مخابرات نیز به سپاه واگذار شد
کودتای سپاه، فرزند استحاله
اصل 44 قانون اساسی بود!


 


با سفر گزارشگران حقوق بشر باید موافقت شود
بدرقه احمدی نژاد
با اخطار حقوق بشر سازمان ملل

       پیک هفته 107  -------- 6 مهر 1388  برابر 28 سپتامبر 2009

  infos@peiknet.com

 

منتخب اخبار

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟


پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟


 

نخستین فیلم های تظاهرات امروز

در دانشگاه تهران علیه حضور احمدی نژاد

1- 2- 3- 4

از جمله شعاری امروز دانشجویان علیه آن گروه از نمایندگان مجلس هشتم بود که از کودتا حمایت کرده اند و دانشجویان آنها را "وکیل ضد ملت" خطاب کردند. (فیلم شماره 3 از همین شعار در روز گذشته و علیه حضور حداد عادل در دانشگاه تهران است، شعاری که امروز نیز علیه دیگر نمایندگان مجلس تکرار شد) بموجب گزارش های دریافتی، احمدی نژاد یا از نیمه راه پشیمان شده و به دفترش بازگشته و یا اساسا شرایط را برای حضور در دانشگاه مناسب ندانسته و برنامه اش را لغو کرد و به جای وی کامران دانشجو وزیر علوم را راهی دانشگاه کرده است. کامران دانشجو، در نقش برگزار کننده انتخابات ریاست جمهوری نقش مهمی در تقلب و کودتا ایفاء کرد و به همین دلیل ترفیع مقام گرفته و وزیر علوم شد تا با دانشگاه ها و دانشجویان مقابله کودتائی کند. او از تحصیل کردگان انگلستان است که معلوم نیست درجریان انقلاب کجا بوده و در سالهای جنگ مشغول چه اموری بوده است. سن و سال و شکل و شمایل و موهای آرایش دیده او نه به انقلاب می خورد و نه به جنگ، اما مدتی در وزارت دفاع مشغول خدمت بوده و بواسطه همین سابقه در کابینه احمدی نژاد استاندار تهران و سپس معاون سیاسی وزارت کشور شد و انتخابات برگزار کرد! مصاحبه او با سیمای جمهوری اسلامی درباره بیرون آمدن رای 140 در صدی از صندوق های رای شماری از شهرهای ایران که آشکارا نشاندهنده تقلب و صندوق سازی بود، شخصیت متقلب او را آشکار کرد و نشان داد بدلیل تسلط به سفسطه و "شارلاتان بازی" و دروغگوئی شایسته مقامی بالاتر در کابینه احمدی نژاد است. دانشجویان فردا را نیز روز تظاهرات اعتراضی علیه کودتای انتخاباتی 22 خرداد اعلام کردند.

سرمقاله راه توده- تفاوت ها در جریان دو رهبری
 نگرش های سیاسی- مذهبی
سپاه پاسداران در دو دوران

خبر MI6 انگلستان
از مسیر حمله هوائی به ایران

فیلم را ببینید!

دیدارها و مذاکرات محرمانه علیه ایران

لندن – "تراک نیوز" 27 سپتامبر –  یک منبع خبری در سازمان اطلاعاتی انگستان، "ام ای 16"، اعلام کرد که عربستان سعودی آسمان خود را برای حمله اسرائیل به مراکز هسته ای ایران گشوده است. این منبع خبری اضافه کرد رئیس سازمان موساد و مقامات رسمی عربستان پس از آنکه سازمان امنیت انگستان از سایت جدید هسته ای ایران در نزدیکی قم را پرده برداشت با یکدیگر بر سر استفاده از آسمان عربستان برای حمله به ایران به تفاهم رسیدند. جزئیات این دیدار و تفاهم را، "جان بلتون" نماینده سابق امریکا در سازمان ملل  در جلسه تحلیلگران اطلاعاتی فاش کرد. او سپس گفت که اطمینان دارد ریاض برای حمله اسرائیل به ایران آسمان عربستان را در اختیار آن کشور قرار خواهد داد.

وزیرامورخارجه انگستان  "دیوید میلیبند" نیز تایید کرده  که مسابقات هسته ای در خاورمیانه  وارد مرحله جدیدی شده و به همین دلیل، ما در حالیکه کاملا بدنبال راه حل سیاسی فعالیت های هسته ای ایران هستیم، اما استفاده از راه حل نظامی نیز امکان دارد. این درحالی است که روسیه که قبلا درمقابل تحریم های جدید علیه ایران مقاومت می کرد، اکنون با افشای سایت جدید اتمی ایران با ابراز نگرانی، با تحریم ها موافقت کرده است. "تراک نیوز" می افزاید:  سازمان های اطلاعاتی انگستان، امریکا و فرانسه 3 سال پیش سایت هسته ای نزدیک قم را کشف کرده بودند.


در مجلس خبرگان چه گذشت
همه را از آخرت می ترسانند
اما خود جز به دنیا باور ندارند


زمینه سنجی در دانشگاه
استقبال و بدرقه حداد عادل
با شعار "یاحسین، میرحسین"
وزیر علوم"کامران دانشجو" چگونه استقبال و بدرقه می شود


رسانه ای غیر قابل سانسور!

دوستان سلام-  پسر یازده دوازده ساله ی من برای خریدن نان رفت و باز آمد. ما در جنوب شهر تهرانیم. وقتی بقیه پول را به من داد یکی از اسکناسها همین است که عکسش را برایتان فرستاده ام. با نان رفتم دکان و از نانوا خواستم که دستکم با بچه ها این کار را نکند.

گفت پدر جون من آخه میخای من چیکار کنم؟ ما سه نفریم یه نونوایی رو می گردونیم . سابق بر این هفت نفر اینجا کار میکردن. اینا همه چیز رو از بین بردن. خدا لعنت کنه باعث بانیش را!

گفت شما نمیدونین من روزی دویست تا از این اسکناسها را دریافت می کنم، یه سرم و هزار سودا، وقت ندارم سرمو بخارونم، حالا شما میگی من یکی یکی این پولا رو نگاه کنم؟

امروز صبح کله ی سحر یکی اومده بود، خیلیم ریش و وش داشت، یه اسکناس درشتشو به من داد، روش فحش رکیک نوشته بود. به همین آقا خامنه ای، بهش گفتم شما دیگه چرا؟ گفت یعنی چی؟ گفتم آخه این پول روش فحش نوشته، گفت خب فحش باشه الانه رو نصف بیشتر پولا فحش نوشتن، گفتم خب این پول برا من اشکال داره ! گفت اگر اینو نداشت اشکال داشت.

هر روز کلی از این اسکناس ها میاد و من سعی میکنم تا شب آبشون کنم!

آقا! اینا خودشنم میدونن، بچه های خودشون هم همه شون موسوی ای شدن! این انقلاب که حالا بهش میکن سبز اصلش مال بچه هاست، بچه ی من، بچه تو، جوون من، جوون تو،

سرم رو پایین انداختم و با اسکناس پنجاه تومنی برگشتم خونه و پسر بزرگم که آمد گفتم یه عکس از این بگیر و با کامپیوتر بفرست به این آدرس!


همه در بن بست

و در انتظار حوادث انفجاری

ایران در انتظار بازگشت احمدی نژاد از نیویورک نیست، بلکه در انتظار دو رویداد دیگر است:

1- تکلیف وعده هائی که درباره مصالحه و ترمیم خیمه از هم دریده مشروعیت نظام داده بودند به کجا می انجامد؟ و رایزنی های پشت پرده مراجع دینی که به صف بندی در مقابل علی خامنه ای انجامیده چه خواهد شد؟

2- با انفجار اخبار جدید اتمی که در جریان حضور احمدی نژاد در سازمان ملل روی داد، کار به کجا می کشد؟ در مذاکرات اتمی که چند روز دیگر آغاز می شود دولت اتمی عقب نشینی خواهد کرد؟ یا اصلا به جلسه مذاکرات نخواهد رفت؟ در صورت عقب نشینی و ریختن ریش و پشم فرماندهان نظامی که وعده "تست اتمی" تا 22 بهمن را داده بودند و با کودتای انتخابات اجازه جا به جائی سکان ریاست جمهوری را به مردم نداده بودند، چه کسی گریبان چه کسی را خواهد گرفت؟

علی خامنه ای که اکنون دیگر نه ولی فقیه، بلکه فرمانده یک کودتای نظامی است، زیر تیرک همین خیمه نشسته است. او در دیدار با اعضای مجلس خبرگان که هنوز معلوم نشده در جلسه اخیر آن چه گذشته و چه کسانی طرفدار تذکر به رهبر و تائید نکردن نتیجه اعلام شده انتخابات اخیر و چه کسانی طرفدار بیعت با رهبر و تائید کودتا بوده اند، خلاصه از خطبه 29 خرداد خود را تکرار کرد. البته به آن خطبه، ادعای دروغ تظاهرات وحدت آفرین روز قدس را هم افزود. باز هم جنبش ملی مقابله با کودتای انتخاباتی 22 خرداد را به خارج از کشور و تحریکات خارجی ها وصل کرد و...

او چیزی فراتر از خطبه 29 خرداد و نماز جمعه عید فطر نگفت، و البته اشاره ای غیر مستقیم به سکوت کسانی کرد که او انتظار داشت و دارد که وی را تائید کنند. یعنی مراجع مذهبی ایران. مراجعی که امثال آیت الله جنتی و سید احمد خاتمی، علم الهدا و صادق لاریجانی و همچنین طائب و ذوالنور و سعیدی و شیخ محمد یزدی را گروهی روحانی جسبیده به قدرت و ثروت می دانند که از هیچ دروغ و نیزنگ و جنایتی رویگردان نیستند و ضربه به اسلام و روحانیون را همانها وارد آورده اند. این مراجع بیش از دوران قبل از انتخابات اخیر ریاست جمهوری به میرحسین موسوی نزدیک شده و او را فردی شایسته اعتماد برای اداره کشور تشخیص داده اند. بویژه که اکثریت قاطع مردم ایران نیز همچنان طالب سکانداری او هستند.

سکوت و انتظاری که بر جامعه حاکم شده، ناشی از انتظار به سرانجام رسیدن همه این مسائل است. از مذاکرات اتمی، تا فاش شدن اخبار جدید اتمی، از جاخوش کردن رهبر در میان کودتاچی ها، تا تکاپوهای سرعت گرفته مراجع و علمای مذهبی، از انتظار مردم برای اعلام "به پیش" تا ترس و دلهره کودتاچی ها و طرفداران آنها از وقوع حوادث انفجاری و خیابانی شدن دوباره همه مسائلی که حل ناشده باقی مانده است.


دیدار در قم

این عکس ها از دیدارهای اخیر میرحسین موسوی با مراجع مستقر در قم و حضور در جلسه مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در دو وبلاگ "تورجان" و همچنین وبلاگ پسر آیت الله بیات منتشر شده است. عکس بالا مشورت خصوصی موسوی و آیت الله بیات، عکس میانی، جلسه مجمع مدرسین و محققین که در آن آیت الله موسوی تبریزی، حجت الاسلام مهندس منتظری، فرزند آیت الله بهشتی حضور دارند و عکس پائین دیدار آیت الله صانعی و آیت الله صافی گلپایگانی. دو آیت الهی که یکی نواندیش است و دیگری پایبند سنت های مذهبی و هر دو در زمان آیت الله خمینی برای دورانی عضو شورای نگهبان بودند. آنها از این شورا کناره گرفتند و یا کنار گذاشته شدند و جای آنها را امثال سید احمد خاتمی و شیخ احمد جنتی گرفتند! اینها اکنون سنگر قدرت دولتی را دارند و آنها سنگر اجتهاد و حوزه های علمیه را. بخشی از جدال و تضاد در همین دو سنگر است.


ژاپن

انتخاباتی که به عمر 53 ساله

دمکرات لیبرال ها پایان بخشید


 اشاره ای هم به آن مسائل اخلاقی در کهریزک نکرده بودم!

گردن "آینده ما" را هم

در سلاخ خانه "بلاکفا" زدند!


مصاحبه سردار خورشیدی

مردم این دولت را نمی خواهند


فرستنده: عضو سابق دفتر سیاسی سپاه
در انتظار رویدادهای مهم در راس حاکمیت و قدرت

در مجمع عمومی سازمان ملل
احمدی نژاد پاس داد "نتانیاهو" گل پیروزی را زد!

دولت و حاکمیت کودتائی
بر سر دو راهی
عقب نشینی اتمی - خطر حمله نظامی


به سوی فاجعه ای دوباره می رویم؟
خوش خیالی ها و جاه طلبی ها
جنگ ویرانگر 8 ساله را موجب شد

رئیس جمهوری فاقد مشروعیت

رئیس جمهوری که در داخل کشور خودش با مخالفت چند ده میلیونی مردمش روبروست و مردم اعتقاد دارند با کودتای نظامی رئیس جمهور شده، چگونه می تواند بنام مردم ایران در سازمان ملل سخن بگوید؟ او بگوید، مردم جهان که دهها فیلم مستند و گزارش از وقایع بعد از انتخابات ایران دیده اند باور می کنند؟ اگر می کردند، حتی اگر مخالف نظرات او بودند، حداقل به احترام 70 میلیون جمعیت ایران که او را رئیس جمهوری دروغگو و تحمیلی میدانند سالن سخنرانی را ترک نمی کردند و جهان خلاف آن را دید. یعنی 144 هیات نمایندگی یا به احترام مردم ایران و یا به دلیل بی پایگاهی سخنران در میان مردم ایران، اجلاس را هنگام سخنرانی احمدی نژاد ترک کردند.


عسگراولادی و احمدی نژاد
اقتصاد و سیاست ج. اسلامی
در دست یهودی تبارهای ایرانی

ناوگان هوائی وصله پینه شده
اولین مانور هفته دفاع مقدس
با سقوط دو هواپیمای نظامی

دانشگاه های دولتی
می روند زیر چتر سپاه پاسداران

نامه آیت الله دستغیب به اعضای مجلس خبرگان

وقتی قانون اساسی رفت

ولایت فقیه آن هم رفته است!

آیت الله دستغیب، از مراجع مستقر در شیراز که در عین حال عضو مجلس خبرگان است، در آستانه تشکیل اجلاس اخیر این مجلس نامه ای خطاب به اعضای آن نوشت. او در این نامه اشاره کرد که تلاش های هاشمی رفسنجانی برای تشکیل جلسه مجلس فوق العاده مجلس خبرگان در جریان حوادث بعد از کودتای انتخاباتی 22 خرداد نتوانست به نتیجه برسد. او دراین نامه با صراحت نوشت که وقتی قانون اساسی از دست رفته، طبیعی است که اصل ولایت فقیه آن هم رفته و تمام شده است. آیت الله دستغیب نوشت که حجتیه تمام قوای سه گانه را فتح کرده و این فاجعه ایست برای جمهوری اسلامی. متن این نامه را در ادامه می خوانید>

زیر بار هزینه سنگین تیراژ 150 تا 200 هزاری

نگذارید کمر پیک نت خم شود


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات

در پی کسب
 مشروعیت خارجی!

سلام و دو نکته:
اول- احمدی نژاد درصدد بود تا با ملاقات های خارجی، خود را تثبیت شده نشان دهد و کسب مشروعیت کند. اما در سفر به نیویورک، تظاهرات گروه های ایرانی و غیر ایرانی و آکسیون های متعدد و فشار روی هتل ها برای جلسات ایشان او را افشا کرد و در داخل سازمان ملل هم بیش از دو سوم هیئت های نمایندگی سالن را هنگام نطق ایشان ترک کردند.
دوم- دبیرخانه مجلس خبرگان، اطلاعیه شدید و غلیظی در حمایت از آقای خامنه ای از طرف نمایندگان این مجلس منتشر کرده است. جا دارد که درخواست شود اسامی امضاءکنندگان منتشر شود تا مردم تکلیفشان را با آن ها بدانند. ضمن آن که به نظر می رسد دبیرخانه خودش اعلامیه را نوشته


چه توقعاتی

از احمدی نژاد دارند!

سلام - لازم دیدم تا دو نکته را در مصاحبه احمدی نژاد با "لاری کینگ" که حکایت سواد علمی و توجه به امور بین المللی و وطن پرستی و ایران شناسی ایشان حکایت داشت را خدمت همه هم میهنان عزیز اعلام نمایم تا از این به بعد ایشان را دست کم نگیرند .

1- ایشان مساحت ایران در بخشی که لاری کینگ در باره حمله احتمالی به تاسیسات اتمی سئوال کردند بالغ بر 1.7 میلیون کیلومتر  مربع اعلام کرد .که البته مساحت صحیح 1.6 میلیون کیلومتر مربع است.

2- نخست وزیر انگلیس را "ادوارد براون" نامیدند. ادوارد براون شرق شناس انگلیسی در سال 1921 دار فانی را وداع گفت و منظور ایشان آقاد گوردون براون بود.

(زیاد مته به خشخاش نباید گذاشت. شاید ایشان در آن هنگام دست و پایش را گم کرده بود. ضمنا از کسی که 10 – 20 میلیون رای مردم را بنام خودش مصادره می کند، شما توقع محاسبه یک دهم میلیون کیلو متر مربع زمین را دارید؟- پیک نت)


جعل نام
و تولید دردسر
برای پیک نت

میان مشکلات و گرفتاری های متعددی که برای انتشار پیک نت با آن ها دست و پنجه نرم می کنیم و جلو می رویم، از مدتی پیش یک گرفتار نوظهور هم پیدا کرده ایم، که بخشی از وقت ما را به خودش اختصاص داده است. یک وبلاگ و یا وب سایتی بنام "اطلاعت نت" راه اندازی شده که نه راه اندازش را می شناسیم و نه با راه اندازانش ارتباطی داریم. این اطلاعات نت، با آدرس http://peiknet.net/ مطالب خود را با استفاده از سیستم "ای میل سریال" برای لیستی که دراختیار دارد می فرستد و چپ و راست هم این مطالب را با همین آدرس می فرستد برای سایت "بالاترین". مطالبی که در این وب سایت منتشر می شود، نه در خط و خطوط پیک نت است و نه سنخیتی با محتوای پیک نت دارد و به همین دلیل، بخش دریافت ای میل پیک نت هر روز شماری پیام و ای میل سئوالی دریافت می کند که مربوط به این ماجرا و محتوای مطالب "اطلاعات نت" است. بخش پیامگیر پیک نت یکبار برای مسئول این وب سایت، که کپی مطالب سایت های دیگر را منتشر می کند، پیام فرستاد و به آنها تذکر داد که این شیوه عمل، شیوه درستی نیست و تاکنون بخش امنیتی کیهان و اطلاعات موازی وابسته به سپاه پاسداران از این شیوه، با راه اندازی سایت هائی مشابه سایت های شناخته شده برای جنگ روانی استفاده می کرده اند. پاسخ دادند که سایت ما "اطلاعات نت" است و از آدرس های مختلف برای پخش مطالب خود استفاده می کنیم که http://peiknet.net/ یکی از آنهاست. در آخرین پیام، به آنها تذکر دادیم که چنانچه در عرض 24 ساعت دست از این اقدام خود بر ندارند، چاره ای جز توضیح ماجرا برای ما باقی نمی ماند. چنین نکردند و ما چنین کردیم که می خوانید. یعنی نه اطلاعت نت و نه http://peiknet.net/ کوچکترین ارتباطی با پیک نت ندارند و آدرس ما http://www.peiknet.com/ است.


پیام دفتر سیاسی
بازداشتگاه کهریزک
به پیک نت!

بدنبال انتشار فراخوان یاری به پیک نت برای ادامه حیات و موجودیتش، نامه ها، پیام ها و پیشنهادهای قابل توجهی دریافت کرده ایم که بموقع خود گزارشی از آن منتشر خواهیم کرد. بویژه درباره نامه های پرمحبتی که از ایران دریافت داشته ایم. در کنار این نامه و پیام ها، یک پیام هم از ستاد چماقداران و لباس شخصی ها و شاید هم دفتر سیاسی بازداشتگاه کهریزک دریافت داشته ایم که فعلا آن را بخوانید تا به پیام های دوستانه برسیم. آدرس ای میل ارسال کننده این پیام را هم اعلام می کنیم تا هر پاسخی دارید برای خود نویسنده و یا نویسندگان این پیام نوشته و ارسال دارید.
«ولی خوب ک.. آبجی ج... تون تو روز قدس جر خوردها. فکر نمی کردید عوامل اصلی تون یعنی کروبی و میرحسین و خاتمی تو اون روز کتک بخورند. حالا هم که کاسه گدایی بدست گرفته اید که توی این آشفته بازار ک... خل هایی که مطالب شمارو باور می کنند بهتون صدقه بدن؟»
abcd_ir2002@yahoo.com


جدال
با سبز

با سلام و درود- به اطلاع شما میرسانم که سردار ضرغامی رئیس صدا و سیما دستور خرید دستگاهی را از کشور ژاپن داده که می تواند رنگ های سبز روی صفحه تلویزیون را به رنگ زرد تبدیل کند و یا آن را روشن تر کند. نحوه کار دستگاه طوری است که ابتدا سیگنال های رنگ سبز را به زرد تبدیل می کند و سپس آن ها را روی گیرنده ها می فرستد و از رنگ های آبی و قرمز و زرد تشکیل شده بر خلاف تلویزیون معمولی که از سه رنگ قرمز و سبز و آبی تشکیل شده است.


دوران های سیاه
ملت ایران


راهنمائی برای
باز کردن پیک نت


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)