سرمقاله راه توده
ارثیه خامنه ای برای ولیعهدش
اقتصاد لیبرالی- سرکوب سیاسی

 

آن روی سکه بحران اقتصادی- ترجمه رضانافعی
مقاومت چین و هندوستان
در برابر بحران اقتصادی

       پیک هفته 107  --------   6 دی 1389  برابر 27 دسامبر 2010

تماس با ما

infos@pyknet.net

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" اینجا


منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

زیر و روی زمین
در ایران به غارت می رود!

روزنامه  مردمسالاری از قول رئیس دیوان محاسبات کشور "عبدالرضا رحمانی فضلی" نوشت که دولت «یکی از معادن را با  قیمت ۱۸۰ میلیارد تومان فروخته ولی پس از ورود دیوان مشخص شد ارزش معدن  هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است. دستور  «لغو این معامله» صادر شد و قرار شد اگر بخواهند  معدن را بفروشند به مزایده بگذارند. به گزارش روزنامه مردمسالاری،  رئیس دیوان محاسبات همچنین اعلام کرد که «در واگذاری سهام مخابرات  نیز اشکالات اساسی وجود دارد که این اشکالات  طی گزارش به مجلس اعلام شده است.

عبدالرضا رحمانی فضلی درباره فعالیت  گسترده شرکت‌های شبه دولتی (بخوانید وابسته به سپاه) برای در اختیار گرفتن مؤسسات و کارخانه‌ها در  جریان واگذاری نیز گفت که اقدام آنها به ظاهر قانونی  است و ما نگران نحوه توزیع منابع حاصل از اصل 44 هستیم.


امکانات عبور از فیلترینگ

و رسیدن به پیک نت

پیک نت در فیس بوک

سایت پیک نت در«فیس بوک» قرار گرفت، برای دسترسی به پیک نت در فیس بوک می توانید با کلیک روی لینک زیر و یا کپی کردن و قرار دادن ان در بخش آدرس ورودی فیس بوک کلیه مطالب منتشره در سایت پیک نت را از آن طریق مطالعه کنید:

facebook.com/www.pyknet.net

پیک نت در گوگل ریدر

همچنین سایت پیک نت از طریق «گوگل ریدر» که لینک ورودی آن در زیر همین نوشته آمده است فارغ از فیلترینگ قابل دسترسی است:

http://page2rss.com/rss/bd4296acb8ca27d89105828d33827b06


گفتگوی کاسترو با شوسودفسکی
ویرانی اتمی ایران
مهم ترین بحث جهانی است
آقایان تله بدست، موسوی و کروبی را دنبال می کنند!

ما خطر جنگ اتمی را جدی تلقی می کنیم، چرا که حتی هیلاری کلینتون و باراک اوباما خودشان گفته اند که درباره استفاده از سلاح های اتمی در یک جنگ باصطلاح پیشگیرانه علیه ایران فکر کرده اند. حتی این مسئله فاش شده که بحث های جامع و مفصلی در همین رابطه در جلسه شورای امنیت ملی ایالات متحده وجود داشته است. حتی چگونگی انجام این مباحث فاش شده است. ما از مواضع جو بایدن، هیلاری کلینتون و باراک اوباما و چگونگی انجام این بحث ها، و اینکه چه کسی علیه توسعه و بسط جنگ مقاومت نشان داده، و چه کسی قادر به استدلال و بحث های جدی با نظامیان بوده است نیز اطلاع داریم. تنها کسی که در آن جلسه به اوباما (در راستای ضد جنگ) مشاوره داده و علیرغم عضویتش در حزب جمهوری خواه موضعی مخالف - در رابطه با جنگ- داشته است، کولین پاول (وزیر خارجه اسبق امریکا) بوده است. این شخص به اوباما یادآوری کرده که او رئیس جمهور ایالات متحده است و باید قاطع تر عمل کند و در مقابل آغاز این جنگ بایستد.

مدتی پیش، در ایالات متحده دو سوم مردم مخالف جنگ با ایران بودند و امروز 50 درصد موافق عملیات نظامی علیه ایران هستند! توجیه رسانه ها است که " جنگ اتمی خیلی خطرناک است، یک تهدید عمومی است، اما این تهدید از ناحیه ی ایران برمی خیزد". و نشانه هایی نیز در روزنامه ی نیویورک تایمز نوشت: "به ایران اتمی نه بگویید!" ایران یک تهدید علیه امنیت عمومی جهان است.

متاسفانه زیر فشار این تبلیغات در جنبش ضد جنگ در ایالات متحده، کانادا و اروپا نیز انشعاب ایجاد شده است. برخی ها (حتی در این جنبش) فکر می کنند که خطرات اصلی از ایران نشات می گیرد، گروهی می گویند آنها (ایرانی ها) تروریست هستند و نیویورک تایمز متنی را منتشر کرد که بموجب آن "ترورهای سیاسی قانونی هستند!"


سردار پاسدار"درویش شریفی"
عامل ایرانی ترور "حریری"
در "لامرد" فارس کشته شد!

با این حاکمیت، اگر جنگی آغاز شود
95 در صد ایرانی هاحاضر نیستند به جبهه بروند

سقوط تعداد مقلدان روحانیون حکومتی در قم


این دو
در دو جبهه!

سایت "تورجان"، در ادامه سلسله گزارش هائی که در باره حوزه علمیه قم، شجره روحانیون، مناسبات آنها با هم و... رسیده است به مناسبات فامیلی میرحسین موسوی و علی خامنه ای و همچنین روحانیون مجلس مشروطه و اشتباه آیت الله مدرس در مخالفت با تبدیل سلطنت به جمهوریت (ازترس رئیس جمهور شدن رضاخان رئیس الوزراء و دیکتاتوری وی. یعنی همان دیکتاتوری که او با سلطنت آن را برقرار کرد و نشان داد که نوع نظام و نام حکومتی نمی تواند مانع روش ها و سیستم ها شود!)

گزارش مربوط به مناسبات فامیلی خامنه ای و موسوی خیلی زود از صفحه اول این سایت غیب شده و ما هرچه در میان مطالب آن گشتیم نتوانستیم بار دیگر آن را پیدا کنیم. گرچه در همان روز اول آن را ضبط کرده و دراختیار داشتیم.

علاوه بر خود گزارش، پیام هائی که در پایان این مطلب مردم نوشته اند نیز خواندنی است. از جمله مخالف طرفداران حکومت کودتائی با تاثیر گذار بودن میرحسین موسوی در جمهوری اسلامی و مقایسه او و علی خامنه ای و پاسخی که یکی از خوانندگان به این پیامگذار داده است. آن پاسخ اینست: اگر نبود تاثیر و نقش و نفوذ میرحسین موسوی در میان مردم، دو سال تمام علیه او از تمام رسانه ها و منابر سخن نمی گفتند تا بلکه از نفوذ او در میان مردم بکاهند.

این گزارش را از اینجا بخوانید!


المپیاد دروغگوئی

اسماعیل نجار، استاندار کرمان: نصب عکس محمود احمدی‌نژاد باعث شد دیوار یکی از منازل مناطق زلزله زده تخریب نشود /آفتاب

سردار مهدی توکلی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم :سال 1353 با وجود جمعیت 30 میلیونی کشور حدود 15 میلیون معتاد شناسنامه دار در کشور وجود داشت، ولی هم اکنون یک میلیون و 200 هزار معتاد./ مهر

ستار هدایتخواه، نماینده مجلس: مردم از رای خود در انتخابات 88 به اصلاح طلبان برگشته اند- ایسنا


مردم آماده شورش حکومت آماده سرکوب

آنچه که عیان است حاجت به بیان هاشمی نیست!

نگاهی به مصاحبه محسنی اژه ای
تفاوت اتهام و جرم را به دادستان یاد بدهید!
 

دیدار و مذاکره امیرقطر و علی خامنه ای
در کمال صفا و صمیمیت

جان اهل سنت را به لبشان رسانده ایم!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 


پیام ها و نظرات


چگونه پخته
می شود خامی؟

حضور محترم گردانندگان سایت وزین پیک  نت -با سلام و آرزوی موفقیت برای شما عزیزان. اینجانب از خوانندگان پرو پا قرص سایت پیک نت و از پرستاران سابقه دار با 23 سال سابقه کار در اکثر بخش های بیمارستان، از جمله اتاق عمل بوده و جهت روشن شدن خوانندگان عزیز پیک نت درخصوص مطلبی که در باره بیمارستان امام خمینی و سوختن باسن بیماران منتشر نموده بودید مطالب ذیل را به استحضار میرسانم:

1- تصویر ارسالی توسط دانشجوی محترم ترم7 مربوط به زخم بستر پیشرفته  بوده و به هیچ عنوان زخم سوختگی ناشی از خرابی دستگاه کوتر نیست.

2- قسمت فلزی دستگاه کوتر به نام پلیت کوتر درجراحی قلب در نزدیکترین ناحیه به محل عمل و معمولا زیر کتف یا بازوی بیمار قرار داده میشود نه در زیر باسن یا زیر سر بیمار.

3- قیمت دستگاه کوتر در حدود 2 تا3 میلیون تومان بوده ومعمولا در هر اتاق عمل چندین دستگاه کوتر وجود دارد و تهیه آن برای بیمارستانها کاری بسیار ساده است .

4- زخم های دیده شده توسط دانشجوی محترم زخم بستر بوده که معمولا در بیماران قطع نخاعی یا بیمارانی که در کمُا بسر می برند و نیز در بیماران کم تحرک  بدلیل عدم حرکت و فشار ناشی از وزن بیمار در باسن و پشت سر و پاشنه پا و کتف بیمار بوجود می آید.

5- خوانندگان محترم سایت می توانند با یک جستجوی ساده در اینترنت تصاویر  انواع زخم بستر و سوختگی کوتر را با هم مقایسه نموده و خود در این مورد قضاوت نمایند .

6- به این دانشجوی ترم 7 عزیز باید عرض کنم: بسیار سفر باید تا پخته شود خامی.


ستون عنوان
اخبار مهم
را باز کنید

سلام وخسته نباشید- ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مستمر و بی دریغ شمان، من یکی از علاقمندان سایت شما میباشم که در شیراز زندگی میکنم. سایت شما از محبوبیت خاصی دربین دانشجویان(بخصوص دانشگاه آزاد) بر خوردار است. پیشنهاد می کنم جهت کامل شدن مطالب خبری-تحلیلی درسمت چپ صفحه اول "منتخب اخبار" اخبار مهم روز را تیتروار(یا مشروح) منعکس کنید. در پایان موفقیتتان را درجلب مخاطبان جویای حقیقت که هر روز بیشتر میشوند تبریک میگویم.

پیک نت- در تدارک مقدمات این کار هستیم.


پارازیت
در مراغه

با سلام- تقریبا از یک هفته پیش ارسال پارازیت از ساعت 7 شب در مراغه در استان آذربایجان شرقی شروع شده است. اخیرا بی دلیل 24 ساعته پارازیت می فرستند و قطع نمی شود. معلوم نیست هدف چیست و چرا با نیمه سلامتی و جانی که برای مردم هنوز باقی است بازی می کنند. لطفا اطلاع رسانی کنید.


اس. ام. اس
تهدید آمیز
پلیس امنیتی 113

با سلام و خسته نباشید- بنده چندی پیش برای  بی. بی. سی یک اس. ام. اس دادم و در برنامه ای شرکت کردم که هیچ رنگ سیاسی نداشت. بعد از گذشت 2 ماه از طرف 113 یک اس. ام. اسی دریافت کرده ام با این محتوا که شهروند محترم طبق اطلاع واصله جنابعالی تحت تاثیر تبلیغات ضد امنیتی رسانه های وابسته به بیگانگان قرار گرفته اید. در صورت ارتباط با رسانه های خارج از کشور، برابر ماده 500.499 و 498.609.514.508689.610 قانون مجازات اسلامی مجرم شناخته می شوید و با شما بر خورد می شود.

نمی دانم چرا یکی از نر و ماده هائی که 113 برای من نوشته، شامل حال مثلا آقای محمد جواد لاریجانی که در تلویزیون های امریکا پا روی پا انداخته و مصاحبه تصویری می کند نمی شود؟

با تشکر حجت امیدواری


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)