بیانیه 3 تیرماه موسوی خطاب به ایرانیان خارج از کشور
هموطنان خارج از کشور
صدای اعتراض خود را حفظ کنید!


 


خبرهای پیک نت و خبرهای "ریانووستی"
خبرهای پشت پرده
خلاف ظاهرمقتدرکودتاچیان است

       پیک هفته 107  --------  6 تیر 1388  برابر 27 ژوئن 2009

  infos@peiknet.com  

اخبار روز

برای خنثی کردن جنبش

 اعتراضی ایرانیان خارج از کشور

عوامل ج. اسلامی

سفارت ایران

در سوئد را

اشغال کردند!

بعد از ظهر امروز، عاملین حسین شریعتمداری که بقایای شبکه سعید امامی را در سوئد سازماندهی کرده، با هدف خنثی کردن حرکت خودجوش و سراسری ایرانیان خارج از کشور که جنبشی بزرگ را علیه کودتای انتخاباتی و همدردی با مردم داخل کشور بوجود آورده اند، سفارت جمهوری اسلامی در استکهلم را باصطلاح تصرف کردند. این طرح با همکاری کارکنان سفارت صورت گرفت و اشغال کنندگان خود را حزب کمونیست کارگری معرفی کردند. یعنی همان تشکیلاتی که سالها گفته شد که پایه ریزی آن را حسین شریعتمداری و حسن شایانفر تحت سرپرستی سعید امامی برعهده داشته اند و تمام فعالیت های خارج کشور آنها همسو با هدف های مرحله ای و نوبتی باند شریعتمداری- حسن شایانفر در ایران است. از پیش از کنفرانس برلین، تا بعد از آن کنفرانس و تا امروز که هدف اصلی فشار به دولت های اروپائی برای جلوگیری از اعتراضات ایرانیان مقیم اروپاست. در 12 روزی که از کودتای 22 خرداد می گذرد، هیچگاه ایرانیان معترض در اروپا، تظاهراتی را در برابر سفارت خانه های جمهوری اسلامی سازمان نداده بودند- مگر یکی دو مورد در روزهای اول که هنوز ابعاد اعتراضات شکل منطقی و هدفمند خود را پیدا نکرده بود-  زیرا هدف اصلی جلب حمایت مردم این کشورها و دیگر خارجیان نسبت به رویدادهای کودتائی و خونین ایران است واین کار در برابر ساختمان سفارت خانه های جمهوری اسلامی در نقاط پرت پایتخت های اروپائی ممکن نیست، بلکه در پررفت و آمد ترین نقاط این شهرها ممکن است. به پیک نت خبر رسیده است که سازماندهندگان اعتراض به کودتا در کشورهای اروپائی که عمدتا نسل جوان و دانشجویان ایرانی هستند، در تدارک تهیه بیانیه ای در افشای حرکتی هستند که با کمک سفارت جمهوری اسلامی در سوئد و در همسوئی با ستاد کودتاگران در تهران، در سوئد به اجرا گذاشته شد.  


این اطلاعات به پیک نت رسیده است
کودتای 22 خرداد
با رمز "شرایط خاکستری" آغاز شد

سحرگاه روز 23 خرداد، یعنی چند ساعت پس از پذیرش و موافقت رهبر با اعلام پیروزی موسوی توسط وزارت کشور، علی خامنه ای را بعد از نماز صبح، مطابق طرح از قبل تعیین شده از بیت رهبری در میدان پاستور تهران به باغی در اقدسیه منتقل کردند. هنگام انتقال رهبر به اقدسیه، فرماندهان سپاه که در بیت رهبری مستقر اند توسط مجتبی به وی اطلاع دادند که این انتقال به این دلیل است که شرایط "خاکستری" است و آنها حسب دستور قرارگاه عالی شهید مطهری عمل می کنند. دو فرض در اینجا وجود دارد: 1- این اقدام و صحنه سازی با موافقت رهبر و برای آنکه او مستقیما دستور کودتا را ندهد انجام شده و مجتبی صحنه گردان شد و پیش افتاد، 2- مجتبی خود در ابتدا صحنه گردان شد و چند ساعت پس از کودتا رهبر که در برابر عمل انجام شده قرار گرفته بود، حمایت خود را از این کودتا اعلام کرد.


برای بررسی مستقیم سرکوب های اخیر

رئیس

پارلمان اروپا

راهی

تهران می شود


شعار روز مردم

 روی دیوارها

رهبر ما قاتله ولایتش باطله!


در دام
جنگ روانی
کودتاچی ها
نباید افتاد!

خطاب به مفسران

مردم را به دام

 جنگ روانی نیاندازید!


نامه موسوی به آیت الله

بیات و پاسخ وی

مردم را

می کوبند

و مراجع

 ساکت اند!


مصاحبه خبری وزیر اسبق کشور:

گروه سایه

تقلب در انتخابات را مدیریت کرد


 

بیانیه امروز (6 تیرماه) میر حسین موسوی

شورای نگهبان صلاحیت ندارد

حکمیت ملی و مورد تائید

 مراجع عظام را قبول دارم

انتخاباتی که ایران را تکان داد-اسلاوی ژیژک
در جستجوی انقلاب 57
مردم با موسوی به صحنه بازگشته اند

رنگ سبزی که هواداران موسوی اختیار کرده‌اند، فریاد‌های الله اکبری که از پشت‌بام ها در تاریکی شب طنین انداز می‌شود، به وضوح نشان می دهد که مردم این عمل خود را تکرار انقلاب ۱۹۷۹ خمینی می‌دانند، ‌بازگشت به ریشه‌های آن و شرایط پیش از انحراف انقلاب. اتحاد راسخ مردم، اتفاق نظر و یکپارچگی فراگیرشان، خود سازماندهی ابتکاری‌شان، شیوه‌های فی‌البداهه‌ برگزاری اعتراضاتشان، ترکیب منحصر به فرد خودانگیختگی و نظم شان، یا آن راهپیمایی تهدید آمیز هزاران- هزارشان در کمال سکوت همه یادآورانقلاب 1979 است. ما اینجا با خیزش طرفداران مغبون‌ شده انقلاب خمینی سر و کار داریم. احمدی نژاد قهرمان اسلام‌گرایان فقیر نیست، بلکه یک پوپولیست واقعا فاسد اسلامی و فاشیست است، یک برلوسکونی ایرانی که ترکیب رفتارهای دلقک‌ مآبانه و اقتدارگرایی سیاسی ظالمانه‌اش حتی اکثریت آیت‌الله‌ها را هم معذب می‌کند. نان پخش کردن های عوام‌فریبانه‌اش به فقرا نباید ما را بفریبد: پشت سراو نه فقط سازمانهای سرکوبگر پلیس ودستگاه های بسیار غربی شده روابط عمومی ، بلکه یک طبقه تازه به‌ دوران رسیده ثروتمند قوی ایستاده که در نتیجه فساد رژیم بوجود آمده است. سپاه پاسداران ایران نیروی شبه نظامی طبقه کارگر نیست، بلکه نهادی فوق‌العاده فاسد و قدرتمندترین مرکز ثروت در کشور است. ‌ نام موسوی مترادف بازدمیدن در رویایی عمومی است که انقلاب خمینی را به پیروزی رساند. این بدان معنی است که انقلاب ۱۹۷۹ خمینی را نمی‌توان به جریان تندروی اسلامگرایی که قدرت را در دست دارد تقلیل داد - این انقلاب بسی فراتر از آن بود. اکنون زمان به یاد آوردن شور وشوق باورنکردنی سال اول پس از انقلاب است، به همراه انفجار نفس گیر خلاقیت سیاسی و اجتماعی، تجربه‌های تشکیلاتی و بحثهای میان دانشجویان و مردم عادی.


رئیس جمهور امریکا
حقوق مردم ایران باید رعایت شود
احمدی نژاد به دقت بیاندیشد!

اسرای ایرانی
در بازداشتگاه های کودتاچیان

سخنرانی شیرین عبادی دربرابر مقر پارلمان اروپا
درباره انتخابات و کشتار مردم
جهان باید از دولت ایران بازخواست کند

خشم جمعه مردم، نماز جمعه کودتا

گزارش دریافتی:

"امروز با چند تن از دوستانمان در پارک بودیم. با یک زیر انداز ساده رفته بودیم در یک پارک. یک تلویزیون بزرگ هم در پارک بود که صحبت احمد خاتمی را در نماز جمعه نشان می داد. وقتی گفت قوه قضائیه باید کسانی که مردم را دعوت به اغتشاش کرده اند بشدت سرکوب کند، واقعا مردم داشتند از عصبانیت منفجر می شدند. همه به او فحش می دادند، آنهم با صدای بلند. چیزی نمانده بود که همانجا یک تظاهرات راه بیفتد."

نقش ثروت بادآورده
در کودتای خونین 22 خرداد
لوموند دیپلماتیک- نوشته رامین معتمدنژاد- ترجمه شروین احمدی

امام جمعه کودتا

دروغگو و دشمن خداست!


مجتبی خامنه ای

این آقا زاده فکر کرده

شاپورعلیرضاست!

با کودتائی که او نقش کلیدی را در آن داشته، پایه های کرسی ولایت پدرش چنان سست شد که ممکن است سران نظام برای حفظ جمهوری اسلامی چاره‌ای جز آن نیابند که ولایت پدرش را شورائی کنند و فرماندهان سپاه را تحت کنترل بگیرند.

-----------------------------

فیلم مستند را ببینید!

آنها که از بام ها

 به سوی مردم شلیک کردند

شلیک از فراز بام مسجد لولاگر صورت گرفت. بسیج این پایگاه وابسته است به موتلفه اسلامی و درجریان روزهای 23 و 24 تیرماه 1378 نیز نقش اصلی تخریب و حریق تهران و تیراندازی به سوی دانشجویان را بسیج همین مسجد برعهده داشت.


موسوی در دیدار با استادان
از من انتظار نداشته باشند
چیزی را بگویم که به آن اعتقاد ندارم
یکی تلقی شدن رهبر و رئیس جمهور به نفع کشور نیست و ادامه این وضع، با خطر انتقال مدیریت بحران از خارج وجود دارد


آن "جا" کجاست؟

این روزنامه، از روزنامه های اقماری دولت است. یعنی وابسته به روزنامه ایران که در دولت احمدی نژاد تبدیل شد به پامنبری خوان کیهان. آن خانمی که با این روزنامه مصاحبه کرده نیز، خانم "رهبر" عضو فراکسیون فاطمه رجبی همسر سخنگوی دولت و کاشف هزاره سوم در مجلس است. تاریخ انتشار این روزنامه، 19 خرداد است. یعنی دو روز قبل از رای گیری. ایشان از یک جائی که وصل است به همان جاهائی که احمدی نژاد وصل است، دو روز قبل از رای گیری می دانست که بعد از ظهر روز رای گیری سردار محصولی وزیر کشور آراء احمدی نژاد را 24 میلیون اعلام خواهد کرد! آن "جا" کجاست؟


نوشته های دریافتی
حاشیه ها
روزها در خیابان - شب ها پای تلویزیون

از شنبه گذشته
 زندانهای کرج برای دستگیری‌های خیابانی تخلیه شد


ملت شریف ایران!
اینها تا قبل از رای گیری 22 خرداد ملت شریف و انقلابی ایران بودند، اما از بعد از کودتا علیه رای آنها، شدند اغتشاشگر، عوامل صهیونیسم و انگلیس و بقیه استکباری ها.


شناسائی آن بسیجی که "ندا" را کشت!

دکتر آرش حجازی، فردی که بعد از تیرخوردن ندا سلطانی تلاش کرد او را از مرگ نجات بدهد و موفق نشد، ازایران خارج شده و در انگلستان، با بخش انگلیسی بی بی سی مصاحبه کرد. او دراین مصاحبه گفت که بعد از اصابت تیر به ندا سلطانی، مردم فردی را که به سوی ندا تیراندازی کرده بود گرفتند. او مرتب می گفت که قصد کشتن نداشته است. مردم نمی دانستند در آن شلوغی با او چه کنند. سرانجام کارت بسیجی اش را گرفتند و عکسش را هم گرفتند و رهایش کردند. ستاد جنگ روانی- خبری کودتا، از روز گذشته و با پخش شدن این مصاحبه، یک خبرنگار انگلیسی را دستگیر کرده تا شاید بتواند یک سناریوی دیگری را کُوک کند. مصاحبه آرش حجازی را از اینجا ببینید و بشنوید!


انتشار لوموند دیپلماتیک فارسی ماه ژوئن

لوموند دیپلماتیک ماه ژوئن با تاخیری که متاثر ازشرائط جاری کشور  است منتشر شد. دراین شماره مقاله تحقیقی بسیار ارزنده رامین معتمد نژاد در باره پشت پرده اقتصاد مافیائی ایران منتشر شده که آن را شروین احمدی از  زبان فرانسه به فارسی برگردانده است. ترجمه ای روان از متنی اقتصادی و تا حدودی پیچیده. در این شماره مقالات زیر منتشر شده است:

1- ایران تحت سلطه پول 2- نبردهای اجتماعی از ورای دمکراسی3- رویای فناناپذیر جهانی بهتر4- فلسطین مظهر چه چیزی است؟5- انقلاب در صفوف مسیحیان لبنان6- بحران از چشم انداز چین7- اعتراض «مصرفی» برای طبقات با فرهنگ8- مضحکه اروپائی 9- آمریکای لاتینی که رو یا روئی را به جان می خرد10- گردش در راهبردهای پاکستان11- خانه را باید پیش از بارش باران تعمیرکنیم.


موتور بسیجی ها را چگونه پنچر کنیم!
دستورالعمل های تازه برای تظاهرات خیابانی

بیانیه شماره 8- بعد از ظهر امروز منتشر شد

مهندس موسوی:

من از صحنه بیرون نمی روم!

آنچه در این روزها رخ داد اصل نظام جمهوری اسلامی را كه میراث امام بزرگوار و شهدای گرانقدرمان است هدف قرار داده و این چیزی نیست كه بتوان به سادگی از كنار آن گذاشت و با طرح اتهامات تهدید به محاكمه از آن صرفنظر نمود. اگر با مسببین جنایت كوی دانشگاه در 18 تیر 1378 به گونه ای مناسب و قانونی برخورد می شد امروز شاهد تكرار آن فجایع در ابعادی وسیع تر و وارونه جلوه دادن واقعیت ها به گونه ای جسورانه تر نبودیم. آمادگی دارم تا نشان دهم چگونه مجرمان انتخاباتی در كنار مسببان اصلی اغتشاشات اخیر قرار گرفتند و خون مردم را بر زمین ریختند و اكنون كوشش می كنند صحنه هایی را كه صدها شاهد و دهها تصویر آن را گواهی می دهند به گونه ای دیگر جلوه دهند؛ آماده ام تا نشان دهم چگونه كسانی كه عملشان در راستای ایجاد هرج و مرج در كشور؛ تضعیف نظام و منافع بیگانگان است تلاش نمودند به بهانه تخریب‌گریهای عناصری نامعلوم، جنبش سبز شما را اغتشاشگری و وابسته به بیگانه معرفی كنند؛ ولی حاضر نیستم به خاطر مصالح شخصی و هراس از اینگونه تهدیدها از ایستادگی در سایه شجره سبز استیفای حقوق ملت ایران كه امروز به خون به ناحق ریخته شده جوانان این كشور آبیاری شده است لحظه ای صرف‌نظر نمایم. از مجموع آرای ریخته شده در صندوقها تنها یك رأی متعلق به من است و شما به خوبی می دانید كه مشكل آنها با میلیونها رأیی است كه جوابی برای سرنوشت آنها ندارند. دشمن خارجی با همراهی یاران جاهل و طماع خود در داخل بر آنست كه مطالبات این حركت عظیم خودجوش را به خوارج بیرون از نظام نسبت دهد و حتی الله اكبرهای از دل برآمده شما را چون قرآنهای سر نیزه معرفی كند. بر ماست كه با رفتار و گفتار خود این توطئه شوم را خنثی نماییم.

بیانیه شماره 7 موسوی- 4 تیرماه

با درک غلط از شرایط کشور

دولت راه نفوذ بیگانگان را

به تحولات کشور باز می کند


مصاحبه با آیت الله موسوی تبریزی

دادستان کل انقلاب در زمان آقای خمینی

رهبر حرف خودش را می زند

من از قانون سخن می گویم!

در تبريزهم موقع انقلاب وقتی مردم بيرون آمدند، شاه، آموزگار و مجلس او گفتند كه اينها از آن طرف مرز آمده اند و اغتشاشگرند. كدام اغتشاش؟ مردم مى آيند حق خود را درخواست مى كنند. آيا اين اغتشاش است؟ راهپيمايى ساده اى كه حتى شعار هم نمى دهند، اغتشاش است يا آنها كه مردم را مى زنند، اغتشاش است؟ رژيم شاه هم به خاطر اينكه همين حرف ها را مى زد طاغوتى بود، اگر اين حرف ها را نمى زد و حق مردم را مى داد كه طاغوت نبود. فرقى نمى كند هر كس حق مردم را بخورد، طاغوت است.


گزارش علاءالدین بروجردی از این دیدار
دیدار مهم یک هیات مجلس
با موسوی و رفسنجانی

ما انتظارات خود را از آقای موسوی جهت کمک به حل مشکلات موجود و از آقای هاشمی، تقاضای مساعدت به حل مشکلات موجود را داشتیم.


تحلیل یوشکافیشر" وزیر خارجه سابق آلمان از اوضاع ایران

جنبش کنونی مردم

سرانجام، ایران را متحول می کند

در لبنان حزب الله شکست انتخاباتی خورد، اما درایرانانتخابات به یک جنبش دمکراتیک انجامید که دو احتمال و نتیجه از آن بیرون خواهد آمد.


کودتای شیطانی

در یک بازی شیطانی

آنچه بعنوان کودتا در  انتخابات اخیر ایران اتفاق افتاد و دولتی که سکان آن را می خواهند همچنان در دست احمدی نژاد و مصباح یزدی نگهدارند، دارای ریشه هائی است که به یکصدسال اخیر باز می گردد. برای آگاهی عمیق تر از آنچه امروز در ایران می گذرد، باید با این ریشه های صد ساله آشنا شد. این کتاب را با حوصله  بخوانید تا بدانید، چرا و چگونه شد، آنچه اکنون شده است!

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

دیدگاه ها


بزرگترین اجتماع

ایرانیان

امروز در شهر کلن


ندا با ماست

 ندا از ماست

ر. پدرام

ندا نماد همه شهیدان جنبش دادخواهی مردم ایران است

 

 تا ما را خاموش کنند

تو را به آتش کشیدند

فریاد ما تُـنـدر شد

و خاموشی تو ولوله در جهان انداخت.

تورا زدند تا آهی به لب نیاید

و آه ها عصیان شد.

تو را زدند

تا دست های به آسمان رفته بی رمق شوند

و دست ها مشت  شدند.

تو را زدند

تا ما سخن از حق  نرانیم

و جهان دادخواه تو گشت .

پرنده را نشانه رفتند تا  پرواز را بشکنند.

ولی پرواز،

 بیکران،

چون زمین و چون زمان

 همچنان

پر توان  است و بی زوال.

از تهران تا توکیو ،

از کامچاتکا تا کالیفرنیا

بر بیداد  شوریده اند،

 بیدادی  که بر تو رفت،

و امروز از سیدنی تا سوئد

 دست در دست ما نهاده اند

که ندا، ندای ماست

 ندا در ماست ،

ندا از ماست.


برای جلب حمایت آنها از

مقاومت در برابر کودتا

تلفن و ای میل  مراجع در قم


علیه کشتار درایران

شورای امنیت

وارد صحنه می شود

یک مسئول بخش "دادخواست شورای امنیت سازمان ملل" مستقر در امریکا، در مصاحبه با تلویزیون الجزیره گفته است، ادامه کشتار مردم توسط حکومت درایران، می تواند این شورا را به سمت تصمیم قطعی در باره ارزیابی رویدادهای ایران بعنوان "کشتار جمعی" ببرد و در این باره قطعنامه ای بین المللی صادر شود.


تظاهرات بزرگ
 ایرانیان مقیم برلین
علیه کودتای انتخاباتی

فیلم را می توانید از اینجا ببینید


آرشیو

  شماره‌های گذشته

"صدای پیک" را

از اینجا يا از اينجا

می توانید بشنوید


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)