ايران  

        www.peiknet.com

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

 

infos@peiknet.com

 
 
 

كارمند صنعت نفت :

صنعت نفت ایران در آستانه

انفجار خشم و اعتصاب کارکنان

 
 
 
 
 

 

 روز شنبه 31 مرداد ماه نشست مشترک 70 مدیر ارشد صنعت نفت با مسعود میركاظم وزیر پیشنهادی احمد نژاد برای وزارت نفت برپا شد. انتخاب میر كاظم به عنوان نامزد وزارت نفت از طرف احمدی نژاد و نشست زود هنگام و پیشاپش ایشان قبل از گرفتن رای اعتماد از مجلس، باعث حرف و حدیث ها بسیار در محافل سیاسی شده است .

میر كاظم دراین جلسه گفت: اراده رئیس جمهور بر انتخاب حقیر برای وزارت نفت تعلق گرفته است. من حجت را بر خود تمام و كار را پایان یافته می دانم و بهتر است وقت را از دست ندهم و از الان مقدمات حضور خود در وزارت نفت را فراهم بیاورم.

میر كاظم با دستور ویژه احمد نژاد برای شخم زدن صنعت نفت آمده است . با توجه به ان كه در دوره مهندس نوذری و مدیر عاملی مهندس جشن ساز در شركت ملی نفت ایران اكثر قریب به اتفاق مدران نفت از حوزه جنوب كشور انتخاب و منتصب شدند. حضور میر كاظم به عنوان وزیر نفت باعث شده مجموعه مدیران و كاركنان صنعت نفت خصوصا در بخش های بالادست مستقر در مناطق نفت خیز جنوب خود را در معرض تهدید شغل و جابجائی احساس كنند . این احساس باعث شده است روحیه كار از پرسنل مذكور كه بخش عمده صنعت نفت را شامل می شوند گرفته شود . در حوزه مدیرت و بخش پرسنل صنعت نفت كه شدیدا از روی كار آمدن دولت غیر مشروع ناراحت و نا راضی هستند انتخاب یك مدیر غیر نفتی مزید بر علت شده و شرایط خطیری را ایجاد كرده است. صنعت نفت ایران در آستانه انفجار خشم و اعتصاب قرار دارد.