مصاحبه با مقام ایرانی بی نام مذاکره کننده اتمی
اسم شکست را نیآورید
اما نتیجه مذاکرات همان بود!


 


دانشگاه تعطیل، فوتبال تعطیل، بازار تعطیل، مترو تعطیل...
بازداشت رهبران دانشجوئی
یگانه روشی که کودتاچیها بلدند

       پیک هفته 107  -------- 11 مهر 1388  برابر 3  اکتبر  2009

  infos@peiknet.com

 

منتخب اخبار

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟


پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟


 

هیات اتمی ایران در ژنو زانو زد!
عقب نشینی اتمی
نتیجه کودتا علیه مردم بود!

مذاکرات یک روزه اتمی در ژنو پایان یافت. مذاکراتی که در آن نمایندگان 1+5 و هیات نمایندگی جمهوری اسلامی حضور داشتند. این مذاکرات، برخلاف آن آتش تهیه ای که با ارسال بسته جهانی توسط حاکمیت جمهوری اسلامی فراهم ساخته بودند، نه روی تغییر ساختار سازمان ملل، نه روی خلع سلاح جهانی و نه روی طرح اقتصادی پیشنهاد شده، بلکه مشخصا روی فعالیت های اتمی جمهوری اسلامی متمرکز شد. چیزی که هیات ایرانی حاضر در اجلاس با بسته پیشنهادی و آتش تهیه ای که به آن اشاره شد، قصد تن ندادن به آن را داشت. آنها که در بازی سیاسی بسیار ماهر تر از علی خامنه ای و کارشناسان حاضر دربیت رهبری و فرماندهان سپاه هستند، در آستانه این اجلاس و درست زمانی که احمدی نژاد درنیویورک بود، اطلاعات مربوط به سایت اتمی قم را فاش ساختند. برگی که با این افشاگری به زمین زده شد، تمام پیش بینی های حاکمیت جمهوری اسلامی را برهم زد و قطار مذاکرات 1+5 درست روی همان ریلی قرار گرفت که جمهوری اسلامی می خواست جلوی آن را بگیرد.

نتیجه ای که از این نشست و مذاکرات بدست آمد و صدا و سیمای جمهوری اسلامی بسیار کوشیده است روی آن خاک بپاشد و این مذاکرات را یک پیروزی اتمی معرفی کند، این بود:

1- غنی سازی اورانیوم – با در صد بالا- در ایران متوقف شده و در یک کشور ثالث و با هدف بهره گیری از آن برای فعالیت های داروئی – آنچه که طرف ایرانی ادعا کرده- منتقل می شود.

(این توافق تقریبا، همان پیشنهادی است که نزدیک به 4 سال پیش روسیه توسط دبیر شورای عالی امنیت ملی این کشور که به تهران اعزام شده بود ارائه کرد و بلندپروازی های رهبر مانع قبول آن شد.)

2- درهای سایت محرمانه قم که هفته گذشته خبر آن همراه با عکس های ماهواره ای انتشار یافت برای بازرسی به روی بازرسان سازمان انرژی اتمی گشوده می شود و برای این کار رئیس این آژانس که آخرین هفته های ریاست خود را می گذراند، همراه با یک هیات راهی ایران می شود.

3- دو هفته دیگر پیش مذاکراتی آغاز می شود که مقدمه مذاکرات اصلی است که متعاقب آن و تا پیش از پایان ماه اکتبر برگزار خواهد شد. مذاکراتی که در آن طرف ایرانی موظف به ارائه گزارشی دقیق تر از فعالیت اتمی ایران و ثابت کردن عدم سمت گیری نظامی این فعالیت هاست.

 تنها، پس از طی این مراحل و اجرای این توافقات است که مذاکرات می تواند "تحریم های جدید" را از دستور کار خارج ساخته و مقدمات خارج ساختن پرونده اتمی ایران از دستور کار شورای امنیت سازمان ملل را فراهم سازد.

آنچه که در بیانیه "اوباما" در پایان مذاکرات ژنو به آن اشاره شده، همین نکات آخر و نتیجه ایست که از 3 توافق یاد شده در بالا استنباط می شود. این اشاره بیانیه رئیس جمهوری امریکا که دوران حرف برای حرف زدن پایان یافته و زمان شفاف سازی قطعی است و حکام اتمی -1+5- اینبار متحدا با ایران مذاکره می کنند و تصمیم میگیرند، اشاره ایست که باید جدی تلقی شود.

شاید هنوز در جلسات اتمی رهبر و شماری از فرماندهان سپاه "بازی مذاکره" و "گفتگوی زمان بر" بعنوان راه چاره پیشنهاد شود و این که دراین فاصله بتوان بار دیگر روسیه را از امریکا جدا کرد و دو مخالف – چین و روسیه- را برای رد تحریم های جدید پشت جمهوری اسلامی قرار داد، اما چنین پیشنهادهائی زمینه اجرائی نه دارد و نه خواهد داشت. بزرگترین دلیل آن ضعف شدید حاکمیت، بحران مشروعیت، آتش خفته اعتراضات مردمی در زیر خاکستر خشم و ضربه تاریخی است که به پشتوانه و حمایت مردمی سپاه و بسیج در جریان انتخابات اخیر و کودتای متعاقب آن واقع شد. در این ضربه تاریخی، تندیسی که با تبلیغات بی امان 20 ساله از علی خامنه ای ساخته بودند و او را برفراز کشاکش های حکومتی معرفی می کردند شکست و در عرض 10 روز چند ده میلیون مردم ایران مرگ او را خواهان شدند. کسی که در نماز جمعه تهران فرمان آتش گشودن به روی مردم را صادر کرد و این همان اشتباه تاریخی بود که شاه در جریان به روی کار آوردن دولت نظامی ارتشبد ازهاری و فرمان آتش گشودن به روی مردم در میدان ژاله تهران مرتکب شد. آنها که آن روز؛ در آن میدان بودند می توانند شهادت بدهند که شعار "مرگ بر شاه" همان روز به شعار اصلی انقلاب 57 تبدیل شد و تا سقوط شاه نیز از دهان مردم نیفتاد! این شعار را نه آیت الله خمینی داد و نه روحانیونی که با بیم و نا امیدی بدنبال جنبش مردم راه افتاده بودند. این شعار از دل مردم برخاست و لاجرم بر دل مردم نیز نشست!

بدین ترتیب، آنچه باعث تن دادن به عقب نشینی در مذاکرات اتمی شد، نه خطر تحریم ها و حمله نظامی به ایران – دو رویدادی که همچنان محتمل است- بلکه کودتای نظامی علیه مردم و به خاک و خون کشیدن مردم معترض و در نتیجه سقوط مشروعیت نظام بود. در غیر اینصورت، دولتی که با حمایت و پشتیبانی عظیم مردم روی کار می‌آمد و یک جنبش سراسری و ملی پشتیبان آن بود، حتی اگر بمب اتمی را هم آزمایش می کرد، هیچ قدرتی نمی توانست در برابر آن مقاومت کند.


میرحسین موسوی
جنبش اعتراضی بیش از مسئولان
نسبت به منافع ملی متعهد است
خارجی ها مترصد امتیازگرفتن از مسئولان ناکارآمد کشور هستند.


یک نمونه را ببینید!
اتحاد طرفداران استقلال و پیروزی
علیه کودتای انتخاباتی 22 خرداد

مسابقه استقلال و پیروزی در استادیوم یکصدهزار نفره، همان شد که فرماندهان نظامی با تهدید می خواستند جلوی آن را بگیرند. صبح نماز جمعه به امامت حجت الاسلامی بنام "صدیقی" برگزار شد که به جای رفسنجانی او را به نماز می فرستند تا نماز هاشمی تبدیل به تظاهرات سبز نشود. تسلط ایشان به علم پزشکی و علوم اجتماعی و علوم دروغگوئی را در همین شماره می بینید. بعد از ظهر مسابقه فوتبال استقلال با پیروزی انجام شد. آنها که نتوانسته بودند به نماز جمعه بروند، به فوتبال رفتند و آنچه را می خواستند در نماز جمعه بگویند در استادیوم یکصدهزار نفره گفتند: یا حسین، میرحسین!

مسابقه را دستور داده بودند "نرم" برگزار شود تا مردم به هیجان نیآیند. از همان ابتدای نیمه اول بازی مردم متوجه فرمان کودتائی شدند و تا پایان "مساوی" بازی نیز علیه این دستور و بازی بی روح دو تیم شعار دادند. البته شعار اصلی یا حسین، میرحسین بود، اما از شعار "این سازشه، نه بازی"، "تبانی تبانی"، "تا احمدی نژاده، هر روز همین بساطه" غفلت نکردند. برای اولین بار در یک بازی فوتبال، طرفداران دو تیم با هم متحد شده و علیه کودتا شعار دادند. از ابتدای بازی تا پایان بازی مردم شعار دادند، تا حدی که سیمای جمهوری اسلامی نیز نتوانست صحنه هائی بسیار را حذف کند و مردم در خانه هایشان همبستگی طرفداران دو تیم و شعار علیه کودتا و به نفع موسوی را دیدند و شنیدند. از لباس شخصی هائی که بین جمعیت پخش کرده بودند نیز کاری بر نیآمد. یعنی نه توانستند نارنجک اشک آور پرت کنند و نه توانستند مردم را بترسانند و جلوی شعار دادن آنها را بگیرند. بازی را هم نتوانستند با خیال راحت ببینند، زیرا تماشاچی ها آنها را نشانه کرده و به یکدیگر نشان میدادند. شده بودند تابلو! یکصد و بیست روز بعد از کودتای 22 خرداد، هنوز فرماندهان سپاه و رهبر حرف خودشان را می زنند و مردم نیز حرف خودشان را. یکی نمونه از فیلم هائی که از بازی و شعارهای تماشاچیان روی شبکه یوتیوب قرار گرفته را از اینجا ببینید!


وعده همراه احمدی نژاد در امریکا
بزودی تیم اعزامی دولت
راهی نمایندگی ایران در امریکا میشوند

اعتراف دوباره فرمانده کل سپاه
به کودتای انتخاباتی 22 خرداد

سرلشکر عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، برای چندمین بار، در یک سخنرانی به کودتای 22 خرداد اعتراف کرد.

عزیز جعفری که تاکنون در چند نوبت نشان داده آدمی است که کنترل اعصاب خود را ندارد و به همین دلیل حرف هائی می زند که دردسر آفرین می شود، روز گذشته- جمعه- در گردهمایی مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های ایران، که با هدف تشویق بسیجی های داخل دانشگاهها به مقابله با دانشجویان معترض به کودتا برگزار شده بود حاضر شده و طی سخنانی گفت: «حوادث بعد از انتخابات بزرگترین خطر برای محتوای نظام و انقلاب اسلامی  در ۳۰ سال گذشته و حتی خطرناک تر از جنگ ایران و عراق بود. در این فتنه تا مرز براندازی پیش رفتند. در اتفاقات اخیر تمام نیروهای داخلی اصلاحات و حامیان خارجی آنها سرمایه گذاری و هزینه کرده بودند تا به پیروزی برسند، چون می دانستند در صورت بازگشت مجدد به قدرت، ماجرا با دفعه قبل (۲ خرداد ۱۳۷۶) تفاوت دارد؛ اما با هوشیاری مردم و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری این توطئه عظیم خنثی شد، هرچند آثار منفی آن همچنان باقی است. حوادث پس از انتخابات وحدت و انسجام داخلی را خدشه دار کرده و به "اعتبار نظام" ضربه ای زد که سال ها طول می کشد تا این آثار منفی جبران شود.»

ترجمه این سخنان فرمانده کل سپاه پاسداران جز این نیست که با رهبری حکیمانه رهبر، علیه پیروزی موسوی کودتا شد. آن مردمی که که ایشان از هوشیاری آنها سخن می‌گوید، نه مردم، زیرا هیچکس مردم را در روزهای اعتراضات در برابر مردم ندید، حتی 10 هزار نفر از رای دهندگان به احمدی نژاد را هم کسی در خیابان ها ندید. بنابراین مردم مورد اشاره ایشان همان موتورسوارها و چماق بدست ها و قمه کش ها و متجاوزین به پسران و دختران و تیراندازان از فراز بام ها بسوی مردم و شکارچیان انسانی بودند که تحت حمایت نیروی انتظامی و سپاه پاسداران مردم را به خاک و خون کشیدند.


آزادی فلسطین را می خواستیم
خود گرفتار آزادی ستیزان شدیم
اعظم طالقانی


فیلم را ببینید
امام جمعه جدیدا موقت تهران!

حاج آقا موقت! شما مشغول خواندن قرآن شوید، و اجازه بدهید یک مو از ابروی شما بکنند، ببینیم آخ می گوئید یا نه! ای کاش دروغ استخوان داشت.


سفر فوری منوچهر متکی به واشنگتن
تسلیم پاسخ علی خامنه ای به اوباما

کودتای 22 خرداد
فرزند مشروع فاجعه 25 ساله

کودتای 22 خرداد نه آغاز بود و نه پایان. آنچه روی داد ادامه منطقی فاجعه ای بود که از آغاز دهه 60 در جمهوری اسلامی شکل گرفت و اکنون به اینجا رسیده است. به کودتای نظامی. این کودتا از دل انواع قتل و جنایت سیاسی، صحنه سازی های خونین امنیتی و ماجراجوئی های نظامی بیرون آمده است. این مجموعه همه با هم باید بررسی شود. همچنان که راه حل آنها راه حلی است که شامل همه آنها بشود. یعنی آن راه حلی که از دل کودتای کنونی، یک کودتای دیگر بیرون نیآید. از اعتراف گیری های کنونی در زندان که ادامه اعتراف گیری های 25 ساله است، سناریوی دیگری شکل نگیرد، قتل و ترورهای دیگر جانشین قتل و ترورهای 25 ساله نشود.

به این برگ از بازجوئی سعید امامی، مائوئیست سال انقلاب 57 در امریکا و سپس حاج سعید بازگشته به ایران و جا خوش کرده در مهم ترین بخش وزارت اطلاعات و امنیت توجه کنید، تا بتوانید حدس بزنید آنچه که اکنون و بدنبال کودتای 22 خرداد درجریان است چه ریشه هائی دارد و چرا باید فکری برای مجموعه آنها کرد. در آن صورت است که روح حاج سعید در کالبد روح الله حسینیان و حسین فدائی و ذوالنور و حسین شریعتمداری حلول نمی کند. اولی قاتلی است که نماینده مجلس کنونی است و دومی جنایتکاری است که می گویند کهریزک زیر نگینش بوده و اکنون در همین مجلس هشتم است و ذوالنور و طائب دو حجت الاسلامی اند که در سپاه و بسیج لانه دارند و شریعتمداری بی نیاز از توصیف است. اگر فکری ریشه ای نشود، حتی این تیم هم که سرنوشت حاج سعید امامی را پیدا کنند، تیم دیگری جانشین آنها می شود. مثل مرتضوی که رفت اما جانشینش همان می کند که مرتضوی می کرد!

یک برگ از بازجوئی تکاندهنده سعید امامی را که محرمانه ترین پرونده امنیتی است بخوانید:


تلاشی دیگر برای حل بحران کشور
پیشنهاد آیت الله مکارم شیرازی
برای تشکیل "لوئی جرگه" ایرانی

موسوی درکدامیک شرکت می کند؟
دو مراسم ختم
برای سردار عبدالله مقدم

پاسخ آیت الله منتظری
بار دیگر تذکر می دهم:
از سرنوشت شاه عبرت بگیرید


دروغ
ای کاش استخوان داشت

اگر یک جمله میرحسین موسوی در مناظره های انتخاباتی را لازم باشد آب طلا گرفته و بصورت لوح این دوران در شهرهای کشور نصب کرد، آن جمله ایست که در پایان مناظره دوم روی از احمدی نژاد و مجری تابع قدرت مناظره برگرفته و خطاب به مردم ایران گفت: «ایشان (احمدی نژاد) دروغ می گوید. دروغ و ریا جامعه ما را گرفته است. من آمده ام که این وضع را اصلاح کنم.»( نقل به مضمون)

کودتا کردند و اجازه ندادند این وضع اصلاح شود. کودتا کردند که این وضع ادامه پیدا کند و ادامه نیز پیدا کرد. از فردای کودتا و از همان بیانیه ای که بنام رهبر در صدای جمهوری اسلامی پخش شد، دروغگوئی ادامه یافت. نه تنها ادامه یافت بلکه وسعت نیز گرفت. امام جمعه ها دروغ گوئی را تشدید کردند، فرماندهان نظامی دروغ ها را با تهدید ها توام کردند، احمدی نژاد دروغ ها را وقیحانه تر و حتی جهانی تر کرد! تنها بعنوان یک نمونه، مصاحبه تلویزیونی هفته گذشته احمدی نژاد در امریکا را از اینجا ببینید. از این وقیحانه تر می توان به زبان فارسی دروغ گفت؟ وقتی پیشنماز که رهبر و رئیس دولت و رئیس قوه قضائیه و رئیس قوه مقننه باشند دروغ می گویند، چه انتظاری از زیر مجموعه های آنها و سپس ادارات و نهادها و در نهایت، مردم کوچه و بازار می توان داشت؟ اگر دروغ استخوان داشت، حالا ایران گورستان کم داشت!


سخنرانی جواد لاریجانی
برای در و دیوار و صندلی های خالی

نیمسال تعطیل دانشگاهها
راه حلی است که به عقل دولت کودتا رسیده

حاکمیت بحران زده
نجات خود را در حمله به ایران می بیند

م. مهران


یک جهان ابتکار از ما
یک قلعه نظامی از کودتا

بت شکن

شماری از پیام های دریافتی از داخل کشور
گزارش پیک نت از نتیجه
 فراخوان تامین هزینه سنگین آن


پیش بینی نشریه چپ گرای "یونگه ولت" آلمان

ایران شرایط 1+5 را قبول نخواهد کرد

شکست مذاکرات فردا قطعی است!

ترجمه رضا نافعی(وبلاگ آینده ما)


چشم فتنه واقعی کجاست که ملت باید در بیآرود؟
ترس از مذاکرات فردا
وحشت از مسابقه پس فردا


محمدرضا خاتمی: کار به اینجا رسیده
موسوی و کروبی هم کوتاه بیایند
مردم حاضر نیستند کوتاه بیآیند!


فیلم ها را ببینید 1- 2
شعارها نو شده!

دیروز دانشگاه شریف صحنه تظاهرات دانشجویان علیه دولت کودتا بود. این تظاهرات با حضور کامران دانشجو، وزیر علوم دولت کودتا در دانشگاه شریف آغاز شد. وزیری که خود از مجریان کودتای 22 خرداد است. دو شعار عمده دیروز دانشجویان شریف عبارت بود از:

روحانی واقعی- منتظری، صانعی

تا احمدی نژاده- هر روز همین بساطه


با انتشار بیانیه ای
50 حزب کمونیست و چپ جهان
کودتای 22 خرداد را محکوم کردند

از یک گزارش دریافتی
آماده باش سپاه
برای جنگ قایقی در خلیج فارس

با هدف جدا کردن بازار از جنبش ضد کودتا
حریق در بازار تهران
برای اخطار به بازاری ها

فرمانده استشهادیون
سرداری که از یک چیزی، زیادی خورده!

نامه کروبی به هاشمی رفسنجانی
خبرگان مداح قدرت
می تواند رهبر جانشین انتخاب کنند؟

زیر بار هزینه سنگین تیراژ 150 تا 200 هزاری

نگذارید کمر پیک نت خم شود


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات

ایلامی ها

سلام. اطلاعاتی در باره ی باند ایلامی های همکار احمدی نژاد و دولت کودتا

1- حجت الاسلام " تقی لطفی امام جمعه ایلام از کسانی است که در محافلی نظیرتحلیف احمدی نژاد، تنفیذ حکم و مانند آن حضور داشت و از چهرهای بسیارتند رو است .

2- علی آزاد. استاندارسابق ایلام و استاندار کنونی سیستان وبلوچستان. فرماندهی سپاه ایلام، سرکوب مردم در کردستان، عضو دادگاه انقلاب ایلام و مامور مستقیم اعدام ،  فرمانداری ، معاونت استانداری ایلام ، و استانداری را در سابقه ی خود دارد . او در جریان انتخابات هشمتین دوره ی مجلس با تقلب در انتخابات ایلام قصد برکناری داریوش قنبری را داشت که این عمل با واکنش مردم شهرستان ایوان روبه رو شد و در نتیجه دست کم چهار نفر از مردم بیگناه به دستور او کشته شدند .

4- علی شریفی راد. فرماندار ایلام، رئیس دانشگاه آزاد ایلام و ... او در انتخابات دهمین دوره ی ریاست جمهوری معاون کامران دانشجو بود و پروژه ی تقلب با معاونت او پیش رفت . وجود او در چنین پست مهمی نشانه ی نفوذ و عمق اعتماد دولت کودتا به اوست .

5- یوسف نوری . مسئول شورای نگهبان در ایلام، مدیر کل آموزش و پرورش و معاون آموزش و پرورش استان تهران . او نیز از چهره های مورد اعتماد احمدی نژاد است و با او روابط نزدیک دارد.

5- حجت الاسلام" هاشمی . معاون اداره ی اطلاعات ایلام، معاون سیاسی استانداری ایلام و دارنده منصب مهمی در هیئت دولت احمدی نژاد .

6- نعمان غلامی ، فرمانده ی سپاه ایلام که شایعه ی استانداری او بر سر زبان هاست .

7- فرج خدامرادی معروف به "ملا" از چهرهای بسیارمتعصب و خشک مغز و بسیار با نفوذ و هتاک در ایلام .

8- افراد دیگری مانند ریاست دامپزشکی کل کشور به نام نوروزی ، عبدالله
رئوفی ، علی رشیدی ، و ....

این مجموعه درعملیات و اقدامات مهمی مانند شرکت در سرکوب ها، گسیل افراد برای استقبال از مقامات در غرب کشور و مدیریت اطلاعاتی در مناطق کردنشین فعال هستند .


توطئه جدائی خوزستان

سلام- در تائید خبر نگرانی آور شما در باره جنگ قایق ها در خلیج فارس باطلاع می رسانم که از سال2000 به دوستان می گویم که جنگ را با ماجراجویی چند قایق سپاه درخلیج آغاز خواهند کرد. جنگی که به اشغال و تجزیه خوزستان تمام میشود. فرمانده سابق ارتش آمریکا در منطقه، آدمیرال فلین نیز بدلیل مخالفت با طرح چنی که چند قایق آمریکا را ملبس به سپاه کرده بود تا به کشتی خودی روی مسئله قایق ها حساس باشید که جدایی خوزستان با آن کلید خواهد خورد.


چماقداران در انستیتو پاستور

با سلام- به اطلاع می رساند سه تن از کارمندان وابسته به بسیج انستیتو پاستور ایران به نام های سید سعید، علی ترابی، شهبازی که از افراد بدنام در بین پرسنل انستیتو پاستور می باشند و مدرت تحصیلی آنها به دیپلم هم نمی رسد، در ایام اعتراضات مردمی چماق بدست گرفته و به اموال عمومی و مردم معترض حمله می کردند. این افراد همچنین با حضور در بخش های مختلف انستیتو به آنهائی که به میرحسین موسوی رای داده اند فحش می دادند.
این افراد مزد این خوش خدمتی خود را با 300 ساعت اضافه کاری که فرمانده آنها موسوم به محمد عزیزی برای آنها در نظر گرفت و به حساب آنها پرداخت شد دریافت کردند! این در حالی است که اضافه کار شیفتی سایر پرسنل که در سال به 300 هم نمی رسد بارها از سوی انستیتو پرداخت نشده است.


قطع وام خرید مسکن

سلام - با تشکر از زحمات شما و اطلاع رسانی. فایل پیوست تصویر دستوری است که از دفتر معاون اول رئیس جمهور مبنی بر عدم پرداخت وام خرید مسکن به اعضائ هیات علمی دانشگاه به وزیر اسبق بهداشت داده شده است. بر این اساس بهتر است اعضای هیات علمی کار تحقیق و مطالعه و تدریس را کنار بگذارند و وارد بازار ساخت مسکن شوند. البته هر چند به برکت دولت ان اعضائ هیات علمی در شرف سقوط به زیر خط فقر هستند.

اینهم لینک مستقیمش از اینجا


در پی کسب
 مشروعیت خارجی!

سلام و دو نکته:
اول- احمدی نژاد درصدد بود تا با ملاقات های خارجی، خود را تثبیت شده نشان دهد و کسب مشروعیت کند. اما در سفر به نیویورک، تظاهرات گروه های ایرانی و غیر ایرانی و آکسیون های متعدد و فشار روی هتل ها برای جلسات ایشان او را افشا کرد و در داخل سازمان ملل هم بیش از دو سوم هیئت های نمایندگی سالن را هنگام نطق ایشان ترک کردند.
دوم- دبیرخانه مجلس خبرگان، اطلاعیه شدید و غلیظی در حمایت از آقای خامنه ای از طرف نمایندگان این مجلس منتشر کرده است. جا دارد که درخواست شود اسامی امضاءکنندگان منتشر شود تا مردم تکلیفشان را با آن ها بدانند. ضمن آن که به نظر می رسد دبیرخانه خودش اعلامیه را نوشته


چه توقعاتی

از احمدی نژاد دارند!

سلام - لازم دیدم تا دو نکته را در مصاحبه احمدی نژاد با "لاری کینگ" که حکایت سواد علمی و توجه به امور بین المللی و وطن پرستی و ایران شناسی ایشان حکایت داشت را خدمت همه هم میهنان عزیز اعلام نمایم تا از این به بعد ایشان را دست کم نگیرند .

1- ایشان مساحت ایران در بخشی که لاری کینگ در باره حمله احتمالی به تاسیسات اتمی سئوال کردند بالغ بر 1.7 میلیون کیلومتر  مربع اعلام کرد .که البته مساحت صحیح 1.6 میلیون کیلومتر مربع است.

2- نخست وزیر انگلیس را "ادوارد براون" نامیدند. ادوارد براون شرق شناس انگلیسی در سال 1921 دار فانی را وداع گفت و منظور ایشان آقاد گوردون براون بود.

(زیاد مته به خشخاش نباید گذاشت. شاید ایشان در آن هنگام دست و پایش را گم کرده بود. ضمنا از کسی که 10 – 20 میلیون رای مردم را بنام خودش مصادره می کند، شما توقع محاسبه یک دهم میلیون کیلو متر مربع زمین را دارید؟- پیک نت)


جعل نام
و تولید دردسر
برای پیک نت

میان مشکلات و گرفتاری های متعددی که برای انتشار پیک نت با آن ها دست و پنجه نرم می کنیم و جلو می رویم، از مدتی پیش یک گرفتار نوظهور هم پیدا کرده ایم، که بخشی از وقت ما را به خودش اختصاص داده است. یک وبلاگ و یا وب سایتی بنام "اطلاعت نت" راه اندازی شده که نه راه اندازش را می شناسیم و نه با راه اندازانش ارتباطی داریم. این اطلاعات نت، با آدرس http://peiknet.net/ مطالب خود را با استفاده از سیستم "ای میل سریال" برای لیستی که دراختیار دارد می فرستد و چپ و راست هم این مطالب را با همین آدرس می فرستد برای سایت "بالاترین". مطالبی که در این وب سایت منتشر می شود، نه در خط و خطوط پیک نت است و نه سنخیتی با محتوای پیک نت دارد و به همین دلیل، بخش دریافت ای میل پیک نت هر روز شماری پیام و ای میل سئوالی دریافت می کند که مربوط به این ماجرا و محتوای مطالب "اطلاعات نت" است. بخش پیامگیر پیک نت یکبار برای مسئول این وب سایت، که کپی مطالب سایت های دیگر را منتشر می کند، پیام فرستاد و به آنها تذکر داد که این شیوه عمل، شیوه درستی نیست و تاکنون بخش امنیتی کیهان و اطلاعات موازی وابسته به سپاه پاسداران از این شیوه، با راه اندازی سایت هائی مشابه سایت های شناخته شده برای جنگ روانی استفاده می کرده اند. پاسخ دادند که سایت ما "اطلاعات نت" است و از آدرس های مختلف برای پخش مطالب خود استفاده می کنیم که http://peiknet.net/ یکی از آنهاست. در آخرین پیام، به آنها تذکر دادیم که چنانچه در عرض 24 ساعت دست از این اقدام خود بر ندارند، چاره ای جز توضیح ماجرا برای ما باقی نمی ماند. چنین نکردند و ما چنین کردیم که می خوانید. یعنی نه اطلاعت نت و نه http://peiknet.net/ کوچکترین ارتباطی با پیک نت ندارند و آدرس ما http://www.peiknet.com/ است.


دوران های سیاه
ملت ایران


راهنمائی برای
باز کردن پیک نت


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)