مصاحبه بنیانگذار "ویکی لیکس" با تلویزیون الجزیره
2 هزار وبسایت را آماده
انتشار اسناد محرمانه کرده ایم

 

"عدو" شد، سبب خیر
نجات موقت
چغندر قند و نیشكر در ایران

       پیک هفته 107  --------   11 دی 1389  برابر 1 ژانویه 2010

تماس با ما

infos@pyknet.net

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" اینجا


منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

کودتای دو قلو
28 مرداد و 22 خرداد

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، عضو تیم سه نفره قتل عام زندانیان سیاسی در سال 1367 و عضو ستاد کودتای 22 خرداد که با حمایت علی خامنه ای و ستاد کودتا معاون اول قوه قضائیه و در واقع همه کاره آن شده، روز پنجشنبه بمناسبت سالگرد تظاهرات حکومتی و سازمان داده شده 9 دیماه سال گذشته به مشهد رفته و در آنجا گفت: "سران فتنه به ارزش های نظام ضربه زدند و دستگاه قضا با قاطعیت، آنها را محاکمه خواهد کرد. مهمترین جنایت سران فتنه آن است که با ایجاد فتنه بعد از انتخابات، جای پا را برای دشمن باز و آنها را برای نیل به اهدافشان امیدوار کردند. این اقدام سران فتنه از دیدگاه مقام معظم رهبری، ملت و دستگاه قضایی گناهی نابخشودنی است و قوه قضاییه با قاطعیت آنان را محاکمه می کند."

سخنران تظاهرات حکومتی 9 دیماه سال گذشته، حجت الاسلام هم ریش ابراهیم رئیسی، یعنی امام جمعه برگزیده رهبر برای مشهد "علم الهدا" بود که با هواپیما به تهران منتقل شد تا در آن تظاهرات سخنرانی کند و معترضان به کودتا را مشتی بزغاله و گوساله خطاب کند. تعبیری که مانند خس و خاشاک خطاب کردن مردم توسط احمدی نژاد و میکروب سیاسی خطاب کردن مردم توسط علی خامنه ای در شرح وقایع کودتای 22 خرداد برای همیشه ثبت شده است.

ابراهیم رئیسی خود از چهره هائی است که اگر نظم و قانون و قراری بر کشور حاکم شود، باید محاکمه شده و درباره بسیاری از جنایاتی که در 30 سال گذشته در ایران روی داده و او در آن نقش داشته پاسخ بدهد. بنابراین، اگر امثال او از کودتا و دستگیری رهبران جنبش سبز دفاع نکند، چه کسی باید دفاع کند؟ کدام کودتا را درجهان می توان نام برد که رهبران و هدایت کنندگان آن، چنین به لنگر کودتا دخیل نبسته و کسانی را که علیه آنها دست به کودتا زده اند تهدید به دستگیری و محاکمه و اعدام و قتل و ترور نکرده باشند؟ کودتای 22 خرداد نیز تافته جدا بافته ای نیست. برای مثال، پس از کودتای 28 مرداد نیز، سپهبد آزموده – معروف به آیشمن ایران- (آیشمن از جانیان دستگاه شکنجه نازی های هیتلر بود) که پس از کودتای 28 مرداد در زندان ها شکنجه می کرد و در دادگاههای نظامی درنقش دادستان ظاهر می شد. یعنی همین کاری که امثال ابراهیم رئیسی و محسنی اژه ای و مرتضوی و دولت آبادی و دیگر عاملین و حامیان و به پست و مقام رسیده های پس از کودتای 22 خرداد می کنند و تئوری پردازش حسین شریعتمداری است که این شب در سیما ظاهر شده و انواع دروغ و دغل را تحت حمایت بیت رهبری علیه مردم و رهبران جنبش سبز به هم بافت.

وقتی کودتا علیه رای و اراده مردم، "ارزش" نظام است، خیلی طبیعی است که قیام علیه کودتا، فتنه علیه ارزش نظام تلقی شود و قاتلین و شکنجه گران و اعتراف گیران در دفاع از کودتا مردم و رهبران آنها را تهدید کنند و کودتا را تئوریزه. یعنی همین کاری که امثال حجت الاسلام رئیسی و حسین شریعتمداری با اشاره بیت رهبری و بویژه، شخص آیت الله جنتی می کنند.

در همه کودتاها، کودتاچی ها بنام مردمی که آنها را سرکوب کرده و کشته اند سخن می گویند. همچنان که شاه نیز نام کودتای 28 مرداد را گذاشته بود "قیام ملی شاه و مردم" و در میدان مخبرالدوله تهران مجسمه ای از سرکوب فتنه برپا کرده بود. طبق این مجسمه یک دهقان و یک کارگر و یک سرباز با سرنیزه افتاده بودند به جان اژده هائی که زیرپایشان افتاده بود. نام این اژده ها "فتنه" بود و آنها داشتند فتنه را سرکوب می کردند. در سالگردهای 28 مرداد، پای همین مجسمه نظامی ها، رهبرای کودتای 28 مرداد، شکنجه گران آن کودتا و دولتی ها و به دولت رسیده های پس از کودتا جمع می شدند و عده ای را هم جمع می کردند تا مراسم رسمی شکرگزاری سرکوب فتنه برگزار شود.

تراژدی تکرار می شود، گرچه تکرار آن خنده دار است.

عکس ها از راست به چپ: سپهبد آزموده، حجت الاسلام رئیسی، حسین شریعتمداری و علم الهدا


لباس شخصی های 28 مرداد

اینها اوباش تهران و درجه داران ارتش شاه در  لباس شخصی اند، که صبح روز 28 مرداد سال 1332 با شعار "ما شاه می خواهیم" به خیابان آمدند. خوشبختانه در سالهای اول تاسیس جمهوری اسلامی، این عکس ها توسط حکومت جدید و با هدف افشای ماهیت کودتای 28 مرداد منتشر شد و اکنون در سینه اینترنت برای همیشه ثبت و ضبط شده است. عکس هائی که اکنون انتشار آن در مطبوعات ایران ممنوع است، مانند عکس ها و فیلم های انقلابی در سال انقلاب 57 که انتشار و پخش آنها ممنوع شده است. عکس های کودتای 28 مرداد، کودتای 22 خرداد را تداعی می کنند و تصاویر و فیلم های انقلاب 57، جنبش اعتراضی و به خون کشیده شده پس از کودتای 22 خرداد را که مهر سبز بر پیشانی آن خورده است. گرچه برای آن نامه "فتنه" را کودتاچی ها اختراع کرده اند و برای بر زبان آوردن "سبز" همه شان لکنت زبان دارند!


کره شمالی بهانه است
محاصره چین، هدف امریکاست
یونگه ولت ـ ترجمه رضا نافعی


از یک پیام دریافتی
آگاهی مردم
درد بی درمان کودتاچی ها شده

اعتراف امام جمعه مشهد، در سالگرد تظاهرات دولتی 9 دی
مدیریت سرکوب مردم
منحصرا در دست رهبر است!

اوپدنیوز:
حمله به ایران
اگر درهای بسته اتمی ایران به روی بازرسان اتمی باز نشود


کانون نور!

این عکس، در 48 ساعت گذشته وسیعا در شبکه اینترنت با تفسیر و تعبیرهائی متفاوت پخش شده است. از جمله این که دو جوانی که صورت خود را به شیشه جلوی اتومبیل علی خامنه ای چسبانده اند، همان دو لبنانی عضو سپاه قدس اند که در شب کودتای 22 خرداد به ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در تهران حمله کردند. این که آن دو نفر چه کسانی هستند یا نیستند، آنقدر اهمیت ندارد که "هاله نور" برای علی خامنه ای درست کردن و مردم را فریب دادن اهمیت دارد. این همان هاله نوری است که احمدی نژاد مدعی شد در سازمان ملل دور سر او جمع شده بود و در اتومبیل ویژه علی خامنه ای نیز همین هاله نور را با کمک لامپ های لاجوردی رنگی که در سقف اتومبیل او کار گذاشته اند درست کرده اند تا مردم او را نورانی و بلکه کانون "نور" ببینند! فریبکاری ها و عوامفریبی ها و تقدس سازی ها از صدر جمهوری اسلامی سر چشمه گرفته و تا پائین ترین سطوح دستگاه تبلیغاتی رسوخ کرده است.


نگاهی به مصاحبه علی اکبر ولایتی
فرماندهی کودتای 22 خرداد با علی خامنه ای بود و هست!

آغاز دور جدید و پرقدرت تر
مخالفت مراجع مذهبی
با آنچه تحت رهبری خامنه ای انجام میشود


امکانات عبور از فیلترینگ

و رسیدن به پیک نت

پیک نت در فیس بوک

سایت پیک نت در«فیس بوک» قرار گرفت، برای دسترسی به پیک نت در فیس بوک می توانید با کلیک روی لینک زیر و یا کپی کردن و قرار دادن ان در بخش آدرس ورودی فیس بوک کلیه مطالب منتشره در سایت پیک نت را از آن طریق مطالعه کنید:

facebook.com/www.pyknet.net

پیک نت در گوگل ریدر

همچنین سایت پیک نت از طریق «گوگل ریدر» که لینک ورودی آن در زیر همین نوشته آمده است فارغ از فیلترینگ قابل دسترسی است:

http://page2rss.com/rss/bd4296acb8ca27d89105828d33827b06


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 


پیام ها و نظرات


مرگ
تاوان یک اشتباه

با درود و خسته نباشید- من ساکن یکی از بخش های استان فارس می باشم: چندی پیش اتفاقی در اینجا رخ داد که خلاصه آن را برایتان می نویسم تا منتشر کنید:

در کلانتری شهر فردی بر اثر ضرب و شتم کشته شد . ابتدا شایعات حاکی از آن بود که فرد مذکور معتاد بوده و بنا به ضعف شدید بدنی جان سپرده است. اما کم کم فاش شد که فرد قربانی پس از آگاهی از واریز شدن یارانه ها به بانک مراجعه می کند تا حساب خود را کنترل کند  که با دیدن مبلغ یارانه در حساب خود - 80 هزار تومان- برای پرداخت هزینه دریافت شتابزده از بانک خارج شده و به جای سوار شدن بر موتور سیکلت خود، سوار یک موتور سیکلت دیگر که شبیه موتورسیکلت خودش بوده شده و به خانه می رود. به محوطه پارک موتورسیکلتش باز میگردد اما متوجه می شود که موتورش را کس دیگری سوار شده و برده است. به کلانتری مراجعه کرده و ماجرا را شرح می دهد اما در کلانتری برای اعتراف گیری از او نسبت  به جرم انجام نداده (سرقت) ، مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و در اثر برخورد جسم سخت به سر دچار خونریزی و مرگ می شود!
 خواهشمندم این خبر را بدون قید نام منتشر کنید تا بلکه مسئولین پیگیری کرده و خون این قربانی پایمال نشود.


سوختگی
در بیمارستان

سلام- لطفا برای اطلاع آن خواننده ای که مدتی پیش خبر من را در باره سوختگی باسن بیماران تکذیب کرده بود اطلاع رسانی کنید که یک روز بعد از انتشار اطلاع من در سایت شما، خبرنگار صدای جمهوری اسلامی با رئیس بیمارستان چمران اصفهان گفتگو کرد و خود ایشان گفت که دستگاه calibreh نبوده است. حالا شما چه می فرمائید؟


800 اتوبوس در خدمت این زورجوشی

استقبال

"زورجوش"


دق الباب
سرنوشت

شاید سخن من به گوش آقای مهدی خزعلی نرسد. شما سلام مرا به ایشان برسانید و این پیام را هم برای ایشان منتشر کنید:

روحانیتی که دیگر مردم مقلد آنها نیستند، همان هائی هستند که تنها زمانی لب به سخن و حمایت از مردم می گشایند که پاشنه درشان توسط مردم کنده شود. اگر مرد خدا بودند برای دفاع از مظلوم و ایستادن جلوی ظالم نیازی به همه مراجعه و کندن پاشنه و لولا و دستگیره درب خانه هایشان نبود. ظلم و استبداد چنان آشکار است که نیازی به پاشنه درب خانه آنها کندن نیست. البته اگر سر از لاک خود در آورده و از صدمتر دورتر از خانه های خودشان هم با خبر باشند. بنابراین نیازی نیست که از صبح تا شب بالای  منبرمردم را خدا بترسانند. خودشان باید به جای ترسیدن از علی خامنه ای، از خدا بترسند. جناب آقای خزعلی اگر روحانیت شیعه این بار در کنار مردم قرار نگرفته و حسابش را از حکومت جابر و جائر کنونی جدا نکند، سرنوشتش از موبدان زرتشتی دوران ساسانی و آخوندهای دوران شاه سلطان حسین صفوی بهتر نخواهد بود.

با سپاس یک دانشجو


چگونه پخته
می شود خامی؟

حضور محترم گردانندگان سایت وزین پیک  نت -با سلام و آرزوی موفقیت برای شما عزیزان. اینجانب از خوانندگان پرو پا قرص سایت پیک نت و از پرستاران سابقه دار با 23 سال سابقه کار در اکثر بخش های بیمارستان، از جمله اتاق عمل بوده و جهت روشن شدن خوانندگان عزیز پیک نت درخصوص مطلبی که در باره بیمارستان امام خمینی و سوختن باسن بیماران منتشر نموده بودید مطالب ذیل را به استحضار میرسانم:

1- تصویر ارسالی توسط دانشجوی محترم ترم7 مربوط به زخم بستر پیشرفته  بوده و به هیچ عنوان زخم سوختگی ناشی از خرابی دستگاه کوتر نیست.

2- قسمت فلزی دستگاه کوتر به نام پلیت کوتر درجراحی قلب در نزدیکترین ناحیه به محل عمل و معمولا زیر کتف یا بازوی بیمار قرار داده میشود نه در زیر باسن یا زیر سر بیمار.

3- قیمت دستگاه کوتر در حدود 2 تا3 میلیون تومان بوده ومعمولا در هر اتاق عمل چندین دستگاه کوتر وجود دارد و تهیه آن برای بیمارستانها کاری بسیار ساده است .

4- زخم های دیده شده توسط دانشجوی محترم زخم بستر بوده که معمولا در بیماران قطع نخاعی یا بیمارانی که در کمُا بسر می برند و نیز در بیماران کم تحرک  بدلیل عدم حرکت و فشار ناشی از وزن بیمار در باسن و پشت سر و پاشنه پا و کتف بیمار بوجود می آید.

5- خوانندگان محترم سایت می توانند با یک جستجوی ساده در اینترنت تصاویر  انواع زخم بستر و سوختگی کوتر را با هم مقایسه نموده و خود در این مورد قضاوت نمایند .

6- به این دانشجوی ترم 7 عزیز باید عرض کنم: بسیار سفر باید تا پخته شود خامی.


ستون عنوان
اخبار مهم
را باز کنید

سلام وخسته نباشید- ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مستمر و بی دریغ شمان، من یکی از علاقمندان سایت شما میباشم که در شیراز زندگی میکنم. سایت شما از محبوبیت خاصی دربین دانشجویان(بخصوص دانشگاه آزاد) بر خوردار است. پیشنهاد می کنم جهت کامل شدن مطالب خبری-تحلیلی درسمت چپ صفحه اول "منتخب اخبار" اخبار مهم روز را تیتروار(یا مشروح) منعکس کنید. در پایان موفقیتتان را درجلب مخاطبان جویای حقیقت که هر روز بیشتر میشوند تبریک میگویم.

پیک نت- در تدارک مقدمات این کار هستیم.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)