همه رویدادها، خلاف رویاهای مستبدان حاکم بر ایران است
حاکمیت کودتائی ج. اسلامی
زیر رگبار واقعیات قیام منطقه!

 

همسر خامنه ای گفته:
خدا لعنت کند این سه شیخ را
یزدی- جنتی- مصباح را

       پیک هفته 107  --------  1 اسفند 1389  برابر 20 فوریه 2011

تماس: infos@pyknet.net


هر ایرانی یک رسانه است و همه میدان ها، یک میدان: "آزادی"!

در این ستون کودتای 22 خرداد را بازخوانی کنید

پیک نت

26 تیرماه

فرماندهان قدیمی سپاه و بسیج

پشت سر موسوی


منتخب اخبار


فراخوان ٩ سازمان سیاسی خارج از کشور

برای تظاهرات اول اسفند


هفته‌ همبستگی احزاب کرد با «جنبش سبز»


مردم اردکان :

هتاکی به «رهبران سبز» محکوم باید گردد(فیلم)


تجمع روزانه خانواده های دستگیرشدگان25 بهمن درمقابل اوین (فیلم)


کارت جعلی بسیج، صادره از پاوه، کد پستی تهران!


حداد عادل، وارد کننده کامیون های  چینی


حامل پیام احمدی نژاد برای مذاکره مستقیم

با آمریکا بودم


گزارش تصویری اشپیگل از اعتراضات در لیبی


فیلم  لحظات پایانی

قدرت حسنی  مبارک


دم خروس دولت :

«نیرو‌های امنیتی ۲۵ بهمن مسلح نبودند»! (فیلم)


تجمع و شعار مقابل منزل هاشمی و خاتمی ( فیلم)


سيصد تومان يه بربري لعنت به بيت رهبري (فیلم)


طلاب غیر حکومتی حوزه علمیه قم: خامنه ای پاسخگو باشد


فیلمی جدید مقاومت

 مردم در ۲۵ بهمن


فشار بر مراجع تقلید برای محکوم کردن تظاهرات ۲۵ بهمن


 جنازه مقتول بر دوش قاتلانش! (گزارش تصویری)


گزارش ویدئوئی

 شهید دزدی از


  احمدی نژاد و استراتژی جذب ناراضیان؟


خامنه‌ای چهارشنبه گذشته در قم :

«خداوند متعال نگذاشته من اشتباه کنم»


بازداشت مدیران مسئول  فرارو و آفتاب نیوز


دستگیری برادر صانع ژاله به جرم بیان واقعیت


مردم خارک به احمدی نژاد: وعده هات دروغه، دروغه(فیلم)


صانع ژاله

شهید را چون نتوانستند مصادره کنند، شریعتمداری سعی کرد

با خود به لجن ببرد!


شریعتمداری

سوار بر خر  لنگ

دروغ و جعل و جنایت


شعار مردم در خیابان ها:آزادی، آزادی، آزادی
( فیلم)


پخش زنده شعار"مرگ بر هاشمی"از تلویزیون


 رفسنجانی باز رمز اغتشاش صادر می کند


رويارويي خط هاشمي

 با تفكر مهدويت!


 برادر صانع ژاله:

 دروغ است، برادرم بسیحی نبود، ما را
 تهدید کرده اند


قتل صانع ژاله و گزارش اضطراری از داخل سپاه


چه کسانی صانع ژاله را کشتند ؟، کسانی که تیر بار حمل می کردند (فیلم)


صدر اعظم آلمان سرکوب معترضان توسط دولت ایران را محکوم کرد


۱۵۰ میلیار دلار بدهی، میراث مبارک برای مصر


گزارش خبری سایت آ.س. 360 از روز 25 بهمن (انگلیسی)


 

مصاحبه خبری دکتر امیرارجمند درباره تظاهرات امروز
یکشنبه سبز
امروز در ایران برپا می شود

دکتر امیرارجمند، مشاور ارشد میرحسین موسوی که در خارج از کشور مستقر شده است، روز گذشته در مصاحبه ای فشرده که تلویزیون رسا و سپس سایت "جرس" و متعاقب آن سایت های دیگر انتشار یافت، به چند پرسش درارتباط با تظاهرات 25 بهمن و تظاهرات امروز – اول اسفند- پاسخ داد. وی درباره تظاهرات 25 بهمن گفت:

استقبال بسیار خوبی صورت گرفت و می‌توانیم بگوییم که پیروزی بسیار بزرگی برای مردم بود. به نظر من وظیفه تمام فعالین جنبش سبز حفاظت از دستاوردهای این پیروزی است. باید با اقدامات بعدی خود سعی در گسترده تر کردن آن داشته باشیم و از هر عملی که موجب تقلیل یا آسیب زدن به این نتایج می‌شود امتناع کنیم. تقویت دستاوردها مستلزم حفظ اصولی است که جنبش از ابتدا بر آن‌ها استوار بوده است؛ یعنی تاکید بر این که مبارزه ما یک مبارزه مسالمت‌آمیز است و باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم تا از رادیکال شدن بی منطق و بی دلیل جنبش جلوگیری کنیم. باید حرکاتمان بر پایه منطق و درایت استوار باشد.

همچنین باید به بعضی از گروه‌ها که نه جایگاهی در میان مردم دارند و نه تاثیری بر جنبش، اجازه نداد برای رسیدن به اهداف خودشان از فرصت استفاده کنند و با به خشونت کشیدن تظاهرات و تجمعات اهداف‌ خاص خودشان را پی بگیرند و به این نحو سرکوب از جانب اقتدارگر و کارگزار خشونت را موجه کنند.

حاکمیت حدود دو سال سرکوب کرد و به زندان انداخت و حتی از تجاوز به جوانان ما در زندان ابا نکرد. اما تظاهرات ۲۵ بهمن نشان داد که به رغم تمام اقداماتی که برای حاکم کردن ترس بر جامعه انجام دادند، جنبش همچنان زنده و پرطراوت است. این موضوع باعث ترس بسیار شدید و لرزش کودتا گران شد و یکی از راه‌هایی که پیش روی آنان بود قطع کامل ارتباط رهبران جنبش بود. بدون توجه به این که این قطع ارتباط نمی‌تواند مانع از ادامه‌ راه توسط مردم باشد. همان‌طور که آقای موسوی هم قبلا گفته‌ و بارها نیز تاکید داشته‌اند، این جنبش کاملا مردمی و خودجوش و مستقل است و با اتکا به قدرت مردم حرکت می‌کند و حتی دستگیری رهبران هم نمی‌تواند در توقف آن موثر واقع شود. به هر حال از نظر من دلیل اصلی این عکس‌العمل حاکمیت، پیروزی بزرگ مردم در ۲۵ بهمن ماه بود.

- از آخرین وضعیت آقای موسوی و خانم رهنورد چه اطلاعی دارید؟

محدودیت‌ها برای آقای موسوی و خانم رهنورد بسیار شدید شده است. آن‌ها در حال حاضر در بازداشت خانگی به سر می‌برند. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که غذای آقای موسوی و خانم رهنورد از سوی نیروهای امنیتی تهیه می‌شود و ما از این جهت بسیار نگران هستیم. با توجه به این که آن‌ها خودشان نمی‌توانند مواد غذایی تهیه کنند، نمی‌دانیم که از آن‌چه از سوی نیروهای امنیتی تهیه می‌شود، استفاده می‌کنند یا خیر، و به هر صورت ما بسیار نگران وضعیت آن‌ها هستیم و تاکید می‌کنیم که مسئولیت حفظ سلامت آن‌ها به عهده نیروهای حکومتی است. این رفتاری است که با رهبران قشر عظیمی از کشور صورت می گیرد.

 امیدواریم حاکمیت هر چه زودتر سر عقل بیاید و رفتار دیگری را پیشه کند؛ مطالبات مردم را قبول کند و با مردم به گفتگو بنشیند و با تامین مطالبات بر حق مردم وضعیت از این حالت خارج شود و ما بتوانیم یک نظام دموکراتیک داشته باشیم که در آن توسعه و حقوق بنیادین شهروندان رعایت شود.

درباره چگونگی برگزاری راهپیمایی اول اسفند و رفتار احتمالی نیروهای انتظامی امیرارجمند گفت:

به نظر من بزرگداشت شهدای جنبش در یک مراسم غیردولتی و خودجوش و مردمی خواست مشروع  و عمومی است. و در همین راستا است که  انشالله با رعایت اصول همیشگی جنبش، یعنی آرامش و اصول مبارزه مسالمت‌آمیز برگزار خواهد شود. با توجه به سنت‌های دیرینه مردم ما در بزرگداشت‌ شهدا، به نظر می‌رسد استقبال مناسبی صورت بگیرد و از نظر من، همه‌ ما باید باز هم توجه کنیم که فرصت در اختیار نفوذی‌های خشونت‌طلب نگذاریم تا جریان این تجمعات مردمی را از مسیر اصلی خود خارج کنند.

امیرارجمند درباره نامه ای که روزنامه دیلی‌تلگراف انگلیس، منسوب به عده‌ای از افسران سپاه پاسداران منتشر کرده که در آن تیراندازی به سوی مردم "غیرشرعی" عنوان شده گفت:

نباید سپاه و بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی را یک دست کنیم. یادمان نرود که سپاه با نقشی که در جنگ ایران و عراق داشت جای خوبی در دل مردم دارد و ما امیدواریم که بدنه‌ سپاه و آن دسته از فرماندهان سپاه که آلوده به مسائل اقتصادی و قدرت طلبی نشده اند، اجازه ندهند که تفکر مردم نسبت به کل سپاه تغییر کند و از یک نیروی حامی مردم به یک نیروی سرکوبگر تبدیل شود. امیدواریم  این فشارها، سپاه را به سمت و سویی حرکت دهد که در کنار مردم باشد و همان‌طور که انتظار می‌رود در تحقق خواست مردم و مطالبات دموکراتیک آنان شرکت کند و نه در سرکوب مردم.

جدا از این که این نامه منسوب به افسران سپاه، حقیقی است یا نه، باید امیدوارم باشیم تا مردم همه سپاهیان را با یک چوب نرانند و از سوی دیگر امیدوار باشیم تا آن‌ها کنار مردم بایستند. مردم باید در شعارهای خود از سپاه و نیروهای انتظامی بخواهند که در کنار آنها باشند. یادمان نرود که ما حتی با مخالفان خود هم دشمن نیستیم. ما با استبداد و سرکوب مردم مخالفیم.


                          انتشار لوموند دیپلماتیک فوریه
   آغاز رگبار انقلاب در گوشه آسمانی
    که ایران نیز زیر سایه آن آرمیده
مقالات ماه فوریه و شماری از مقالات ماه گذشته لوموند دیپلماتیک فرانسه، ترجمه و در لوموند دیپلماتیک فارسی منتشر شده است، که عناوین آنها را در ادامه و پس از مقدمه ای که هیات سردبیری لوموند دیپلماتیک فارسی آن را پیشخوان این شماره کرده می خوانید:

«رگبار انقلاب از گوشه آسمان آن بخش از جهان آغاز شده که ایران ما نیز زیر سایه آن آرمیده است. تندیس دیکتاتورها یکی پس از دیگری زیر این رگبار آب می شوند. رعد و برق در گوشه های دیگری از آسمان که اروپا زیر سایه آن خفته نیز نوید رگبار می دهد.

آنها که مدعی بودند عصر انقلاب ها بسر آمده، چتر تئوری های دو دهه گذشته را به سر گرفته اند تا زیر این رگبار خیس نشوند. در زیر این رگبار، در حیرت اند از راه افتادن جوهر نوشته هائی که در مدح "عصر تمدن و نه انقلاب" بر کاغذ آورده بودند. دانه های درشت تگرگ تاریخ فرود می آیند تا بار دیگر ثابت کنند: انقلاب فصل زایمان تحولات اجتماعی است نه خواست و اراده آنها که آن را دوست ندارند و یا آنها که می خواهند این نوزاد شش ماهه بدنیا بیآید!

بار دیگر «هیچ کس در کنار دیگری تنها نیست» و «شب از ستاره ها تنها تر است»

آن بافته های ذهنی که دو دهه باروت توپخانه مخالفان انقلاب بود، اینک نم برداشته و جرقه نمی زنند. «جنگ تمدن ها» و «پایان تاریخ» خرج نم کشیده توپخانه ایست که دو دهه به سوی تئوری انقلاب شلیک شده بود. 

«نه عادلانه نه زیبا بود جهان

پیش از آن که ما به صحنه بیائیم

به عدل دست نایافته اندیشیدیم و

زیبائی در وجود آمد» 

بدین ترتیب جهان شاهد چرخشی عظیم در عرصه ژئوپولتیک است. نمی توان در پشت وقایع اخیر تنها پس لرزه های فروپاشی آن امپراتوری را دید که اکنون دامن اقمارش را گرفته است. بقول شاملو "هنوز در آستانه" قرار داریم و بی شک، فردا، روز دیگری است. » 

 امرمحال میسر می شود 2- تونس، طلایه داران  3-از خشم و نفرت تا انقلاب  4- خاطرات یک سفیر  5- تبی که منطقه را فراگرفته، گلوی مصر را می فشارد  6- بیروت در دام دادگاه ویژه  7- راهپیمایی طولانی زنهای جنوب 8- چهار فصل زندگی مدل ایرلندی  9- چه آینده ای برای تونس؟  10-  آلمان در افغانستان چه کار دارد؟  11- در اروپا «افکار عمومی اعتقادی به جنگ افغانستان ندارد»  12- تونس:  تقویم تاریخ


احمد جنتی از علی لاریجانی جلو زد!
وحشت از ارتباط
رهبران معدوم شده سبز با مردم!

حسین شریعتمداری از طرف بیت رهبری با ماموریت
خنثی کردن طرح بسیجی بودن صانع ژاله به سیما اعزام شده بود

اتاق توطئه بیت رهبری
طرح ترور سبز را ابلاغ کرد
!

بازی را خاتمه بدهید و همین تابوت را (پر یا خالی) به مردم بدهید و خودتان برگردید به پایگاه های بسیج و سپاه تا ببینید چه جمعیتی آن را تا بهشت زهرا بدرقه خواهد کرد. به آن شرط که از میان آن جمعیت هم، قربانی دیگری روی دست مردم نگذارید!


  این رئیس جمهور لایق جنتی است، نه مردم ایران 
احمدی نژاد در سخنرانی بوشهر: رئیس جمهور امریکا حتی قادر نيست كوچك‌ترين هيجانات شخصی خود را كنترل كند. او جلوی دماغ خود را نمی ‌تواند ببيند و فكر می كنم حتی اسم خود را بلد نباشد بنويسيد. حال چگونه می خواهد دنيا را با افكار شيطانی خود اصلاح كند؟


قیام شیعیان بحرین، علیه حذف یارانه ها
اشپیگل آنلاین ــ ترجمه رضا نافعی


مارش سبز در پایتخت آلمان

همراهان جنبش سبز در برلین، ایرانیان مقیم پایتخت آلمان را به همگامی با فراخوان «شورای هماهنگی راه سبز اميد» فراخواند. این شورا مردم ایران را به برگزاری تجمعات اعتراضی در روز اول اسفند ١٣٨۹ در تهران و شهرستان‌ها، برای بزرگداشت دو شهيد 25 بهمن و ساير شهدای جنبش سبز مردم ايران فراخوانده است. خاتمه سريع حصر خانگی آقايان موسوی و کروبی نیز از جمله خواست های اعتراضات یکشنبه (فردا) اول اسفنداعلام شده است. محل و آدرس تجمع برلین اینگونه اعلام شده است:  یکشنبه ساعت ١٨

Breitscheidplatz (Kaiser Wilhelm Gedächtnis-Kirche


فیلم یک صحنه

از دهها صحنه 25 بهمن

گزارش دکتر خزعلی
از وسط تظاهرات 25 بهمن

بیطرفانه و بعنوان یک ناظر یا خبرنگار، یا کسی که دفتر کارش در قلب حادثه است، بگویم: «اگر برخورد نمی شد، جمعیتی مثل 25 خرداد 88 تشکیل می شد، اما با توجه به گستردگی خیابان‌های درگیر، می توان آنرا میلیونی برآورد کرد. سایت های جناح حکم نظیر تابناک، نوشتند: حضرات به راهپیمایی از پشت کامپیوتر مشغولند و سطح شهر آرام است. همه بر قلیل و ناچیز بودن تعداد تظاهر کنندگان و غیر قانونی بودن آن اصرار داشتند.

یکی از همین سایت ها نوشته بود که تظاهر کنندگان با ظاهری زننده و قبیح به عنوان روز ولنتاین (روز عشق) با ماشین های لوکس و گران قیمت آمده بودند! ولی آنچه ما دیدیم پیاده بود، عقل سلیم حکم می کند که ماشین – آنهم لوکس و گرانقیمت – را در میدان درگیری نیاوریم!

درجای دیگر آوردند که: ” تعداد زیادی از عوامل فتنه در خیابانها توسط حرکت های خود جوش مردم، عقب رانده شده و مقابله با آنها ادامه دارد!” در این قسمت اولاً: اجتماع مردمی که درخواست راهپیمایی داده اند، غیر قانونی است و تجمع طرفداران جناح حاکم می شود ” خود جوش و مردمی!” آنها که نیازی به مجوز ندارند! ثانیاً: این همین نوشته هم بر کثرت جمعیت دلالت دارد و ادامه مقابله. ثالثاً : من چیزی از خودجوش ندیدم، هر چه بود نیروی ضد شورش بود. من یک فراخوان راهپیمایی ندیدم، یک حرکت خود جوش در اعتراض به عدم صدور مجوز راهپیمایی آرام بود.


بعد از نماز جمعه دیروز تهران- یکشنبه اول اسفند قرار است بپا خیزند. بهتر است شما و کنار دستی ها هم بپیوندید! حتی با همان پیشانی بند قرمز. جنبش سبز به رنگ نیست، به مفهوم است. سبز یعنی اصلاحات، یعنی صلح، یعنی دوست داشتن، یعنی مخالفت با مرگ و اعدام. پیشانی بند قرمز هم که داشته باشید اما در سر  سبز باشید، کافی است. بیائید!


روزنامه دیلی تلگراف:
شکاف در میان فرماندهان سپاه


 قانون اساسی را  بخوانید

مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

نماز جمعه

خامنه ای


بیانیه کودتای

22 خرداد را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات



این یادآوری

برای آنهائی است

که آبونمان پیک نت را فراموش کرده اند!


طلبه های
دلاری قم

مصباح یزدی در آخرین موضع گیری خود علیه مخالفان حکومت به قیمت گذاری روی آورده و ثمن آقا ( ولی فقیه ) را میلیاردها دلار ارزیابی کرد.

این حرف مصباح یزدی در بین طلبه های ولائی قم که بیشترشان از موسسه ایشان مواجب می گیرند خیلی گران آمده و بحث انگیز شده، مخصوصا که طلبه های مدارس دیگر مرتب به آنها متلک می گویند و به آنها می گویند "طلبه های دلاری".


باز هم، گلی
به گوشه جمال
مجلس بحرین

با درود- در این چند روزاخیر، سیما دائما مجلس شورای اسلامی را نشان می دهند که خواهان اعدام رهبران سبز هستند. یادم آمد که زمان شاه ، سال 56 و 57 حداقل نمایندگان مجلس شورای ملی یکی در موافقت با رژیم صحبت می کرد و یکی در مخالفت تا لااقل ظاهر را حفظ کنند. اما الان حتی اینگونه هم نیست. نمایندگان مجلس اسلامی حداقل نتوانستند از نمایندگان مجلس بحرین چیزی بیاموزند. در مجلس بحرین، همین روزها نمایندگان جرات کرده به دولت بحرین التیماتوم دادند و برای حمایت از مردم تهدید به استعفا کردند.


درخواست
خوانندگان ایران

از شما درخواست می کنیم فیلم های سایت را یا آپلود کنید و یا بنویسید چگونه می شود آنه را از یوتیوب دانلود کرد؟ دیدن این فیلم ها برای ما که در ایران هستیم خیلی مشکل است. ممنون از سایت خوب و آگاهی بخش شما. حتما جواب مرا بدهید. منتظرم. حدا نگهدار همگیتان باشد.

پیک نت: دوست و یا دوستان گرامی. ما این نکته را با همکاران فنی خود درمیان گذاشتیم و نتیجه را بزودی در همین ستون به اطلاع شما می رسانیم.


اگر من

مجری مصاحبه

شریعتمداری بودم

سلام- در مورد مصادره دو شهید اخیر جنبش سبز و مصاحبه تلویزیونی حسین شریعتمداری که بعنوان سخنگوی کودتا، اخیرا در سیما ظاهر می شود می خواستم به جای آن باصطلاح مجری و مصاحبه کننده تلویزیون که از شاگردان امنیتی خود شریعتمداری باید باشد و باشند از سخنگوی کودتا بپرسم:

1- اگر ژاله و مختاری طرفدار حکومت بودند و حتی صانع ژاله سنی خبرچین امنیتی کیهان بوده، چرا به در خواست راهپیمائی موسوی و کروبی لبیک گفته و روز 25 بهمن به جای نشستن بر ترک موتور بسیجی ها در کنار معترضان و آن هم در صف اول آنها بودند؟

2- زیر تابوت کشته های جنبش مردم رفتن و برای آنها پرونده همکاری امنیتی درست کردن، از وحشت تکرار مراسم تشییع جنازه در قیام مردم مصر و تونس و حالا بحرین و یمن در ایران نیست؟


اعضای

 شورای انقلاب57

« 22 دیماه 1357 شورای انقلاب به پیشنهاد شهید آیت الله مطهری تشکیل شد. هسته اولیه پنج تن بودند: سه شهید بزرگوار( مطهری - بهشتی - باهنر) که فرزندانشان منتقدین امروزند، و آیت الله موسوی اردبیلی و آیت الله هاشمی رفسنجانی که هر دو از منتقدین جدی هستند و به آنها خواص بی بصیرت می‌گویند!

اعضایی که به دعوت هسته مرکزی اضافه شدند عبارتند از: " آیت الله طالقانی که همان موقع، زودتر از همه به جرگه خواص بی بصیرت پیوست!، احمد صدر حاج سید جوادی، مهدی بازرگان، یدالله سحابی، مصطفی کتیرایی، سر لشگر قرنی ( که او هم زود شهید شد)، سرتیپ مسعودی، میر حسین موسوی، احمد جلالی و حبیب الله پیمان، که ظاهراً همه از خواص بی بصیرت بودند!

از جمع 17 نفری شورای انقلاب فقط می ماند آیت الله خامنه ای و آیت الله مهدوی کنی که در زمره خواص با بصیرتند، که البته گاهی اوقات پای آقای مهدوی کنی هم می لغزد و انتقادی می فرماید و یا از خواص بی بصیرت حمایت می کند، حتی اخیراً یکی از خواص بی بصیرت(ناطق نوری) را مجدداً به جامعه روحانیت دعوت کرده بود که او نپذیرفت! 

در مجموع می توان گفت ترکیب شورای انقلاب عبارت بود از جمعی از سران فتنه و خواص بی بصیرت. پس بر ما حرجی نیست اگر اینجوری شدیم! خشت اول را معمار (آقای خمینی) اینگونه نهاد


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)