از یک نامه دریافتی
پر و بال حزب الله لبنان
زیر فشار حوادث ایران شکسته


 


موسوی: آنها نماد ایستادگی ملی بودند
آنهائی را محاکمه می کنند
که لانه جاسوسی را گرفتند

       پیک هفته 107  --------  28 مرداد 1388  برابر  19 اوت 2009

  infos@peiknet.com  

منتخب اخبار

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما

شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی

گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟

پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟

 


با کودتای 22 خرداد، رهبری پدرش را هم به خطرانداخت
مجتبی خامنه ای
آقازاده ای با دست های خونین!

نشانه های برخی عقب نشینی ها و تفاهم ها مشهود است و شتاب شریعتمداری برای تحمیل بازداشت موسوی و کروبی به ستاد کودتا و بیت رهبری، ناشی از بیم و هراس از همین تفاهم ها و از کف رفتن موقعیتی است که با کودتای خونین بدست آورده اند. بویژه با رفتن آیت الله شاهرودی به شورای نگهبان که مقدمه برکناری محترمانه احمدجنتی تحت عنوان "بازنشستگی" است. کوتاه شدن دست او از قدرت، بزرگترین ضربه به قاضی مرتضوی و شریعتمداری و احمدی نژاد است. علی خامنه ای که با کودتای 22 خرداد – که حالا مراجع نیز به او گفته اند جلوی "مجبتی" را بگیرد- با "سر" به زمین فرود آمده، می کوشد تا پیش از تشکیل مجلس خبرگان رهبری، اوضاع را به گونه ای جمع کند که آن مجلس به صحنه بحث بر سر صلاحیت و عدم صلاحیت او تبدیل نشود.


حاشیه های مراسم معرفی رئیس جدید قوه قضائیه
سایه روشن های گزارش تحلیلی پیک نت

دیدار عبدالله نوری با آیت الله منتظری و نماینده آیت الله سیستانی

دعوت از آیت الله سیستانی برای
ورود به عرصه جاری در ایران

بیانیه جبهه مشارکت
تا همه چیز بر باد نرفته
به داد نظام ج. اسلامی برسید!

حکومت اوباش
شعار نیست، واقعیت است!


نامه میرحسین موسوی به مهدی کروبی

«نظام» یعنی مردم

نه حكومت و دولتی که ایادی آن

 مرتکب جنایات هولناک شده اند!

میرحسین موسوی، امروز(27 مرداد) طی نامه ای خطاب به مهدی کروبی، جسارت او را در بیان جنایاتی که در کودتای انتخاباتی 22 خرداد انجام شده و می شود ستود.

موسوی در نامه خود به کروبی، ابراز امیدواری کرد که دیگر استوانه های روحانیت مبارز نیز علیه این جنایات و بویژه تجاوزهائی که در زندان انجام شده به حمایت از کروبی به پا خیزند.


توقیف اعتماد ملی
دستور ستاد کودتا
با حکم قاضی مرتضوی اجرا شد


در دیدار اعضای نمایندگان ادوار مجلس با خاتمی
قدرت غیر پاسخگو
طبق قانون اساسی رسمیت ندارد


آن که روزنامه توقیف می کند همان است که دستور تجاوز داده
شهادت جراح معروف
و دستیارش از تجاوز به زندانی

این گزارش را با هدف انتشار، به آدرس پیک نت ارسال داشته اند

آیت الله صانعی
کار به اینجا رسیده
حکومت حالا نه تنها از زنده ها
 بلکه از مرده ها نیز می ترسد

گرهی که با ابطال انتخابات و برگزاری دوباره آن باز می شد، حالا به آنجا کشیده که اگر انتخابات را ابطال هم کنند، اعتماد فرو ریخته جامعه نسبت به حکومت جبران نمی شود. بفهمید که مردم ایران، دیگر مردم قبل از انقلاب نیستند. آنها بسیار آگاه و تیزبین شده اند. همه چیز را می فهمند. نمی توانید یک تنه برای 70 میلیون جمعیت این کشور تصمیم بگیرید و بگوئید 70 میلیون هم بگویند نه، من می گویم بله.

آیت الله یوسف صانعی از جمله روحانیونی است که پس از درگذشت آیت الله خمینی، پای خویش را از حاکمیت بیرون کشید. او نخستین دادستان جمهوری اسلامی بود. وارد بازی سیاسی و توطئه آمیز حذف آیت الله منتظری نشد و زمانی که اوباش به کارگردانی احمد جنتی و شیخ محمد یزدی به خانه او ریخته بودند، او که در فاصله اندکی از آیت الله منتظری زندگی می کرد، قرآن بدست وارد حیاط خانه آیت الله منتظری شد و به اوباش گفت: مگر از روی نعش من بگذرید تا دستتان به ایشان برسد. و سپس برای علی خامنه ای پیام فرستاد: اگر این مرد خدا (منتظری) را به حال خود نگذارید، می آیم تهران! (نقل از یک منبع)

در روزهای اخیر سخنرانی او در جریان سفر به گرگان روی برخی سایت های طرفدار موج سبز منتشر شده است. ما نیز فیلم این سخنرانی را روی پیک نت قرار میدهیم، اما با این یادآوری و مقدمه که دقیق تر نشان میدهد او کیست و دارای چه پیشینه ایست. بقیه‌اش را خوی وی که سالهای شاگرد درس خارج آیت الله خمینی بود، درهمین سخنرانی اشاره می کند.

این سخنرانی که درجمع روحانیون گرگان و در حسینیه شریف موسوی روز 21 مردادماه جاری ایراد شده روی شبکه یوتیوب قرار دارد. برای دیدن و شنیدن آن می توانید روی شماره ها کلیک کنید.

1 - 2 - 3 - 4 - 5


شهادت یک بازداشتی
در برابر نمایندگان مجلس
بارها در کهریزک با باتوم
 به من تجاوز کردند و هنوز خونریزی دارم

تجاوز به زندانیان
مجلس اول تکذیب می کند، بعدا تحقیق!

رئیس جمهور زورکی- تحلیف زورکی تر

فرزند یکی از نمایندگان فراکسیون اقلیت (اصلاح‌ طلب) مجلس، در آستانه مراسم تحلیف احمدی نژاد در مجلس بازداشت شد. حادثه مربوط به دو هفته پیش است. به پدر وی پیغام داده بودند که در صورت حضور در مراسم تحلیف پسرش آزاد خواهد شد! بعد از مراسم تحلیف گفته شده که دستور آزادی وی صادر شده، اما در جلسه روز شنبه دادگاه کودتا، وی نیز در جمع متهمین حاضر در دادگاه دیده شده است!


نامه صدها نماینده سابق مجلس
نقش و مسئولیت رهبر
در کودتای انتخاباتی باید بررسی شود

بسی رنج برد ملت ایران در سال 30

اینها کاریکاتور نیست، برابر اصل است. 30 سال پس از فراز و فرودهای بسیار، مردم ایران رسیده اند به همانجا که در سال 57 بودند باز!


دو بنیادی که باید تشکیل شود

1- بنیاد اطلاعات کودتای 22 خرداد

2- بنیاد اطلاعات تجاوزبه بازداشتیها


متن مصاحبه مهدی کروبی
افشای سوابق امام جمعه های موقت تهران و مشهد
جزئیات خیمه شب بازی
انکار قتل خانم ترانه موسوی!

تجاوز- قتل دروغ
3 پایه ای که زیرپای حکومت است!

ترانه موسوی از قربانیان تجاوز جنسی به بازداشتی های معترضان به نتیجه انتخابات و یا جنبش مقاومت در برابر کودتای 22 خرداد است. نه تنها به وی تجاوز کردند، بلکه او را کشتند و یا براثر تجاوزجنسی در بازداشتگاه کشته شد. او را نیمه جان به یک بیمارستان منتقل کردند و وقتی پزشکان ناچار شدند در ورقه فوت او بنویسند که از دو طرف مورد تجاوز قرار گرفته و حتی مقعد او پاره شده، به خانواده اش اعلام داشتند که " دختر شما مورد جنسی" داشته!

بدنبال افشای این جنایت، فرمانده صدا سیما "سردار ضرغامی" دستور تهیه سلسله گزارش هائی را داد تا در آنها اساسا وجود فردی بنام "ترانه موسوی" در داخل کشور تکذیب شود. یعنی صورت مسئله را پاک کنند. این دو تصور مربوط به این سلسله گزارش هاست. فردی را در برنامه 30ر20 مقابل دوربین نشاندند تا بعنوان مامور ثبت احوال بگوید اصلا "ترانه موسوی" در زیر تجاوز کشته شده نداریم! یعنی سه ترانه موسوی داریم که یکی از آنها 60 سال سن دارد، یکی سالها پیش مرده و یکی هم در کانادا زندگی می کند.

در فاصله ای اندک، عکس دیگری از آن مقام ثبت احوال دولت احمدی نژاد روی شبکه اینترنت قرار گرفت در لباس فرماندهی نیروی انتظامی تحت امر فرمانده کل قوا! که لباس نظامی را از تن در آورده و بعنوان مامور ثبت احوال در سیمای جمهوری اسلامی ظاهر شده بود تا جای پای جنایت را پاک کند!


سرمقاله راه توده- سقوط دولت احمدی نژاد یک گام به جلو بود
کودتای سپاه – بیت رهبری
جنبش را چند گام به پیش بُرد

مصاحبه مهدی کروبی
امام جمعه های دین فروش
بزودی پاسخ خواهند گرفت!


از تقاطع بهشتی
خیابان ولیعصر- ونک
برای نیروهای سرکوب یکطرفه شد

محمد علی دادخواه سه اتهامی شد!

نخستین ادعانامه روحانیون

علیه ادامه رهبری خامنه ای

جمعی از علما و فضلای حوزه های علمیه قم، اصفهان و مشهد در نامه سرگشاده ای به اعضای مجلس خبرگان خواستار ارزیابی صلاحیت های علی خامنه ای برای ادامه رهبری جمهوری اسلامی شده اند.


دیدار با میرحسین موسوی
بسوی "راه سبز امید"
جنبش اعتراضی
ابعاد روز افزون پیدا کرده

از چند روز قبل از 22 خرداد ستادهای ما با موج عظیمی از تماس‌های مردمی که حاکی از زمینه‌چینی گسترده برای تقلب در انتخابات بود و اطلاعات دقیقی در مورد تحرکات در دست انجام و سناریوهایی که برای روز انتخابات و بعد از آن طراحی شده بود مواجه شد. در روز انتخابات، ما ابتدا فکر کردیم که شاید آنچه شاهد آن هستیم ناشی از سوء تدبیر است. برای همین خود من تلاش کردم با مسئولان کشور تماس بگیرم و همان روز دو بار با رئیس قوه قضائیه، دو بار با دادستان کل کشور، دو بار با رئیس مجلس و چهار بار با بیت رهبری موضوع را مطرح کردم. اخبار نگران کننده انباشته می‌شد تا اینکه از عصر روز 22 خرداد، حمله به ستادهای انتخاباتی اینجانب آغاز شد و سپس به ستاد مرکزی و سایر ستادها در سطح کشور گسترش یافت و مشخص شد که طرح و برنامه‌ای برای تقلب در انتخابات وجود دارد. همه‌ی ما به انقلاب علاقه داریم. ما به نهادهایی چون بسیج و سپاه علاقه داریم، چون فکر می‌کنیم بسیج برای مقابله با دشمن است و سپاه برای آن ایجاد شده تا در مقابل دشمنان بایستد. آیا صف کردن سپاه و بسیج در مقابل مردم، لطمه به افتخارات آنان نیست؟ ما می‌گوییم به جای آنکه جمعیت‌های میلیونی مردم را متهم کنید، برای یافتن متهمان اصلی در بین کسانی بگردید که با کارگردانی و صحنه‌گردانی جنگ مسموم تبلیغاتی، اعتماد و آرامش مردم را هدف گرفتند و با تحلیل‌های مالیخولیایی خود به دشمن خدمت می‌کنند. یقینا جریاناتی که در طول این دو ماه در صدا وسیما و همچنین در روزنامه کیهان با مردم می‌جنگیدند، تأمین کننده‌ی منافع و در طول سیاست‌های آمریکا و انگلیس هستند.

اخباری که متاسفانه به تواتر رسیده است، اگر درست باشد، جا دارد انسان سر زیر خاک کند. آیا این نحوه‌ی برخورد با مردمی که با شعار الله اکبر به صحنه آمده‌اند، به نفع کشور است؟! به نظر من این‌گونه عمل کردن، موضوع را بغرنج‌تر می‌کند و راه‌حل آن را از دسترس دورتر می‌برد و زمینه‌ی بدبینی و اعتراضات را وسعت می‌بخشد.


فیلم را ببینید!
افشاگری تکاندهنده بابک داد
درباره تجاوز دربازداشتگاهها

از بابک داد گزارش یکصد روز با خاتمی (در باره سفرهای خاتمی به شهرها و روستاهای ایران) یک سند فراموش نشدنی است


به جای همه امام جمعه های دائم و موقت
خطبه های نماز این جمعه را
اجازه بدهند پدر مهدی بخواند

بابک داد


آن که تجاوز می کند به نظام خدمت می کند
آن که تجاوز را فاش می کند ضد نظام است!
نامه کروبی باید بایگانی می شد
مثل نامه روحانی جوانی که می خوانید

در جمهوری اسلامی
به دو دلیل آشکار
به زندانی سیاسی تجاوز می شود

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات


بازی سپاه
با برگ کودتا


طرح یکطرفه
ابتدا در تبریز اجرا شد


خانه تان خراب شود
که خانه خرابمان کردید!


امنیت برای
 تجاوز شدگان


گزارشی از خشم
مردم 4 منطقه
آذری نشین تهران
علیه کودتای 22 خرداد


حاشیه تظاهرات
شهر کلن آلمان


جای خالی عکس
کهریزک در کیهان

سلام - این زندان کهریزک که بدستور رهبر تعطیل کردند، کجاست؟ چه شکلی دارد؟ عکس و فیلمش را چرا نشان نمی دهند؟
روزنامه کیهان که چپ و راست عکس زندان ابوغریب را منتشر می کرد و در باب گوانتانامو سر "مقاله" می نوشت، چرا عکس کهریزک را منتشر نمی کند؟ کهریزک که در آلاسکا نیست، همین بغل دست حسین شریعتمداری و فرمانده صدا و سیما "ضرغامی" در تهران است. عکاس و فیلمبردار ندارند، از سردار "رادان" و سردار "احمدی مقدم" خواهش کنند چند قطعه از آن عکس های ناب و تاریخی را که از کهریزک دراختیار دارند برایشان بفرستند و اگر رحمتی نیست فیلمی هم بفرستند تا در نوبت نمایش قرار بگیرد!
ملیجک ناصرالدین شاه و دلقک دربار او "کریم شیره ای" کم رو تر از آقایان نامبرده بودند.


برای راه دراز
باید آماده شد
افسانه نگاهی


فارسی شکسته
کمر ما را می شکند!


درباره شعارها


در پالایشگاه تهران
چه می گذرد!


امکان و احتمال سوم


با کدام شعار
برای چه هدفی؟


نقش آفرینی
سلطنت طلب ها
و کمونیست کارگری ها


به چشم خودم دیدم


چهارشنبه سوری
در سوله کهریزک


من "دشمن" بودم
و خود نمی دانستم


"ذبیح ترکه"
در خدمت کودتا!


جنبش سبز
زیر چادر


باور نکنید که در
تبریز خبری نیست


راهنمائی برای
باز کردن پیک نت


فارسی را
کتابی بنویسید!

دوستان محترم که پیام ارسال میدارید.
بابت ارسال لینک ها و پیام ها سپاسگزاریم. اما قبل از همه اینها، از شما خواهش می کنیم فارسی را و بویژه افعال جملات را کامل بنویسید. پدر فارسی در این سالهای اخیر با این دیالگ نویسی در وبلاگ ها در آمد. "میگه" یعنی چه؟ "یه کم" یعنی چه؟ "بیام" یعنی چه؟
اینها همه غلط است. درست آنها می شود: می گوید، کمی، بیایم و... می بخشید که این توضیحات را دادیم اما باور کنید برای انتشار مطالب دریافتی و خارج کردن آنها از این فارسی هر روز خون دل می خوریم.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)