گزارش شورای سردبیری راه توده
ساختار اجتماعی جنبش سبز
و زیر بنای کودتای 22 خرداد

 

کتاب "تداوم آفتاب" به سبک "ماموریت برای وطنم" شاه
مقایسه دو پهلوی ناطق نوری
میان خامنه ای و آقای خمینی

 تماس با ما

infos@

pyknet.

net

1 آذر

1389

22 نوامبـــر

2010

 

 

 

پیک هفته 107  - آرشیو پیك هفته

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" اینجا


منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

 
فروش پیچیده ترین
وسائل جاسوسی در ایران

میکروفن های جاسوسی، دستگاه های شنود موبایل میکرو دوربین های دید در شب، میکرودوربین و میکروفن های جاسوسی باندازه یک "دکمه"، خودکار؛ جاسوئیچی، گیره سر و ساعت مچی!

قیمت این وسائل در بازار فروش از 120 تا 600 هزار تومان متغیر است!

پیشرفته ترین و آخرین مدل دوربین های جاسوسی که وارد بازار شده، دوربین DVM است که 370 هزار تومان قیمت دارد و با تابش اشعه ماوراء بنفش در محیط، قابلیت عکسبرداری در تاریکی مطلق را دارا است. همچنین میکروفن هایی وارد بازار شده که باندازه یک بند انگشت اند و با نور خورشید شارژ می شوند و از طریق بلوتوث و یا تلفن همراه، کلیه مکالمات محل مورد شنود را انتقال می دهند. قیمت این میکرفن ها از 150 هزار تومان شروع شده و به 285 هزار تومان می رسد.
میکرومیکرفن هائی در بازار است که صداهای اطراف را تا شعاع 50 متر به خوبی دریافت می کند و حساسیت آنرا می توان برای فاصله 500 متری هم تنظیم کرد. قیمت این دستگاه از نمونه قبلی که حداکثر تا 2 میلیون تومان بالا می رفت، بیشتر است و از پایه 10 میلیون تومان شروع می شود.

دستگاه دیگری وارد بازار شده که با آن می توان هر شماره تلفنی را کنترل کرد. این دستگاه با اولین تماس، به تلفن ثابت یا همراه مورد هدف وصل می شود و طولانی مدت می توان کلیه ارتباط های تلفنی هدف را پیگیری کرد. با سلطه سپاه و نیروی انتظامی بر مرزها و اسکله ها، این وسائل و تجهیزات بدون دخالت مستقیم آنها و با هدف تجارت وارد کشور نمی شد و شبکه فروش آن بوجود نمی آمد. شاید در ابتدا، به این بهانه که با پخش غیر حکومتی این وسائل، می توان مردم را بصورت مجانی و بی حقوق به جاسوس حکومت تبدیل کرد، اما اکنون و به نوشته "خبرآنلاین" این وسائل به بلای جان خود حکومتی ها تبدیل شده است.


عزت الله سحابی:
ماجراجویان حاکم
کشور را به سراشیبی سقوط می برند

نمونه های 24 ساعت گذشته
گردش کنتور دروغ
سریع تر از عقربه ساعت

محمدجواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر: ندا آقاسلطان را مأمور MI6 کشت/ اسم قاتل را می‌دانم./ آفتاب
محمود احمدی نژاد:
تا پايان دولت دهم تقريبا نياز مسكن به روز خواهد شد و از آن پس مسكن، از فهرست مشكلات مردم خارج خواهد شد./ ایرنا
عباس رهي، استاندارسمنان:
دولت در پي تامين آسايش و آرامش مردم است و با هدفمندسازي يارانه ها قدرت خريد مردم افزايش مي يابد./ ایرنا
سردار محمدرضا نقدی، رئيس سازمان بسيج مستضعفين:
امروز صهيونيست‌ها و آمريكايی‌ها در محاصره بسيجيان جهان اسلام هستند./ آفتاب


برای حمله به ایران
سرانجام همه با هم شدند!

رضا نافعی
(مستند به اطلاعات مربوط به سمت گیری های جدید ناتو)


در روز دوم اجلاس ناتو
به بهانه خطر ایران
روسیه در کنار "ناتو" قرار گرفت
ترجمه از منابع خبری فرانسه


اعلام برنامه هفته نیروی انتظامی
کنترل اینترنت نمایش سرکوب و نوکری ولایت


نامه مهدی هاشمی به دادستان کل کشور
پدرم هدف نهائی است
بازداشت و محاکمه من بهانه
!

سخنرانی محمد جواد لاریجانی پیش از تصویب
قطعنامه محکومیت ج. اسلامی بدلیل نقض حقوق بشر

می توانیم غنی سازی کنیم
حقوق بشر بیش از این؟

این فعالیت ها آزاد است!

سایت اینترنتی "نازی های ایران" که مدتی غیر فعال شده بود، بار دیگر فعال شده است. این سایت که وزارت ارشاد برای آن جواز فعالیت صادر کرده، ادامه بازی "هولوکاست" است که "محمد علی رامین" معاون کنونی وزارت ارشاد طراح آن بود و این احتمال قوی است که پشت سایت "نازی های ایران" نیز شخص وی و شاید هم پسرش قرار داشته باشند. رامین باتهام فعالیت در میان نئونازی های آلمان از این کشور اخراج شد و با تحصیلات نیمه کاره به ایران بازگشت و رفت در دارودسته ای که احمدی نژاد پیش از رئیس جمهور شدنش سازمان داده بود. اینجا


پیام میرحسین موسوی بمناسبت 16 آذر

اگر بصیرت داشتند

به سوی مردم باز می گشتند

اشاره: متاسفانه تجربه کهریزک و کوی دانشگاه و زیر گرفتن بی پناهان با اتومبیل پلیس و از پل پائین انداختن و سر زندانیان را به چاه توالت فروکردن و خروش مردم را در راهپیمائیهای ۲۵ و۲۸ و۳۰ خرداد و دیگر روزها ندیدن و دل بستن به تجمع های مهندسی شده و فرمایشی، جلوی روی ماست و نشانی از بصیرت برای بازگشت به سوی مردم دیده نمی شود.

هزینه ناکارآمدی های دولتمردان را مردم کوچه و بازار نباید پرداخت کنند، و نباید بر زخم های عمیق نابسامانی هایشان نمک پاشید. برعکس، چنانچه این همراه کوچک بارها درخواست کرده ام، باید با دستگیری از کسانی که این روزها بر اثر انبوه مشکلات به زمین می خورند کمک شود تا، به دور از روش هایی که کرامت انسانی آنان را از میان ببرد، به زندگی آبرومندانه شان ادامه دهند. چهره زندگی برای بسیاری از مردم زشت شده است، آن را زشت تر نکنیم، بلکه در حد توانمان، در زیبا کردن آن بکوشیم.

مستبدان نمی دانند که به کارگیری زر و زور و تزویر، فاصله مردم را با آنها بیشتر می کند وآنها را به کنج خلوتکده تخیلی به ظاهر امنی می راند که توسط مداحان و ثناگویان منفعت جوی و دشمن مردم طراحی و اجرا شده است، تا بلکه تألم ناشی از از دست دادن پشتوانه مردم را از یاد ببرند.

به نظر من، به عنوان یک فرد از این خیل عظیم، «آگاهی چشم اسفندیار خودکامگان است». راز این همه احساس خطر از دانش و دانشجو و دانشمند، این همه اضطراب از آزادی چرخش اطلاعات، این همه ترس از رسانه های آزاد، این همه واهمه از تجمع حتی آرام و مسالمت جویانه منتقدان و معترضان، و نیز این همه تلاش برای بیگانه نمایی دوستان مردم و انقلاب، و روند مستمر پایان ناپذیر ناخودی کردن فرزندان ایران، این همه هراس از هرآنچه با عقلانیت جمعی پیوند دارد و این همه پرهیز از هر آنچه با برنامه ریزی و مدیریت دانش محور مرتبط است آیا درهمین نیست؟


خبرهائی از بیت رهبری، در سخنرانی حجت الاسلام خسرو پناه
رهبر از پیش از انتخابات، در تدارک کودتا بود
!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 


پیام ها و نظرات


کودتائی
که لوُ رفته!

سلام بر پیک نتی ها- با تشکر از سایتتون- اطرافیان ثروتمند احمدی نژاد که با نردبان او به جایگاهی رسیده اند با اجیر کردن فرماندهان سپاه و حتی نفرات برجسته و تاثیر گذار بیت رهبری می خواستند تیر دوم کودتای درون حکومتی را شلیک کنند که طرحشان لو رفته است. بزودی خبرهائی درباره دستگیر شدگان خواهید شنید. به مجلسی ها ندا داده شده که آماده به زیر کشیدن کابینه و بستن دست و پای احمدی نژاد شوند. مردم هوشیار باشند و دراین تسویه حساب، فریب نخورند.


اوج اقتدار!

دولت برای جلوگیری از واریز یارانه های نقدی به حساب زندانیان سیاسی، از ثبت نام کسانی که پیش از این به عنوان زندانی سیاسی بازداشت بوده اند در طرح هدفمندی یارانه ها برای دریافت یارانه نقدی جلوگیری کرده است. زندانیانی که خانواده هایشان از طرف آنها ثبت نام کرده اند نیز پس مراجعه به بانک متوجه شده اند که مبلغی به حسابشان واریز نشده است.


دست شما
درد نکند!

سلام- آفرین بر شما که جواب رهبری را در دیدار با اصفهانی ها دادید .متاسفانه وضع چنان شده که همه آقایان یکطرفه بالای منبر می روند و راضی هم از منبر پائین می آیند. از رهبر تا امام جمعه ها و از رئیس جمهور تا رئیس قوه قضائیه و بقیه. به هیچکس اجازه پاسخگویی نمی دهند. حالا که در داخل اینطور است و هرکس فکر می کند فصل الخطاب است، دست شما درد نکند که سخنان آنها را دنبال میکنید و جوابشان را می نویسید.


به کجا
می برند ما را؟

سلام- من دانشگاهی هستم. به ساعت کار ما اضافه شده. هفته ای جهل ساعت شده. همه باید در این ساعات در سر کار حضور فیزیکی داشته باشند. بین سیصد تا پانصد تومان هم به حقوق ها اضافه شده ولی پرداخت نمی شود. منبع تامین آن معلوم نیست. با دادن مجوز نشریه، البته نه بنام انجمن اسلامی عده ای از دانشگاهیان را هم سرگرم کرده اند. نگرانی ام از آینده ای که در پیش است روز به روز بیشتر می شود.

موفق باشید.


از هر طرحی
برای خودی ها
پول می بارد!

طرح "کار کارمندان در خانه" و طرح "انتقال کارمندان به خارج از تهران"، در عمل با هدف خالی کردن جا، برای استخدام نیروهای حامی کودتا در ادارات و وزارتخانه هاست.

برای نمونه، اسنادی را به پیوست برایتان ارسال داشته ام که نشاندهنده انتقال مدیران و کارکنان شرکت های دولتی به شهرستان ها و جایگزینی نفرات خودی به جای کارمندان قدیمی و با تجربه است. این اسناد نشان میدهد که از محل کاهش هزینه ها- اخراج نیروها- چه پولی به جیب می زنند. نامه های رد و بدل شده که کپی آنها را برایتان ارسال داشته ام نشان میدهد که وزیر راه و ترابری که عشق افلاطونی با احمدی نژاد دارد با کارمندان اخراج شده سازمان بنادر و کشتیرانی چه کرده است. اعداد و ارقامی که در اسناد هست بخش کوچکی از حیف و میل این مدیران است. کارمندان قدیمی و اخراج شده نمیتوانند حتی به اسناد غیر محرمانه دسترسی داشته باشند. همین چند سند گویای بخشی از مدیریت دولت در سازمان بنادر و کشتیرانی است. سازمانی که قرار است تحریم های بین المللی را دور بزند! امیدوارم با انتشار این خبر و اسناد گامی در جهت روشنگری بردارید!

اسناد را از اینجا ببینید


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)