ايران  

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

گفتگوئی کوتاه با رمضان زاده، در پایان کار دادگاه کودتا

73 روزاست که در انفرادی بوده ام

خبر ندارم بیرون چه حوادثی روی داده

 
 
 
 
 

رمضان زاده عضو شورای مرکزی و قائم مقام دبیرکل جبهه مشارکت بعد از پایان چهارمین جلسه دادگاه کودتا و پس از 73 روز بازداشت، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال كه نظرتان راجع به اعترافات چیست، گفت: من نظر خاصی ندارم و هر كسی باید راجع به خودش حرف بزند.

من به عنوان یك اصلاح طلب همیشه مواضع‌ام روشن بوده و اگر به تمام سخنرانی‌هایم توجه كنیم می‌بینید كه من با هر حركت غیرقانونی تحت هر عنوانی و توسط هر شخصی مخالف هستم و البته مستحضرید كه من شب 23 خرداد یعنی 2-3 ساعت بعد از اعلام نتیجه انتخابات دستگیر شدم و از هیچ چیز خبر ندارم.

در یكی از آخرین سخنرانی‌هایم در زمان انتخابات در كردستان یك نفر به من گفت شما مزدور جمهوری اسلامی هستید و من گفتم آره من مزدور جمهوری اسلامی هستم و مشكلی هم ندارم. من برای این جمهوری اسلامی تلاش كرده‌ام و باز هم تلاش می‌كنم.

رمضان زاده در خصوص روند دادگاه خاطرنشان كرد: فكر می‌كنم روند دادگاه در یك مسیر و روند اشتباه است، یك اختلاف نظری بین جناح‌های سیاسی بوده و ما مخالف دولت نهم بوده‌ایم . من معتقدم برنامه‌ها و روش‌‌های اجرایی دولت اشتباه بوده و بازهم اگر دولت دهم همان شیوه را ادامه دهد با آن مخالفت خواهم كرد و باز هم طرفدار جمهوری اسلامی خواهم بود.

وی درپاسخ به این سوال كه در كدام مكان زندانی بودید گفت:‌ به ما گفته‌اند كه نگوییم و البته من در انفرادی بودم و این هفتاد و چهارمین روز حضور من در انفرادی است.

وی در خصوص نحوه بازداشتش اظهار داشت: من در خیابان سرباز با فرزندم در ماشین بودم كه مرا بدون هیچ حكمی بازداشت كردند.