در ایران و خارج از کشور
بازتاب گزارش مهم
"پشت پرده سیاه بیت رهبری"

 

خطائی انفجاری
پیش بینی 10 رویداد
پس از دستگیری رهبران جنبش

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

9 دیماه

1388

30 دسامبر

2009

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد

2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

تظاهرات فرمایشی امروز تهران
عقب نشینی حکومت تا میدان کوچک انقلاب
مردم میدان آزادی را فتح کرده اند!

حاکمیت ج. اسلامی
میان دو تیغ تیز یک قیچی

ساده ترین تفسیر از اوضاع این روزهای حکومت و جنبش اینست:

1- حکومت اگر در یکی از روزهای مانند عاشورا، 22 بهمن، 12 فروردین، 22 خرداد و یا هر روز دیگری که مردم می خواهند به خیابان بیایند، اگر جلوی آنها را نگیرد، در مدت بسیار کوتاهی که بیش از چند ساعت نخواهد کشید، 5 تا 6 میلیون نفر در تهران و در شهرهای بزرگ ایران نیز به نسبت جمعیتی که دارند با همین وسعت به خیابان خواهند آمد. تردید نیست که شعارها آرام تر و حتی راهپیمائی با سکوت می تواند برگزار شود. دراین صورت این نتایج بدست می آید:

الف- تمام تبلیغات 7 ماه گذشته حکومت مبنی بر اقلیت بودن مخالفان و اغتشاشگر بودن مردم نقش برآب می شود و پشتوانه عظیم موسوی و در اقلیت بودن کامل حاکمیت کودتائی و رئیس دولت کودتا به نمایش در می آید.

ب- درعرصه جهانی نیز، تمام جهان نا مشروع بودن دولت و حاکمیت کنونی را به چشم خواهند دید.

پ- تزلزل در میان روحانیونی که تاکنون مخالفت خود را با دولت بصورت سکوت نشان داده اند به تصمیم قطعی برای پیوستن فعال به جنبش مردم تبدیل خواهد شد.(حادثه ای که در قم روی داد و همچنان حکومت در زیر فشار آنست) و در میان نیروهای نظامی و سپاهی و انتظامی و بسیج نیز ریزش فرمانبری برای سرکوب مردم سرعت خواهد گرفت.

این یک تیغ قیچی است.

2- حالت دوم، ادامه مقاومت 7 ماهه اخیر برای جلوگیری از به نمایش درآمدن تظاهرات و راهپیمائی خیابانی مردم و حتی تشدید سرکوب مردم است. یعنی همان عملی که از روز دوشنبه گذشته ما شاهد آن هستیم. گسترش دستگیری ها، حضور دائم نظامی درخیابان ها، حمله به مراکز و مساجد مذهبی اندک شماری که دراختیار مخالفان حکومت است، و حتی دست زدن به اعدام شماری از زندانیان. در اینصورت نتایج زیر بدست می آید:

الف- رویدادهای عاشورا در شهرهای بزرگ ایران و بویژه در تهران، نشان داد که هر اندازه حکومت کفه خشونت را سنگین تر می کند، کفه مدارا و آرامش مردم سبک تر می شود و کشور می رود به سمت حوادث خونین خیابانی. چنان خونین که حوادث عاشورا پیش آن کوچک خواهد بود.

ب- برای دست زدن به چنین خشونتی، در داخل حاکمیت نیز باید مخالفان این اقدام عقب زده شوند، که در مرحله بعد تصفیه آرام و یا توام با خشونت آنها شروع خواهد شد. هم از ترس به عقب زده شدن و هم ترس از تصفیه های بعدی، عملا و از هم اکنون بصورت بالقوه نیروی مخالف دولت را در دل دولت و حاکمیت شکل بخشیده است. امری که مهندس عزت الله سحابی نیز اخیرا در یک مصاحبه به آن اشاره کرده و گفته است که احمدی نژاد قصد عبور از خامنه ای را هم دارد.

پ- خونریزی بیشتر نه تنها مردم را خشمگین تر خواهد کرد و پیامدهای غیر قابل پیش بینی خواهد داشت، بلکه مشروعیت خارجی حکومت را بیش از پیش زیر ضربه خواهد برد. و این درحالی است که ایران در آستانه اعلام تحریم بنزین و بتدریج صادرات نفت است و عکس و فیلم های مربوط به حوادث عاشورا و خشونت های حکومت، افکار عمومی جهان را به سود جنبش اعتراضی مردم ایران بسیج کرده است. اتحادیه اروپا و امریکا زیر همین فشار افکار عمومی علیه سرکوب مردم و علیه دولت ایران موضع گرفته اند و حتی روسیه نیز دراین باره به ایران هشدار داده است.

و این یعنی تیغه دوم قیچی!

بدین ترتیب است که حاکمیتی که با کودتای نظامی نتیجه انتخابات 22 خرداد را به سود خود مصادره کرده، میان دو تیغ تیز یک قیچی قرار گرفته است!

بیرون آمدن از میان این دو تیغ تیز به شهامت و جسارتی بیش از جسارت فرمان کشتار مردم نیاز دارد. جسارت عقب نشینی و در گام اول برکناری دولت کنونی و تشکیل یک دولت موقت برای عبور از بحران!

آیا چنین جسارتی که نام واقعی آن شهامت انقلابی است، درحاکمیتی که بموجب اطلاعات فاش شده از داخل بیت رهبری، آلوده به همه چیز هست، مگر آلوده به شهامت انقلابی وجود دارد؟


حافظان هفت تیر بدست عاشورا
روزعاشورا، روی پل کالج تهران

این پل کالج، در روزعاشوراست. آنها که تیراندازی می کنند. افراد گروه ویژه وابسته به بیت رهبری اند که نامشان شده "لباس شخصی". سردار وحید در بیت رهبری فرماندهی آنها را برعهده دارد. آن که با سنگ از خود دفاع کرد، حرمت عاشورا را شکست و یا آن که به سمت مردم شلیک کرد؟ آن که امروز در پناه نیروی انتظامی و نظامی و با صرف ساندویج و سرویس مجانی رفت و آمد به تظاهرات میدان انقلاب تشریف فرما می شود و همین تیراندازان هم در جمع آنها هستند. امروز می آیند که از حرمت عاشورا دفاع کنند و یا از لانه فتنه ای که نامش "بیت رهبری" است و در یک قلم 10 هزار نیروی ویژه نظامی و امنیتی گارد ویژه حفاظت از آنست؟ از میان همان 10 هزار نیروی ویژه، لباس شخصی ها برای عملیات ویژه سازماندهی شده اند و مصونیت آهنین دارند!

برای دیدن عکس در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید!


فیلم عبور از روی جنازه مردم- نقل از تلویزیون الجزیره
جنایت و کشتارعاشورا
با جنجال سازی فراموش نمی شود

(اینجا)


گزارش مردم
از رویدادهای سه شنبه در شیراز و تبریز

خبرگزاری جمهوری اسلامی
خبرهای بین المللی می سازد!


نماینده پارلمان آلمان:
سرکوبگران جمهوری اسلامی را نباید به اروپا راه داد

عبدالله شهبازی: تا دیر نشده
هاشمی رفسنجانی را برای مدیریت بحران فرا بخوانید!

از یک گزارش دریافتی
درمیان دستگیر شدگان عاشورا دنبال ردپای بسیج وسپاه می گردند

سه شنبه ساعت 2 بعداز ظهر

عبدالله شهبازی: شیراز در آستانه، جنگ شهری!

حرف های جنون آمیز وزیر اطلاعات
تکرار همه راه هائی که
شاه نیز در سال 57 رفت!


فرار مقامات امنیتی بیت رهبری به خارج

پشت پرده های سیاه
 بیت مقام معظم چه می گذرد!

چند روز پس از شایعاتی که درباره از ایران گریختن شماری از مقامات و بویژه افرادی از بیت رهبری به خارج بر سر زبان ها بود، از روز گذشته اطلاعاتی توسط محسن مخملباف فاش شد که در ارتباط مستقیم است با این شایعات، که اکنون از حد شایعه فراتر و به واقعیت تبدیل شده است. اطلاعاتی که مخملباف از قول مقامات امنیتی بیت رهبری که از ایران خارج شده اند فاش کرده، اطلاعات شگفت آوری است. از جمله درباره کلکسیون های علی خامنه ای، قصرهای وی، نقش مجتبی خامنه ای در پشت همه رویدادهای ایران، تمرکز تمام قدرت حکومتی در بیت رهبری. گفته می شود مقامات از ایران گریخته ای که اطلاعات بیت رهبری را فاش کرده و مخملباف آنها را منتشر ساخته، اطلاعات مهمی درباره کودتای 22 خرداد و آخرین اظهار نظرهای علی خامنه ای پیرامون تظاهرات و کشتارهای خیابانی و همچنین اختلافات و مشاجره های تندی که بین وی و هاشمی رفسنجانی روی داده دراختیار دارند. شاید این اطلاعات نیز در آینده فاش شود!(این گزارش تا ساعاتی از روز بصورت کامل در پیک نت نقل شده بود. اما بدنبال پیام های مکرر و انتقاد از طولانی بودن و  گُم شدن نکات اصلی و خبری در آن، پیک نت تصمیم گرفت آن را با صرف وقت، با دقت خلاصه کرده و رئوس مهم ترین نکات را دراختیار خوانندگان خود قرار دهد. در صورت تمایل به مطالعه کامل این گزارش می توانید به وبسایت مخملباف از طریق صفحه پیوندهای پیک نت مراجعه کنید.)



سرمقاله راه توده
مردم، به ابزار نوین مقاومت متوسل می شوند

پیام مهدی کروبی به مردم ایران
7 ماه امنیت کامل برای "اوباش" مزد بگیر !

علیه گروه حاکم

منتظر ورود به صحنه بچه های جبهه و جنگ باشید


نماز جمعه بعد از انتخابات: بنده یک قدم عقب نمی نشینم!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات


برای پیک نت
"حیدر حیدر" نکنید!

یکی از آنها که در حسینیه جماران به جمع زنان در سخنرانی خاتمی با شعار "حیدر حیدر" حمله کردند، یک "حیدر" نامه هم برای پیک نت نوشته و فرستاده است. البته چون خیلی "حیدر" است، خودش را معرفی نکرده و به همین دلیل ما مجبوریم آدرس ای میلش را به جای نامش در اینجا بنویسیم. البته میدانیم که همه "حیدر حیدر" ها لباس شخصی دارند و اسم همه شان "حیدر" است. اما تا چه وقت "حیدر" اند؟ لابد یا تا وقتی مزد می گیرند و یا تا وقتی که چشم و گوششان باز نشده و نمی دانند سنگ چه کسانی را به سینه می زنند.

اجر و اجرت اولی ها، با همانها که دسته های "حیدر حیدر" درست کرده اند، اما درباره گروه دوم توصیه می کنیم گزارش مقامات امنیتی بیت رهبری که به خارج گریخته و پرده های بیت را بالا زده و نشان داده اند در آن چه می گذرد را، نه یکبار، بلکه چندین بار بخوانند و اگر به نتیجه دیگری غیر از تهدید زیر رسیدند، بجای تهدیدنامه و حیدرنامه، برای ما بنویسند در جمع آنها چه می گذرد؟ چه کسانی آنها را سازمان داده اند و حقوقشان را از کجا پرداخت می کنند؟ در کهریزک هم ماموریت اجرا کرده اند؟ در اوین چطور؟ و...

اما نامه وارده:

 

«پیک نت، پیک نت. ای مزدور غرب، ای پادوِِی گربه صفت سرویس های جاسوسی اجنبی، تا چند می خواهی با کاسه لیسی اروپایی ها و غربی ها روزگار بگذرانی. چاکران و نوکران نایب امام عصر(ع)، سبزی های گندیده تان را به زباله دان تاریخ انداخته اند و شک نکن بزودی آثار باقیمانده ننگین آنها را هم از دامن این کشور خواهند زدود. اصلا پیک نت و پیک نت  ها ، سگِ که باشند که بخواهند در برابر عظمت ملت ایران و پیشوای بر حق همه آزادگان جهان امام خامنه ای عرض اندام کنند. دور نیست روزی که همه شما اعم از خارج نشین و داخل نشینتان از صحنه روزگار محو شوید و نیست و نابود گردید.. "جاء الحق و زهق الباطل"

من اینجا دست و پای تمامی فداکارانی که در برابر شما ارازل(اراذل) و اوباش اسلحه بکار بردند تا به درک واصل شوید می بوسم که به حق، رحمت الهی را جاری کردند تا دختران و پسران آلوده و فاسدی که به جهنم شتافتند بیش از این دچار گناه نشوند و افسوس که چه بسیار کم … تنها ۸ نفر(؟!) شما را باید همچون برگ درخت بی وقفه برزمین ریخت تا هم درس عبرتی

برای دیگران شوید و هم آلودگی های جامعه کمی زدوده شود. ما پای رهبرمان تا آخر ایستاده ایم»

 

  1- ای میل نویسنده این نامه

 2 - فیلم حیدر حیدرها در جماران

 3- گزارشی درباره بیت رهبری


آدرس های جدید
3 سایت خبری

بدنبال اشکالات فنی که دولت، از بعد از عاشورا برای سایت های کلمه، جرس و پارلمان نیوز بوجود آورد، آدرس های جدید این سه سایت در صفحه پیوندها جانشین آدرس های قبلی شده و قابل دسترسی اند.


نظرات مختلف
در سپاه

با عرض سلام و خسته نباشید- شما این وبلاگ را که متعلق به محمدرضا مدحی، از فرماندهان  سپاه را اگر معرفی کنید مفید است زیرا خوانندگان شما می توانند با نظرات متفاوتی که در درون سپاه وجود دارد آشنا شوند.  فکر می کنم منبع مفیدی است برای مطالعه.

(اینجا)


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)

بازی شیطانی را
همه بخوانید!

با عرض درود و سلام و خسته نباشید به دوستان عزیز پیك نت- از حدود یکسال قبل كه كتاب بازی شیطانی را خوانده ام، این كتاب در دقت و بینش سیاسی من سهم بزرگی داشته است.

با توجه به همسویی سیاست نظامی دولت كودتا با اهداف صهیونیسم بین الملل (اكنون برای این ادعا آنقدر شواهد تاریخی و خبری یافت شده كه مخالفین این ادعا باید برای رد همسویی منافع  مشترک دولت نظامی كودتائی ایران با كلان سرمایه داری در حال بحران مدرك ارائه دهند نه اینكه برای اثبات این ادعا مدرك مطالبه نمایند!) فكر می كنم كه مطالعه این كتاب برای همه، خالی ازفایده نباشد. به عقیده من لازم است در اهمیت این كتاب دوباره تاكید و مطلبی چاپ كنید و همچنین اگر به تیتر آن (پایین ستون سمت راست) بنیاد گرایی در ایران و وهابیت در عربستان و اخوان المسلمین در مصر و طالبان در پاكستان و افغانستان هم اشاره كنید و فقط حماس تاكید نشده باشد،‌ نظر بیشتری به آن معطوف می شود .به امید چاپ پیك نت بصورت روزنامه در ایران كه با خریدن روزانه آن هربار كه به سایت پیك نت مراجعه میكنیم با دیدن پرداخت آبونمان و ناتوانی از پرداخت آن خجالت نكشیم. پیروز و سربلند باشید.