تاج زاده
حزب پادگانی، شهامت ندارد
به خطای خود اعتراف کند!

 

اعدام یکی از فرماندهان سابق سپاه
امام زمان هم اعدام می شود
اگر علیه خامنه ای ظهور کند!

       پیک هفته 107  --------  10 بهمن 1389  برابر 30 ژانویه 2011

تماس با ما

infos@pyknet.net

تقلید رژیم حسنی مبارک از شاه و کودتاچی های ج. اسلامی

در این ستون کودتای 22 خرداد را بازخوانی کنید

پیک نت

8 تیرماه

رد پای انگلیسی

در کودتای

22 خرداد


منتخب اخبار


فراخوان برای

راهپیمائی۲۲ بهمن


مهدی طائب:آیت الئه رفسنجانی نفهم است


محمد هاشمی: “هدف،  هاشمی نیست، جریان فکری اوست


۷ محور کینه کودتاگران  علیه رفسنجانی


نامه جامعه مدرسین و طلاب قم و نجف(متقن) به آیت الله جوادی آملی


 فیلم اعترافات قاتل در سالگرد مقتول!


 در باره اعترافات  مدعی قتل خواهرزاده موسوی

پخش قرص روانگران در هیئت های مداحان دولتی


ماموران دولت رشوه و تریاک می خواهند (فیلم)


نماینده ولی‌ فقیه در سپاه:

جرم مخالفت با خامنه‌ای سنگین‌تر از مخالفت با خمینی است


ورود «امامزاده‌ها» به عرصه «جنگ نرم»


 سال درگیری  اصولگرایان با هم


وزارت اطلاعات: زندانيان  گوهردشت يا توبه یا اعدام


 50 نماینده مجلس

دولت متخلف است


تظاهرات مردم یمن

علیه علی  عبدالله صالح


صندوق‌ ورشکسته بازنشستگی و تامین اجتماعی


مهلت شاه هم

تمام شده بود


 صحنه هائی از قیام مردم در خیابان های مصر


کسر بودجه 13 میلیارد تومانی سال 89


ادامه تظاهرات اعتراضی در کشور اردن


وضع تاج زاده در زندان


دختر باکری:

احمدی نژاد وجه تشابهی با خانواده ما ندارد


دولت کودتا و سلطنت طلب ها نمیخواهند، مردم ایران این فیلم را ببینند


گزارش تصویری از تظاهرات مردم در مصر، تونس و لبنان


خجالت می کشم بگویم این اسلام است


 يک ميليارد دلار صنايع دستي از چين وارد شده


90 درصد  مردم مخالف  افزایش جمعیت اند


سندیکای اتوبوسرانی: حادثه ایران خودرو

باید تحقیق شود


اعتراضات مردم در مصر و تونس « انقلاب» است اما در ایران « فتنه»!


 اتریش جنگ‌افزار پیشرفته به ایران فروخته


این مجرم خطرناک کیست؟


موتلفه: مواضع هاشمی ر تابع نظر رهبر نیست


ناله وزیر اطلاعات از

مقاومت سران جنبش سبز در داخل و خارج کشور


از ثروت میلیاردی شجونی تا جانباز نبودن الیاس نادران


اخراج 30  تن از کارگران واحد 2 کشت و صنعت مهاباد


نظر چامسکی در باره رسانه های خبری


هرج ومرج در مراکز تولیدی


صدور اجباری کارت شهید برای قربانیان کودتا


کاسبی اینترنتی با سایت صیغه!


نامه سحر خیز به دبیر کل سازمان ملل

فراموش نمی کنیم

  که کودتا کردند


 کوشش برای ایجاد اختلاف درون جنبش


 قیمت میوه و تره بار

بی وقفه بالا می رود


27 کارگاه آجر سیرجان

قربانی هدفمندکردن

یارانه ها شد


با وخیم ترین بحران داخلی روبرو هستیم


تعطیلی 600 کارگاه

 در سال 88


 دوره تازه فشارها

 بر مصطفی تاج زاده


دولت احمدی نژاد 11 میلیارد دلار بیش از پیش بینی برداشت کرده


آغاز عملیات ارتباط اینترنتی کوبا و ونزوئلا


پول صندوق

ذخیره ارزی، پر!


 احمدی نژاد 11 میلیارد دلار بیش خور کرده!


وزیر راه

در لبه پرتگاه کابینه


 محبوبیت 70 میلیونی احمدی‌نژاد


 

بیانیه میرحسین موسوی در حمایت از جنبش انقلابی مردم عرب منطقه
رای من کو؟
درکشورهای عرب رسید به
"الشعب یُرید اسقاط النظام"

ملت ما به انقلاب عظیم مردم شجاع تونس و قیام حق طلبانه ی مردم مصر و یمن و دیگر کشورهای منطقه احترام می گذارد. ما به همه ی مردم دلیر و آگاه و مبارز مصر و تونس و اردن و یمن درود می فرستیم.

 

این بیانیه، از سوی میرحسین موسوی، در ارتباط با انقلاب و قیام مردم در کشورهای خاورمیانه صادر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها خاورمیانه در آستانه ی حوادث بزرگی ست که می تواند سرنوشت این منطقه و جهان و سرنوشت ملت های منطقه را تحت تاثیر خود قرار دهد. مسلما آنچه در حال وقوع است در راستای به هم زدن نظام ظالمانه ایست که سرنوشت ملت های بسیاری را درمنطقه در چنگال خود گرفته است و بدون هیچی شکی نقطه ی آغازین آنچه در خیابان های تونس و صنعا و قاهره و اسکندریه و سوئز شاهد آن هستیم را باید در تظاهرات چند میلیونی ۲۵ و۲۸ و۳۰ خرداد تهران جستجو کرد. روزهایی که مردم با شعار “رای من کجاست؟” به خیابان ها آمدند و مسالمت جویانه، حقوق از دست رفته ی خود را پی گرفتند.

امروز دامنه ی شعار “رای من کجاست؟” مردم ایران، به شعار “الشعب یرید اسقاط النظام” در قاهره و سوئز و اسکندریه رسیده است. برای کشف راز این پیوندها و مشابهت ها لازم نیست جای دوری برویم. کافی است شیوه ی انتخابات اخیر مصر را با انتخابات های خود مقایسه کنیم و اینکه رئیس شورای نگهبان از بی نیازی به آرا میلیون ها شهروند سبز سخن می راند. اگر به نظام های در حال سقوط جهان عرب و خاورمیانه با دقت نگاه کنیم، خواهیم دید؛ در همه ی این نظام ها به یک سان شبکه های اجتماعی وعرصه ی مطبوعات و فضای مجازی مورد حمله قرار می گیرند و به شکل حیرت انگیزی اس. ام. اس ها و تلفن ها و اینترنت قطع و قلم ها مشابه یکدیگر در هم شکسته و معترضین به زندان ها برده می شوند.

متاسفانه منافع ِ پشت سر ِ ایدئولوژی ِ حاکم در کشور، اجازه نمی دهد واقعیت ها آنچنان که هستند، خود را نشان دهند. خطیبان و تریبون های گوش به فرمان، به عملکرد مفسدانه و جبارانه فرعون مصر که با بازداشت ها، اعتراف گیری ها، پرونده سازی ها وغارت مردم از طریق باندها و اطرافیان، این شرایط انفجاری را در مصر ایجاد کرده اند توجهی نشان نمی دهند. اینان به روز “خشم مردم” مصر اشاره می کنند ولی نمی گویند که روز غضب، نتیجه ناکارآمدی و فساد در بالاترین سطح حکومت و حیف و میل کردن بیت المال و هم چنین بستن دهن ها و شکستن قلم ها و اعدام ها واعدام ها و اعدام ها و بر پا کردن چوبه های دار برای ایجاد خوف در میان مردم است. و نمی گویند اگرحکومت به حاکمیت مردم بر سرنوشت خود احترام می گذاشت و در انتخابات چند ماه پیش مصر آرای مردم را نمی دزدید، کار به شعار “اسقاط نظام” از سوی شعب عزیز مصر نمی رسید. و شاید هم متوجه نیستند که ادامه ی سیاست غلبه به وسیله ی ایجاد خوف، نهایتا در نقطه ای به ضد خود تبدیل و آنگاه آمدن “روز خشم” و روزهای غضب ملی اجتناب ناپذیر می شود. فراعنه معمولا زمانی صدای ملت را می شنوند که بسیار دیر شده است.

ملت ما به انقلاب عظیم مردم شجاع تونس و قیام حق طلبانه ی مردم مصر و یمن و دیگر کشورهای منطقه احترام می گذارد. ما به همه ی مردم دلیر و آگاه و مبارز مصر و تونس و اردن و یمن درود می فرستیم و از خداوند منان پیروزی آنان را در مبارزات حق طلبانه اشان آرزو می کنیم.


از تهران تا قاهره

دو عکس اول و سوم، از میدان التحریر قاهره مخابره شده است. هیچ نیاز به توضیح نیست که شکاری که به چنگ لباس شخصی های حسنی مبارک افتاده به چه جرمی زیر باطوم گرفته شده است.

عکس دوم، صحنه ای از سرکوب بی سابقه مردم معترض ایران نسبت به کودتای 22 خرداد است. مقایسه ها ناگزیر است، با این تاکید که توحشی که در جمهوری اسلامی علیه مردم به کار رفت به مراتب بیشتر از آن بود که در مصر به کار گرفته شد. تفاوت دیگر، حضور زنان در تظاهرات اعتراضی ایران – جنبش سبز- است که قابل مقایسه با تونس و مصر و اردن و مراکش و یمن نیست. اگر از روحیه و فرهنگ مدنی و مسالمت جوی مردم ایران که آن روی سکه توحش حکومتی بود گفته و نوشته نشود، بی انصافی است! حکومت از این روحیه و فرهنگ مدنی برای سرکوب مردم سوء استفاده کرد، اما در عوض، هرگونه پل میان خود و مردم را نیز نابود کرد.


با تشکیل کابینه نظامی – امنیتی در مصر
حسنی مبارک از روی دست
شاه و خامنه ای کپی کرد!


آینده نظام سلطنتی اردن زیر علامت سئوال
حاکمیت پادشاهی اردن
زیر فشار تظاهرات مردم

صندوق بین الملل پول
انقلاب را پیش بینی کرده بود
آندرو مارشال- گلوبال ریسرچ 27ژانویه 2011(ترجمه پیک نت)


حقوق و دستمزهای معوقه را می خواهند
تظاهرات کارگران نساجی مازندران

علیه جنبش مردم عرب
پاسکاری اسلامی
ج. اسلامی، امریکا و اروپا

گزارشی از وضع ایران در روزها و هفته های اخیر
وحشت از انفجار خشم مردم
درخیابان های تهران

من، شب گذشته (جمعه شب)، پس از چند ماه، از ایران بازگشته ام. بیشتر در تهران بودم، اما به چند شهر مرکزی و شمالی ایران هم سفر کردم. به اقتضای کاری که در ایران داشتم و البته به جائی هم نرسید. یعنی سنگ روی سنگ برای آنها که در ایران زندگی می کنند هم بند نیست، چه رسد به امثال من که بعد از سالها و سر پیری به ایران رفته بودم تا بلکه گواهی بیمه ها و بازنشستگی هائی که 25 سال پرداخت کرده بودم بگیرم و آنها را جمع کرده و برای گرفتن بازنشستگی به ادارات کشور محل مهاجرتم تحویل بدهم. هیچ اداره ای و سازمانی جوابگوی هیچ سئوالی نیست. این خلاصه ترین تعریفی است که می توانم از وضع ادارات برایتان بنویسم. حتی دیگر با پول و رشوه هم کاری پیش نمی رود. البته پول را می گیرند، اما طرف را به اداره و بخش دیگری پاس می دهند تا در آنجا هم اگر توانستند آدم را بدوشند!

اما، از اوضاع برایتان این چند قلم را می نویسم:

1- بنزین صد تومانی را دیگر به خواب هم نمی توان دید. شده 400 و 700 تومانی.

2- مردم طرح هدفمند کردن یارانه ها را گذاشته طرح فقیرتر کردن مردم. تصورش برایتان دشوار است اما باور کنید نان لواش، که یک پر کاغذ است از 30 تومان قبل از طرح هدفمند کردن، حالا رسیده به 70 تا 100 تومان. وقتی دورش را که خمیراست بگیری، می ماند یک کف دست نانی که به نازکی کاغذ است. از همین یک قلم بگیرید و بروید به جلو تا برسید به قیمت گوشت و میوه و برنج و مرغ.

3- یارانه هائی را که قرار بود به حساب ها واریز کنند، با انواع بهانه ها واریز نمی کنند. از جمع فامیل 7 خانواری ما، فقط به حساب پسر دائی ام یارانه واریز شده بود. به یکی می گویند شناسنامه ات مسئله دارد؟، به دیگری می گویند عکس شناسنامه ات مسئله دارد؟، به یکی می گویند اسمت چرا اسلامی نیست؟ به دیگری می گویند آدرست شناسائی نشد، به دیگری می گویند چرا اسم کوچه را کامل ننوشتی؟ مثلا باید می نوشتی شهید عباسپور، نه عباسپور! و ....

4- شما امکان ندارد در تمام لباس فروشی ها و بزازی های تهران، یک متر پارچه بافت داخل کشور و یا تولید داخل کشور پیدا کنید. همه را از چین وارد کرده اند. از سینه بند زنانه، تا بیضه بند برای مردانی که باد فتق دارند. ببخشید که با این صراحت نوشتم.

5- همه مردم، بی استثنا، از بالا تا پائین حاکمیت را فحش می دهند. اصلا امکان ندارد مورد پیش بیاید و بخواهند نقل قول از یکی از مقامات بکنند و یک پیشوند و یا پسوند ناموسی همراهش نکنند. حتی برای نقل خبرها!

6- عکس های خمینی را از تهران جمع کرده اند. بسیار بندرت شما ممکن است در یکی از خیابان ها عکسی از خمینی هم ببینید. اگر هم باشد زرد و کهنه شده و مربوط به سالهای گذشته است. همه جا؛ فقط عکس خامنه ایست و نقل قول هائی که از سخنرانی های او در آورده و زیر آن نوشته اند. حتی عکس های دو نفر خامنه ای و خمینی را هم جمع کرده اند. فقط عکس خامنه ای همه جا هست. من از خیابان بهار تا شمیران که محل رفت و آمدم در این مدت بود شاهد این مسئله بودم. یک روز در تاکسی، از راننده پرسیدم که چرا در این خیابان ها عکس خمینی دیگر نیست؟ در خیابان های دیگر هم نیست؟ گفت: خداعمرت بدهد. وقتی با نوه زنده اش آن رفتار را سر خاک خمینی کردند، انتظار داری با خودش که زیر خاک خوابیده غیر از این کنند؟

7- وقتی حوادث تونس آغاز شد، فقط یک شب "جام جم" فیلمی کوتاه به همراه خبر تظاهرات مردم پخش کرد و از فردا شب، فقط گاهی در زیر نویس جام جم، یک خط نوشته می شد که در تونس مردم تظاهرات کردند و یا حاکم تونس از کشور خارج شد. همین. اما باور کنید خیلی از مردم اخبار تونس و مصر را با جزئیات میدانستند. مشتری تلویزیون های بی بی سی و امریکا دوباره بیشتر شد و فارسی 1 از صدر جدول به آخر جدول رفته است. مردم با اشتیاق اخبار تونس و مصر را برای یکدیگر تعریف می کنند. شما نمی دانید این وضع خبری صدا و سیما چه آبروریزی است! مثلا در باره مصر، یکبار گوینده ای به سبک تبلیغ فیلم های جنائی، باد در گلو انداخته و از قیام اسلامی در مصر علیه مبارک یک چیزهائی گفت و فیلمی را هم نشان داد که در آن یک شهید به سبک شهیدسازی در جمهوری اسلامی مونتاژ کاری شده بود، اما فتیله اخبار مصر را هم خیلی زود پائین کشیدند. اتفاقا آن شهید که یک دستمان خونی هم به سرش بسته بودند وسط فیلم نفس کشیده بود و از فردا مردم این خبر و فیلم را دست گرفته بودند و با خنده ماجرا را برای هم تعریف می کردند.

8- دو هفته پیش، بمدت سه شب، جام جم متن نوشته را بعنوان وصیت نامه امام شروع کرد به قرائت و گاهی هم یک خط کج و معوجی را بصورت فیلم نشان میداد. تمام آن علیه چپ ها و ضرورت سرکوب آنها بود. این ماجرا، با شروع حوادث تونس ادامه پیدا نکرد و به یکباره قطع شد.

9- مدتی در تهران شایع کرده بودند که سپاه تعداد زیادی تاکسی در شهر راه انداخته تا مخالفان را که در تاکسی حرف می زنند شناسائی کنند. چند روز این حقیقت داشتن و یا شایعه بودن این مسئله به بحث بین مردم تبدیل شده بود، اما این مسئله هم خیلی زود از سکه افتاد، چون اصلا کسی بدون فحش و ناسزا نسبت به گرانی و اوضاع کشور و مقامات حرف نمی زند. بنابراین، چه کسی را میخواهند شناسائی کنند. همه ملت ناراضی است و یک ملت شناسائی شده اند!

10- حوادث تونس و مصر، داغ ترین بحث روز در میان مردم است و همه از هم می پرسند که در تونس توانستند اما دراینجا ما نتوانستیم؟ این را خود حکومت هم خیلی خوب می داند و بسیار نگران ادامه این بحث ها در میان مردم و یک جرقه به خرمن خشم مردم است.

11- با بالا گرفتن حوادث تونس و حالا مصر، کنترل اتومبیل ها و حتی افراد پیاد در خیابان ها دوباره شروع شده است. حتی در خیابان ها و کوچه های فرعی هم این گشت ها، خود را به مردم نشان میدهند. یک نیروی انتظامی و یک لباس شخصی مسلح که سوار موتور سیکلت اند.


رطب خورده، منع رطب کرد
وزارت خارجه ج. اسلامی سرکوب مردم مصر را محکوم کرد!

گزارش دریافتی
مرگ، خشم، اعتصاب
در کارخانه "ایران خودرو"
فیلم لحظاتی از تظاهرات کارگران را از اینجا ببینید


کودتاچی های ایران
درباره مصر و تونس آدرس عوضی میدهند

یادداشت سردبیری- نامه احمدی نژاد به مجلس
عبور از سد قانون اساسی با عصای رهبر و تفنگ سپاه

رویش سبز در جمع روحانیون
موقعیت متزلزل رهبر در حوزه علمیه چند پاره قم

 قانون اساسی را  بخوانید

مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

نماز جمعه

خامنه ای


بیانیه کودتای

22 خرداد را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات



دکتر جون

مرحمت فرموده

ما زنان را

 کنیز قبول کنید!


 اعضای

 شورای انقلاب57

« 22 دیماه 1357 شورای انقلاب به پیشنهاد شهید آیت الله مطهری تشکیل شد. هسته اولیه پنج تن بودند: سه شهید بزرگوار( مطهری - بهشتی - باهنر) که فرزندانشان منتقدین امروزند، و آیت الله موسوی اردبیلی و آیت الله هاشمی رفسنجانی که هر دو از منتقدین جدی هستند و به آنها خواص بی بصیرت می‌گویند!

اعضایی که به دعوت هسته مرکزی اضافه شدند عبارتند از: " آیت الله طالقانی که همان موقع، زودتر از همه به جرگه خواص بی بصیرت پیوست!، احمد صدر حاج سید جوادی، مهدی بازرگان، یدالله سحابی، مصطفی کتیرایی، سر لشگر قرنی ( که او هم زود شهید شد)، سرتیپ مسعودی، میر حسین موسوی، احمد جلالی و حبیب الله پیمان، که ظاهراً همه از خواص بی بصیرت بودند!

از جمع 17 نفری شورای انقلاب فقط می ماند آیت الله خامنه ای و آیت الله مهدوی کنی که در زمره خواص با بصیرتند، که البته گاهی اوقات پای آقای مهدوی کنی هم می لغزد و انتقادی می فرماید و یا از خواص بی بصیرت حمایت می کند، حتی اخیراً یکی از خواص بی بصیرت(ناطق نوری) را مجدداً به جامعه روحانیت دعوت کرده بود که او نپذیرفت! 

در مجموع می توان گفت ترکیب شورای انقلاب عبارت بود از جمعی از سران فتنه و خواص بی بصیرت. پس بر ما حرجی نیست اگر اینجوری شدیم! خشت اول را معمار (آقای خمینی) اینگونه نهاد


آسیاب
به نوبت است

سلام- من یک معلم پایه ابتدایی هستم. خواستم بگم که همانطور که در جریان هستید قرار است مبحث های شاهان از کتاب تاریخ حذف شود. برای همین امر فردا 89/10/15 یک کلاس برای معلمین منطقه ملارد کرج گذاشته اند تا طریقه حذف را به معلمین توضیح بدهند و بگویند چه چیزهایی باید حذف شود. لابد، بعد از جمهوری اسلامی هم، مبحث اسلام و روحانیون قرار است از کتاب ها حذف شود. تاریخ بی پناه ایران، به تاراج می رود. لطفا منتشر کنید تا همه بدانند.

با تشکر


فريدون  مشيری

خانه ما

اینجاست!

 من دلم مي‌خواهد

خانه‌اي داشته باشم پر دوست،

کنج هر ديوارش

دوست‌هايم بنشينند آرام

گل بگو گل بشنو...؛

هر کسي مي‌خواهد

وارد خانه پر عشق و صفايم گردد

يک سبد بوي گل سرخ

به من هديه کند.

شرط وارد گشتن

شست و شوي دل‌هاست

شرط آن داشتن

يک دل بي رنگ و رياست...

بر درش برگ گلي مي‌کوبم

روي آن با قلم سبز بهار

مي‌نويسم  اي يار

خانه‌ي ما اينجاست

تا که سهراب نپرسد ديگر

" خانه دوست کجاست؟  "


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)