نگاهی به سخنرانی خاتمی
مدح حضرت علی
"ذم" علی خامنه ای می شود!

 

نگاهی به پیام هاشمی رفسنجانی بمناسبت سالروز بسیج
بسیج قرار بود مردمی باشد
نه گمراه و آلوده دام و دانه!

 تماس با ما

infos@

pyknet.

net

7 آذر

1389

28 نوامبـــر

2010

 

 

 

پیک هفته 107  - آرشیو پیك هفته

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" اینجا


منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

 

کودتا، سانسور، دروغ، سرکوب و شکنجه
کشتی استوار نظام
ساحل نجات را گم کرده
!
علی خامنه ای، رهبر فروتن، قانونمدار، گریزان از جاه طلبی و قدرت خواهی،
 در  نماز جمعه پس از کودتای 22 خرداد:
کشتی استوار نظام به پیش می رود

تاج زاده در ملاقات کوتاه و غیر حضوری این هفته: من توجه مردم را به درخواست تحقیق و تفحص زندانیان بند 2 الف از مجلس جلب می کنم که بمنظور روشن شدن همه آن چه در زندان برما گذشت انجام شد و نیز شکایتی که خودم از قرارگاه ثارالله سپاه به دلیل ضرب و شتم و فحاشی و تهدید و روش های غیرقانونی در بازجویی ها دارم. روز چهل و ششم بازداشتم که هیأتی از طرف آقای شاهرودی رئیس قوه قضائیه وقت و آن هم براثر فشارهای بیرونی بر این قوه برای پاسخگویی به منظور سرکشی به وضعیت ما به زندان آمد، موارد فحاشی و ضرب و شتم و غیره را گزارش دادم. همچنین روز شصتم هم در دیداری که آقای بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس باز هم براثر فشار خانواده ام برای پاسخگویی در مورد وضعیت من در اتاق آقای مرتضوی صورت گرفت، برخلاف میل دادستان وقت و در حضور او گزارش دادم که سه جلسه مورد ضرب و شتم و توهین و فحاشی قرار گرفته ام. و نیز با توجه به این که اطلاع دارم علاوه بر من آقایان صفایی فراهانی، سلیمانی، عرب سرخی، زیدآبادی، سحرخیز، حمزه کرمی، عبدالله مؤمنی، مهدی محمودیان و دیگر عزیزان مورد شکنجه و آزار واقع شده اند، متعجبانه می خواهم بدانم آقای اژه ای برچه مبنایی همه این موارد را تکذیب کرده است.

مسئولیت آقای اژه ای «دادستانی» است در حالی که خود «متهم» است زیرا اولاً آقای مرتضوی را که متهم ردیف اول جنایت کهریزک و شهادت دست کم ۴ نفر از جوانان پاک این مرزوبوم است و هم چنین متهم ردیف اول پرونده قتل دکتر زهرا کاظمی است، برای معاونت خود انتخاب کرده است و ثانیا او خود پس از انتخابات و در زمام وقوع اقدامات غیرقانونی در زندان ها، مدتی وزیر اطلاعات بوده و بسیاری از شکنجه ها در زمان وزارت ایشان رخ داده است. باید معلوم شود که کدام شکنجه ها در بند ۲۰۹ که در اختیار وزارت اطلاعات است، در زمان وزارت آقای اژه ای و کدام شکنجه ها در زمان مسئولیت آقای احمدی نژاد و سرپرستی اش بر این وزارت خانه انجام شده است؟


فیلم اعترافات یک کارمند اتمی ایران
مرکز اتمی اصفهان روی
تولید کلاهک اتمی متمرکز است

الشرق الاوسط
بازی اسرائیل با ایران
برای تکرار سناریوی عراق

دولت نیجریه اعلام کرد
بازداشت عضو سپاه پاسداران
باتهام دست داشتن در قاچاق اسلحه


همه می شناسند
آن را که لگد انداخته و آن را که لگد زده؟

این دو دروغ را هم از زبان رئیس و مرئوس بخوانید:

علی خامنه‌ای :فتنه‌گران به مصلحت کشور لگد زدند./ تابناک

محمود احمدی نژاد :انبیا‌ و اولیا آرزوی درک جمهوری اسلامی را داشتند./ آفتاب


نامه سرگشاده سردار مقدم
مفت خورهای بسیج و سپاه از نسل سردار مقدم ها نیستند!

زهرا رهنورد:
ایران، هرگز این همه خشونت سیاسی را به یاد ندارد

جاه طلب بزرگ
دیگران را متهم به جاه طلبی کرد!

علی خامنه ای، روز پنجشنبه (عیدغدیر) برای عده‌ای که بعنوان بسیجیان اردوی فدائیان ولایت در محلی بنام "دهکده ولایت" جمعشان کرده بودند سخنرانی کرد. پریشان گوئی عصبی او در این سخنرانی، عملا نشان داد که او طی یکسال و نیم گذشته، با هر دست و پائی که می‌زند، بیشتر در گردابی فرو می‌رود که در آن افتاده است. او که در 30 سال گذشته و بویژه در دوران رهبری اش نشان داده که بیش از هر فرد و مقامی تشنه قدرت است و برای ارضای جاه طلبی خویش حتی دست به کودتا و کشتار، زندان و شکنجه دولتمردان 30 ساله جمهوری اسلامی و چهره‌های شاخص انقلابی و مذهبی زد، دراین سخنرانی بدون آن که از کسی نام ببرد، رهبران جنبش سبز را متهم به جاه طلبی و نداشتن بینش و بصیرت کرد. بینشی و بصیرتی که خود تصور می‌کند تابلوی تمام نمای آنست! او، درحالیکه سپاه و شورای نگهبان و قوه قضائیه، ارتش و بسیج و امام جمعه‌ها، دولت و مجلس و حتی برگماری وزرای کلیدی کابینه و تمام ارگان‌های امنیتی و مرکز فرماندهی موشکی را در دست‌های خود قبضه کرده، دیگران را متهم به جاه طلبی کرد! یا مردم را کم شعور تصور کرده و یا نمی داند چه می‌گوید، که البته آن تصوری که در ذهن خود از مردم دارد، در باره خود وی بیشتر صادق است.

او برای تجمع 110 هزار نفری اردوی فدائیان ولایت، سخنرانی کرده است. یعنی برای ارتش ویژه دفاع از قدرت و جاه طلبی او، که البته اگر ترس و وحشت از آینده نزدیک این قدرت نبود، نیازی به سپاه 110 هزار نفری فدائیان ولایت نبود. چیزی شبیه گارد جاودان شاه و گارد یکصد هزار نفره صدام حسین. کدام عقل سلیمی برای 110 هزار فدائی سازمان یافته خود سخنرانی کند و آنوقت دیگران را متهم به جاه طلبی کند؟


گام دیگری برای فروپاشی ایران
نامه سرگشاده گلپور
یک توطئه جدید امنیتی است


کتاب "تداوم آفتاب" به سبک "ماموریت برای وطنم" شاه
مقایسه دو پهلوی ناطق نوری میان خامنه ای و آقای خمینی


پیام میرحسین موسوی بمناسبت 16 آذر

اگر بصیرت داشتند

به سوی مردم باز می گشتند

اشاره: متاسفانه تجربه کهریزک و کوی دانشگاه و زیر گرفتن بی پناهان با اتومبیل پلیس و از پل پائین انداختن و سر زندانیان را به چاه توالت فروکردن و خروش مردم را در راهپیمائیهای ۲۵ و۲۸ و۳۰ خرداد و دیگر روزها ندیدن و دل بستن به تجمع های مهندسی شده و فرمایشی، جلوی روی ماست و نشانی از بصیرت برای بازگشت به سوی مردم دیده نمی شود.

هزینه ناکارآمدی های دولتمردان را مردم کوچه و بازار نباید پرداخت کنند، و نباید بر زخم های عمیق نابسامانی هایشان نمک پاشید. برعکس، چنانچه این همراه کوچک بارها درخواست کرده ام، باید با دستگیری از کسانی که این روزها بر اثر انبوه مشکلات به زمین می خورند کمک شود تا، به دور از روش هایی که کرامت انسانی آنان را از میان ببرد، به زندگی آبرومندانه شان ادامه دهند. چهره زندگی برای بسیاری از مردم زشت شده است، آن را زشت تر نکنیم، بلکه در حد توانمان، در زیبا کردن آن بکوشیم.

مستبدان نمی دانند که به کارگیری زر و زور و تزویر، فاصله مردم را با آنها بیشتر می کند وآنها را به کنج خلوتکده تخیلی به ظاهر امنی می راند که توسط مداحان و ثناگویان منفعت جوی و دشمن مردم طراحی و اجرا شده است، تا بلکه تألم ناشی از از دست دادن پشتوانه مردم را از یاد ببرند.

به نظر من، به عنوان یک فرد از این خیل عظیم، «آگاهی چشم اسفندیار خودکامگان است». راز این همه احساس خطر از دانش و دانشجو و دانشمند، این همه اضطراب از آزادی چرخش اطلاعات، این همه ترس از رسانه های آزاد، این همه واهمه از تجمع حتی آرام و مسالمت جویانه منتقدان و معترضان، و نیز این همه تلاش برای بیگانه نمایی دوستان مردم و انقلاب، و روند مستمر پایان ناپذیر ناخودی کردن فرزندان ایران، این همه هراس از هرآنچه با عقلانیت جمعی پیوند دارد و این همه پرهیز از هر آنچه با برنامه ریزی و مدیریت دانش محور مرتبط است آیا درهمین نیست؟


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 


پیام ها و نظرات


علیه موسوی کودتا شد

 تا این مدینه بهم نریزد!
مدینه فاضله آقای خامنه ای

عبدالله شهبازی، محقق تاریخ معاصر ایران، در یک مقاله مشروح که پاسخی است به یکی از منتقدان خویش در استان فارس، از جمله نوشت:

من وکیل مدافع جناح اصلاح‌طلب نیستم ولی یقین دارم که «عدالت‌خواهی گزینشی نیست». بنابراین، نمی‌توانم بپذیرم که قبل از دولت نهم (آقای احمدی‌نژاد)سراسر «قانون‌گریزی» بود و امروز همه چیز بر مدار «مبارزه با فساد» و «عدالت‌خواهی» می‌چرخد. در بسیاری از استان‌های  کشور کانون‌های مافیایی با فراغ‌بال، بدون نظارت کافی، به چپاول ادامه می‌دهند و می‌کوشند، حتی با بهره‌برداری از تعارضات سیاسی جاری، جیب خود را به سرعت پر کنند. توجه کنید به گزارش سازمان بازرسی کل کشور درباره رشد مفاسد در پنج سال اخیر که بی‌سابقه است، به دلیل افزایش درآمدهای نفتی و هزینه کردن‌های بدون نظارت و واردات بی‌رویه و شگفت‌انگیز.

در این دوره پنج ساله بیش از چهار صد میلیارد دلار درآمد نفت و گاز نصیب ایران شد که در طول تاریخ ایران، از زمان انعقاد قرارداد دارسی در دوره مظفرالدین شاه (1901 میلادی) تا آغاز دولت آقای احمدی‌نژاد، بی‌سابقه بوده است. و در همین دوره شاهد واردات عظیم بوده‌ایم و حتی واردات اقلامی عجیب و غریب مانند گردو و گوسفند از چین و بز از گرجستان و ارمنستان و، با عرض پوزش، واردات پرده بکارت یک بار مصرف از چین [+] و نیز گسترش بی‌سابقه و مشکوک انواع مواد مخدر نوظهور و مرگبار و جایگزینی آن با مواد مخدر سنتی همچون تریاک.


سنی و شیعه
مسئله چیست؟

با سلام- اهل سنت ایران با علی و خلافت و یا آنگونه که شما نوشته اید با "حکومت او" مشکلی ندارد. اهل سنت ایران که خود زیر فشار و ظلم مضاعف است، مانند اکثر ایرانیان آزاده با خرافات و جنایت و سوء مدیریت حکومت و قرار دادن شیعه و سنی دربرابر هم مشکل دارد. با جلوگیری از مراسم مذهبی اهل سنت و برپائی مساجد اهل سنت مسئله دارد.

پیک نت- آنچه ما در شماره چهارشنبه گذشته نوشتیم، اشاره به همین نکات بود و تبعیض مذهبی در جمهوری اسلامی که روز به روز بیشتر می شود. همین غدیر غدیر و بارگاه برای "ابولولو" ساختن و او را قهرمان ترور "عمر" دانستن، برای درک آنچه ما اشاره کردیه کافی نیست؟


اوج اقتدار!

دولت برای جلوگیری از واریز یارانه های نقدی به حساب زندانیان سیاسی، از ثبت نام کسانی که پیش از این به عنوان زندانی سیاسی بازداشت بوده اند در طرح هدفمندی یارانه ها برای دریافت یارانه نقدی جلوگیری کرده است. زندانیانی که خانواده هایشان از طرف آنها ثبت نام کرده اند نیز پس مراجعه به بانک متوجه شده اند که مبلغی به حسابشان واریز نشده است.


دست شما
درد نکند!

سلام- آفرین بر شما که جواب رهبری را در دیدار با اصفهانی ها دادید .متاسفانه وضع چنان شده که همه آقایان یکطرفه بالای منبر می روند و راضی هم از منبر پائین می آیند. از رهبر تا امام جمعه ها و از رئیس جمهور تا رئیس قوه قضائیه و بقیه. به هیچکس اجازه پاسخگویی نمی دهند. حالا که در داخل اینطور است و هرکس فکر می کند فصل الخطاب است، دست شما درد نکند که سخنان آنها را دنبال میکنید و جوابشان را می نویسید.


به کجا
می برند ما را؟

سلام- من دانشگاهی هستم. به ساعت کار ما اضافه شده. هفته ای جهل ساعت شده. همه باید در این ساعات در سر کار حضور فیزیکی داشته باشند. بین سیصد تا پانصد تومان هم به حقوق ها اضافه شده ولی پرداخت نمی شود. منبع تامین آن معلوم نیست. با دادن مجوز نشریه، البته نه بنام انجمن اسلامی عده ای از دانشگاهیان را هم سرگرم کرده اند. نگرانی ام از آینده ای که در پیش است روز به روز بیشتر می شود.

موفق باشید.


از هر طرحی
برای خودی ها
پول می بارد!

طرح "کار کارمندان در خانه" و طرح "انتقال کارمندان به خارج از تهران"، در عمل با هدف خالی کردن جا، برای استخدام نیروهای حامی کودتا در ادارات و وزارتخانه هاست.

برای نمونه، اسنادی را به پیوست برایتان ارسال داشته ام که نشاندهنده انتقال مدیران و کارکنان شرکت های دولتی به شهرستان ها و جایگزینی نفرات خودی به جای کارمندان قدیمی و با تجربه است. این اسناد نشان میدهد که از محل کاهش هزینه ها- اخراج نیروها- چه پولی به جیب می زنند. نامه های رد و بدل شده که کپی آنها را برایتان ارسال داشته ام نشان میدهد که وزیر راه و ترابری که عشق افلاطونی با احمدی نژاد دارد با کارمندان اخراج شده سازمان بنادر و کشتیرانی چه کرده است. اعداد و ارقامی که در اسناد هست بخش کوچکی از حیف و میل این مدیران است. کارمندان قدیمی و اخراج شده نمیتوانند حتی به اسناد غیر محرمانه دسترسی داشته باشند. همین چند سند گویای بخشی از مدیریت دولت در سازمان بنادر و کشتیرانی است. سازمانی که قرار است تحریم های بین المللی را دور بزند! امیدوارم با انتشار این خبر و اسناد گامی در جهت روشنگری بردارید!

اسناد را از اینجا ببینید


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)