راه توده - لشکرکشی خیابانی امروز حکومت

پایان مرحله "فصل الخطاب"

و آغاز مرحله نوین در ایران


 


نقل از راه توده- سخنان رهبر، یک هفته پس از انتخابات

سخنان بغض آلود رهبر

در دفاع از کودتای 22 خرداد

       پیک هفته 107  --------   30 خرداد 1388  برابر 20 ژوئن 2009

  infos@peiknet.com  

اخبار روز

یکشنبه دربرلین
رهبر
 حزب سبزها
در جمع ایرانیان
معترض به
کودتا!


در دام
جنگ روانی
کودتاچی ها
نباید افتاد!

خطاب به مفسران

مردم را به دام

 جنگ روانی نیاندازید!


نامه موسوی به آیت الله

بیات و پاسخ وی

مردم را

می کوبند

و مراجع

 ساکت اند!


اطلاعیه آیت الله منتظری: تسلیم مردم شوید

مشروعیت نظام و منتخب

آن زیر سئوال خواهد رفت!


مصاحبه خبری وزیر اسبق کشور:

گروه سایه

تقلب در انتخابات را مدیریت کرد



 

بازهم بگو دروغه!

 فیلم دوم مستند تقلب در انتخابات


اطلاعیه جدید میرحسین موسوی

آغاز مسیر خطرناک اعتراضات

برعهده آن کسانی است که جلوی اعتراضات مسالمت آمیز را می گیرند

متن اطلاعیه جدید میرحسین موسوی ساعتی پیش منتشر شد. میرحسین موسوی دراین اطلاعیه با اشاره غیرمستقیم به اظهارات روز گذشته رهبر در نماز جمعه و همچنین در نفی پیش انداختن بسیج و سپاه بعنوان عاملین خشونت نوشت:

ما در این راه با بسیجی روبرو نیستیم؛ بسیجی برادر ماست. ما در این راه با سپاهی روبرو نیستیم؛ سپاهی حافظ انقلاب و نظام ماست. ما با ارتش روبرو نیستیم؛ ارتش حافظ مرزهای ماست. ما با نظام مقدس خود و ساختارهای قانونی آن روبرو نیستیم. این ساختار حافظ استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی ماست. ما با كجروی ها و دروغ گویی ها روبرو هستیم و در پی اصلاح آنیم؛ ا صلاحی با برگشت به اصول ناب انقلاب اسلامیاینجانب همچنان قویا اعتقاد دارم درخواست ابطال انتخابات و تجدید آن حقی مسلم است كه باید به صورتی بی‌طرفانه از طریق یك هیئت مورد اعتماد ملی مورد بررسی قرار گیرد، نه آن كه پیشاپیش امكان ثمربخش بودن آن منتفی اعلام شود، یا با طرح احتمال خونریزی، مردم از هرگونه راهپیمایی و تظاهرات بازداشته ‌شوند، یا شورای امنیت كشور به جای پاسخگویی به سوالات مشروع در خصوص نقش لباس‌شخصی‌ها در حمله به افراد و اموال عمومی و ایجاد التهاب در حركت‌های مردمی به فرافكنی بپردازد و مسئولیت فجایع به وجود آمده را بر عهده دیگران بگذارد.

اینجانب چون به صحنه می‌نگرم آن را پرداخته شده برای اهدافی فراتر از تحمیل یک دولت ناخواسته به ملت، که تحمیل نوع جدیدی از زندگی سیاسی بر کشور می‌بینم. من به عنوان یك همراه که زیبایی‌های موج سبز حضور شما را دیده است هرگز به خود اجازه نخواهم داد بر اثر عمل من جان کسی درمعرض خطر قرار گیرد. در عین حال بر اعتقاد راسخ خویش مبنی بر باطل بودن انتخاباتی که گذشت و استیفای حقوق مردم پای می فشارم و علیرغم توانایی‌های اندكی كه در اختیار دارم براین باورم كه انگیزه و خلاقیت شما مردم همچنان می‌تواند حقوق مشروع تان را در چهره‌های مدنی جدید مورد پیگیری قرار دهد و محقق كند. اكنون مقامات كشور با صحه گذاشتن بر آنچه در انتخابات گذشت مسئولیت آن را پذیرفته‌اند و برای نتایج هرگونه تحقیق و رسیدگی بعدی حد تعیین کرده‌اند، به صورتی که این رسیدگی‌ها موجب ابطال انتخابات نشود و نتایج آن را تغییر ندهد، حتی اگر در بیش از 170 حوزه انتخاباتی تعداد آرای به صندوق ریخته شده بیشتر از تعداد واجدین شرایط باشد

اگر حسن‌ظن و اعتماد مردم از طریق صیانت از آرای آنها پاسخ داده نشود و یا آنها نتوانند برای دفاع از حقوقشان به نحوی مدنی و آرام واكنش نشان دهند مسیرهای خطرناكی در پیش خواهد بود كه مسئولیت قرار گرفتن در آنها بر عهده كسانی است كه رفتارهای مسالمت‌آمیز را تحمل نمی‌كنند

حجم عظیم تقلب و جابه‌جایی آرا، آتش به خرمن اعتماد مردم زده است و چقدر بی‌انصافند کسانی که منافع كوچكشان آنها را وا می دارد تا این معجزه انقلاب اسلامی را ‌ساخته و پرداخته بیگانگان و «انقلاب مخملین» بنامند


این خبر از دو منبع دراختیار پیک نت قرار گرفته
بازداشت 16 فرمانده سپاه
به جرم حمایت از موسوی

از یک گزارش دریافتی

نماز جمعه رهبر، به این دلائل

از مصلا به دانشگاه منتقل شد!


دهن کجی شبانه مردم به رهبر
بانگ الله اکبر
دیشب تهران را به لرزه درآورد

دیشب تهرانی ها از روی بام ها یکدیگر را خبر کردند
4 بعد از ظهر میدان انقلاب
هیچ اطلاعیه ای آن را لغو نکرده

از دیروز ابلاغ شد
دستور العمل جدید
ستاد کودتا به مدیران مطبوعات


اخبار بدست آمده
شریعتمداری و مرتضوی
"گفتگو در زندان" را پیش می برند

کروبی دست رهبر را خوانده بود!
ابطال انتخابات
خواست همان ملت همیشه در صحنه است

شیخ مهدی کروبی، در نامه ای سرگشاده ای که تاریخ 29 خرداد (جمعه) را دارد و ظاهرا پیش از آغاز نماز جمعه رهبر در اختیار شورای نگهبان قرار گرفته، با ذکر دلائل خود، خواهان ابطال انتخابات شده است. حدس زده می شود مهدی کروبی که سخنان رهبر را در نماز جمعه پیش بینی می کرده، نامه خود را پیش از نماز منتشر کرده است، تا هم حرف خود را جلوتر از رهبر زده باشد و هم همسو با میرحسین موسوی خواهان ابطال انتخابات شده باشد. کروبی دراین نامه از جمله می نویسد:

چگونه است که تا روز قبل از انتخابات به این جمعیت افتخار می شد و از اجتماع ملت به شور انتخاباتی یاد می شد و اکنون یا به الفاظ زشت از آنان یاد می شود، یا به عوامل بیگانه نسبت داده میشوند؟ آنان که این روزها در خیابان های تهران تجمع می کنند اتفاقا عصاره ملتند و هیچ نیازی به نیروی خارجی ندارند. اینان تنها یک خواسته دارند و آن ابطال انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ۸۸ و برگزاری یک انتخابات سالم و آزاد بدون سوءاستفاده از امکانات دولتی است. مهدی کروبی می نویسد:


شناسائی کنید

آن را که چاقو در دست دارد مردم شناسائی کرده و مشخصاتش را اعلام کردند: سرگرد پاسدار محمد جواد فرحبخش پاسدار قرارگاه ثارالله تهران. اکنون از همگان می خواهیم آن هوادار سینه چاگ محمود احمدی نژاد را هم شناسائی و معرفی کنند. خواب و خوراک و زندگی راحت را از این افراد در محله ای ای که زندگی می کنند باید سلب کرد. (برای دیدن عکس در ابعاد بزرگتر بر روی ان کلیک کنید)

به ما خبر دادند که فرد مذکور سعيد بروجردی است که در ميدان توحيد کار می کند.


پس از شجریان و مستندسازان، اکنون عبدالله شهبازی
تحریم رو به گسترش
سیمای جمهوری اسلامی

روزنامه ارگان حزب کمونیست فرانسه:
با سخنان رهبر ایران
رویاروئی تازه آغاز شده است

گزارش راهپیمائی 5 شنبه

از میدان توپخانه تا میدان انقلاب


جاده قم - تهران و قم - اصفهان

در اشغال نیروهای ویژه نظامی

این گزارش از شهر قم به ما رسیده است: تمام مسیرهای شهر را قوای نظامی بسته اند. چنان که انگار قم را دور تا دور دیوار نظامی کشیده اند. جاده ی قم تهران، جاده قم به اصفهان و قم به تهران به یک جاده نظامی تبدیل شده است. هر کس بخواهد برود و بیاید به شدت سئوال پیچ می شود و حتی نام او را یادداشت می کنند. کنترل رفت و آمد در جاده ها چنان است که حتی توزیع روزنامه ها بین شهرستان ها را هم مختل کرده است و بسیاری از روزنامه ها به شهرستان ها نمی رسد و یگانه منبع خبری مردم در شهرستان ها رادیوهای خارج از کشور شده است.


بانگ الله اکبر

بر بام خانه نمایندگان مجلس!

افراد حزب پادگانی به مجتمع مسکونی نمایندگان مجلس واقع در سعادت آباد حمله کرده و خرابی هائی به بار آوردند. این حمله پس از آن صورت گرفت که فرزندان برخی از  نمایندگان در راه پیمایی ها به نفع میرحسین موسوی شناسائی شدند و بر بام خانه های این مجتمع نیز شب ها بانگ الله واکبر اعتراضی بلند شده است.

در این مجتمع مسکونی دوربین های مدار بسته نصب شده و به همین دلیل تمامی مراحل هجوم افراد حزب پادگانی به مجتمع مسکونی نمایندگان از ابعاد مختلف فیلم برداری شده و چهره تمامی آن شناسائی شده است .این فیلم ها در اختیار واحد حراست این ساختمان ها و مجلس قرار داده شده است. محمدرضا تابش نماینده مجلس که خود دراین مجتمع زندگی می کند گفته است: ماهیت این افراد شناسایی شده و در حال رسیدگی به آن هستند.

این مجتمع شامل سه دستگاه هفت طبقه دو واحدی است و بسیاری از نمایندگان دوره گذشته مجلس نیز در آن سکونت دارند. نمایندگانی همچون مرتضی تمدن که اکنون استاندار تهران است و محمد عباسی و عبدالرضا مصری که اکنون وزرای دولت نهم هستند. در خیابان نزدیک به این مجتمع نیز خودروهای بسیاری پارک شده بود که افراد حزب پادگانی و نیروهای انتظامی به آنها خسارات زیادی وارد آورده اند.

زدوخورد درمجلس

طرفداران کودتا و مخالفان کودتا در مجلس صف آرائی کرده اند

3 اشتباه بزرگ ستاد کودتای 22 خرداد

سرمقاله راه توده -از ما نپرسید: کجائید؟
ما هستیم، اما در کنار مردم در خیابان انقلاب و بر بام خانه ها


3 میلیون تهرانی

در راهپیمائی دوشنبه حضور داشته اند

اعتماد ملی نوشت: براساس متراژها و اندازه‌گيري‌هاي صورت گرفته در تجمع حاميان ميرحسين موسوي در ميدان آزادي حداقل سه ميليون معترض حضور داشته‌اند. يكي از نمايندگان عضو فراكسيون اصولگرايان در حاشيه جلسه علني روز گذشته مجلس به صورت غيررسمي اعلام كرد كه در گزارش كه از سوي محمدباقر قاليباف شهردار تهران به مجلس ارائه شده آمده است براساس متراژها و اندازه‌گيري‌هاي صورت گرفته در تجمع حاميان ميرحسين موسوي در ميدان آزادي حداقل سه ميليون معترض حضور داشته‌اند.


عبدالله شهبازی:

بمب ساعتی

به لحظات انفجار نزدیک شده


رئیس سازمان اطلاعات اسرائیل
اعلام حمایت رسمی اسرائیل از احمدی نژاد

رئیس سازمان اطلاعات اسرائیل روز 3 شنبه به کمیته روابط خارجی و دفاع در پارلمان اسرائیل (کنست) گفت که اوضاع ایران ظرف چند روز آرام خواهد شد. به گفته رئیس موساد: «انتخابات ریاست جمهوری واقعیت را در ایران تغییر نمی‌دهد. ما و سراسر جهان با محمود احمدی‌نژاد و حرف های او آشنا هستیم. اگر میرحسین موسوی در انتخابات پیروز شود، مشکل ما بیشتر خواهد شد، زیرا باید به دنیا ثابت کنیم که او هم خطرناک است، درحالیکه جامعه بین‌المللی او را به عنوان چهره‌ای متعادل می‌شناسد. اما نباید فراموش کرد که در زمان نخست وزیری موسوی بود که برنامه هسته‌ای ایران شروع شد.»

متن کامل تر این خبر را از اینجا می توانید بخوانید:


اعتراض سخنگوی وزارت خارجه آلمان
چرا خبرنگاران را در هتل های تهران حبس کرده اید؟

من "نازنین" هستم

چگونه بگویم، که باورم کنید؟


اعتراض به سرکوب مردم

تهدید نمایندگان مجلس به استعفا و استعفای بسیج دو مسجد تهران


آیت الله محسن کدیور

احمدی نژاد

رئیس جمهوری غصبی و برگزیده رهبر است نه مردم!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

دیدگاه ها


از میان
نامه های دریافتی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام پیک نتی های عزیز که میدانم این روزها
خواب و خوراک را بر خود حرام کرده وحسابی مشغولید! من ناچیز که از بد روزگار درشهر یزد هستم و نمیتوانم به شکلی عملی و تاثیر گذار در حرکتهای مردمی حضور داشته باشم و متاسفانه به دلایل شغلی امکان حضور در زادگاه مادری خود (شیراز) راهم ندارم، تنها به خبررسانی مشغولم که منابع خبری اینجانب نیز سایتهای اینترنتی و منابع شخصی یا همان دوستان سرگرم مبارزه در شهرهای مختلف هستند که به هر طریق اخبار به روز شده را در اختیارم میگذارند و من نیزدر اختیار افرادی میگذارم که به هر شکل با آنها مرتبط هستم. برای دستیابی به سایت های خبری از چند نرم افزار استفاده می کنم که بهترین آنها
سایت http://www.coverme.in/ می باشد.
در شب حمله به کوی دانشگاه تهران مهاجمان از سلاح کمری و اسلحه وینچستراستفاده میکردند و بچه ها را از فاصله 1 متری مورد هدف قرار می دادند. شیراز هم همینطور عمل کردند. مردم در بهت و حیرت اند از این همه خشونت.
با خطوط معمولی برای دسترسی به اخبار راه تقریبا غیر ممکن است.
فیلترشکنی را که معرفی کردم معرفی کنید.

با عرض سلام و خسته نباشید
ما دانشجویان تربیت معلم تهران(واحد حصارک کرج) با این میل خبرهای دانشگاه خود را به شما می رسانیم. امید است که ما را در رساندن صدایمان به جهانیان یاری
رسانید. در ضمن اگر شماره تلفنی جهت تماس در مواقع ضروری به ما بدهید تا
مستقیما اخبار را برسانیم ممنون می شویم.
حصارک


ضرورت تشکیل ستاد هماهنگی
 با رهبری جنبش
در داخل کشور
!

از داخل کشور، چند پیام دریافت داشته ایم که در آنها پیشنهاد شده، یک ستاد هماهنگی با جنبش و با ستاد میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی در خارج از کشور تشکیل شود. در همین پیام ها عنوان شده که عطاء الله مهاجرانی وزیر اسبق ارشاد اسلامی در دولت خاتمی، با توجه به آشنائی که با ساختار حکومت دارد و اعتبار و نفوذی که در میان مردم دارد، برای تشکیل چنین ستادی پیشقدم شود. ما این پیام را عینا منتشر کردیم، تا اگر در آن هسته هائی از ضرورت وجود دارد، به آن بیاندیشند. بویژه که دایره دستگیری ها در داخل کشور می تواند گسترده شود و در این میان سلطنت طلب ها از خارج خود را رهبر جنبش داخل کشور اعلام کنند. طبیعی است که این ستاد اگر بصورت شورائی تشکیل شود و نمایندگانی را در پایتخت های مهم کشورهای اروپائی نیز اعلام کند، اولویت دارد. طبیعی است که دراین ستاد می توان و قطعا باید از شخصیت هائی نظیر عطاء الله مهاجرانی و دکتر عبدالکریم سروش، یوسفی اشکوری و چهره های شناخته شده دیگری استفاده شود که در اروپا و امریکا حضور دارند.


توسط دو وکیل معروف درآلمان
آغاز پیگیری حقوقی
اعلام دروغ
 نتایج رای گیری

روزگذشته پرشمارترین اجتماع  و راهپیمائی ایرانیان مقیم پایتخت آلمان، یعنی شهر "برلین" در اعتراض به کودتای انتخاباتی 22 خرداد برپا شد.

هزاران ایرانی مقیم برلین از ساعت شش و نیم بعد ظهر دیروز از میدان "آدنایر" به طرف مرکز "اروپا سنتر" علیه کودتای انتخاباتی 22 خرداد راهپیمائی کردند. این راه پیمایی اعتراضی تا ساعت 9 و نیم شب ادامه پیدا کرد. گفته می شود چنین راه پیمایی و گرد همآیی در شهر برلین از طرف ایرانیان بی سابقه بوده است. ضمنا تجمع دیگری قرار است امروز ساعت 4 بعد ظهر مقابل وزارت امور خارجه آلمان در برلین برگزار شود.

 شعارها و سخنرانی های این اجتماع اعتراض به تقلب انتخابات در ایران و تقلب در آرای انتخاباتی ایرانیان مقیم آلمان و دگرگون جلوه دادن نتیجه آن بود.  در همین ارتباط منابع "جنبش موج سبز" در آلمان اطلاع داده اند که خانم "رویان" وکیل دعاوی و "لوئیس" دادستان کل دادگاه میکونوس مشترکا پرونده تخلف در ارائه آمار رای گیری در آلمان را به وکالت از طرف میرحسین موسوی پذیرفته اند. میزان کل آرای اعلام شده  در آلمان که مورد قبول «جنبش موج سبز» نیست به قرار زیرمی باشد:

احمدی نژاد52 در صد کل آرا

موسوی 31.8 در صد آرا

کروبی4 در صد آرا

رضائی 2 در صد کل آرا

دورتموند- بموجب اطلاعیه ای که دریافت داشته ایم، قرار است گردهمآیی همبستگی با جنبش گسترده مردمی ایران در شهر دورتموند آلمان برگزار شود. زمان این گردهمآئی شنبه 20 یونی  ساعت 13 تا 15  مکان :  ostenheld weg-Reinol die kirche  اعلام شده است.

فنلاند- ساعت 11تا 13 بوقت فنلاند بیش از 50 ایرانی در حمایت از مردم ایران در برابر  پارلمان و وزارت خارجه فنلاند تجمع کرده و به سه زبان فارسی،فنلاندی و انگلیسی شعارمیدادند. تلویزیون   فنلاند از این افراد فیلم برداری وعکس گرفته است.احتمال دارد که در اخبار امشب پخش کنند. در پایان این  گردهمائی به وزارت امور خارجه فنلاند نامه ای در اعتراض نتیجه اعلام شده انتخابات ریاست جمهوری در ایران دادند.

کلن- روز گذشته در شهر کلن آلمان نیز تظاهرات علیه کودتای انتخاباتی تکرار شد و قرار است امروز(چهارشنبه) نیز در برابر کلیسای بزرگ و قدیمی این شهر، معروف به "دم" این تظاهرات تکرار شود.

امریکا- یکشنبه 24 خرداد ساعت یازده صبح تظاهرات سبز ها در لس آنجلس مقابل ساختمان فدرالبر گزار شد که بالای 1500 نفر در آن شرکت کرده بودند بدون پرچم و تنها با شعار مخالفت با کودتای انتخاباتی در ایران. در سمت مقابل هم سلطنت خواهان و گروه آقای شهرام
همایون (ما هستیم) با پرچم شیر و خورشید تاجدار و بدون تاج و پرچم های آمریکا آمده بودند که سوار موج شوند. تعداد اینها حدود 300 نفر بود.

لندن- همزمان با تظاهرات روز دوشنبه در تهران، نزدیک به 400 تن از ایرانیان مقیم انگلستان نیز در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در انگلستان دست به تظاهرات زدند. پلیس لندن بارها از شرکت کنندگان دراین تظاهرات بدلیل رعایت قوانین و حفظ نظم عمومی تشکر کرد. از جمله سخنرانان این اجتماعی فرخ نگهدار بود. این سومین تظاهرات ایرانیان مقیم انگلستان درمقابل سفارت جمهوری اسلامی از آغاز کودتای انتخاباتی در ایران بود.

دیروز(سه شنبه) تظاهرات مشاهبی در "ادینبورگ" پایتخت اسکاتلند از سوی دانشجویان ایرانی برپا شد.

فرانکفورت- ظاهرا اخبار تجمعات چند روز گذشته و امروز (سه شنبه) در فرانکفورت (در مرکز
شهر) به دست شما نرسیده است. به پیوست یک عکس ارسال می گردد. ضمنا شنبه صبح
ساعت 11 هم راهپیمایی به سمت کنسولگری ایران در فرانکفورت صورت می گیرد.

 
 

آرشیو

  شماره‌های گذشته

"صدای پیک" را

از اینجا يا از اينجا

می توانید بشنوید


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)