حضور خیابانی مردم کاسته شود تا آستین ها را برای قتل های تازه آغاز کنند.


فرمانده نیروی انتظامی:

از این پس با معترضان مدارا نخواهیم کرد


تفسیر مهم عضو ارشد مرکز امنیت بین المللی... روسیه
روسیه زیر فشار
ماجراجوئی های احمدی نژاد
و مردم معترض به انتخابات 22 خرداد

"سردی زمستانی" در روابط روسیه- ایران بیش از پیش شدت می گیرد. این مسئله را می توان محصول منطقی همکاری "محتاطانه" و عدم انعطاف پذیری و گاهی اوقات نیز سیاست های تحریک آمیز رئیس جمهور کنونی ایران دانست. آینده روابط ما چندان چنگی به دل نمی زند، با توجه به اینکه: به زودی گزارش شدیدتری از سوی "یوکیا آمانو" مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در باره ایران ارائه خواهد شد.  تهران همچنان به حمایت خود از گروه های افراطی مانند "حزب الله لبنان"، "حماس" و "جهاد اسلامی" فلسطین ادامه می دهد و از سوی دیگر می توان به نقش نه همیشه مثبت ایران در حل مسائل عراق، افغانستان، لبنان و یمن اشاره کرد. ضمنا اوضاع به خاطر عدم وجود پایه های مستحکم اقتصادی میان دو کشور و همچنین برداشت منفی مردم معترض به نتیجه انتخابات ایران، از مواضع مسکو در قبال رئیس جمهوری این کشور بیش از پیش بغرنج می شود. برای تولید یک بمب اتمی 25 کیلو اورانیوم با غنای بالا لازم است و ایران می خواهد به 60 کیلو از این اورانیوم دست پیدا کند.


کنفرانس خبری وزیر خارجه روسیه، پس از اجلاس اخیر 1+5 در امریکا
روسیه متاسف است که ایران
طرح تحویل و دریافت اورانیوم را رد کرد!


اعتراض و انتقاد از او ممنوع شد
روح الله حسینیان
در لیست ائمه معصومین قرار گرفت!
بازداشت معترضان به سخنرانی حسینیان در نماز جمعه کهکیلویه و بویراحمد


اکبر گنجی، یکبار دیگر
آب به آسیاب سرکوب می ریزد
محمد آقازاده


بهره برداری کودتاچی ها
از مصاحبه اکبر گنجی با بی بی سی

اعلام برائت مهاجرانی از همسوئی با اکبرگنجی

نامه اساتید اقتصاد دانشکده های سراسر کشور به مسئولات قوه قضائیه
استادان و دانشجویان را آزاد کنید!


فرمان بانک مرکزی به دیگر بانک ها
آماده شرایط دشوارتر شوید!

دیدار 50 زندانی کودتای 22 خرداد با محمد خاتمی
مردم امنیت می خواهند، اما امنیت پادگانی را نمی خواهند

صادق خرازی سفیرسابق ج.اسلامی درفرانسه

در اطراف ایران چاقوها را برای ما تیز می کنند


انتشار نتایج یک نظرسنجی با شرکت وزارت کشور، مردم و شورای نگهبان
درانتخابات تقلب شد؟
مردم: 80 % بله- 20% خیر

در باغ سبز جدید احمدی نژاد
هر ایرانی یک خانه ویلائی با یک لوله نفت درکنار سفره‌اش!

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات


آغاز انتشار
یک روزنت تازه

پیک نت: «ندای سبز آزادی»، نام سایت خبری تازه ایست که انتشار خود را از ابتدای بهمن، ماهی که در 22 دومین روز آن انقلاب 57 به پیروزی رسید و شاه و نظام دیکتاتوری اش سقوط کرد. این سایت، بلافاصله با حملات فیلتری کودتاچی ها روبرو شد و به همین دلیل، مسئولین آن آدرس تازه ای را برای باز کردن آن اعلام داشتند. برای دسترسی به آدرس جدید به صفحه پیوندها، ستون اول سمت چپ، بخش روزنت ها مراجعه کنید. از شماره نخست این روزنت، پیام مصطفی تاج زاده را از زندان می خوانید. امید موفقیت برای منتشر کنندگان این سایت داریم.


شمارش
 معکوس
تا 22 بهمن

دكتر عباس شكاری استاد دانشگاه کاشان که پس از سخنرانی اخیرش در این دانشگاه معتقد است بزودی دستگیر خواهد شد، این اطلاعات را دراختیار اطرافیانش گذاشته که خدمت شما می فرستم:

 مسئله جانشینی رهبری تا شهریور 89 قرار است قطعی شود و خیلی از بگیر و ببندها برای عبور از این مرحله است. علی خامنه هم بیمار است و هم تمایل خودش به کناره گیری و سپرده اختیاراتش به پسرش مجبتی است.

بارها به خامنه ای گفته اند که اگر قبل از شورای نگهبان رأی 24 میلیونی را تبریك نمی گفت كار به اینجا ها نمی كشید و خون جوانان مملكت ریخته نمی شد. آمار كشته شدگان پس از انتخابات 760 نفر در سراسر كشور است كه  432 نفر از این تعداد متعلق به تهران است.  بشدت نگران 22 بهمن هستند و بین فرماندهان سپاه هم اختلافات زیاد شده و فریب آرامش کنونی را نخورید، این آرامش قبل از توفان است.


فراکسیون قاتلین
پشت جبهه شجاع شدند

محمد حسین فرهنگی (نماینده تبریز در مجلس) و عضو فراکسیون قاتلین، پدرش ورحانی بود، از شهرستان بستان آباد و سالها قبل از انقلاب به تبریز مهاجرت كرده و در محله ی چرنداب پشت مسجد امامزاده ساكن بود. بعد از انقلاب دست و بالشان باز شد. در تیر ماه سال 87 (اعتراضات دانشجویی در تهران و ماجرای كوی دانشگاه)، در تبریز نیز در گیری صورت گرفت و برادر ناتنی  وی كه یك طلبه  بسیجی  بود در این درگیریها كشته شد و پس از این اتفاق، این خانواده تبدیل به  خانواده ی شهید شدند و محمد حسین فرهنگی از این موقعیت استفاده كرد وبه مجلس راه یافت، آنهم با كمترین آرا!

اواسط جنگ به جبهه می رفت اما ستادی بود و روزهای بعد از عملیات در جبهه حاضر می شد و با یك خودروی تویوتا که از بلند گو آن مارش نظامی معروف روزهای عملیات پخش می شد به امور فرهنگی در جبهه می پرداخت.

اغلب رزمندگانی كه در آن روزها در جبهه حضور داشتند با این فرصت طلبی ایشان آشنا هستند.


گردنه نفس گیر
22 بهمن

سلام- به نظر شما حکومتی که تا همین چندی قبل همه را تهدید به برخورد وخشونت می کرد و در روز روشن دست به کشتار می زد چطور یک شبه روی به دموکراسی می آورده و در برنامه "رو به فردا" به مخالفانش فضای انتقادی می دهد که از نظام انتقاد کنند؟

تنها هدفی که کودتاچیان از این برنامه دارند آرام کردن فضا قبل از 22 بهمن است . چون امسال تمام مراسمی که نظام بر پایه آنها می گشته وسالیان سال به آن می بالیدند، حتی  بیش از روزقدس، 13 آبان ، عاشورا و.. همین 22 بهمن بوده است. به همین دلیل چون 22 بهمن معادل با وجود و عدم وجود است می هر طور شده از این گردنه نفس گیر بی دردسر بگذرند. هوشیار باشیم  که این مانورها خللی دربرنامه 22 بهمن ایجاد نکند.


مردم هیچ چیز را
فراموش نمی کنند!

با سلام -میخواستم از شما خواهش کنم به این مساله اشاره فرمائید که چگونه است که دولت آقای احمدی نژاد برای آن دختر خانم ۱۶ ساله که در آشپزخانه  منزل پدری اش انرژی هسته ای تولید کرده بود محافظ و راننده گذاشت ولی از این استاد دانشگاه که صدا و سیما می گوید کارشناس اتمی بود غفلت کرد. خلاصه این که ما مردم چیزی فراموش نمی کنیم.

با احترام...


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)