سرمقاله راه توده
مردم، به ابزار نوین
مقاومت متوسل می شوند

 

پیام مهدی کروبی به مردم ایران
7 ماه امنیت کامل
برای "اوباش" مزد بگیر !

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

7 دیماه

1388

28 دسامبر

2009

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد

2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

خبر شب گذشته کانال 24 N آلمان
موج جدید خروج
مقامات ج. اسلامی از ایران

 کانال 24N آلمان که عمدتا اختصاص به اخبار روز جهان و تفسیر آنها دارد، ضمن پخش اخبار روزهای تاسوعا و عاشورای ایران و تفسیر آنها، بصورت بسیار خلاصه اشاره به یک خبر مهم کرد. بموجب این خبر شماری از مقامات جمهوری اسلامی در روزهای گذشته یا از کشور خارج شده و به غرب پناهنده شده اند و یا در پی کسب ویزا و خروج از کشور بوده اند. کانال تلویزیونی مذکور جزئیات بیشتری از این خبر را فاش نساخت. در عین حال برخی منابع در اروپا، ضمن اشاره به فروریزی اعتماد به آینده رژیم ایران در میان رهبران جمهوری اسلامی  می گویند علی خامنه ای برای گرفتن تصمیم به عقب نشینی سخت تحت فشار است و گزارش های اطلاعاتی و امنیتی که اخیرا در اختیار وی قرار گرفته روی ضرورت فوری عقب نشینی تاکید دارند. همین افراد مدعی شده اند که افرادی که بنام لباس شخصی معرفی می شوند همگی افراد منتخب و دوره دیده سپاه پاسداران هستند که در یک واحد ضربت متمرکز اند و فرماندهی آنها برعهده سردار "وحید" است. سردار وحید در بیت رهبری سمت منشی ویژه رهبر را دارد و درعین حال رئیس دفتر مجتبی خامنه ایست.

همزمان با این اخبار، در تهران نیز گفته می شود بمناسبت حمله واحد ضربت لباس شخصی به حسینیه جماران در شب تاسوعا سنگین ترین اعتراض ها به علی خامنه ای منتقل شده است و او در پاسخ گفته: من برای شهادت آماده ام!

منتقدین نیز در پاسخ پیام فرستاده اند: میدان شهادت فعلا در خیابان هاست!


چماق در دست را، پاداش سنگ است!

این تهران دیروز است. مردمی که زیر ضربات باتوم و چماق و رگبار گلوله های جنگی و پرتاب نارنجک های گاز فلفل و خردل قرار گرفته بودند، سرانجام تصمیم به مقابله گرفتند و با شکستن کاشی های پیاده روها با نیروهای انتظامی و سپاهی به مقابله برخاستند. در میان انبوه عکس های مخابره شده، این چند عکس را که گویای توضیح  حضور مسالمت آمیز مردم در ساعات اولیه دیروز و شلیک به سوی مردم است انتخاب کرده ایم.


آخرین اخبار از نتایج عاشورای خونین

در نخستین ساعات بامداد دوشنبه، نیویورک تایمز شمار کشته شدگان عاشورای ایران را 10 نفر اعلام کرد. همچنین اعلام شد که خواهر زاده میرحسین موسوی، د رمقابل خانه اش توسط نیروهای امنیتی با شلیک گلوله کشته شده است. این نیروها که سوار یک "پاترول" دولتی بوده اند، پس از زیر گرفتن مردم معترض توقف کرده و علی موسوی حبیبی، برادر زاده موسوی را از فاصله کم هدف گلوله کلت قرار میدهند. گلوله از سینه وارد شده و از پشت خارج می شود که این خود نشانه شلیک از نزدیک است.


عطاء الله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت خاتمی:
صدای مردم معترض را
در خیابان ها بشنوید!


شام غریبان در برابر بیمارستان
اجساد عاشورای تهران
در بیمارستان ابن سینا ناپدید شدند!

قربانیان دیروز تهران: علی حبیبی موسوی، مهدی فرهادی نيا ، محمد علی راسخی نيا ، امير ارشدی و شهرام فرجی


فیلم صحنه نجات دو اعدام شده در سیرجان

گویا ترین فیلم از تهران امروز

عاشورای خونین در ایران

در تهران و اکثری شهرهای ایران، خونین ترین عاشورای حسینی برگزار شد. عاشورائی که همچنان ادامه دارد. در تهران نیروهای نظامی از صبح امروز در خیابان ها و میدان های مهم پایتخت، توسط مردمی که در محلات و خیابان های فرعی اجتماع کرده بودند، درمحاصره قرار گرفتند. خشونت نظامی، که آن را کودتاچی ها دیروز با حمله به حسینیه جماران به اوج خود رسانده بودند، امروز ادامه یافت اما با این تفاوت که مردم نیز هرکجا توانستند و با هر وسیله ای که در دست داشتند به مقابله با آن برخاستند. بدنبال تیراندازی مستقیم به سوی مردم و کشته شدن 5 تن در نقاط مختلف مرکزی شهر تهران، مردم نیروهای نظامی موتور سوار را هر کجا که توانستند محاصره و موتورآنها را آتش زدند. در در چند صحنه که این نیروها بدست مردم افتاده بودند، مردم با گذشتی باور نکردنی و برخاسته از روحیه ملی و ایرانی مانع مقابله به مثل عده ای که خشم جلوی چشمشان را گرفته بودند شدند و آنها را پس از گرفتن باتوم و کلاه ضد شورش و در چند مورد در آوردن لباس ویژه از تن آنها، رهایشان کردند تا بروند و به همکارانشان بگویند: این مردمی که ما آنها را می زنیم و به رویشان شلیک می کنیم، شریف و باگذشت اند. آنچنان با گذشت که ما را که به اسارتشان درآمده بودیم رها کردند.

صحنه هائی از این درگیری ها بصورت فیلم روی شبکه یوتیوب قرار گرفته است که ما یک نمونه از آن را منتشر می کنیم.

خبرگزاری دروغگوی فارس که وابسته به کودتاچی هاست، از رویدادهای امروز تهران اینگونه گزارش داد: تهران آرام است و کسی کشته نشده است. چند گروه که قصد اغتشاش داشتند توسط نیروی انتظامی متفرق شدند!( ساعت 10 یکشنبه 6 دیمان به روز شد)


علیه گروه حاکم

منتظر ورود به صحنه بچه های جبهه و جنگ باشید


گزارش رسیده به پیک نت

لحظات حمله به جماران و پرتاب آجر و نارنجک


نماز جمعه بعد از انتخابات: بنده یک قدم عقب نمی نشینم!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات


نظرات مختلف
در سپاه

با عرض سلام و خسته نباشید- شما این وبلاگ را که متعلق به محمدرضا مدحی، از فرماندهان  سپاه را اگر معرفی کنید مفید است زیرا خوانندگان شما می توانند با نظرات متفاوتی که در درون سپاه وجود دارد آشنا شوند.  فکر می کنم منبع مفیدی است برای مطالعه.

(اینجا)


امروز در برلین
آغاز همدردی
با قربانیان عاشورا

در اعتراض به سرکوب خونین مردم در روزهای تاسوعا و عاشورا و همچنین مراسم بزرگداشت آیت الله منتظری در شهرهای مختلف کشور، قرار است در کشورهای مختلف جهان مراسمی  بعنوان همدردی برپا شود. بنابر اخبار بدست آمده، قرار است امروز(28 دسامبر) در پایتخت بلژیک و همچنین  در پایتخت آلمان "برلین" نیز مراسمی برای همدردی با مردم ایران و محکوم کردن کشتار  مردم در روز عاشورا برگزار شود. برلین شهری است که کانون های مذهبی و مساجد مختلف اهل سنت و حتی کانون هائی وابسته به جمهوری اسلامی در آن  فعال اند. گفته می شود جوانان ایرانی مقیم برلین مبتکر این ابراز همدردی شده اند. زمان اجتماع 5 و نیم بعد از ظهر اعلام و محل تجمع به شرح زیر اعلام شده است:

محل تجمع : 

به طرف    Adenauerplatz

Kurfürstendamm Ecke Joachimstaler Straße  


علم الهدا امام جمعه مشهد:

کفران نعمت نکنید!
80 درصد

دختران دبیرستانی
 دوست پسر دارند!


"آقا"

رسید به اینجا!

سلام- من یکی از خوانندگان همیشگی شما هستم واز تلاش همیشگی شما برای اطلاع رسانی ممنونم. راستش بوشهر یکی از شهر هایی است که اصلاح طلب ها اکثرا بیشترین درصد آرا رو کسب می کردند و در سال 76 هم آقای خاتمی بعد از یزد که زادگاه ایشان بود در بوشهر بیشترین  درصد آرا مردم را بدست آوردند. البته بوشهر جمعیت کمی دارد و اکثر مردم یدیگر را می شناسند. بعد از کودتای 22 خرداد هم روز 25 خرداد مردم بوشهر مثل مردم شهرهای دیگر به خیابان آمدند و از ساعت 4 بعد از ظهر تا 12 شب درگیری ها شدید بود. چون شهر کوچک هست دیگر امکان گردهمآیی نیست ولی شعار نویسی در سطح شهر خیلی گسترده است. دیروز یک بنر و پوستر بزرگ در میدان های اصلی شهر نصب کردند که فقط توهین به مردم این شهر و بلکه مردم ایران نیست، بلکه دعوت به جنگ قومی و مذهبی و شاید جنگ داخلی است. تازه، همین شعاری که دوستان و به ظاهر طرفداران آقای خامنه ای  روی بنر نوشته اند معنایش مگر این نیست که دعوای اصلی مردم و حکومت بر سر رهبری ایشان است؟ همین بنر و شعار روی آن مشوق مردم نیست که شعار بدهند: "خامنه ای قاتله، ولایتش باطله" و یا "مرگ بر دیکتاتور". من عکس آن را گرفتم و برای شما فرستادم تا منتشر کنید. این بنر در میدان امام خمینی بوشهر نصب شده که مهمترین میدان شهر است. ساختمان پشت بنر هم ساختمان مخابرات است.  


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)

بازی شیطانی را
همه بخوانید!

با عرض درود و سلام و خسته نباشید به دوستان عزیز پیك نت- از حدود یکسال قبل كه كتاب بازی شیطانی را خوانده ام، این كتاب در دقت و بینش سیاسی من سهم بزرگی داشته است.

با توجه به همسویی سیاست نظامی دولت كودتا با اهداف صهیونیسم بین الملل (اكنون برای این ادعا آنقدر شواهد تاریخی و خبری یافت شده كه مخالفین این ادعا باید برای رد همسویی منافع  مشترک دولت نظامی كودتائی ایران با كلان سرمایه داری در حال بحران مدرك ارائه دهند نه اینكه برای اثبات این ادعا مدرك مطالبه نمایند!) فكر می كنم كه مطالعه این كتاب برای همه، خالی ازفایده نباشد. به عقیده من لازم است در اهمیت این كتاب دوباره تاكید و مطلبی چاپ كنید و همچنین اگر به تیتر آن (پایین ستون سمت راست) بنیاد گرایی در ایران و وهابیت در عربستان و اخوان المسلمین در مصر و طالبان در پاكستان و افغانستان هم اشاره كنید و فقط حماس تاكید نشده باشد،‌ نظر بیشتری به آن معطوف می شود .به امید چاپ پیك نت بصورت روزنامه در ایران كه با خریدن روزانه آن هربار كه به سایت پیك نت مراجعه میكنیم با دیدن پرداخت آبونمان و ناتوانی از پرداخت آن خجالت نكشیم. پیروز و سربلند باشید.