ايران  

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

علی اکبر باوند

بازجوی رهبران مشارکت

و مجاهدین انقلاب اسلامی است

 
 
 
 
 

سلام به دوستان و خسته نباشید- از مطالعه سایت شما همیشه لذت برده ام و باورکنید قبل از همه چیز عادت به مطالعه آن کرده ام. فقط میتوانم بگویم کاری بزرگ انجام می دهید. برای
ارسال این خبر دقت ها و پیش بینی های لازم را کرده ام.

یکی از بازجوهایی که سران سیاسی را محاکمه می کند و شاید مهم ترینشان همان کسی است  که همسر سعید امامی را محاکمه می کرد. به این نشان که به ایشان کلمه "ماده سوسک" را میگفت .

وی "علی اکبر باوند" نام دارد که به اشتباه او را "جواد آزادی" معرفی کرده اند و یا شاید نام مستعارش چنین است. بهرحال نام واقعی اش علی اکبرباوند است. وی در مشهد و در رشته زیست شناسی تحصیل کرده و چند سال قبل، پیش از دستگیر سعید امامی در باکو و در سفارتخانه کار می کرد. بعد از ماجرای قتل های زنجیره ای او را بردند زیر شکنجه تا از او اعتراف بگیرند در زمان کارمندی در سفارت در باکو با اسرائیلی ها تماس گرفته و حتی به اسرائیل سفر کرده است و دستور قتل های زنجیره ای را از آنها گرفته است. وقتی هیاهوی دستگیری سعید امامی و همسرش خوابید، به دستور مستقیم علی خامنه ای او از زندان بیرون آمده و در جوار بیت رهبری در سازمان اطلاعات موازی مشغول به خدمت شد. اکنون سرش خیلی شلوغ است. بازجوی رهبران سازمان مجاهدین انقلاب و مشارکتی ها شده است. منزل او در خیابان شهدا قبل از خیابان ایران و در یک مجتمع مسکونی است. در جریانات سرکوب تظاهرات مردم بسیار فعال بود. شنیده ام خانواده وی همه از سران درجه دوم جمهوری اسلامی هستند.