حیف که مقام معظم، روز جمعه نبود تا ببیند!
سیرک کودتاچی ها با شعار
"سبز، یعنی سبزعلی"

 

آمار سخن می گوید
کمر کودتای 22 خرداد
در قلب نیروهای نظامی شکسته

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

29 آذر

1388

20 دسامبر

2009

 

infos@peiknet.com

پیک هفته 107

آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد

2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

محمد خاتمی: اگر عاشورا و یاد امام حسین نبود،
شاید
ملت ما در مقابل تندبادهای سهمگین از بین رفته بود

اکثریت مردم ناراضی اند
خود را به نادانی نزنیم!

در حوادث پس از انتخابات مسائل تلخ فراوانی پیش آمد. اینکه گفته شود آنچه پیش آمده مورد قبول اکثریت مردم است پوشاندن مساله است. اگر آمارگیری کنیم می‌بینیم که اکثریت مردم از نحوه اداره جامعه راضی نیستند و نارضایتی در متن جامعه وجود دارد. قانون اساسی گفته مردم باید حرفشان را بزنند. دعوت کردن به اصلاح امور عین تقویت نظام است. اینکه حالا بگوییم این دعوت کردن به اصلاح امور، انحراف، فتنه و براندازی است که مشکل حل نمی‌شود؛ نتیجه این است که خیرخواهان نظام محدود می‌شوند و کسانی میدان را بدست می‌گیرند که هیچ‌چیز را قبول ندارند. انتخابات باید به صورتی برگزار شود که در آن حرف و حدیث نباشد.

بالاخره بخش قابل توجهی از جامعه روی این موضوع حرف دارد و باید آن را شنید. باید آنها واقعا قانع شوند که واقعا انتخابات درست برگزار شده که البته قانع شدن هم با زندان افكندن و سرکوب کردن و محدود کردن حاصل نمی‌شود. باید اعتراضات مردم و نخبگان جامعه را به رسمیت بشناسیم و به كمك یكدیگر مشكلات را حل كنیم.

انقلاب ما آمد تا ایران را در تمام زمینه‌ها یک الگو کند. امروز باید ارزیابی کنیم و ببینیم که آیا واقعا به سوی الگو شدن حرکت می‌کنیم؟ وضع اقتصاد و عدالتمان بهتر شده است؟ حیثیتمان در عرصه بین‌الملل بهتر شده؟ دروغ و تهمت و بد اخلاقی بیشتر شده یا کمتر؟ ستم کمتر شده یا بیشتر؟ یکی از مهم‌ترین مسائلی که ابا عبدالله به ما یاد داده‌اند این است که زیر بار ستم نرویم، این ستم هر کس که بکند بد است باید تذکر داد و گفت. آن اندیشه‌هایی که معتقد است 90 درصد دانشجویان ما منحرفند نمی‌تواند مدعی این باشد که می‌تواند وحدت را در دانشگاه و حوزه تحقق بخشد.


حتی آنها نیز حاضر به شرکت در تظاهرات دولتی نشدند
شکاف در صف نمازگزاران جمعه


سفر و مصاحبه خبری احمدی نژاد در دانمارک
دروغ بزرگترین ارزش اخلاقی
در دولت و رئیس کابینه کودتا

توطئه "شایعه" را از زنجان آغاز کردند
شایعه انفجار در حسینیه اعظم برای خانه نشین کردن مردم

قانون اساسی را بخوانیم
شورای ریاست جمهوری پس ازعزل یا مرگ رئیس‌جمهور

زبان رمز، میان جنبش سبز و دولت کودتا

همه – از جمله رهبران کودتا و رهبران جنبش سبز- میدانند که عکس امام را چه کسانی و چرا پاره کردند، هدفشان چه بود و چرا علیرغم همه تلاشی که کردند ناکام ماندند، همچنان که همگان میدانند چرا رهبران جنبش سبز بلافاصله تقاضای مجوز راهپیمائی علیه این معرکه کردند و دولت کودتا تاکنون با آن موافقت نکرده است. گروه اول می خواستند "مار" را بدست نظامی ها بگیرند و دومی ها می خواستند و می خواهند "مار" کودتا را بدست مردم بگیرند. این کمین و تله گذاری ادامه دارد و همه از آن مطلع اند.


مرور خاطرات رفسنجانی- از 15 مرداد تا 24 مهر 1364
ریشه های اختلاف 24 ساله
 خامنه ای با مهندس موسوی

آن سال ها

این عکس مربوط به همان دورانی است که به نقل از خاطرات هاشمی رفسنجانی اختلاف بین خامنه ای و موسوی بالا گرفته و آیت الله خمینی ضمن مخالفت با نظرات خامنه ای درباره موسوی، به او یاد آوری می کند که از اطرافیان خود بپرهیزد! همان اطرافیان که بخشی از آن در گروه 99 بودند، خامنه ای را امروز به آمر کودتای 22 خرداد تبدیل کردند. اطرافیانی که البته بر شمار نظامی های آنها افزوده شد.


گزارش از بجنورد
انتخابات 22 خرداد
همچنان در شهرستانها ادامه دارد!

سخنرانی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید
مثل اعراب بادیه نشین
باید سران جنبش سبز را اعدام کرد!

شعار اساسی انقلاب "مرگ بر ضد ولایت فقیه" بود!


قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
با برکناری و یا فوت رهبر
این شورارهبری
رابدست می گیرد:
رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و یکی از فقهای شورای نگهبان


رئیس نهاد نمایندگی رهبر در دانشگاهها
70 در صد دانشجویان به موسوی رای داده اند!

در جلسه شورای عالی امنیت ملی چه گذشت
فروپاشی مخملی

نظام را به زمین گرم زده

این گزارش، که بصورت اختصاصی برای پیک ارسال و منتشر شد، پس از انتشار در پیک نت، درسایت های گویا، اخبار روز، جرس، بالاترین و چند سایت دیگر، عینا اما بدون ذکر منبع آن بازانتشار یافت که ما نمی توانیم بپذیریم از منبع انتشار آن - پیک نت- اطلاع نداشته اند. ما این روش را - حداقل- به حساب کم اطلاعی از ضرورت های کار حرفه ای خبر رسانی می دانیم.


قضاوت را به مردم واگذار کنیم
حامیان مقام معظم رهبری طرفداران جنبش سبز

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات


شفق و نگین
را فراموش نکنید

سلام به سردبر محترم پیک نت و خسته نباشید

در ابتدا تشکر میکنم از اطلاع رسانی و حمایتی که سایت پیک نت از حرکت شاکیان مظلوم پرونده شفق و نگین غرب انجام داده و می خواهم به عرض شما برسانم که واقعا این حرکت مردمی در مقابل ظلم و فساد برآمده از داخل حکومت و قوه قضائیه مظلوم و در نبردی نابرابرمی باشد

در خصوص وابستگی فامیلی غلامرضا فروغی با آیت الله مقتدائی دادستان سابق و رضا ریاضی با قاضی سعید مرتضوی اطلاع رسانی کنید تا حامیان پشت پرده این مفسدین در امان نمانده و مبارزه مردم با فساد در داخل حکومت اجزا فاسد حکومت را نیز هدف گیری کند.

پویا


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)

بازی شیطانی را
همه بخوانید!

با عرض درود و سلام و خسته نباشید به دوستان عزیز پیك نت- از حدود یکسال قبل كه كتاب بازی شیطانی را خوانده ام، این كتاب در دقت و بینش سیاسی من سهم بزرگی داشته است.

با توجه به همسویی سیاست نظامی دولت كودتا با اهداف صهیونیسم بین الملل (اكنون برای این ادعا آنقدر شواهد تاریخی و خبری یافت شده كه مخالفین این ادعا باید برای رد همسویی منافع  مشترک دولت نظامی كودتائی ایران با كلان سرمایه داری در حال بحران مدرك ارائه دهند نه اینكه برای اثبات این ادعا مدرك مطالبه نمایند!) فكر می كنم كه مطالعه این كتاب برای همه، خالی ازفایده نباشد. به عقیده من لازم است در اهمیت این كتاب دوباره تاكید و مطلبی چاپ كنید و همچنین اگر به تیتر آن (پایین ستون سمت راست) بنیاد گرایی در ایران و وهابیت در عربستان و اخوان المسلمین در مصر و طالبان در پاكستان و افغانستان هم اشاره كنید و فقط حماس تاكید نشده باشد،‌ نظر بیشتری به آن معطوف می شود .به امید چاپ پیك نت بصورت روزنامه در ایران كه با خریدن روزانه آن هربار كه به سایت پیك نت مراجعه میكنیم با دیدن پرداخت آبونمان و ناتوانی از پرداخت آن خجالت نكشیم. پیروز و سربلند باشید.


هرحادثه ای

گذشته ای دارد!

به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان درجریان انقلاب کار همان محفلی بود که بعدها با فتوای مصباح یزدی گروهی جانی را در همین شهر راه اندازی کردند و شماری زن را به بهانه مقابله با فساد قتل درمانی کرد. بدلیل همین حمایت و پشتوانه سر و ته  دادگاه متهمان آن را هم آوردند و قتل ها را ناشی از غیرت اسلامی جانیان دانستند. آن جانیان شاید درجریان انتخابات اخیر در کهریزک بازجو و متجاوز به دختران و پسران شدند.

سعید حجاریان را با کودتای 22 خرداد بازداشت کردند و در زندان وادارش کردند تا بیآید در تلویزیون و مقالات گذشته خود در باره "سلطان" را پس بگیرد، چرا که اشاره او به سلطنت ولایت فقیه و شخص خامنه ای برخورده بود. سینما رکس آبادان را در سال انقلاب همان محافلی به آتش کشیدند و حدود 400 نفر را در سالن سینمائی که فیلم به یاد ماندنی "گوزن ها" را نشان میداد در آتش سوزاندند. آنها مخالف سینما بودند و از قم و بدستور همان محافلی این ماموریت را انجام دادند که اکنون عکس آقای خمینی را پاره می کند. همان محافلی که دکتر سامی را در مطبش سلاخی کردند، فتوای قتل های زنجیره ای را دادند، پیش از آن قتل عام زندانیان سیاسی را ترتیب دادند و 22 خرداد هم کودتا کردند.

هیچ رویدادی در جمهوری اسلامی بدون عقبه نیست و موجودیتش به گذشته باز می گردد.