سرمقاله راه توده- با تخم دو زرده اتمی هم مردم کودتا را نمی پذیرند
نه خامنه ای آقای خمینی است
نه مردم ایران، مردم دهه 60


 


آیت الله خمینی گفت اما نتوانست عمل کند
بیوت، سرانجام تبدیل شد
به لانه های توطئه علیه مردم

       پیک هفته 107  --------  30 تیر 1388  برابر  21 جولای 2009

  infos@peiknet.com  

منتخب اخبار روزهای گذشته

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم 


 در شهر و روستا

احمدی نژاد

 رای نیآورد

سلام وتشکر بخاطر اطلاع رسانی شما بخصوص در مورد حوادث اخیر. ساکن شهر گرمی هستم. شمال شرقی آذربایجان. یا شمال استان اردبیل. اینجا بسیجی ها و آدم های آحمدی نژاد بی هیچ واهمه ای تقلب کردند. با خانواده شان در شهر مانور داده و در هر شعبه ای رای میدادند.  یکیشون تعریف میکرد که 4 نفر بودند و 20 رای دادند بدون اینکه شناسنانه مهر بخورد. یعنی باندازه 5 خانواده رای دادند. با اینهمه در شهر ما موسوی بیشتر رای آورد. جالب است بدانید که اینجا یک شهر غله خیز است. انتخابات مقارن بود با فصل برداشت گندم . چند روز محصول مردم را نخریدند. و کشاورز های بیچاره مانده بودن با محصولی که به هزار زحمت بدست آوردن چه کنند.  می گویند که فرماندار گفته بود جایزه شهری که در آن موسوی رای اول را داشته باشه همین است. اینجوری مردم را مجازات کردند.


جنبش
تحریم اقتصادی
 در ایران

سلام- دیشب تلفنی از ایران داشتم. می گفتند آلان درتهران هرچه را که صدا و سیما تبلیغ می کند مردم آنرا تحریم می کنند. حتی پوفک نمکی را که بچه ها دوست دارند نیز مردم تحریم کرده اند زیرا صدا سیما آنرا تبلیغ می کند. مردم وارد مرحله مبارزه منفی اقتصادی با دولت کودتایی شده اند.

می گفتند: خوشحالیم که با دولت درگیر شده ایم. کشته شدن سهراب اعرابی در تهران خیلی تکان دهنده بود.


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما

شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی

گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟

پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟

 آیت الله بیات  زنجانی
آنهائی را که زمان امام نتوانستند بکشند، حالا می خواهند بکشند

مهدی کروبی
"ندا" را همانها کشتند
که 19 نفر دیگر را هم کشتند!

 


اگر ملت همان است که رهبر مدعی است و همان را می خواهد که ایشان میگوید، چرا فرمان یک رفراندوم ملی را صادر نمی کند تا معلوم شود ملت کیست؟ و چه می خواهد؟

خامنه ای بنام ملت ایران
دیروز چک بی محل کشید!
میلیون های ایرانی اگر به صفحه تلویزیون های خود پس از شنیدن دروغ رهبر در روز مبعث پیامیر اسلام "تف" نکرده باشند و بر گوینده این دروغ "لعنت" نفرستاده باشند، ملاحظه جد گوینده را کرده اند.



سخنان عید مبعث خامنه ای را
ذوالنور در مازنداران گفته بود!

این عکس مربوط به مطلب "بیوت" است که در همین شماره پیک نت منتشر شده است. چهار شیخی که در عکس دیده می شوند عبارتند از ذوالنور سمت راست عکس، روانبخش میان ذوالنور و آیت الله کعبی و سرانجام مصباح یزدی. شرح بیشتر را مراجعه کنید به گزارش "بیوت".


فرار از تنفیذ کودتا

حجت الاسلام سید حسن خمینی، نوه ینیانگذار جمهوری اسلامی، برای رهائی از فشارهائی که به وی  برای شرکت در مراسم‌های تنفیذ و تحلیف احمدی نژاد وارد می آمد، به یکی از کشورهای منطقه سفر کرد.


دلهره 6 ماهه درایران
آزمایش اتمی، زودتر از حمله نظامی
یا حمله نظامی، پیش از آزمایش اتمی؟

"سید علی‌ تنهاست"
این حکم تاریخ برای خودکامگان است
محسن کدیور


جاسوس انگلیس نبود، عضو بسیج بود!
آن که شلیک کرد و ندا را کشت!

میرحسین موسوی صبح امروز و در دیدار با خانواده زندانیان:

ملت ایران دوباره متولد شده

و از هزینه این تولد بیم ندارد

بنده به کسانی که جو امنیتی را بر جامعه حاکم کرده اند، کسانی که می‌پندارند با ایجاد رعب و وحشت می توانند مردم را ساکت کنند می گویم: ملت ما بعد از 30 سال آنقدر رشد پیدا کرده است که برای ساکت کردن آن نمی‌توان به روش های قبل از انقلاب بازگشت. اکنون برگرداندن اعتماد از دست رفته، بزرگترین ضرورت است و این مساله به هر شکل ممکن باید انجام بگیرد.  باید ببینیم شهدای ما از انقلاب چه می‌خواستند؟ آیا پیام شهدا بستن فضا و آباد کردن زندان ها بود یا آنها برای استقرار آزادی و حاکمیت بر سرنوشت خود جان می دادند؟ و اکنون نیز اگر ما هزینه می‌دهیم و شهید می‌دهیم، برای حفظ و حراست از همین ارزش هاست. ما می‌خواهیم کمترین هزینه پرداخت شود، اما از هزینه دادن نمی‌هراسیم و اعتقاد داریم راه امام و شهدا باید ادامه پیدا کند. اما ما می‌گوییم با مساله‌ی جدیدی به نام بیداری ملت مواجه شده‌اید؛ یک ملتی که دوباره متولد شده و به صحنه آمده تا از دستاوردهای خود دفاع کند. با دستگیری‌ها و پرونده‌سازی‌ها نمی‌توان این مساله را خاتمه داد. هر چه زودتر به این بازی خاتمه دهید و فرزندان ملت را به ملت برگردانید. در طول سالیان اخیر همواره منتقد صدا و سیما بودم و اعتقاد داشته ام که این رسانه در جهت منافع ملی حرکت نمی‌کند.  چهره‌ای که بعد از انتخابات از رسانه ملی دیدیم، به هیچ وجه قابل تصور نبود. سنگها را بسته اند و سگها را باز کرده اند. افرادی دعوت شده‌اند تا با دروغ و تهمت و هتک حرمت، داستان‌سرایی و فضاسازی کنند، در حالی که 13 میلیون جمعیت به قول شما و اکثریت به قول ما حق ندارند از خود دفاع کنند. مانند تبلیغات ماشین رختشویی تهمت های افراد را تکرار می‌کنند.(مشروح این سخنان را ازاینجا بخوانید)


سخنان غافلگیرکننده محمد خاتمی

راه حل بحران کنونی

انجام یک رفراندم است!

توصیه‌های آقای هاشمی حداقل‌هایی است كه می‌تواند فضای عمومی را تلطیف كرده و اعتماد از دست رفته را برگرداند و من در اینجا نكته‌ای را اضافه می كنم و به صراحت می گویم راه برون ‌رفت از بحران فعلی، اتكا به ارای مردم و برگزاری رفراندوم قانونی است. این رفراندوم بایستی از سوی نهادهای بی‌طرف نظیر مجمع تشخیص مصلحت انجام پذیرد. بایستی از مردم پرسید آیا وضعیت پیش آمده(نتیجه اعلام شده انتخابات) مطلوب است و از آن راضی هستند؟ اگر اكثریت مردم این وضع را قبول داشته باشند، ما هم تسلیم هستیم. ما از ابتدا عنوان كردیم كه برای بازگرداندن اعتماد مردم راه قانونی وجود دارد و مورد توجه قرار نگرفت.

رایزنی های مهم در مشهد

هاشمی رفسنجانی در مشهد با آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت‌الله صافی گلپایگانی، آیت‌الله سید عزالدین زنجانی، آیت‌الله موسوی خلخالی و آیت‌اله واعظ طبسی درباره شرایط بحرانی کشور مذاکره کرد. در میان علمای مشهد جز سیدان و علم الهدی امام جمعه مشهد که از روحانیون حامی احمدی‌نژاد هستند مابقی مواضع تائید آمیزی نسبت به میرحسین موسوی و هاشمی رفسنجانی دارند. بزرگترین مرجع تقلید مشهد آیت الله سید عزالدین زنجانی است که در جریان انتخابات اخیر دیدار تائید آمیزی با میرحسین موسوی انجام داد. آیت الله موسوی خلخالی از مراجع مشهد نیز از منتقدان احمدی نژاد محسوب می شوند و با توجه به ارتباطات عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی با هاشمی رفسنجانی به نظر می رسد که عدم حضور واعظ در مراسم استقبال از احمدی نژاد نیز به همین دلیل باشد. (برگرفته و خلاصه شده از موج سبزآزادی)


بازتاب های نماز جمعه ای که رفراندوم بود

جلسات مهم برای

محدود کردن اختیارات رهبر

شب گذشته، مهم ترین دیدار مراجع و اعضای ریشه دار و با سابقه مجلس خبرگان رهبری در مشهد برگزار شده است. هنوز در هیچ محفل خبری و یا حکومتی در باره جزئیات این دیدار و تصمیماتی که در آن اتخاذ شده خبر دقیقی وجود ندارد. محمد خاتمی همچنان غیر خبری ترین چهره و در عین حال فعال ترین چهره حکومتی در مهم ترین محافل مذهبی است. با آنکه خبرهائی در باره سفر 5 شنبه گذشته وی به قم دهان به دهان شده بود و روز جمعه به دلیل همین سفر از سئوال برانگیزترین غایبین بود، اما اکنون معلوم شده به تهران بازگشته و در دیداری که  با خانواده چند تن از بازداشت شدگان داشته، برگزاری "رفراندوم مشروعیت دولت" را پیشنهاد کرده است. این درحالی است که وی در آخرین سخنانی که از وی منتشر شد و در پیک نت نیز انتشار یافت با صراحت گفته بود که نمی تواند فاش کند که در دیداری که با رهبر، در دوران قبل از برگزاری انتخابات داشته چه نکاتی را بعنوان خطرات بحران زا  طرح کرده است! اینجا

درحالیکه کودتاچی ها، تا نیمه های هفته گذشته با این تصور که جنبش مخالفت مردم سرکوب شده، خود را آماده مراسم شاهنشاهی "تنفیذ" ریاست جمهور کودتا می کردند، نماز جمعه ای که به حق یک رفراندوم نه تنها علیه کودتا، بلکه علیه حاکمیتی که سکان آن را علی خامنه ای در اختیار دارد بود، تمام این خوش خیالی ها را نقش برآب کرد. اهمیت حضور مردم در این نماز جمعه، حتی از راهپیمائی 2 تا 3 میلیونی دوشنبه سبز(بعد از اعلام نتایج شمارش آراء انتخابات در فاصله دو میدان انقلاب تا میدان آزادی) و تظاهرات شنبه سیاه (پس از سخنرانی رهبر در نماز جمعه تهران و اعلام سرکوب خونین مردم) بیشتر و کلیدی تر ارزیابی شده است. هاشمی رفسنجانی با چند گام بلند از خامنه ای فاصله گرفت و به جنبش مردم نزدیک شد و با حمایتی که مردم از سخنانش در نماز جمعه کردند، اکنون بسیار پرقدرت تر و متنفذتر به حضور در صحنه مخالفت با کودتای 22 خرداد ادامه میدهد.

در هفته گذشته، اخبار کمرنگی درباره دیدارهای وی در اندک محافل خبری داخل کشور وجود داشت. از جمله نقل این جمله از وی، خطاب به کسانی توصیه کرده بودند چه بگوید و چه نگوید! هاشمی به آنها گفته بود "کسانی که من به آنها سخن گفتن یاد داده ام، حالا به من می گویند چگونه خطبه بخوانم!"

شیخ محمدیزدی در مصاحبه ناپخته و عصبی که در واکنش به نماز جمعه هاشمی رفسنجانی نشان داد، اشاره به دیدارهای خودش و چند تنی دیگر با هاشمی و توصیه هایش برای سخنرانی نماز جمعه کرد که تائیدی شد بر آن خبر کمرنگی که در محافل خبری مطرح بود و به آن اشاره کردیم. اکنون مشخص شده که در هفته گذشته، هاشمی و خامنه ای نیز با هم دیدار و مذاکره ای بی حاصل داشته اند. نه تنها بی حاصل بلکه تند و به تعبیر سایت موج سبز "تلخ". این مجموعه اخبار را در همین شماره پیک نت می خوانید.


ابلاغ نظر مراجع قم به علی خامنه ای

رهبر باید دیه حوادث خونین

پس از انتخابات را قبول کند!


شنبه 3 مرداد

همبستگی جهانی با مردم ایران

علیه کودتای خونین 22 خرداد


اعلام حمایت روحانیون

مجمع مدرسین و محققین حوزه قم

از خطبه های هاشمی رفسنجانی


اعتراف شیخ محمد یزدی
به کودتای انتخاباتی 22 خرداد


بحث بر سر دیر و زود آنست
نظام برای نجات خود
احمدی نژاد را قربانی خواهد کرد؟

فرماندهی وزارت نفت

در محافل سیاسی تهران گفته می شود: ستاد نظامی کودتای 22 خرداد، سردار رستم قاسمی را برای تصدی پست وزیر نفت در کابینه احمدی نژاد در نظر گرفته است. سردار سرتیپ پاسدار رستم قاسمی اکنون فرمانده قرارگاه خاتم الانبیای سپاه پاسداران است و به وزیر کنونی نفت "نوذری" پیام داده شده که استعفا بدهد!


با اعلام خنثی کردن ترور احمدی نژاد
وزیر کم عقل اطلاعات
مردم را غمگین کرد نه خوشحال!

پس از یک جلسه مذهبی
بازداشت 24 افسر و درجه دار ارتش

5 هفته پس از کودتا
جنبش مردم تنومند تر شد پیکر کودتاچی‌ها تکیده‌تر


همه از سرانجام حمایت از دولت کودتائی بیم دارند
فریاد "مرگ بر روسیه"
آنقدر بلند بود که در اروپا شنیده شود

تو بمیری این بار، از آن توبمیری های گذشته نیست
حاج‌منصور خیلی گلو پاره‌ کرد اما صدایش به جائی نرسید!

گزارش پیک نت از نماز جمعه دیروز تهران
بسیجی ها در محاصره مردم خیلی اهل بحث شده بودند!


فرمانده کل همه آنها که با چماق و گلوله به جان مردم افتاده اند، رهبر است!
در مجلس خفتگان رهبری
یک نفر نیست از فرمانده کل قوا سئوال کند؟

مخالفت با آزمایش اتمی انگیزه استعفای آقازاده بود؟

168 مسافر توپولوف قربانی یک طرح تبلیغاتی شدند؟

سخنان تاریخی رمضان زاده، یک روز پیش از دستگیری توسط ستاد کودتا
کودتا کردند تا درغیاب مردم
کشور را به بیگانگان بفروشند

عبدالله رمضان زاده قائم مقام جبهه مشارکت و سخنگوی دولت خاتمی نیز در زندان کودتاچی هاست. او از معدود کردهائی بود که در تمام این سالها توانست در دولت جای بگیرد. البته دولت خاتمی.

جسارت بیان و اطلاعات وسیع او در باره اوضاع سیاسی ایران و منطقه غرب کشور همیشه زبانزد بوده است. با او در زندان کودتا چه می کنند؟ شاید روزی نه چندان دور آشکار شد. حتی اگر خود او را نابود کنند.

یک روز پیش از دستگیری و در اشاره به دستگیری های پس از کودتا، رمضان زاده در جمع گروهی از فعالان انتخاباتی طرفدار میرحسین موسوی سخنانی تاریخی گفت. او با صراحت گفت که کودتا را برای رفتن به سمت سازش با غرب و فروش کشور انجام دادند. این سخنرانی کوتاه و تاریخی که بدنبال آن، رمضان زاده نیز دستگیر شد را بشنوید!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------Site Meter

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات

اعتصاب 22 تیر
در کردستان ایران

درباره سالگرد ترور قاسملو رهبر حزب دمکرات کردستان ایران می خواستم برایتان بنویسم. امسال این سالگرد مصادف شد با اعتراضات 22 تیر. هر سال مردم مهاباد بازار و مغازه ها را تا ظهر بعنوان همدردی تعطیل می کردند اما امسال روز 22 تیر شهر یکپارچه از صبح تا شب تعطیل شد. سپاه قفل مغازه ها را شکست تا کسبه مجبور شوند مغازه هایشان را باز کنند اما نکردند. بعد از چند ساعت برق شهر را قطع کردند. گوشت قصابی ها و چلوکبابی ها خراب شد اما باز هم کسی مغازه اش را باز نکرد. بالاخره در شهر با موتور سیکلت راه افتادند تا بلکه مردم را بترسانند. این هم نتیجه نداد و مردم کار خودشان راکردند. چنین اعتصاب و تعطیلی در مهاباد سابقه نداشت. البته یادتان باشد که امسال ترور قاسملو همزمان شد با اعتراض همه مردم ایران به نتیجه انتخابات. معمولا در کردستان اعتراضات بصورت اعتصاب است، زیرا مردم می دانند اعتراض های دیگر منجر به درگیری با سپاه و کشتار می شود. حزب دمکرات کردستان هم البته برای این اعتصاب فراخوان داده بود.

تقدس شکسته

با سلام و سلامتی- یکی از دوستان دست راستی ام که در اسلامشهر از امنای مسجد بزرگی در آنجاست و در سپاه هم هست می گفت: بسیاری از بسیجی ها و سپاهی ها به شدت با احمدی نژاد مخالف اند ولی چون خامنه ای از او حمایت کرده فکر می کنند لابد یک دلیلی دارد و او چیزی میداند که آنها نمی دانند. برای خیلی از اینها خامنه ای تا چند هفته پیش بُت بود  اما از بعد از انتخابات تقدس او شکسته و نیروی زیاد ریزش کرده است. تقدس در حال شکستن است.

شرکت تبرک

ربطی به آستانقدس ندارد

با درود فراوان- پیرامون کارخانه تبرک پیام نادرستی را خواننده ای بنام سعید سبزواری برایتان ارسال کرده و منتشر کرده بودید. باید به آگاهی شما برسانم من خود از دست اندر کاران صنعت کنسرو می باشم و سابقه خانوادگی ما در این باره به بیش از چهل سال پیش باز می گردد. بنابر این شما اطلاعاتی درست از شخصی که همکاران خود را به خوبی میشناسد دریافت می نمایید .هرچند من دل خوشی از صاحب آن ندارم و از سویی وی برای ما رقیب محسوب می گردد اما وجدان من نمیتواند در برابر اطلاعات نادرست خاموش بماند .

شرکت تبرک در سال 76 یا 77 توسط آقای  علی بوستانی پایه گذاری شد و هیچ ربطی به آستان قدس رضوی ندارد. شرکت کنسرو سردخانه رضوی با نام تجاری ممتاز مربوط به آستان قدس رضوی است و آب میوه آن هم با نام تقدیس تولید میگردد. من پیک نت را دوست دارم و برایتان احترام قایل هستم و به همین سبب خواهان تداوم آگاهی رسانی درست در آن هستم. به کسانی که پیام برای شما ارسال میدارند توصیه کنید که درباره هر پیامی ابتدا تحقیق کنند.( نظر این خواننده خود را کاملا تائید می کنیم و امیدواریم خوانندگان رعایت کنند- پیک نت)

ستون ویژه

با سلام- پيشنهاد دارم که در صورت امکان يک ستون ثابت در پیک نت باز کنید مختص خانواده شهدا (و يا حتی مجروحين). مردم می توانند از این راه از وضع هم مطلع شده و حداقل برای تسلیت به دیدار هم بروند.

با درود و سپاس به همه دست اندر کاران پیک نت

ا. عبدالهی

بیلبوردش حذف شد

دوستان پیک نت- دیروز- شنبه 26 تیرماه- از جلوی سازمان جنگلبانی و مراتع واقع در بلوار ارتش (مینی سیتی) میگذشتم که دو بیلبورد تبلیغاتی که حاوی عکس احمدی نژاد و تبریک پیروزی وی ازسوی سازمان مربوطه بود مشاهده کردم. حقیقتا در فکر این بودم که چه بلائی سر این بیلبورد ها میشود آورد تا اینکه امروز صبح (یکشنبه 27 تیرماه) با کمال تعجب مشاهده کردم که به جای بیلبوردهای مذکور بیلبورد دیگری که به روز مبعث مربوط بود نصب شده بود. آیا سخنان آقای رفسنجانی و تلاش جنبش سبز نتیجه داده است؟

درباره توپولوفی
که سقوط کرد

هواپیمای ساقط شده در حوالی قزوین یکی از دو هواپیمای توپولوف 154 مصری بود که در سالها پیش در جریان مذاکرات اقتصادی با دولت مصر، بر سر بدهی های این کشور به ایران دوران شاه، سرانجام بعنوان پرداخت آن بدهی به ایران تحویل داده شده بود.

تحریم امکانات
کودتاچی ها

سعید سبزواری

یکی از کالاهائی که حتی در صورت تبلیغ نشدن در صداوسیما نیز حتما باید تحریم شود محصولات تبرک می باشد که متعلق به آستان قدس رضوی بوده که بخش زیادی از درآمد حاصل از آن به بیت رهبر می رود.
تحریم بانک سرمایه که بخصوص پس از کودتا خیلی تبلیغ میشود و همانگونه که خودتان در سایت پیک نت اعلام کردید عملا در دست دولت کودتاست باید تحریم شود .
تحریم دیگر تبلیغ کلاس های کنکور "مدرسان شریف" است که بویژه در اوایل کودتا که کسی آگهی به صدا و سییما نمی فرستاد خیلی پخش میشد. به گمانم این وابستگی به بسیج
داشته باشد. ( البته اگر کسانی اطلاعات دقیق تری درباره این بانک دارد بهتر است منتشر کند تا به هدف اشتباه زده نشود.)

لیست تحریم
اعلام کنید

با سلام . من در این ایام کشتار بعد از انتخابات با سایت شما آشنا شدم و سایت بسیار خوبی است . یک پیشنهاد خدمت شما داشتم و آن هم اینکه با توجه به تحریم صدا و سیما و کالاهای تبلیغ شده در صدا و سیما از شما می خواهم که بصورت مرجع اطلاع   رسانی .لیست کالاها و خدمات ارایه شده و بانکها و ....در تلویزیون را در یک قسمت در سایت تان در صفحه اول بگذارید تا همگان با اطلاع شده و بطور واحد در این تحریم شرکت کنند .

سلام به دست اندر کاران پیک نت.
(خواننده گرامی! و دیگر خوانندگان پیک نت! اگر لیستی دراین زمینه دراختیار دارید ارسال دارید. البته به دور از احساسات و تخیلات و هیجانات اجتناب ناپذیر این روزها)

دولتی رسوا
کابینه ای رسواتر

یک مطلب مهم را می خواستم متذکر شوم. در بعضی سایتهای جناح اصلاح طلب و حامیان مردم،  مطالبی در مورد کابینه جدید احمدی نژاد و وزرای جدید او مینویسند. سوال من اینست که مگر احمدی نژاد چه کاره ی مملکت است که کابینه داشته باشد؟ مگر نه اینست که با کودتا و تقلب و بی آبرویی سعی در تحمیل خودش بعنوان رییس جمهور ایران دارد؟ و مگر نه اینست که در طی یکماه گذشته مملکت از ندای اعتراض مردم ایران آرام و قرارندارد و تمام دنیا ازاین رسوایی انتخاباتی آگاه شده اند- ؟ پس دیگر صحبت از کابینه و معاون اول و تغییر وزیر چیست؟ چرا وقت خود و مردم را در مورد مطالبی که از اساس تقلبی  است تلف میکنید؟ لطفا با این بی دقتی خود سعی نکنید که آب به آسیاب کودتاچیان بریزید! آنها از اساس غیر قانونی و بی اعتبار هستند وباید بساطشان را جمع کنند و بروند بهتر است که همه ابزار اطلاع رسانی خود را  در جهت بی اعتبار کردن تک تک کارهای آنها بکار ببرید...

ارادتمند- بنده خدا

در تائید
 خبر شما

سلام و خسته نباشید به شما که همیشه در خبر رسانی پیشتاز بوده اید. دیشب خبری که در مورد خیابان رودکی وکشته شدن دو نفر را منتشر کرده بودید خواندم  و به واسطه اینکه دوستان خودم در محل حادثه حضور داشتند و شاهد عینی قضیه بودند خواستم  صحت آن را تایید کنم. همچنین در روز حادثه چون درگیری بالا گرفته بود از مردم تقاضا شد کسی فیلم و عکس نگیرد ولی به گفته دوستان یکی از تیرهایی که بسیجی ها شلیک کردند به پشت سر یک عابر خورد کرد و باعث مرگ او شد. 

اینها با مردم عادی
 چه کار دارند؟

سلام خدمت دوستان در پیک نت من امیر از تهران هستم .راستش خبر که زیاد دارم بهتون بدم یعنی خبرهایی که واسه همسایه هامون اتفاق افتاده. انگار این حوادث انتخاباتی تمومی نداره. در همسایگی ما یک آموزشگاه کامپیوتر هست که در انتخابات عکس های بزرگ موسوی را قبل از انتخابات از ساختمانش آویزون کردند و در اصل آنجا ستاد بود. ولی دو روز پیش چند نفر از افراد بسیجی که با لباس شخصی بودن وارد ساختمان شدند و اجازه ورود به افراد دیگر ندادند تا چند ساعت .انگار فقط یک کارهائی در مایه های بازجویی انجام دادند و رفتند چون ما که نفهمیدیم آنجا چه اتفاقی افتاد .این را گفتم چون تا آنجایی که اطلاع دارم به جاهای دیگر هم رفتند .به نظر  شما اینا با مردم عادی چی کار دارند؟

ممنون

(همان کاری که مردم عادی با آنها دارند!)


مقاومت
تازه آغاز شده!

چشم و گوش میلیون ها ایرانی، پس از دو دهه، به روی واقعیاتی باز شده که هرگز آن را فراموش نخواهند کرد. هرگز در 30 سال گذشته، در چنین وسعت میلیونی مردم ایران با چهره واقعی حاکمیت دو دهه گذشته جمهوری اسلامی آشنا نشده بودند. بحث از میلیون ها ایرانی است، نه روشنفکران و سیاسیون فعال ایران که تاکنون هرچه می گفتند در محدوده ای تنگ باقی می ماند. تمام اهمیت تاریخی رویدادهای ناشی از انتخابات 22 خرداد درهمین است و آینده ایران را نیز همین شناخت میلیونی مردم ایران رقم خواهد زد. مردم حتی تاکنون نمی دانستند رهبر چند فرزند دارد، و حالا میدانند که فرزند دومش بزرگ چماقداران است! آن نفرتی که در همین سه هفته اخیر در سراسر ایران شکل گرفته، حالا به سوی هدف مشخصی شلیک می شود: بیت رهبری!

شعار های سالگرد 18 تیر، شعارهائی بود که از دل این آگاهی و شناخت بیرون آمده بود. "مجتبی! بمیری- رهبری رو نبینی". "مرگ بر خامنه ای". اینها را روی دیوارها می نویسند، وقتی به راهپیمائی های سکوت حمله می شود، سکوت فریاد می شود و  بربام خانه ها، در میان بانگ "الله اکبر" بصورت شعار سرداده می شود. اینها کم است؟ بهای زیادی برای این آگاهی ملی داده شده؟

انتخابات 22 خرداد یک سونامی بود. برج قدرت تبدیل شد به منارجنبان اصفهان. رئیس جمهوری که مانور سفرهای استانی می داد و رهبر این مانورها را ستایش می‌کرد، حالا دیگر تا سر خیابان پاستور هم بعید است بتواند بدون دهها محافظ برود. رئیس جمهوری که رهبر مدعی است 63 در صد رای آورده، یعنی 24 میلیون به او رای داده اند، از جمع کردن 40 - 50 هزار نفر در تهران 12 میلیون عاجز ماند و تازه آنهائی را که در میدان ولیعصر جمع کرد، چماقداران همیشه در صحنه بودند! فرمانده نیروی انتظامی روز 5 شنبه گذشته گفته بود مردم تظاهر کنندگان 18 تیر را زیر پای خودشان "له" می کنند. کجا بودند آن مردم در روز 18 تیر؟ در صف تظاهر کنندگان بودند یا در صف "له" کنندگان سوار بر موتور سیکلت ها؟

کجاست آن 24 میلیون رای ادعائی احمدی نژاد؟ آنها را به خیابان و به تظاهرات به نفع احمدی نژاد فرا بخوانند!

نماز جمعه ها چنان فرو ریخته که حالا می ترسند مردم به هوای نماز به آنجا بروند و یکبار انفجار تظاهرات از آنجا سر باز کند، حصارها از هم دریده، ترس و یاس جای خود را به جسارت و آگاهی داده، کودتاچی ها همه قدرت خود را نشان دادند و تظاهرات 18 تیر نشان داد که دیگر چیزی فراتر از آنچه در خیابان ها نشان دادند ندارند که نشان بدهند. و این از اشتباهات بزرگ همه رژیم های استبدادی، در اوج ترس و وحشت است، که به یکباره همه نیروی خود را برای مقابله با مردم به میدان می آورند و مردم با ادامه مقابله و مبارزه خود، در عمل می بینند که قدرت همین مقدار است که هست! و از آن پس راه ها و ابتکارات خود را برای تقابل با این قدرت به کار می گیرند. ابتکار دراینسوست و جمود در آنسو!

همه ابتکارها، درخیابان ها نیست، بر بام خانه ها نیز خلاصه نمی شود. جنبش مقاومت منفی در ایران در حال شکل گیری است. همان جنبشی که آزادی هندوستان را بدنبال آورد. دهها پیشنهاد ابتکاری را مردم به هم توصیه می کنند، که از جمله آنها "استفاده از همه وسائل برقی خانگی" در آن زمانی است که رئیس نامشروع دولت در سیمای کودتا ظاهر شود. چنان که برق تهران و بتدریج و با به کار گیری همین شیوه در شهرهای دیگر برق قطع شود و تلویزیون از کار بیفتد!

آن مقامی که با خبرنگار گاردین گفتگو کرده و ظاهرا مقام مطلعی در جمهوری اسلامی بوده راست گفته: همه چیز، تازه آغاز شده!!


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)