از یک نامه دریافتی
تشکیل ستاد بحران
برای کنترل سه شنبه های اعتراضی

 

بمناست روز جهانی زن ـ رضانافعی
زنان ایران
حضوری، فراتر از برابری

       پیک هفته 107  -------- 17 اسفند 1389  برابر 8 مارس 2011

تماس: infos@pyknet.net


امروز، یکبار دیگر همه با هم برای خرید عید به خیابان می روند تا آزادی موسوی و کروبی را با هر هزینه ای بخرند!

در این ستون کودتای 22 خرداد را بازخوانی کنید

پیک نت

10 مرداد

خطبه های

کودتائی امام جمعه ها نظر مراجع نیست


منتخب اخبار


 روز جهانى زن

 گرامى باد (فیلم)


شیرین عبادی: زنی که برای حقش مبارزه میکند پیشگام دموکراسی است


نمونه شعار های

 دوشنبه شب


جنبش سبز مشهد:

 سه شنبه راهپیمائی می کنیم


فرماندهان سپاه ميليونها دلار به بانکهای ترکيه، مالزی، اندونزی و چين منتقل کرده اند


دستغیب در اجلاس خبرگان شرکت نمی کند


قالیباف: «محسن رفسنجانی » رفت حالا  به مترو پول مي‌دهند!


تفسیر شکوری راد از  بیانیه اعتراضی

موسوی اردبیلی


دهمین روز اعتصاب ۱۴۰۰ کارگر  در پتروشیمی تبریز


واکنش شریعتمداری

 به بیانیه آیت الله

 موسوی اردبیلی


اعتراض به دستگیری فخرالسادات محتشمی پور


لاریجانی:در قانون اساسی « نظارت بر رهبری» توسط خبرگان وجود ندارد

 خبرگزاری فارس:

یاهو مسینجر آلوده

 به ایذر است


سپاه از هکر‌ها دعوت به همکاری کرد


بررسی  منشور جنبش سبز توسط فرخ نگهدار و عطا الله مهاجرانی


 نهادهای امنیتی و

 قاچاق مواد مخدر


پرونده‌سازی جدید علیه نویسندگان و شاعران


فرانسه خواستار آزادی فوری کروبی و موسوی


تنها 13درصد از زنان ايراني شاغلند

 فرمانده سپاه قزوین:

تلاش سپاه برای

 تظاهر به بی‌طرفی


چهار محیط بان در سنندج کشته شدند ـ

می خواهند فضای کردستان را امنیتی کنند


موج اعتصابات کارگری در ایران


 متهمانی که پا به زندان و دادگاه نمی‌گذارند


 درآمد مهم نيست، ‌فقط ازدواج كنيد!


احمدی نژاد سردار امام زمان است


ترک شغل 52 درصد از زنان شاغل در حوزه فناوري اطلاعات


80 درصد لباسهای  بازار پوشاک مشهد قاچاق است


تاجزاده:

 حزب پادگانی از سایه خودش هم می ترسد


تصاویر دیده نشده

آیت الله  طالقانی


ما آخرین گروهى هستیم که با زبان قانون سخن مى گوییم


بررسی بین المللی

وضع حقوق بشر

در جمهوری اسلامی

دولت سوئد قطعنامه ای را تسلیم سازمان ملل متحد کرد که در صورت تصویب، گزارشگر یا ناظری برای بررسی تعهد ج. اسلامی به میثاق‌های بین‌المللی تعیین می‌شود.این گزارشگر باید بصورت منظم وضعیت حقوق بشر در ایران را به مجمع حقوق بشر سازمان ملل متحد گزارش بدهد.

بخشی از هدف علی اکبر صالحی وزیر خارجه جدید ج. اسلامی به سوئیس، جلوگیری از تهیه چنین قطعنامه ای بود.


 


ادعانامه رئیس سازمان اطلاعات سپاه
خمینی و موسوی
روی یک صندلی
اتهام

آن که مقابل توپ ایستاده، شلیک کننده نیست، بلکه آزادیخواهی است که به توپ بسته شده تا با شلیک توپ تکه پاره شود! سرگذشت غم انگیز آزادیخواهی در ایران

------------------------------------------------------------

اگر تا مدتی پیش با تردید گفته می شد، امروز با یقین می توان گفت که کودتای 22 خرداد، بخش نظامی کودتائی بود که در اساس علیه انقلاب 57 و آیت الله خمینی صورت گرفت. نشانه های بسیاری در تائید این نظر وجود دارد که مستندترین آن، اظهارات خود رهبران و هدایت کنندگان کودتای 22 خرداد و بویژه مطالب رسمی و غیر رسمی منتشر شده در وبلاگ های شبکه کودتا در اینترنت است. توپ این کودتا میان دو دست پاس داده می شود. یک دست در داخل حاکمیت و همان ماجرای "امام زمان" و بت تراشی از خامنه ایست که او نیز خود زیر چرخ امام زمانی ها له خواهد شد، و دست دوم سلطنت طلب ها و همه زخم خوردگان از حوادث و رویدادهای پس از سرنگونی نظام شاهنشاهی در ایران است. دسته اول، با بیرون کشیدن جملاتی از میان دهها سخنرانی و بیانیه آیت الله خمینی او را دژخیمی نشان میدهند که گوئی همه آنچه که اکنون بنام جمهوری اسلامی می شناسیم دست پخت اوست، و درعین حال که از این جملات و موضع گیری ها بنزین موتور کودتا را تامین می کنند، آگاهانه و زیرکانه خود او را نیز زیر چرخ دنده کودتا می گیرند. به این شکل که هم جمهوری اسلامی کنونی را حاصل کار او می دانند و هم روی موج تبلیغاتی، دژخیم واقعی، یعنی ارتجاع طالبانی را جایگزین می کنند. بخشی از سخنان مصباح یزدی که این روزها فیلم کوتاه آن در یوتیوب قرار گرفته، مانیفست این ارتجاع طالبانی است.

سلطنت طلب ها نیز تصور کرده اند که این موج هم مردم را به این نتیجه خواهد رساند که انقلاب 57  و سرنگونی شاه یک اشتباه تاریخی بود و هم آب رفته به جوی باز خواهد گشت. درحالیکه آن آبی که به جوی باز میگردد، آب ارتجاع شیخ فضل الله نوری است و نه آب آیت الله مدرس ها. زخم خوردگان از عملکرد 32 ساله جمهوری اسلامی نیز، اغلب در این میان، دو دل و سرگردان اند و رهبران جنبش سبز برای بازشناساندن این توطئه و کودتا و فاجعه خود را به آب و آتش زده، زندان ها را پر کرده اند و بیم آن می رود که سرنوشتی شبیه سرنوشت مشروطه خواهان، پس از به توپ بسته شدن مجلس در زمان محمدعلی شاه قاجار پیدا کنند.

شما از این سخنان حجت‌الاسلام "طائب" رئیس سازمان اطلاعات سپاه و یکی از اعضای اصلی ستاد کودتای 22 خرداد، که به نقل از بولتن محرمانه بسیج مدرسه علمیه الهادی قم نقل می کنیم جز آن متوجه می شوید که دربالا اشاره شد؟:

«... نقطه ضعف موسوی در خارج این است که در سالهای اعدام گسترده ضد انقلاب، نخست‌وزیر بوده است، اگر بخواهد آن دوره را نفی کند، حضرت امام را نفی کرده چون ایشان دستور داده (دستوری که گفته می شود به خط احمد خمینی است و نه آیت الله خمینی و کل ماجرا توطئه کسانی بوده که امروز حاکمیت را دراختیار دارند!) و این باعث می‌شود ارادتمندان امام در داخل کشور که متاسفانه هنوز موسوی را قبول دارند و انحراف او را باور نکرده‌اند از او فاصله بگیرند. اگر هم بخواهد تایید یا سکوت کند اپوزیسیون خارج کشور را که همه بر محور سران فتنه متحد شده‌اند از دست می‌دهد. کافی است شما یکی از این عناصر ضد انقلاب را که هم کینه حضرت امام را به دل داشته باشد و هم جاه‌طلب باشد غیر مستقیم اجیر کنید، پول یک‌ سایتی، چیزی را به او بدهید، تامینش کنید و شیرش کنید که هر روز از آن اعدام‌ها بنویسد و از موسوی و سران فتنه بخواهد اظهارنظر کند، خوب ما این کار را کردیم و گرفت. 14 اسفند»

به بحث ها آستانه انتخابات 22 خرداد در میان فعالان سیاسی و همسوئی و سینه چاک دادن های طرفداران نظام گذشته در متهم ساختن موسوی به قتل عام سال 67 را بخاطر باید آورد و در پشت باصطلاح دفاع طائب از آقای خمینی، نشاندن او بر صندلی جنایت را فراموش نکنید.

در دوران اولیه ریاست جمهوری آقای خاتمی، یک روزنامه که تنها دو شماره منتشر و سپس خود از وحشت آنچه که منتشر کرده بود، خود را تعطیل اعلام کرد، جسارت به خرج داد و نوشت: قتل های زنجیره ای، کار همانهاست که قتل عام 67 را ترتیب دادند! فیلم سخنان مصباح یزدی را نیز در همین شماره پیک نت ببینید و بشنوید!


فیلم را ببینید!
 
شورش مصباح یزدی
 علیه آقای خمینی
 
آقای خمینی: مردم ولی نعمت ما هستند
 مصباح یزدی: مردم چه کاره اند؟ حقی ندارند!

اگر مردم ایران انقلاب نکرده بودند، آقای مصباح یزدی، که کوچکترین سهم و حضوری هم در آن انقلاب نداشت، هنوز برای گرفتن سهم امام و گذران زندگی اش، باید مقابل سوهان پزی های اطراف حرم حضرت معصومه گردن کج می کرد و یا اگر خیلی شانس می آورد، خانم فرخ رو پارسا وزیر آموزش و پرورش وقت، عنایت کرده و اجازه میداد او را برای تدریس قرآن و شرعیات در مدارس استخدام کنند. حتی بعید است که می توانست مانند آیت الله مفتح مدرس دانشکده الهیات دانشگاه تهران شود. این سرنوشت نه تنها او، بلکه بسیاری از روحانیون و بازاری های مذهبی که سهم امام زیر تشکچه بزرگتر از مصباح می گذاشتند و غیر روحانیون دولتمدار کنونی در جمهوری اسلامی می توانست باشد. حالا همان مردم، یکبار دیگر و با این بار با پرچم سبز به میدان بازگشته اند تا به امثال مصباح یزدی بفهمانند آن که "حق" دارد کیست؟ و آن که حقی برای مردم قائل نیست، جایش کجاست!

در انقلاب مشروطه نیز کار به همینجا کشید. در پادگان باغشاه مشروطه خواهان زندانی شده را به فتوای مصباح یزدی وقت؛ یعنی شیخ فضل الله نوری کشتند و حتی مقابل توپ گذاشته و شلیکشان کردند و زمانی که مردم توانستند حقشان را از چنگ مشروعه خواهان در آورند، امثال مصباح یزدی وقت، یعنی شیخ فضل الله نوری ها بر دار شدند. آن که حقی برای مردم قائل نیست و قدرت مردم را نمی بیند، فصول شاهنامه مشروطه را یا نخوانده و یا خوانده اما باورش نشده!


غنی بلوریان،
چشم بر جهان
فرو بست!

"غنی بلوریان" از رهبران جنبش ملی کردستان ایران، براثر سکته مغزی زندگی را به درود گفت. وی که از بازماندگان رهبری اولیه حزب دمکرات کردستان ایران بود، پس از سرکوب جمهوری خودمختار کردستان  ایران به رهبری قاضی محمد در زمان شاه، بمدت 24 سال در زندان های شاه بسر برد و با انقلاب 57 از زندان بیرون آمد. پس از انقلاب به کردستان بازگشته و درکنار عبدالرحمان قاسملو تجدید سازمان حزب دمکرات کردستان ایران را برعهده گرفت. بدنبال یورش به احزاب سیاسی، از سال 1362 ایران را ترک کرد و پس از مدتی اقامت در کشور چکسلواکی، در آلمان ساکن شد.


حکومت های مطلقه
زمینه ساز
حمله نظامی ناتو

مناسبات چین و آمریکا(2)
چین، بازیگر "مشروط"
نظام سرمایه داری شده است
پرفسور هلموت پترز- ترجمه رضا نافعی


خودکامگی قذافی
لیبی را به کام ناتو خواهد برد!
ترجمه پیک نت


نظر وزیر کشور جدید آلمان
درباره مسلمانان مقیم این کشور

آقا وحید، سایه به سایه آقا و آقا مجتبی

سرمقاله راه توده- دستآوردهائی که انقلاب 57 از آن محروم ماند

جنبش اعتراضی مردم ایران به اعماق جامعه راه یافته


ارزیابی شورای عالی امنیت ملی از تظاهرات 25 بهمن
ترس حکومت کودتائی ایران
از سقوط دیکتاتورهای منطقه

حضور تلویزیونی شب گذشته فرمانده نیروی انتظامی
امسال همه می خواهند
سه شنبه ها بروند خرید عید

مصاحبه اتمی سردار "جلالی"
ویروس "استاکس نت"
به تاسیسات اتمی ایران ضربه زد

محمد البرادعی و شاهپور بختیار
مقایسه ای ساده،  میان دو شخصیت، در یک موقعیت

رهائی از نیش مار، پناه به نیش افعی
نسخه کودتائی ج. اسلامی  برای پس از سقوط حاکم بحرین

بیانیه دفتر سیاسی مجمع خط امام
زندانیان سیاسی را آزاد کنید و به حصر موسوی و کروبی خاتمه بدهید

در بودجه سال 90 گنجانده شده
بودجه 350 میلیارد تومانی پیاده نظام کودتا

سهم  مدیر عامل ایسیكو در حادثه فاجعه بار ایران خودرو کم نبود

مصاحبه سردار محمد تقی عصار
پلیس ایران مثل یک دسته گل است فقط زیر دسته گلش شوکر برقی دارد!

بیانیه آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی
با آتشی که برخاسته
چشم انداز تیر و تار است!

درکدام کشور جهان سابقه دارد؟
کارگران فولاد میبد 7 ماه حقوق نگرفته اند!

نامه ای خطاب به خامنه ای
شاید با رهنمود و حمایت رحیم مشائی

این الگو را قرار است
به جهان اسلام صادر کنید
؟

در نماز جمعه تهران خطاب به مردم عرب خاورمیانه فرمودید که جمهوری اسلامی برای شما یک الگو و راه نجات بشریت است. نگاهی به این الگو بیاندازیم:

نرخ بیکاری بالای 30 در صد است. 48 در صد مواد مخدر تولیدی افغانستان در ایران مصرف می شود. بین 10 تا 12 میلیون ایرانی مواد مخدر مصرف می کنند. 6 میلیون زن مطلقه داریم که 800 هزار تن آنها در تهران زندگی می کنند. 6 میلیون ایرانی از کشور گریخته اند. سن سقط جنین به 18 سال رسیده و ترمیم پرده بکارت یکی از پر رونق ترین کسب و کارهای پزشکان است. ایران پرمصرف کننده ترین لوازم آرایش زنان در جهان است. هم جنس گرائی در خوابگاههای دانشجوئی شایع است. زنان ایرانی به ساخت و ساز مشروبات الکلی کشانده شده اند. هرسال 12 میلیون پرونده تشکیل می شود. در خودكشی زنان رتبه‌ سوم جهان را پیدا کرده ایم. در اعدام رتبه دوم جهانی، بعد از چین. در مهاجرت نخبگان بین 91 کشور جهان اول شده ایم و در آزادی مطبوعات رتبه 172 را از میان 175 کشور جهان کسب کرده ایم. در بهداشت و تامین سلامت مردم به رتبه 123 سقوط کرده ایم. در سهم زنان در مدیریت به رتبه‌ 101 میان 120 كشور رسیده ایم و در
سرعت اینترنت رتبه‌ 186 (پائین‌تر از بورکینافاسو و افغانستان) را بدست آورده ایم. پول ملی "ریال" هم  سومین پول بی‌ارزش دنیا شده است.


 قانون اساسی را  بخوانید

مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

نماز جمعه

خامنه ای


بیانیه کودتای

22 خرداد را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات



دومین

سه شنبه سبز

در برلین

دومین سه شنبه اعتراضی، امروز در ایران و در خارج از ایران، از سوی ایرانیان مقیم کشورهای جهان برگزار می شود. پایتخت آلمان "برلین" از جمله محورهای همبستگی و همگامی با جنبش سبز در داخل ایران و همسوئی با همبستگی های سبز در خارج از ایران است. بدلیل همین همگامی و همبستگی و بعنوان نمونه ای از دهها نمونه در سراسر جهان، پیک نت خبر مربوط به حرکت های سبز در این شهر را منعکس می کند. این انعکاس، یعنی انعکاس صدای همه همراهان جنبش سبز داخل کشور، که در خارج از ایران به سر می برند.

در دومین سه شنبه، قرار است با اعتراض به بازداشت و ربودن امنیتی موسوی و کروبی و همسران آنها و همچنین بمناسبت روز جهانی زن(8 مارس) اجتماعی از ایرانیان سبز مقیم برلین در آدرس زیر برگزار شود:

Ort: Breitscheidplatz,

 Kaiser-Wilhelm-Platz

 (Gedächtniskirche)

Datum&Zeit:

 Den 08/03/2011, 18 Uhr


بازداشت سبز
در بهبهان

 مهندس کورش قناطیر، مسئول واحد تبلیغات ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی در بهبهان و از فعالین سابق دانشجویی 4 اسفند توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

مهندس کورش قناطیر که در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، مسئول واحد تبلیغات ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در شهرستان بهبهان بود. 4 اسفند او را به اداره اطلاعات احضار و سپس بازداشت و روانه زندان  بهبهان کردند.

کورش قناطیر فارغ التحصیل دانشگاه عباس پور، شاعر و وبلاگ نویس است و گفته می‌شود برای اعتراف گیری، توسط بازجویان اداره اطلاعات تحت فشارهای شدید فیزیکی و روحی قرار گرفته است.


مدیریت
ایران خودرو
متهم اصلی است!

سلام- من همواره اخبارشما را دنبال می کنم وامیدوارم موفق باشید. نامه ای را در مورد حادثه دلخراش ايران خودرو منتشر کردید که در اصل درست است اما با قید این چند نکته:

آنها که بعنوان حراست برکنار شدند قطعا کوتاهی داشتند اما نه آنچنان که در آن نامه ذکر شده بود. مدیريت شرکت شاید بگونه ای ضعيف کشی کرده باشد. ضمن اینکه دراین ماجرا، معاون منابع انسانی "باقری" چه کاره بود که حذف شد؟ مهدی لشکری که جوان 26ساله اش را حدود 40 روز قبلش ازدست داد و هنوز عزادار فرزندش هست چه کاره بود؟ مقصراصلی مديریت ارشد شرکت است که سالهاست تعطيلات را روز کار اعلام می کند وعامل بسیاری از نابسامانی ها در زندگی خصوصی کارگران شده است. من مديری را می شناسم که به او پیشنهاد معاونت دادند و او شرط پذیرش پست را در این دانست که برنامه ای بدهد تا روزهای تعطيل و جمعه، کاری نباشد و کمتر از یک ماه بعد بدون اطلاع قبلی بازنشسته شد. بنظربنده دراین حادثه می بایست مدیریت ارشد شرکت استعفاء می داد و خود را آماده پاسخگوئی قضائی اعلام می کرد که اين جسارت و ازخودگذشتگی در فرهنگ ما جائی ندارد. والسلام


مقام معظم
رفته پشت پرده!
بهروز از ایران

ظرف دو هفته ی اخیر و با ناپدید شدن آقایان موسوی و كروبی دو نكته ی مهم به چشم میخورد كه كمتر بدان پرداخته اند :

1- ظرف 20 ماه اخیر نهادهای قضایی و امنیتی همواره عدم برخورد با سران به اصطلاح خودشان فتنه را به درایت رهبر ربط میدادند و كاملا روشن بود كه اگر روزی رهبران جنبش سبز حبس یا حصر شوند،  این كار با دستور مستقیم و برنامه ریزی شخص آقای خامنه ای خواهد بود. اما در این دو هفته آنچه را ندیدیم در موضع گیری سبز ها اشاره به همین ارتباط بدیهی است.

2- با حصر رهبران جنبش و نزدیكی به انتخابات ریاست خبرگان، مقام عظمای ولایت در لاك سكوت فرو رفته و مكارانه در اتنظار نتیجه ی بازی نشسته تا در هر صورت برنده باشد. اگر هاشمی رای نیاورد كه او به خواسته اش رسیده و اگر بیاورد اینگونه وانمود خواهد شد كه لطف رهبر شامل حال هاشمی شده و همچنین حصر سران جنبش سبز اگر با واكنش مردم روبرو شود، احتمالا مسئولیتش را به گردن دیگران بیاندازد. از جمله اژه ای و یا جنتی.

همینجا بنویسم که در اغلب موارد، مواضعی كه آقای خامنه ای جرئت بیان آن را ندارد، آن را روی یك كاغذ مینویسند و میدهند به دست این آقا.

 باشید و باشیم تا آخر داستان را با هم ببینیم.


سازمان ملل را
به یاری بطلبیم
مجید

حکومت موسوی و کروبی را به همراه همسرانشان از خانه هایشان ربوده است. اگر چنین نکرده بود، باید بازداشت آنها را اعلام می کرد. این موش و گربه بازی از ترس و وحشت حکومت است، اگر چنین نبود، دادستان کل جمهوری اسلامی "اژه ای" در پاسخ به سئوال دستوری خبرنگاران انتقال آنها به زندان حشمتیه را تکذیب و در باره بازداشت و یا محل نگهداری آنها سکوت نمی کرد.

اینها را خودتان بهتر می دانید. فقط می خواستم با توجه به مصاحبه روز گذشته سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی "مهمانپرست" یک نکته ای را بنویسم. آقای مهمانپرست در واکنش به اعتراض امریکا و اروپا نسبت به بازداشت امنیتی موسوی و کروبی، اظهار نظر فرمود که این مساله – توجه کنید که او هم نگفت بازداشت بلکه اسم بازداشت را گذاشت مسئله- داخلی است و کشورهای دیگر حق مداخله در امور ما را ندارند.

1- شاید یکی از بهترین پاسخ ها به این بازی موش و گربه حکومتی، بسیج ایرانیان و سازمان های حقوق بشری برای درخواست دخالت سازمان ملل و فرستادن نماینده ای به ایران برای دیدار با موسوی و کروبی باشد.

2- این درخواست را می توان مستند کرد به مداخله های مستقیم و حتی نظامی جمهوری اسلامی در امور داخلی دیگر کشورها و محکوم کردن این دولت و آن دولت در نماز جمعه ها که خودش یک دخالت مستقیم است با نمایش های خیابانی متعاقب آن در مقابل دانشگاه تهران. مثل آتش زدن عکس این و آن و یا آتش زدن پرچم این و یا آن کشور.


حراست با شلاق
از دانشگاه شیراز

مسئولین حراست دانشگاه شیراز که بیشترین نقش را در سرکوب دانشجویان داشته اند: محمدی (رییس حراست دانشگاه) و رجبی (رییس حراست دانشکده مهندسی). جهت ثبت در تاریخ تا در موقع مناسب به جرایم آنها رسیدگی شود. تعداد بسیاری شاهد داریم که ایندو، بخصوص رجبی شخصا با کابل برقی به جان دانشویان افتاده اند.


باغ را خوردند
حالا برج
بالا می آورند

سلام- از سال ها پیش از انقلاب باغ بزرگی در اتوبان اندرزگو، میدان صالحی، بین دو کوچه شهید غلامرضا صالحی و شهید محمد حسن چیذری وجود داشت که بین مردم شایع بود قرار است به پارک تبدیل شود. بیش از سی سال، بر سر بالا کشیدن این زمین دعوای حکومتی بود، تا این که امسال به قول پادشاه افغانستان، "زور یکی پر زور" بود و شهرداری را زمین زد. اکنون در بخشی از این باغ، درخت ها را از ریشه در آورده اند و یک برج در حال صعود است. این زمین و درخت هایش را عسگراولادی و شرکای موتلفه اسلامی بلعیدند و حالا دارند یک برج در آن بالا می آورند.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)