بیش از طلبه ها، نظامی ها در شهر مستقراند
کودتاچی های 22 خرداد
گلوی‌قم را بیش ازتهران گرفته‌اند


 


بعد از یک نمایش مضحک تلویزیونی
انتخابات باطل شده را
شورای نگهبان تائید کرد!

       پیک هفته 107  --------  9 تیر 1388  برابر 30 ژوئن 2009

  infos@peiknet.com  

اخبار روز

همایش بزرگ درامریکا

بزرگترین راهپیمائی و اجتماع ایرانیان مقیم امریکا، روز یکشنبه در برابر ساختمان "فدرال" در لس آنجلس برگزار شد. این راهپیمائی که به گفته همه شاهدان تاریخ مهاجرت 30 ساله ایرانیان به امریکا آن را به یاد ندارد، در همسوئی با خواست مردم ایران برای ابطال انتخابات پرتقلب ریاست جمهوری درایران و محکوم کردن کشتار مردم در کودتائی که علیه نتایج واقعی این انتخابات صورت گرفت، برپا شد. شمار شرکت کنندگان در این همایش را تا 50 هزار نفر تخمین زده اند که ما هنوز گزارش دقیق آن را دریافت نکرده ایم. پرهیز از اعلام وابستگی به گروه های سیاسی و شعارهای همسو با شعارهای مردم در داخل کشور، از ویژگی های برجسته این راهپیمائی بود.

راهپیمائی ایرانیان آلمان و شماری از کشورهای اروپائی، روز گذشته در شهر "کلن" واقع در مرکز آلمان با شکوه بسیار برگزار شد. شمار شرکت کنندگان دراین راهپیمائی را چندین هزار تخمین زده اند. راهپیمائی از یک مسیر طولانی خود را به مرکز این شهر پرجمعیت آلمان رساندند و در آنجا، علاوه بر سخنان کوتاهی که یکی از جوانان ایرانی به سخنگوئی  از جانب ترتیب دهندگان این راهپیمائی ایراد شد، یک نماینده سرشناس پارلمان آلمان بنام "لاله اکگون" و همچنین نماینده حزب سبزهای آلمان نیز که دراین مرکز به تجمع ایرانیان پیوسته بودند طی سخنانی سرکوب مردم ایران در روزهای پس از انتخابات در ایران را محکوم کردند. آنها نیز از دولت آلمان خواستند تا دولت احمدی نژاد را به رسمیت نشناخته و تحریم سیاسی کند. درود پرشور آنها خطاب به ملت ایران و درک و عظم راسخ آنها برای دفاع از رای و آزادی خود، با تشویق جمع گسترده حاضر در تجمع روبرو شد. شمار زیادی از شهروندان آلمانی نیز در مسیر این راهپیمائی و بعنوان همراهی و همگامی با آنها، پارچه های سبز بدست گرفته و آن را از پنجره خانه های تکان می دادند و یا در پیاده روها ایستاده و راهپیمایان را با کف زدن تشویق می کردند. گفته می شود از جانب این جمع، قرار است نامه ای تسلیم دولت آلمان شود که در آن تحریم سیاسی دولت ایران خواسته شده است. همچنین گفته می شود، نامه دیگری در دست تهیه است که بموجب آن از اتحادیه اروپا خواسته خواهد شد، گزارش دقیق و مستندی از آراء ایرانیان خارج از کشور ارائه شود، تا تقلب در آراء ایرانیان خارج از کشور نیز بعنوان نمونه ای از تقلب گسترده در انتخابات ایران بررسی شود.

همچنین از امریکا اطلاع رسیده است که امروز(یکشنبه) قرار است در کالیفرنیای جنوبی بزرگترین همایش اعتراضی ایرانیان برگزار شود. این همایش نیز که بصورت خودجوش سازمان یافته قرار است در مقابل ساختمان "فدرال" امریکا در لس آنجلس برپا شود و به همین منظور و با توجه به گسترده بودن منطقه، سرویس های ویژه اتوبوس برای انتقال ایرانیان به این محل در نظر گرفته شده است. هنرمندان ایرانی مقیم امریکا قرار است در صف نخست این راهپیمائی و تجمع حرکت کنند.

هم درتظاهرات ایرانیان کشورهای اروپا که روز گذشته در شهر کلن برپا شده و هم در همایشی که قرار است امروز در لس آنجلس برپا شود، شعارها و خواسته های ایرانیان همان است شعارها و خواسته هائی بوده و قرار است باشد که مردم در ایران طرح کرده اند و هر کس با هر گرایش و وابستگی سیاسی از این شعارها فراتر نرفته و نخواهد رفت.


برای خنثی کردن جنبش

 اعتراضی ایرانیان خارج از کشور

عوامل ج. اسلامی

سفارت ایران

در سوئد را

اشغال کردند!

 عاملین حسین شریعتمداری که بقایای شبکه سعید امامی را در سوئد سازماندهی کرده، با هدف خنثی کردن حرکت خودجوش و سراسری ایرانیان خارج از کشور که جنبشی بزرگ را علیه کودتای انتخاباتی و همدردی با مردم داخل کشور بوجود آورده اند، سفارت جمهوری اسلامی در استکهلم را باصطلاح تصرف کردند. این طرح با همکاری کارکنان سفارت صورت گرفت و اشغال کنندگان خود را حزب کمونیست کارگری معرفی کردند. یعنی همان تشکیلاتی که سالها گفته شد که پایه ریزی آن را حسین شریعتمداری و حسن شایانفر تحت سرپرستی سعید امامی برعهده داشته اند و تمام فعالیت های خارج کشور آنها همسو با هدف های مرحله ای و نوبتی باند شریعتمداری- حسن شایانفر در ایران است. از پیش از کنفرانس برلین، تا بعد از آن کنفرانس و تا امروز که هدف اصلی فشار به دولت های اروپائی برای جلوگیری از اعتراضات ایرانیان مقیم اروپاست. در 12 روزی که از کودتای 22 خرداد می گذرد، هیچگاه ایرانیان معترض در اروپا، تظاهراتی را در برابر سفارت خانه های جمهوری اسلامی سازمان نداده بودند- مگر یکی دو مورد در روزهای اول که هنوز ابعاد اعتراضات شکل منطقی و هدفمند خود را پیدا نکرده بود-  زیرا هدف اصلی جلب حمایت مردم این کشورها و دیگر خارجیان نسبت به رویدادهای کودتائی و خونین ایران است واین کار در برابر ساختمان سفارت خانه های جمهوری اسلامی در نقاط پرت پایتخت های اروپائی ممکن نیست، بلکه در پررفت و آمد ترین نقاط این شهرها ممکن است. به پیک نت خبر رسیده است که سازماندهندگان اعتراض به کودتا در کشورهای اروپائی که عمدتا نسل جوان و دانشجویان ایرانی هستند، در تدارک تهیه بیانیه ای در افشای حرکتی هستند که با کمک سفارت جمهوری اسلامی در سوئد و در همسوئی با ستاد کودتاگران در تهران، در سوئد به اجرا گذاشته شد.  


این اطلاعات به پیک نت رسیده است
کودتای 22 خرداد
با رمز "شرایط خاکستری" آغاز شد

سحرگاه روز 23 خرداد، یعنی چند ساعت پس از پذیرش و موافقت رهبر با اعلام پیروزی موسوی توسط وزارت کشور، علی خامنه ای را بعد از نماز صبح، مطابق طرح از قبل تعیین شده از بیت رهبری در میدان پاستور تهران به باغی در اقدسیه منتقل کردند. هنگام انتقال رهبر به اقدسیه، فرماندهان سپاه که در بیت رهبری مستقر اند توسط مجتبی به وی اطلاع دادند که این انتقال به این دلیل است که شرایط "خاکستری" است و آنها حسب دستور قرارگاه عالی شهید مطهری عمل می کنند. دو فرض در اینجا وجود دارد: 1- این اقدام و صحنه سازی با موافقت رهبر و برای آنکه او مستقیما دستور کودتا را ندهد انجام شده و مجتبی صحنه گردان شد و پیش افتاد، 2- مجتبی خود در ابتدا صحنه گردان شد و چند ساعت پس از کودتا رهبر که در برابر عمل انجام شده قرار گرفته بود، حمایت خود را از این کودتا اعلام کرد.


برای بررسی مستقیم سرکوب های اخیر

رئیس

پارلمان اروپا

راهی

تهران می شود


شعار روز مردم

 روی دیوارها

رهبر ما قاتله ولایتش باطله!


در دام
جنگ روانی
کودتاچی ها
نباید افتاد!

خطاب به مفسران

مردم را به دام

 جنگ روانی نیاندازید!


نامه موسوی به آیت الله

بیات و پاسخ وی

مردم را

می کوبند

و مراجع

 ساکت اند!


مصاحبه خبری وزیر اسبق کشور:

گروه سایه

تقلب در انتخابات را مدیریت کرد


 

چه می خواهید از جان مردم؟

مجلس زیر فشار قیام مردم

سخنان پیش از دستور پزشکیان

بیانیه آیت الله طاهری، که وصیت نامه می ماند

این کودتا به مقابله مردم

با اصل نظام خواهد انجامید

به عنوان يک روحانی کوچک، همصدا با اکثریّت مردم ِ رای باخته، اين انتخابات را مخدوش و آن را باطل و تصدّی مجدّد رئيس دولت را برای دور بعد نامشروع و غاصبانه می دانم.


بیانیه جدید مجمع روحانیون مبارز

اعتماد عمومی لطمه دیده

فضای زشت امنیتی و نظامی را جمع کنید


کودتا علیه موسوی
ضربه بزرگی بود به ایران
که نتایج آن هنوز در راه است!
پیش بینی انگلستان از کودتا و شورش مردم را دست کم نباید گرفت
خبرگزاری کودتاچی ها "فارس" به نقل از سایت وزارت خارجه انگلستان، این هشدار را منتشر کرده بود که از اینجا می توانید بخوانید.


گزارش دریافتی از میدان ولیعصر
تلاش ادامه دار برای
به حرکت در آمدن یک زنجیره انسانی

شب های بعد از کودتا
شب ها، بر بام خانه ها. حالا که در روشنائی روز نمی توان دست یکدیگر را در خیابان گرفت و زنجیر اتحاد و فریاد را تشکیل داد، چرا بر بام خانه و در دل شب نتوان؟


70 در صد از آن 10 در صد
با یک خودکار و یک خط نوشته شده بود

پیروز!
این عکس صبح روز رای گیری است. واقعا این چهره رئیس جمهوری است که به پیروزی انتخاباتی خود امیدوار باشد؟ یا رئیس جمهوری نگران سرانجام کودتائی که از آن آگاه است؟


هم مردم و هم آنها
همه میدانیم هر کس چقدر رای آورد؟

وبلاگ زیتون


فیروزآبادی گفته بود!

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، گفته بود که احمدی نژاد رفتنی نیست و نمی‌گذاریم برود. این وعده و خواست تا اینجا به قیمت یک بی آبروئی بین المللی، جدائی کامل مردم از حکومت و سقوط مشروعیت جمهوری اسلامی تمام شده است. امپراطوری بنیاد مستضعفان سالها در اختیار فیروز آبادی بود. از مناسبات و روابط اقتصادی سپاه باندازه اسرار اتمی حفاظت میشود. اما ماه برای همیشه زیر ابر نمی ماند.


حمله به دفتر خبرگزاری "پانا"

به سایت وزارت خارجه انگلستان مراجعه کنید!
سند رد پای انگلستان
در کودتای انتخاباتی 22 خرداد

اگر سهمی برای محافل جاسوسی انگلستان در حوادث اخیر ایران قائل شویم، این سهم در میان کودتاچیان است، نه در صف مقابله کنندگان با کودتا. و در حقیقت کودتا علیه انتخابات، یک کودتای انگلیسی بود و نه مقاومت در برابر کودتاچیان، یک مقاومت انگلیسی.

انگلستان از کودتا، چگونه و با نفوذ در کدام ارگان های بشدت محافظت شده و امنیتی بیت رهبری و سپاه، از 3 ماه پیش خبر داشت؟ آیا دولت انگلستان این کودتا را ترتیب نداد تا در عرض دو هفته ایران را به آستانه جنگ داخلی بکشاند؟ این کودتا که ظاهرا برای حفظ احمدی نژاد در کاخ ریاست جمهوری انجام شد، وقتی امروز به صحنه سیاسی ایران نگاه می اندازیم، حاصلش چیست، جز سکه یک پول شدن خامنه ای و هم سرنوشت شدن وی با احمدی نژاد؟ شیرازه تمام ساختار مذهبی و نظامی جمهوری اسلامی با این کودتا درعرض دو هفته از هم نپاشید؟ پایگاه مردمی سپاه پاسداران بزرگترین ضربه ممکن را نخورد؟ ادعاهای مقابله با اسرائیل و امریکا و به میدان آمدن بسیج 20 میلیونی و جنگ های چریکی شهری و حمایت قاطع مردم ایران از حاکمیت و دیگر ادعاها در عرض دو هفته و با این کودتا پوچ نشد؟ مشروعیت دولت و حتی حکومت در تمام محافل جهانی درعرض دو هفته سقوط نکرد؟ برجسته ترین کادرهای باقی مانده از انقلاب 57 به قتلگاه برده نشدند؟ آخرین روحانیون شاگرد و مقلد و پیرو آیت الله خمینی در محاصره مرگ قرار نگرفته اند؟

کودتای انگلیسی، مگر جز این اهداف، اهداف دیگری هم می توانست داشته باشد؟

ما سند این نقش را به نقل از وزارت خارجه انگلستان، در شماره 27 اسفندماه 1387، یعنی قریب 3 ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایران در پیک نت منتشر کردیم. عین این سند را در ادامه می خوانید. آنها که 3 ماه پیش به این هشدار توجه نکردند، امیدواریم امروز توجه کنند به عمق فاجعه و به جای دستگیری مقاومت کنندگان علیه کودتا، کودتاچیان را تحت پیگرد و تحقیق بگیرند تا عوامل انگلستان در میان آنها پیدا شوند.


در محافل سیاسی ایران
قفل سیاسی
خامنه ای تقلب را نمی پذیرد
موسوی نتیجه را قبول ندارد

مصاحبه ابراهیم نبوی
با ادامه اعتراض ها
مشکل احمدی‌نژاد"سپاه"خواهد بود

رویدادهای شانزدهمین روز کودتای 22 خرداد
الله اکبر های شبانه
خواب از چشم کودتاچی‌ها ربوده!


مهم ترین رایزنی ها در قم جریان دارد
دست رهبر و شورای نگهبان
زیر سنگ مراجع مذهبی قم

دیدار رئیس دفتر علی خامنه ای با آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی و دیدار مهم آیت الله شبیری زنجانی و لطف الله صافی گلپایگانی با یکدیگر.


گزارش مراسم دیروز مسجد قبا
بهشتی اهل منطق بود
خامنه ای اهل چماق و گلوله

موسوی در ترافیک اطراف مسجد قبا گیر کرد. دختر و همسر هاشمی رفسنجانی، مانند کروبی خودشان را رساندند به مسجد. پایان مراسم با بگیر و ببند همراه شد و مشهورترین چهره ای که در مقابل چشم مردم خشمگین بطرز خشونت باری دستگیر شده "رضاعطاران" بازیگر معروف سینما بود. مردم به آن روحانیونی که با آنها همراهی می کنند احترام می گذارند و حتی از آنها حرف شنوی دارند. ای کاش حکومت متوجه اهمیت این مسئله بشود.


حاشیه های مراسم دیروز مسجد قبا
علی مطهری: این نان را احمدی نژاد در دامن آقا گذاشت!

گفتگوی ایلنا باعلی مطهری
شورای نگهبان نتوانست بی طرف بماند

درتدارک یک "زنجیر" انسانی جدید

در پایان مراسم سالگرد انفجار حزب جمهوری اسلامی در مسجد قبلا در تهران، این دعوت دهان به دهان شد که فردا بعد از ظهر از میدان تجریش تا میدان راه آهن زنجیر را دوباره تشکیل می دهیم!


جمعیت ایثارگران:
بانگ الله اکبر، رویه ای پسندیده نیست!

28 سال پس از کشته شدن آیت الله دکترسید حسین بهشتی

فریاد امروز مردم در مسجد قبا

میرحسین- یا حسین

سخنرانی هادی غفاری

طرفدار مهدی کروبی درانتخابات

آقای خامنه ای!

شما آبروئی برای روحانیت نگذاشتید

آقای خمینی به ما نگفت اما به شما گفت که ولایت فقیه را نفهمیده اید. بفرمائید بیایند بنده را هم بگیرند!


دو شرط موسوی: 1- وقت تلویزیونی 2-  مجوز تجمع
دیدارهای خامنه ای، هاشمی موسوی، و آیت الله شاهرودی

ارزیابی‌های محافل سیاسی داخلی و جهانی
ایران با اولین جرقه منفجر می‌شود

بدون موافقت موسوی هیچ راه حلی به نتیجه نمی رسد
ناطق نوری سکان را بدست می گیرد؟
پیشنهاد تشکیل یک دولت موقت
برای تدارک یک انتخابات دیگر

تفسیر اکونومیست از اوضاع ایران
جهان، اکنون ادعاهای قبل از انتخابات ج. اسلامی را مسخره می کند

به اراده مردم گردن بگذارید
حمایت 10 فیلسوف جهان
از جنبش اعتراضی مردم ایران

احمدی نژاد
به زور سرنیزه هم ماندنی نیست!

نمایندگان مجلس را برای تائید نظرات رهبر، نزد وی بردند. علی خامنه ای برای آنها سخنرانی کرد و گفت که با دولت مهربان باشید. دولتی که هنوز تکلیفش روشن نیست و رهبر در حالی از مراعات قانون درهمین سخنرانی سخن گفت که خود بر خلاف قانون، از دولتی حمایت کرد که هنوز در چنبره انتخابات و نتیجه اعلام شده آن گرفتار است. قرار است احمدی نژاد پا به مجلسی بگذارد که فضای آن اینچنین است که می بینید. 


یادمان نرود
یک رئیس جمهور زبان بسته با 24 میلیون رای داریم!
احمدشیرزاد

کودتاچی ها در تنگنای بین المللی
تهدیدهای کارساز "گوگل"و"بی بی سی"

ایت الله موسوی اردبیلی در دیدار با هیات شورای نگهبان
اجازه بدهید مردم حرفشان را بزنند!

انتخاباتی که ایران را تکان داد-اسلاوی ژیژک
در جستجوی انقلاب 57
مردم با موسوی به صحنه بازگشته اند

رنگ سبزی که هواداران موسوی اختیار کرده‌اند، فریاد‌های الله اکبری که از پشت‌بام ها در تاریکی شب طنین انداز می‌شود، به وضوح نشان می دهد که مردم این عمل خود را تکرار انقلاب ۱۹۷۹ خمینی می‌دانند، ‌بازگشت به ریشه‌های آن و شرایط پیش از انحراف انقلاب. اتحاد راسخ مردم، اتفاق نظر و یکپارچگی فراگیرشان، خود سازماندهی ابتکاری‌شان، شیوه‌های فی‌البداهه‌ برگزاری اعتراضاتشان، ترکیب منحصر به فرد خودانگیختگی و نظم شان، یا آن راهپیمایی تهدید آمیز هزاران- هزارشان در کمال سکوت همه یادآورانقلاب 1979 است. ما اینجا با خیزش طرفداران مغبون‌ شده انقلاب خمینی سر و کار داریم. احمدی نژاد قهرمان اسلام‌گرایان فقیر نیست، بلکه یک پوپولیست واقعا فاسد اسلامی و فاشیست است، یک برلوسکونی ایرانی که ترکیب رفتارهای دلقک‌ مآبانه و اقتدارگرایی سیاسی ظالمانه‌اش حتی اکثریت آیت‌الله‌ها را هم معذب می‌کند. نان پخش کردن های عوام‌فریبانه‌اش به فقرا نباید ما را بفریبد: پشت سراو نه فقط سازمانهای سرکوبگر پلیس ودستگاه های بسیار غربی شده روابط عمومی ، بلکه یک طبقه تازه به‌ دوران رسیده ثروتمند قوی ایستاده که در نتیجه فساد رژیم بوجود آمده است. سپاه پاسداران ایران نیروی شبه نظامی طبقه کارگر نیست، بلکه نهادی فوق‌العاده فاسد و قدرتمندترین مرکز ثروت در کشور است. ‌ نام موسوی مترادف بازدمیدن در رویایی عمومی است که انقلاب خمینی را به پیروزی رساند. این بدان معنی است که انقلاب ۱۹۷۹ خمینی را نمی‌توان به جریان تندروی اسلامگرایی که قدرت را در دست دارد تقلیل داد - این انقلاب بسی فراتر از آن بود. اکنون زمان به یاد آوردن شور وشوق باورنکردنی سال اول پس از انقلاب است، به همراه انفجار نفس گیر خلاقیت سیاسی و اجتماعی، تجربه‌های تشکیلاتی و بحثهای میان دانشجویان و مردم عادی.


نقش ثروت بادآورده
در کودتای خونین 22 خرداد
لوموند دیپلماتیک- نوشته رامین معتمدنژاد- ترجمه شروین احمدی

امام جمعه کودتا دروغگو و دشمن خداست!


کودتای شیطانی

در یک بازی شیطانی

آنچه بعنوان کودتا در  انتخابات اخیر ایران اتفاق افتاد و دولتی که سکان آن را می خواهند همچنان در دست احمدی نژاد و مصباح یزدی نگهدارند، دارای ریشه هائی است که به یکصدسال اخیر باز می گردد. برای آگاهی عمیق تر از آنچه امروز در ایران می گذرد، باید با این ریشه های صد ساله آشنا شد. این کتاب را با حوصله  بخوانید تا بدانید، چرا و چگونه شد، آنچه اکنون شده است!

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

دیدگاه ها


از خارج
ما را درداخل
یاری کنید!

این مطلب را از تهران و در شرایط ضعیف جسمی و روحی، از قول مردم داخل ایران، برای شما، ایرانیان و سایر مردم خارج از ایران می نویسم. به گمانم در زمان حاضر این مطلب برای سرنوشت ایران بسیار مهم است. به قول ناپلئون، میان پیروزی و شکست فقط یک گام فاصله هست. ما اکنون دقیقا در همان مرز بحرانی قرار داریم.
مردم را دارند می ترسانند. در گوش ملت خوانده اند که بسیج خانه ها را شناسایی و شبانه حمله می کند. ویدئوی دیروز سی ان ان، که صدای جیغ چند خانم از یک خانه را نشان می داد، به این باور کمک کرد. مرگ ندا مردم را بهت زده کرده است. رسانه های وابسته به حکومت جنگ روانی بسیار شدیدی را شروع کرده اند. امروز(دوشنبه) همه جا قدم به قدم لباس شخصی گذاشته بودند.
باید با ذکر موفقیت های حاصل شده (که تا همین جا هم فراوان و بسیار با ارزش است) به ما انرژی بدهید. مگر مشروعیت زدایی از این حکومت کم کاری است! مگر متحد شدن ایرانی ها کم چیزی است؟
نگذارید سایت های رژیم اراده و روحیه مردم را خُرد کنند.
تلویزیون برای ایجاد ترس و نا امیدی در مردم، در یک اقدام نمایشی از مردم خواسته که عکس تظاهرکنندگان را برای حکومت بفرستند. مگر علیرغم این تهدید فیلم ها و عکس ها را خودمان همین حالا روی اینترنت نگذاشته ایم. این نقطه قوت ماست. این کار صدا و سیما جنگ روانی است.
دولت ها و حتی رسانه های غربی را با اتهام های بی اساس (مبنی بر اینکه محرک آشوب ها هستند) در موضع دفاعی و انفعالی برده اند. از رسانه ها بخواهید که اخبار ما را پخش کنند، جهان باید یکپارچه از حکومت بخواهد که انتخابات دیگری برگزار کند. ما تمام تلاشمان را کرده ایم، دنیا باید ما را درک کند. عدم حمایت صریح اروپا و آمریکا از ریاست جمهوری احمدی نژاد بسیار راهگشا است.


گام بعدی
چه باید باشد!

 ما جمعی در هلند هستیم که در رابطه با اوج گیری جنبش مدنی در داخل فعال هستیم و تا آن جا که مقدورات مان اجازه داده در اجتماعات در لاهه و یا اجتماع ایرانیان در کلن، حضور داشته ایم . بحث اصلی مان نیز این است که چگونه می توانیم بیش از این به فعالان جنبش مدنی و  مردم داخل کشور یاری برسانیم. ما به این نتیجه رسیده ایم که جناب میرحسین موسوی بایستی گام های تازه تری در این مسیر بردارد. وقت تنگ است و مردم ما منتظر اقدامات دیگری از طرف ایشان هستند. مقامات جمهوری اسلامی درحال کشتن وقت و خسته و ناامید کردن مردم هستند. با تشکیل "جبهه ضد دیکتاتوری و جمهوری خواهی"، سیل بی کران مردم را باید سازمان داد. کافی است ایشان این جبهه را اعلام کند. اطمینان داریم مردم از این پیشنهاد با آغوش باز استقبال می کنند.


بیانیه 3 تیرماه موسوی خطاب به ایرانیان خارج از کشور
هموطنان
 اعتراض خود را حفظ کنید!


ندا با ماست

 ندا از ماست

ر. پدرام

ندا نماد همه شهیدان جنبش دادخواهی مردم ایران است

 

 تا ما را خاموش کنند

تو را به آتش کشیدند

فریاد ما تُـنـدر شد

و خاموشی تو ولوله در جهان انداخت.

تورا زدند تا آهی به لب نیاید

و آه ها عصیان شد.

تو را زدند

تا دست های به آسمان رفته بی رمق شوند

و دست ها مشت  شدند.

تو را زدند

تا ما سخن از حق  نرانیم

و جهان دادخواه تو گشت .

پرنده را نشانه رفتند تا  پرواز را بشکنند.

ولی پرواز،

 بیکران،

چون زمین و چون زمان

 همچنان

پر توان  است و بی زوال.

از تهران تا توکیو ،

از کامچاتکا تا کالیفرنیا

بر بیداد  شوریده اند،

 بیدادی  که بر تو رفت،

و امروز از سیدنی تا سوئد

 دست در دست ما نهاده اند

که ندا، ندای ماست

 ندا در ماست ،

ندا از ماست.


برای جلب حمایت آنها از

مقاومت در برابر کودتا

تلفن و ای میل  مراجع در قم


علیه کشتار درایران

شورای امنیت

وارد صحنه می شود

یک مسئول بخش "دادخواست شورای امنیت سازمان ملل" مستقر در امریکا، در مصاحبه با تلویزیون الجزیره گفته است، ادامه کشتار مردم توسط حکومت درایران، می تواند این شورا را به سمت تصمیم قطعی در باره ارزیابی رویدادهای ایران بعنوان "کشتار جمعی" ببرد و در این باره قطعنامه ای بین المللی صادر شود.


تظاهرات بزرگ
 ایرانیان مقیم برلین
علیه کودتای انتخاباتی

فیلم را می توانید از اینجا ببینید


آرشیو

  شماره‌های گذشته

"صدای پیک" را

از اینجا يا از اينجا

می توانید بشنوید


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)