ايران  

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

نیم دقیقه فیلم هم از ادعاهای ایشان وجود ندارد

فرمانده سپاه تهران

روز روشن دروغ می گوید

 
 
 
 

سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی فرمانده سپاه تهران بزرگ در مراسم یک معارفه در جمع پاسداران، در تائید کودتا و مقابله با مردم گفت:

اگر حضور مقتدرانه نیروهای بسیج و سپاه نبود، دشمنان با هدف خود برای انجام کودتای رنگی در کشور، فاصله‌ کمی داشتند. این فتنه، فتنه‌ای بزرگ بود که دشمنان نظام از حداقل 4 سال قبل برایش برنامه‌ریزی کرده بودند. این‌ها در هر شرایطی و هرکس که پیروز انتخابات می‌شد قصد به راه‌اندازی این اعتراضات خیابانی را داشتند. بیش از 300 هزار نیروی آموزش‌یافته داشتند که به شکل هرمی در همه‌ تجمعات غیرقانونی در کمتر از چند دقیقه حضور پیدا می‌کردند.

بسیاری از بزرگان و فرزندان نظام راه حقیقت را گم کردند، اما سپاه و بسیج به لطف و عنایت الهی چون به چراغ هدایت ولایت فقیه تمسک جستند، از این فتنه در امان ماندند و توانستند نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کنند.

مخالف از مدت‌ها قبل در قالب ستادهایی چون کمیته صیانت از آرا و دفاتر خبری، لانه‌های جاسوسی به راه انداخته بودند. از روز 26 خرداد که برادران بسیجی وارد میدان شدند در هیچ یک از ماموریت‌های محوله به‌رغم همه هجمه‌ای که فراهم شده بود، نیروهای بسیجی از سلاح استفاده نکردند و با تجهیزات دفاع شخصی در ماموریت‌ها حاضر می‌شدند.  به حول قوه الهی هیچ‌گاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی در ماموریت‌های شهری، نیازی به استفاده از سلاح نیست و بسیج و سپاه با حضور مقتدرانه‌ خود در صحنه خود نیازی به استفاده از تجهیزات این‌چنینی ندارند.

تنها در حوزه‌ مقاومت 117 درگیری مسلحانه داشتیم. در آن روز نزدیک به 10 هزار نفر به پایگاه ما حمله‌ور شدند. بیش از 3 ساعت برادران ما در آن‌جا زیر هجوم سنگ و نارنجک‌های دست‌ساز متجاوزین بودند و ما مدام از آن‌ها می‌خواستیم از درگیری پرهیز کنند اما کار به جایی رسید که پایگاه داشت سقوط می‌کرد. متاسفانه مادر دختری بی‌گناه هم به شهادت رسیدند که گزارش کارشناسی نشان می‌دهد زاویه شلیک‌ها از سوی بچه‌های ما نبوده است. تصاویر آن روز موجود است که چطور بی‌رحمانه به این پایگاه حمله شد.

) با آنکه هیچ تفسیری بر این دروغگوئی آشکار لازم نیست، اما ذکر چند نکته لازم است. اولا ایشان در باره برنامه ریزش تظاهرات دقیقا همان جمله ای را می گوید که رهبر در دیدار با دانشجویان گفته است و این درحالی است که هر دو همزمان و در دو محل سخنرانی کرده اند. بنابراین، یک استراتژی تبلیغاتی در اتاق های دربسته میان فرماندهان کودتا و رهبر تدوین شده است. آن رقم حمله 10 هزار نفره و مسلحانه به پایگاه بسیج و 3 ساعت مقاومت برادران و بقیه دروغ هائی که می گوید، همگی بصورت فیلم واقعی روی شبکه یوتیوب است و میلیون ها ایرانی داخل و خارج از کشور آن را دیده اند. بنابراین، سخنان ایشان بیشتر مصرف داخل پادگانی دارد تا مصرف خیابانی. چرا که مردم خود به چشم خویش دیده اند، آنچه را که او خلاف آن را می گوید. تمام پایگاه های بسیج و پادگان های سپاه بالای سردر ورودی آنها، در زاویه های مختلف دوربین تصویر برداری وجود دارد. حتی اگر نیم دقیقه فیلمی از این ادعاهای فرمانده سپاه تهران وجود داشت تا حالا با آن فیل هوا کرده بودند.)