پيک هفته

   

پيک نت

پيوندهای پيک بايگانی پيك

hafteh@peiknet.com

 

    hafteh@peiknet.com

 

پيک هفته

ارشيو هفتگی

درباره پيك هفته


 

 

پيک هفته

 

 

 

 

به توصیه خوانندگان این بررسی صورت گرفته
نگاهی به موقعیت
سایت‌های خبری و هفته نامه‌ها

 

خبر مربوط به یک سایت اینترنتی که در امور تبلیغات بین‌المللی فعالیت می‌کند پرسش‌های بسیاری را از سوی خوانندگان پیک موجب شد. بسیاری ما را تشویق کرده‌‌اند که همچنان سایت‌هایی که اطلاعاتی مشابه را در اختیار خوانندگان می‌گذارند یافته و اعلام کنیم. برخی نیز اطلاع داده‌‌اند که لینک موجود در این سایت برای دستیابی به اطلاعات و بهای سایت‌های اینترنتی کار نمی‌کند. عده‌ای دیگر با بیان همین مشکل از ما خواسته‌‌اند تا اطلاعات مربوط به سایت مورد نظر آنها را اعلام کنیم.

پیک نت قطعا اگر به سایت‌هایی مشابه دست یابد که اطلاعات مربوط به شمار مراجعه کنندگان و بهای سایت‌های اینترنتی در آن درجه شده باشد با توجه به استقبال خوانندگان از این امر در اختیار آنان قرار خواهد داد.

در مورد نحوه ارزشگذاری این سایت نیز این کار برمبنای شمار مراجعه کنندگان به سایت‌ها انجام می‌گیرد و هر چه این شمار بیشتر باشد بهای اعلام شده به دلار بیشتر خواهد بود. بنابراین، جستجوی روی این سایت یک ارزیابی تخمینی و نسبی از شمار مراجعه کنندگان به سایت‌های اینترنتی در اختیار ما می‌گذارد.

در مورد اینکه چرا روی برخی کامپیوتر‌ها پیوند مربوطه برای دستیابی به اطلاعات کار نمی‌کند ما پاسخ دقیقی نداریم. این احتمال وجود دارد که یک برنامه فایروال در رایانه آنان مانع از کارکرد این برنامه می‌شود.

در مورد دوستانی هم که در مجموع فهرست مفصلی از سایت‌های اینترنتی (عمدتا در خارج از کشور) را برای ما ارسال داشته و خواسته‌‌اند بهای اعلامی آنها را در اختیارشان قرار دهیم باید بگوییم این کار از عهده ما خارج است، بویژه که جنبه‌های رقابتی پیدا می‌کند. ولی برخی از این سایت‌های خبری - سیاسی را که بیش از همه خواهان اعلام بهای آن شده‌‌اند و خود ما نیز علاقمند به یک ارزیابی و مقایسه بوده‌‌ایم در زیر می‌آوریم. با این توضیح که شمار مراجعه کنندگان سایت‌های روزانه (سایت‌هائی که مرتب با خبر به روز می‌شوند) طبعا بیشتر از سایت‌های هفتگی، دو هفتگی و گاهنامه است و جالب اینجاست که برخی هفته نامه‌ها بیشتر از برخی روزنت‌ها بیننده دارند. توضیح دوم اینکه ارقام اعلام شده در این لیست به دلار است و براساس روز سه شنبه (دیروز) تهیه شده و ممکن است بر مبنای بالا و یا پائین آمدن شمار مراجعه کنندگان در این یا آن روز هفته، این قیمت‌ها کمی (معمولا چند ده دلار) بالاتر یا پایین برود.

 

اتحاد جمهوریخواهان - 3 هزار دلار

اتحاد فداییان - 2 هزار دلار

اخبار روز - 28 هزار دلار

ایران امروز -  28 هزار دلار

جبهه ملی - 1 هزار دلار

حزب دمکرات کردستان - 5 هزار

راه توده - 11 هزار دلار

راه کارگر - 3 هزار دلار

شهروند - 17 هزار دلار

صدای مردم - 14 هزار دلار

عصر نو - 4 هزار دلار

عدالت - 2 هزار  دلار

کار آن لاین - 3 هزار دلار

گویا - 300 هزار دلار ( سایت " گویا نیوز " بها و آمار جداگانه ندارد)

نامه مردم - 759 دلار

سایت حزب توده 4 دلار و 652 سنت

پیک نت 117 هزار دلار

این لیست را شما خودتان نیز می‌توانید با رفتن روی سایت مورد بحث از اینجا پیگیری کرده و ادامه بدهید و یا در بخش بالا، سمت راست صفحه پیوندهای پیک نت به آن مراجعه کنید.