ايران  

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

جنگ روانی با مردم

کودتائی کردن

تظاهرات و نماز روز قدس

 
 
 
 
 

همزمان با ادامه کار دادگاه کودتای 22 خرداد و درحاشیه این صحنه سازی، انواع جنگ های روانی علیه جنبش اعتراضی و با هدف پیشگیری از حضور دوباره مردم در خیابان ها تشدید شده است. بارزترین نمونه این جنگ روانی، اخبار و عکس های هولناکی است که از قربانیان جنایات بسیج و لباس شخصی در چند روز گذشته روی سایت ها و وبلاگ های وابسته به ستاد کودتا قرار گرفته است.

سر بریده، گردن قطع شده، چهره با قمه پاره شده و....

همه این تصاویر واقعی است اما تاکنون ستاد کودتا از انتشار آنها بشدت جلوگیری کرده بود، اما از چند روز پیش تحت بهانه های مختلف و بنام این پرستار و یا آن دکتر و یا بیمار فلان بیمارستان که موفق شده از این افراد عکس بگیرد منتشر می شود!

هدف از انتشار این عکس ها، ترساندن مردم از حضور در تظاهراتی دوباره و یا راهپیمائی و درحال حاضر پیشگیری از حضور مردم معترض به کودتای انتخاباتی در راهپیمائی و نماز جمعه روز قدس است. نمازی که گفته می شود به امامت هاشمی رفسنجانی قرار است خوانده شود و کودتاچیان خاطره تلخی از آخرین نماز وی در دانشگاه تهران دارند.

در همین ارتباط، اخباری که مربوط به برخورد با مجرمین و متجاوزین به پسران و دختران در بازداشتگاه کهریزک و زیرزمین وزارت کشور است کمتر پوشش پیدا می کند واین بدان دلیل است که ستاد کودتا به ادامه رعب و وحشت از تکرار فجایع کهریزک در جامعه اعتقاد دارد و به همین دلیل از اخبار پیگیری قضائی متجاوزین و متخلفین جلوگیری می کند و سیمای جمهوری اسلامی به این نوع خبرها پوشش نمی دهد.

در ادامه همین جنگ روانی و برنامه چینی برای جلوگیری از به خیابان آمدن مردم معترض و با پیش بینی تکرار تظاهرات میلیونی در روز قدس، در آخرین جلسه دادگاه کودتا پای خانواده هاشمی رفسنجانی به میان کشیده شد. بازجوها و شکنجه گران، برخی قربانیان این دادگاه را مجبور کرده بودند نام این افراد از اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی را در دادگاه ببرند تا هاشمی رفسنجانی بداند در صورت خواندن خطبه ای خلاف مسیر کودتا در روز قدس، پسر و نوه و دیگر اعضای خانواده اش بازداشت شده و در بازجوئی ها و شکنجه ها ناچار به قبول اعتراف شده و به همین دادگاه ها کودتا آورده خواهند شد.

مانور روی افکار عمومی در اینجا خاتمه نیافته و قطعا در روزهای آینده به اشکال دیگری نیز ادامه خواهد یافت. به همین دلیل، هنوز روی سخنان هاشمی رفسنجانی در جلسه مجمع مصلحت نظام مانور می کنند و آن را بصورت گزیده و به نوعی که نشان دهند هاشمی جبهه اش را عوض کرده و رفته پشت خامنه ای در سایت ها، وبلاگ ها و حتی برخی تلویزیون های لس آنجلسی که دستشان در جیب جمهوری اسلامی است پخش می شود. این ترفند نیز آنقدر ادامه یافت تا سرانجام متن کامل سخنان هاشمی درجلسه مجمع مصلحت هم بصورت نوشتاری وهم بصورت فایل صوتی روی سایت هاشمی رفسنجانی قرار گرفت. اقدامی که تاکنون سابقه نداشت. همین انتشار فایل صوتی و متن کتبی آن سخنان نشان میدهد که هم هاشمی رفسنجانی و هم طرفداران و همکاران و اعضای خانواده اش متوجه دلیل این همه پافشاری کودتاچی ها در پخش گزینش شده آن سخنان شده اند.

ما نیز متن نوشتاری این سخنان را در همین شماره پیک هفته منتشر می کنیم و در صورت تمایل می توانید فایل صوتی را نیز در سایت هاشمی رفسنجانی بشنوید.

همین اشارات مختصر به توطئه جنگ روانی با جنبش ضد کودتای 22 خرداد، ظاهرا باید کفایت کند تا برخی سایت های خارج از کشور و یا داخل کشور با دقت بیشتری برخی اخبار و تصاویر را منتشر کنند.