بازی خطرناک با عکس آیت الله خمینی
کودتاچی های 22 خرداد
پشت دستی محکمی خوردند


 


دکترابراهیم یزدی:
جمهوری اسلامی
 در زمان احمدی نژاد قفل شد

       پیک هفته 107  --------24 آذر 1388  برابر15 دسامبر2009

  infos@peiknet.com

 

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد

2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 


در جلسه شورای عالی امنیت ملی چه گذشت
فروپاشی مخملی
نظام را به زمین گرم زده

حوادث چند روز گذشته ایران که همراه بود با چند توطئه تکمیل کننده کودتای 22 خرداد و خنثی شدن آن، بیش از آنکه در محافل طرفدار جنبش سبز مورد بحث و بررسی باشد، در خود حاکمیت کودتا مورد بحث توام با مناقشه است.

بر خلاف تمام تصوراتی که فرماندهان انتظامی و سپاهی آن را در سخنرانی ها و مصاحبه های خود تبلیغ می کنند، در محافل در بسته خود، بشدت نگران پاره شدن شیرازه کنترل شهرهای بزرگ، بویژه تهران و سپس شکل گیری یک تظاهرات عظیم علیه دولت و کودتای 22 خرداداند. اکنون دیگر این نگرانی بر تمام نگرانی های گذشته افزوده شده که چنانچه تظاهراتی عظیم در تهران و شهرهای بزرگ کشور شکل بگیرد، شعارها مستقیما علیه رهبر خواهد بود.

در برخی محافل سیاسی در تهران گفته می شود که در یکی از جلسات شورای عالی امنیت ملی که احمدی نژاد ریاست آن را برعهده داشته، با خوش بینی از تسلط و کنترل اوضاع گزارشی ارائه داده که با مخالفت روبرو شده است. احمدی نژاد گفته است دولت به کمک سپاه توانست غائله را ختم کند و مخالفان دیگر نمی توانند در خیابان ها تظاهرات کنند.

یکی از حاضران در جلسه، که سابقه طولانی عضویت در شورای عالی امنیت ملی را دارد، در مقام رد این گزارش احمدی نژاد گفته است:

«آنچه که بنده در این جلسه می گویم، چکیده گزارشی است که اخیرا خدمت رهبری هم تقدیم شده و ایشان نیز مفاد این گزارش را تائید کرده اند. در آن گزارش ما تاکید کرده ایم که وضع کنونی تنها با حضور نظامی در شهر قابل دوام است، اما این خطر وجود دارد که ادامه این حضور به امری عادی تبدیل شده و فرسودگی و تزلزل روحیه نظامی ها را موجب شود. آقای احمدی نژاد می فرمایند اوضاع تحت کنترل قرار گرفته و از تظاهرات خیابانی دیگر خبری نیست. بنده در اینجا عرض می کنم و در گزارشی که خدمت مقام رهبری هم داده شد قید شده که اگر ما دچار این خوش بینی شویم که مردم خسته شده و عقب نشینی کرده اند، آنوقت باید ببینیم که بر جمعیت طرفداران دولت اضافه شده یا خیر؟ در حالیکه سه گزارش از سه سفر آقای احمدی نژاد به مشهد، تبریز و اصفهان خلاف این را نشان میدهد. یعنی علیرغم همه تدابیر و فراهم ساختن همه امکانات و تبلیغات، جمعیت بسیار اندکی در این سه سفر از ایشان استقبال کردند و در محل سخنرانی، در هر سه شهر تنها چند هزار نفر را توانستیم بسیج و حاضر کنیم. ایشان در این جلسه فرمودند "براندازی مخملی را جمع کردیم". بنده این جمله را به شکل دیگری و با اشاره به واقعیت سفر آقای احمدی نژاد به تبریز و مشهد و  اصفهان بیان کردم و می خواهم در اینجا آن را تکرار کنم. مردم خیلی مخملی پشت دولت را خالی کرده اند. تظاهرات مردم قابل پیش بینی نیست و فعلا با نیروی نظامی جلوی آن را گرفته ایم. هر گاه این نیروی بازدارنده نباشد، خطر تظاهرات هست. به قسمت دوم لیوان نگاه کنیم. یعنی به واکنش مردم به سفرهای ایشان به تبریز و اصفهان و مشهد. یعنی سه شهر بزرگ ایران، بعد از تهران. در اصفهان 5ر1 میلیونی با آنکه از شهرهای اطراف هم نیرو بسیج شد، واقعا چند هزار نفر در میدان امام جمع کردیم؟ به 10 هزار نفر می رسید؟ در مشهد و تبریز وضع از این هم بدتر بود. مردم با نظام قهر کرده اند.»

ما از جزئیات بیشتر این جلسه اطلاعی دریافت نداشته ایم، اما آنچه را که بعنوان براندازی و یا انقلاب مخملی مطرح شده کاملا تائید می کنیم.


از جمعیت 3 میلیونی مشهد، اینست سهم حاکمیت!

مشهد با حاشیه نشین هایش نزدیک به 3 میلیون جمعیت دارد. چند شهر نسبتا پر جمعیت خراسان نیز با فاصله کمی در اطراف مشهد قرار دارند. از این جمعیت 3 میلیونی، تنها توانستند همین جمعیتی را که خبرگزاری "فارس" عکس آن را منتشر کرده، برای معرکه پاره شدن عکس آیت الله خمینی جمع کنند تا علم الهدا امام جمعه مشهد به بهانه عکس آقای خمینی علیه موسوی و هاشمی و کروبی برایشان سخنرانی کند! فروپاشی مخملی رخ نداده است؟


چه کسانی از جنبش سبز و موسوی می ترسند
شیخ محمد یزدی لاستیک دنا را بالا کشید
پسرش جنگل های شمال ایران را


چرا امام جمعه ها برای
کشته های انتخاباتی خون گریه نکردند
تورجان


رنجنامه یک مادر خطاب به حکومت
پس از 10 سال به من بگوید
بر سر پسرم چه آورده اید؟


قضاوت را به مردم واگذار کنیم
حامیان مقام معظم رهبری
طرفداران جنبش سبز

علی خامنه ای روز گذشته برای طلبه هائی که به دیدارش برده بودند سخنرانی کرد. او ضمن حمله به رهبران جنبش سبز گفت: "چرا هنگامی كه افراد فاسد فراری و سلطنت طلب و توده‌ای از آنها حمایت می‌كنند، به خود نمی‌آیند و متوجه نمی‌شوند كه مسیر آنها غلط و اشتباه است؟"

اگر منظور از افراد فاسد فراری امثال نواندیشان مذهبی مانند کدیور و گنجی و مهاجرانی است كه اینها فاسد نیستند و ثانیا خود شما باعث اقامت آنها در خارج از کشور شده اید. سلطنت طلب ها و بقیه هم كه اتفاقا به رهبران جنبش سبز حمله می كنند كه چرا مدافع انقلاب 57 و راه آیت الله خمینی هستند. حمایت توده ای ها از جنبش سبز هم که پدیده عجیبی نیست چون توده ای ها از نخست از انقلاب ایران پشتیبانی كرده اند و بنابراین طبیعی است كه از جنبش سبز هم پشتیبانی كنند. تازه خود توده ای ها هم در خارج از كشور بدلیل همین دفاعشان از انقلاب و اصلاحات و جنبش سبز از سوی سلطنت طلب ها متهم و مجرم محسوب می شوند. اگر شك دارید نگاهی به نشریات و سایت های سلطنت طلب بیاندازید.  

اما ظاهرا آقای خامنه ای اطرافیان خودش را با اطرافیان جنبش سبز اشتباه گرفته است. یعنی اگر بخواهیم با منطق خود ایشان استدلال کنیم، باید بپرسیم چرا وقتی ایشان می بیند كه همه ارازل و اوباش، متجاوزان به دختران و زنان در كهریزك، چماقدارهای بی مخ، جانیان در لباس شخصی، امام جمعه های فاسد و دروغگو، مداحان چاقو بدست، و ... همه زیر چتر دفاع از "مقام معظم رهبری" جمع شده اند و از ایشان حمایت می كنند به روش خود شك نمی كند؟

برخلاف ادعای رهبر، بهترین عناصر همه تاریخ كشور ما، تمام خرد، دانش، هنر، فرهنگ و نیروی كار جامعه ما در حول جنبش سبز حلقه زده است و همه ارازل و اوباش و متجاوزان و چماقدارها و شارلاتان ها و دزدها و كلاش های جامعه دور رهبر معظم جمهوری اسلامی گرد آمده اند.  مگر خود نماینده آقای خامنه ای در دانشگاه ها دو روز پیش اعتراف نكرد كه 70 درصد جامعه دانشگاهی ما به نامزد مورد نظر رهبر رای نداده اند؟ این 70 درصد همان  افراد فاسد هستند كه آقای خامنه ای می گوید؟ رهبر بجای فرافكنی و بهانه تراشی برای رویارویی با مردم بهتر است نگاهی به دور و بر خود و اطرافیان و حامیان خویش بیاندازد.


سرمقاله راه توده
حاکمیت جمهوری اسلامی
کانون مرکزی توطئه ها شده


محمد خاتمی:
امام را وجه المصالحه نکنید

مردم از معیارها منحرف نمی شوند
حاکمان به معیارهای انقلاب بازگردند

معیارهای ما روشن است، حرف‌های ما اساسی است، اگر منظور این است که ملت ما از این معیارها و اصول دست بردارند به نظرم دست بر نخواهند داشت و بهتر این است کسانی که از این معیارها و اصول انحراف پیدا کرده‌اند به راه درست بازگردند و به آزادی گروه‌ها، آزادی بیان و هزینه نداشتن انتقاد در جامعه تن دهند . امام و انقلاب را وجه المصالحه نکنیم. نگوییم به نام انقلاب می‌زنیم، می‌کوبیم، نیاییم حرمت‌شکنی کنیم، امام را هم وجه المصالحه قرار دهیم برای اینکه بتوانیم کسانی را که نمی‌پسندیم با آنها بر خورد تندتر انجام دهیم. مردم و دانشجویان ما امام و نظام را قبول دارند، در چارچوب قانون اساسی می خواهند عمل کنند .

اگر ما بگوییم روش مدیریتی که در کشور ماست با مصالح کشور با ثروتمند شدن کشور سازگار نیست، با عدالتی که همواره شعار آن را داده‌ایم سازگار نیست با حیثیت و حرمتی که ما باید در منطقه داشته باشیم سازگار نیست، آیا بیان کردن این سخنان و دعوت به رعایت قانون اساسی و توجه به خواست‌های مردم معنایش براندازی و لطمه‌زدن به نظام است؟


پتک آیت الله خمینی، بر سر آقای خامنه ای

این تصویر دانشجویان حامی جنبش سبز دانشگاه تهران در تظاهرات روز گذشته در اعتراض به جنجال سیمای جمهوری اسلامی پس از پخش فیلم خودساخته تصویر پاره آیت الله خمینی است. آنها با عکس آیت الله خمینی در دانشگاه حضور یافتند تا نشان بدهند جنبش سبز برای مقابله با کودتای انتخاباتی 22 خرداد در صحنه است و این کودتا به پای آقای خامنه ای نوشته شده نه آقای خمینی که تا زنده بود اجازه دخالت سپاه در حاکمیت را نداد و مجلس و نماز جمعه ها را به مرتجعین مکلا و معمم نسپرد. اتفاقا شعار دفاع از آیت الله خمینی پتکی است بر سر کودتاچی ها و این را دانشجویان خوب می دانند و بدان آگاه اند.


مردم می خواهند برای دفاع از امام به خیابان بیآیند
مجمع روحانیون مبارزخواهان مجوز راهپیمائی شد

برخلاف ادعای رهبر
این دعوای خانوادگی نیست
حکومت در بحران غوطه وراست

دیدار با آیت الله صانعی
برای سرکوب کم آورده اند،عکس امام راآتش می زنند

پیام آیت الله بیات رنجانی در محکومیت پاره کردن عکس آقای خمینی
آزادگی و ایستادگی پیام عاشورائی حسین است

این اشاعه منکر بنظر می رسد در راستای توجیه کردن هدف با هر وسیله ای که همان سرکوب بیشتر رقیب در فضای ملتهب کنونی کشور است، می باشد. افرادی در طول چند سال گذشته، مستقیم و غیر مستقیم با ارائه نظرات و پیاده کردن اهدافی، به نبرد با معمار کبیر انقلاب برخاسته اند و حتی به بیت آن بزرگوار هم رحم نکردند و عجیب اینکه امروز آنان مدعی دفاع از آن پیر فرزانه در برابر کسانی شده اند که در دوران رژیم پهلوی، تنها جرمشان دفاع از آن امام همام(ره) بود.


بیانیه مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم
وحدت دانشگاهی آگاه و روحانیت اصیل و مستقل


عمامه برداری از سر

زننده آتش بر عکس خمینی!

دکتر(پزشک) مهدی خزعلی، پس از مدت ها، سرانجام "توبه" خود خواسته اما پدر فرموده را شکست و در وبلاگ خود، پاره کردن عکس آیت الله خمینی را محکوم کرد. او نوشت:

«اسائه ادب به ساحت مجاهد بزرگ ، بنیان گذار انقلاب، حضرت امام خمینی(قدس سره) را محکوم می کنیم، همچنان که در گذشته رکس آبادان و جامع کرمان را محکوم کردیم، این اقدام نیز توسط عناصر سلطنت طلب و برای مخدوش نمودن چهره امام راحل و پیروان صدیق اوست، غافل از این که با یک میلیون شهید و مجروح و جانباز دیگر مردم زیر بار سلطنت نخواهند رفت !»


بحث در جنبش سبز
مردم اجازه راهپیمائی علیه پاره شدن عکس امام میخواهند


در مدرسه فیضیه قم
احمد خاتمی گلو پاره کرد حسن خمینی بی اعتنائی کرد

وحشت از دهه اول محرم که از جمعه آغاز می شود

دو سناریو با یک هدف

اطلاعیه جعلی ارتشی ها - پاره شدن عکس خمینی


سرنیزه کودتاچی ها پشت گردن آقای خمینی است
عطاالله مهاجرانی


انتشار برخی نظرات و خبرهای بهزاد نبوی از زندان
در آن 10 روزی که در مرخصی بود
جر و بحث ها در اوین میان زندانیان و بازجوها

در آن دادگاه صد نفری معروف اگر دقت کرده باشید، بین زندانیان یک نیروی انتظامی نشانده بودند تا هیچیک از ما نتوانیم با هم صحبت کنیم. وقتی آقای ابطحی آن بیانات را در دادگاه کردند، من با صدای بلند که خیلی ها شنیدند به ایشان به شوخی گفتم "باز هم به کیفرخواست دادستان"!

درسلول من صدا جر و بحث زندانی با بازجوها به گوشم می رسید، اما آثاری از شکنجه ندیدم و یا لااقل من چیزی در این مورد دریافت نکردم. زندانی کردن این همه مردم از اقشار مختلف، نه تنها آبی بر آتش نبود، بلکه انسان هایی را ساخت که به مراتب قوی تر و قرص تر از قبل نسبت به برخی رویه های حاکم معترض و منتقد باشند. در سابق اگر زندان بودیم به همه می گفتیم در مقابل جور و ستم شاهی به زندان افتاده ایم و در مقابل این ظلم و ظالم، افتخار می کنیم که در سلول افتاده و شکنجه می شویم. سرمان را هم بالا می گیریم که در مقابل این ظلم و ستم مقاومییم. اما در جمهوری اسلامی، که خود در ایجاد آن نقش داشته ایم، زندان را چطور توجیه کنیم؟

اتفاقاً کارشناسان( بازجویان) هم سعی می کنند از همین خلاء وارد شده و زندانی را به تسلیم بکشانند. مازاد بر این ها خلاء خبری تمام و کاملی که آقایان برای ما ایجاد کرده بودند نیز خود تشدید کننده ماجرا بود. زندانبانان داروهای من را از زیر در به من می رساندند. سلول انفرادی شده مثل سلول های باغ وحش!


مدیرعامل "اعتماد مبین"

در خانه اش "گازکُش" شد

سایت رسمی شركت مخابرات ‌(Tci.ir)‌در خـبــری اعـلام كــرد كـه جسد سلـیـمـانـی پـور مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شركت توسعه اعتماد مبین(از شرکت های سپاه)، خریدار ‌ سـهــام شـركـت مخـابـرات ایران و همسر وی پیدا شده است. مرگ آنها ناشی از استنشاق گاز ذکر شده است. اجساد در خانه آنها یافت شده است. گفته می شود دکتر سلیمانی پور را به امید نجات به بیمارستان منتقل کرده اند اما تلاش ها بیهوده بوده است.

آنها در منطقه "اُزگل" که یکی از گرانقیمت ترین مناطق تهران است زندگی می کرده اند. سلیمانی پور 51 سال و همسرش 49 سال داشته اند و آنگونه که شایع است، سلیمانی پور اطلاعاتی را در باره خرید مخابرات توسط سپاه و وابستگی شرکت اعتماد مبین به مجتبی خامنه ای را فاش ساخته که انگیزه های گاز گرفتگی او را باید در همین افشاگری جستجو کرد.


مردم عکس بزرگ خامنه ای را در خیابان ها پاره کردند، تلویزیون عکس پاره آقای خمینی را نشان میدهد و  روحانیون را به حمایت از  کودتا فرا می خواند!
عکس پاره آیت الله خمینی
معرکه جدید ستاد کودتا


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات


هرحادثه ای

گذشته ای دارد!

به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان درجریان انقلاب کار همان محفلی بود که بعدها با فتوای مصباح یزدی گروهی جانی را در همین شهر راه اندازی کردند و شماری زن را به بهانه مقابله با فساد قتل درمانی کرد. بدلیل همین حمایت و پشتوانه سر و ته  دادگاه متهمان آن را هم آوردند و قتل ها را ناشی از غیرت اسلامی جانیان دانستند. آن جانیان شاید درجریان انتخابات اخیر در کهریزک بازجو و متجاوز به دختران و پسران شدند.

سعید حجاریان را با کودتای 22 خرداد بازداشت کردند و در زندان وادارش کردند تا بیآید در تلویزیون و مقالات گذشته خود در باره "سلطان" را پس بگیرد، چرا که اشاره او به سلطنت ولایت فقیه و شخص خامنه ای برخورده بود. سینما رکس آبادان را در سال انقلاب همان محافلی به آتش کشیدند و حدود 400 نفر را در سالن سینمائی که فیلم به یاد ماندنی "گوزن ها" را نشان میداد در آتش سوزاندند. آنها مخالف سینما بودند و از قم و بدستور همان محافلی این ماموریت را انجام دادند که اکنون عکس آقای خمینی را پاره می کند. همان محافلی که دکتر سامی را در مطبش سلاخی کردند، فتوای قتل های زنجیره ای را دادند، پیش از آن قتل عام زندانیان سیاسی را ترتیب دادند و 22 خرداد هم کودتا کردند.

هیچ رویدادی در جمهوری اسلامی بدون عقبه نیست و موجودیتش به گذشته باز می گردد.


سیداحمد خاتمی
خودش را پاره کرد
اما مردم قبول نکردند
عکس را دانشجو پاره کرده!

از امروز صبح 21/9/88 سیمای جمهوری اسلامی علی الخصوص شبکه خبر شروع کرده به پخش مراسم از پیش هماهنگ شده با سخنرانان از پیش تعیین شده و مستمعین از پیش آورده شده در حوزه های علمیه سراسر کشور. یک نمایش تلویزیونی واقعا مضحک و مشمئز کننده که نشان دهنده نهایت کم خردی گردانندگان اصلی این نمایش تلویزیونی و عدم آگاهی آنها از شرایط و اوضاع روز کشور است.

این افراد هنوز فکر می کنند سال 1357 است و وسایل ارتباط جمعی فقط تلویزیون و رادیوست. نمی دانند که اخبار و اطلاعات واقعی کمتر از ثانیه بوسیله اینترنت منتشر میشود.

گذشته از همه این مسائل و ارتباط های مستقیمی که شبکه خبر با مراکز استانها برقرار کرد. مهمترین و شاید جالب ترین سخنرانی جنجال دیروز، سخنان تهدید آمیز سخنگوی این روزهای رژیم، یعنی احمد خاتمی بود. نکته جالب توجه در سخنرانی ایشان آن قسمتی بود که ایشان بدون توجه به اینکه این برنامه در حال پخش مستقیم برای میلیونها بیننده در داخل و خارج کشور است، علنا نام نوه امام ، سید حسن آقا خمینی را به زبان آورد و ایشان را به عنوان رئیس مرکز نشر آثار امام مورد شماتت قرار داد که چرا در مقابل هتک حرمت به مقام بنیانگذار جمهوری اسلامی از خودش واکنشی نشان نداده است. و این حرکت رو با بیانیه ای تقبیح نکرده است!

یکی نیست به ایشان بگوید، شما که بخاطر پاره شدن عکس امام این همه قشقرق راه انداختید چرا به نوه همان امام توهین میکنی؟اگر واقعا یک شبکه آزاد و مستقل برای بیان دیدگاههای مردم هستید لطفا این گلایه من رو در شبکه خودتان در اعتراض به اهانت های صدا و سیما و شخص سردار ضرغامی به مردم ایران و احمق پنداشتن مردم منعکس کنید.

یک جوان فریب خورده و منافق و فتنه گر و مزدور اجنبی از مرکز فتنه- ایران  


اشک زن بابا
برای بچه یتیم!
مهری مهدوی

عده ای خود فروخته که سالهاست برای زدن پنبه این و آن سناریو می نویسند تا ارادت بیش از پیش خویش را به درگاه سلطنتی علی خامنه ای عرضه دارند، هفته گذشته برای توجیه هجوم وحشیانه شان به تجمع با شکوه دانشجویان همیشه سبز ایرانمان سناریوی ابلهانه ای را تنظیم و ترسیم کردند.

رسانه ضد ملی که در طول 6 ماه اخیر با وجود سیل شعارهایی که علیه دیکتاتوری خامنه ای سر داده شد از انتشار آنها خود داری کرده، حالا با نمایش تصاویری از آیت الله خمینی که پاره شده بود در واقع اوج وقاحت خویش را به نمایش گذاشت.

نمایش این تصویر به منظور توجیه سرکوب و کشتار مردم و دانشجویان بوده است. و اتفاقا چه بموقع بود این توطئه، زیرا از این پس جنبش سبز شعارها و تصاویر خمینی را نیز به میدان خواهد آورد که خود پتُکی است بر خامنه و فرماندهان و آن تعداد روحانی آبروباخته ای که دور او را گرفته اند.

 پرورش یافته گان وادی مصباح (تمساح) که اکنون در راس حکومت قرار گرفته اند چنان برای عکسهای پاره شده آیت الله خمینی اشک تمساح می ریزند که زن بابا برای بچه یتیم!

ما میدانیم که این هم کار همان هائی است که قتل های زنجیره ای را مرتکب شدند، حمله به کوی دانشگاه کردند ، کودتای 22 خرداد و جنایات پس از آن را مرتکب شدند و ... خیال کرده اند مردم فراموش کردند که همین ها به بیت آیت الله منتظری حمله کردند و قرآن کریم را به آتش کشیدند. این فجایع تنها از دست فدائیان آقای خامنه ای بر می  آید.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)