اعلام برنامه هفته نیروی انتظامی
کنترل اینترنت
نمایش سرکوب و نوکری ولایت

 

از یک پیام دریافتی
کودتای درون حکومتی
طرحی که لوُ رفته است!

 تماس با ما

infos@

pyknet.

net

30 آبــان

1389

21 نوامبـــر

2010

 

 

 

پیک هفته 107  - آرشیو پیك هفته

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" اینجا


منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

 

برای حمله به ایران
سرانجام همه با هم شدند!
رضا نافعی
(مستند به اطلاعات مربوط به سمت گیری های جدید ناتو)

هسته مرکزی برنامه تازه ناتو ایجاد سیستم دفاع  ضد موشکی در اروپاست که روسیه هم باید در ایجاد و استفاده از آن سهیم باشد. به عبارت دیگر، روسیه هم  به عضویت ناتو در می آید. 65 درصد از کل هزینه دفاعی جهان، 71 درصد از پولی که در تمام جهان برای خرید اسلحه خرج می شود و 80 در صد از کل هزینه پژوهش های نظامی سهم ناتو است. اینک این پرسش مطرح می گردد که کجاست آن ابر قدرتی که مقتدر ترین کشورهای جهان را با چنین بودجه عظیم دفاعی به وحشت انداخته است؟ کشورهای اتمی مانند چین، روسیه یا هند؟ نه. آن هیولائی که ابر قدرت ها آن را  هدف گرفته و به یکدیگر نشان میدهند ایران است که اکثر مردم در بند آن از فقر و درماندگی آه ندارند تا با ناله سودا کنند. با عضویت روسیه در ناتو به روسیه اطمینان داده می شود که اولا حمله به ایران مقدمه حمله به روسیه نیست. ثانیا روسیه با پیوستن به ناتو خود می تواند بعنوان عامل فعال در حمله به ایران سهیم گردد: بخش های شمالی ایران را روسیه تصرف کند و بخش های جنوبی را هم آمریکا و شرکای غربی اش! به این صورت مشکل حمله به ایران که از زمان جورج بوش بر روی میزمانده  بود و به اجرا در نمی آمد می تواند به مرحله اجرائی نزدیک شود. اینکه آیا ایران خود به  فن آوری موشک سازی دست یافت و یا با کمک های فنی یک کشوردیگر، یک پرسش است و به نمایش گذاشتن و شلیک هراز چندگاهی و جنجالی این موشکها- در چند سال گذشته- و آماده کردن این زمینه مناسب  برای ناتو و افکار عمومی جهان پرسش دوم است. آیا هنگام آن نرسیده که بپرسیم  کدامند آن دست های مقتدری که از درون دستگاه های تصمیم گیرنده جمهوری اسلامی درست همان مقدماتی را فراهم می آورند و با بوق و کرنا به جهان اعلام می دارند، که آمریکا و اروپا و روسیه و اسرائیل برای برای توجیه حمله نظامی به ایران به آن نیاز دارند؟ این دست های مقتدر از کدامین روزنه، ورود کرده و فرمان فاجعه را بدست گرفته اند؟


در روز دوم اجلاس ناتو
به بهانه خطر ایران
روسیه در کنار "ناتو" قرار گرفت
ترجمه از منابع خبری فرانسه


نامه مهدی هاشمی به دادستان کل کشور
پدرم هدف نهائی است
بازداشت و محاکمه من بهانه
!

مهدی هاشمی، فرزند هاشمی رفسنجانی که در خارج از کشور است و ستاد کودتای 22 خرداد تاکنون با هیچ حیله ای موفق به آوردن او به ایران و بازداشت و فرستادنش به کنار دهها تن از دولتمردان و فعالان سیاسی در بند کودتا نشده، نامه ای خطاب به محسنی اژه ای دادستان کل نوشته است. اژه ای چند فتوای قتل در جریان قتل های زنجیره ای را در پرونده اش دارد، از نمایندگی دادستانی انقلاب در وزارت اطلاعات به مقام دادستانی دادگاه روحانیت رسید و در همین دوران همآهنگ با بیت رهبری و مافیای قدرت لانه کرده در آنجا، غلامحسین کرباسچی شهردار فرماموش نشدنی تهران را بلافاصله پس از پیروزی محمد خاتمی در انتخابات دوم خرداد باصطلاح محاکمه و زندانی کرد. او با این محاکمه، با یک تیر دو نشان زد. اولا از کرباسچی بدلیل نقشی که در انتخابات دوم خرداد برای پیروزی خاتمی ایفاء کرده بود انتقام گرفت و دوم، خاتمی را از انتخاب او بعنوان وزیر کشور کابینه اولش محروم کرد. محاکمه آیت الله خوئینی و توقیف روزنامه سلام که در واقع دفاع از سعید امامی و نقش او بود نیز در کارنامه اژه ایست. همچنان که محاکمه عبدالله نوری و گاز گرفتن عیسی سحر خیز در کمیسیون مطبوعات وزارت ارشاد اسلامی را نیز در کارنامه درخشانش دارد. او به پاس این خدمات بدستور علی خامنه ای "داد"ستان کل کشور شده است!

مهدی هاشمی در نامه خود خطاب به اژه ای نوشته است:


سخنرانی محمد جواد لاریجانی پیش از تصویب
قطعنامه محکومیت ج. اسلامی بدلیل نقض حقوق بشر

می توانیم غنی سازی کنیم
حقوق بشر بیش از این؟

این فعالیت ها آزاد است!

سایت اینترنتی "نازی های ایران" که مدتی غیر فعال شده بود، بار دیگر فعال شده است. این سایت که وزارت ارشاد برای آن جواز فعالیت صادر کرده، ادامه بازی "هولوکاست" است که "محمد علی رامین" معاون کنونی وزارت ارشاد طراح آن بود و این احتمال قوی است که پشت سایت "نازی های ایران" نیز شخص وی و شاید هم پسرش قرار داشته باشند. رامین باتهام فعالیت در میان نئونازی های آلمان از این کشور اخراج شد و با تحصیلات نیمه کاره به ایران بازگشت و رفت در دارودسته ای که احمدی نژاد پیش از رئیس جمهور شدنش سازمان داده بود. اینجا


ازمیان دروغ های تازه
پیدا کنید نقطه تاریک را!

محمدجواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر: اعتراضات اخیر در ایران نشانه‌ای بر وجود دموکراسی در کشور ما است./ فارس

احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران:  امروز دین به حدی جان گرفته است که امان دشمن را بریده است./ فارس

محسن قمی، معاون امور بین‌الملل دفتر رهبری: تفکر غربی امروز به پایان کار خود رسیده و در عمل با رسوایی مواجه شده است./ رسا

محمد صادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان: رهبر کبیر انقلاب منادی اتحاد بین مسلمانان جهان است./ رسا

محمدتقی مصباح یزدی: حتی یک نقطه تاریک در زندگی رهبری وجود ندارد./ ایسنا (البته کودتا نه نقطه است و نه تاریک!)

محمود احمدی‌نژاد:قدرت‌های جهان بدون ایران چیزی نیستند./ فارس

صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه: این نظام اسلامی از هرگونه خدشه عاری است./ فارس


پیام میرحسین موسوی بمناسبت 16 آذر

اگر بصیرت داشتند

به سوی مردم باز می گشتند

اشاره: متاسفانه تجربه کهریزک و کوی دانشگاه و زیر گرفتن بی پناهان با اتومبیل پلیس و از پل پائین انداختن و سر زندانیان را به چاه توالت فروکردن و خروش مردم را در راهپیمائیهای ۲۵ و۲۸ و۳۰ خرداد و دیگر روزها ندیدن و دل بستن به تجمع های مهندسی شده و فرمایشی، جلوی روی ماست و نشانی از بصیرت برای بازگشت به سوی مردم دیده نمی شود.

هزینه ناکارآمدی های دولتمردان را مردم کوچه و بازار نباید پرداخت کنند، و نباید بر زخم های عمیق نابسامانی هایشان نمک پاشید. برعکس، چنانچه این همراه کوچک بارها درخواست کرده ام، باید با دستگیری از کسانی که این روزها بر اثر انبوه مشکلات به زمین می خورند کمک شود تا، به دور از روش هایی که کرامت انسانی آنان را از میان ببرد، به زندگی آبرومندانه شان ادامه دهند. چهره زندگی برای بسیاری از مردم زشت شده است، آن را زشت تر نکنیم، بلکه در حد توانمان، در زیبا کردن آن بکوشیم.

مستبدان نمی دانند که به کارگیری زر و زور و تزویر، فاصله مردم را با آنها بیشتر می کند وآنها را به کنج خلوتکده تخیلی به ظاهر امنی می راند که توسط مداحان و ثناگویان منفعت جوی و دشمن مردم طراحی و اجرا شده است، تا بلکه تألم ناشی از از دست دادن پشتوانه مردم را از یاد ببرند.

به نظر من، به عنوان یک فرد از این خیل عظیم، «آگاهی چشم اسفندیار خودکامگان است». راز این همه احساس خطر از دانش و دانشجو و دانشمند، این همه اضطراب از آزادی چرخش اطلاعات، این همه ترس از رسانه های آزاد، این همه واهمه از تجمع حتی آرام و مسالمت جویانه منتقدان و معترضان، و نیز این همه تلاش برای بیگانه نمایی دوستان مردم و انقلاب، و روند مستمر پایان ناپذیر ناخودی کردن فرزندان ایران، این همه هراس از هرآنچه با عقلانیت جمعی پیوند دارد و این همه پرهیز از هر آنچه با برنامه ریزی و مدیریت دانش محور مرتبط است آیا درهمین نیست؟


خبرهائی از بیت رهبری، در سخنرانی حجت الاسلام خسرو پناه
رهبر از پیش از انتخابات، در تدارک کودتا بود
!


برای فتح جهان
ناتو برای روسیه آغوش گشوده
اشپیگل 46- ترجمه رضا نافعی

مرغ گران نشده، قیمتش تغییر کرده!

هر کیلو مرغ از مرز 3هزار تومان در تهران گذشت. درهمین ارتباط معاون وزیر بازرگانی "محمد علی ضیغمی" در توجیه این گرانی، در کمال بی غمی به خبرگزاری های داخلی گفت:

«نام این افزایش قیمت گرانی نیست؛ بلکه تغییر قیمت است. »

حجت الاسلامی که با حکم علی خامنه ای به جای هاشمی رفسنجانی امام جمعه موقت تهران شده "صدیقی" از جمله افاضاتش در نماز جمعه دیروز تهران، که در ارتباط مستقیم است با قیمت مرغ و دیگر مایحتاج اولیه زنده ماندن در ایران، این بود:

«پس از کارساز نبودن تحریم‌ها و فتنه ۸۸، تنها چیزی که دشمنان به آن امید دارند، هدفمند کردن یارانه‌ها است.»

تحریم ها که ادامه دارد و بانکداری و واردات و صادرات و ... را بکلی مختل کرده است. فتنه هم که بقول ایشان و مقام معظم صادر کننده حکم امام جمعه ای موقت برای ایشان، و به تعبیر امام جمعه هفته پیش تهران "جنتی" آتش زیر خاکستر است. این دو ضلع مثلث بحران. ضلع سوم هم هدفمند کردن و در واقع قطع یارانه ها به توصیه بانک جهانی برای برداشتن گام بلند به سوی لیبرالیسم اقتصادی به رهبری فرماندهان سپاه است. فعلا در این سه ضلعی حاکمیت درمانده است و اگر حمله و جنگ هم شروع شود، آنوقت این سه ضلعی می شود چهار ضلعی و نامش می شود "مربع بحران"! آنوقت به هر چهار امام جمعه موقت تهران، یعنی احمد خاتمی و احمد جنتی و امامی کاشانی و صدیقی نفری یک ضلع می رسد که روزها جمعه برای5- 6 هزار نمازگزار همیشه حاضر در چمن دانشگاه تهران که غم مرغ کیلوئی سه هزار تومان را ندارند، در باره آن خطبه بخوانند.


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 


پیام ها و نظرات


اوج اقتدار!

دولت برای جلوگیری از واریز یارانه های نقدی به حساب زندانیان سیاسی، از ثبت نام کسانی که پیش از این به عنوان زندانی سیاسی بازداشت بوده اند در طرح هدفمندی یارانه ها برای دریافت یارانه نقدی جلوگیری کرده است. زندانیانی که خانواده هایشان از طرف آنها ثبت نام کرده اند نیز پس مراجعه به بانک متوجه شده اند که مبلغی به حسابشان واریز نشده است.


دست شما
درد نکند!

سلام- آفرین بر شما که جواب رهبری را در دیدار با اصفهانی ها دادید .متاسفانه وضع چنان شده که همه آقایان یکطرفه بالای منبر می روند و راضی هم از منبر پائین می آیند. از رهبر تا امام جمعه ها و از رئیس جمهور تا رئیس قوه قضائیه و بقیه. به هیچکس اجازه پاسخگویی نمی دهند. حالا که در داخل اینطور است و هرکس فکر می کند فصل الخطاب است، دست شما درد نکند که سخنان آنها را دنبال میکنید و جوابشان را می نویسید.


به کجا
می برند ما را؟

سلام- من دانشگاهی هستم. به ساعت کار ما اضافه شده. هفته ای جهل ساعت شده. همه باید در این ساعات در سر کار حضور فیزیکی داشته باشند. بین سیصد تا پانصد تومان هم به حقوق ها اضافه شده ولی پرداخت نمی شود. منبع تامین آن معلوم نیست. با دادن مجوز نشریه، البته نه بنام انجمن اسلامی عده ای از دانشگاهیان را هم سرگرم کرده اند. نگرانی ام از آینده ای که در پیش است روز به روز بیشتر می شود.

موفق باشید.


از هر طرحی
برای خودی ها
پول می بارد!

طرح "کار کارمندان در خانه" و طرح "انتقال کارمندان به خارج از تهران"، در عمل با هدف خالی کردن جا، برای استخدام نیروهای حامی کودتا در ادارات و وزارتخانه هاست.

برای نمونه، اسنادی را به پیوست برایتان ارسال داشته ام که نشاندهنده انتقال مدیران و کارکنان شرکت های دولتی به شهرستان ها و جایگزینی نفرات خودی به جای کارمندان قدیمی و با تجربه است. این اسناد نشان میدهد که از محل کاهش هزینه ها- اخراج نیروها- چه پولی به جیب می زنند. نامه های رد و بدل شده که کپی آنها را برایتان ارسال داشته ام نشان میدهد که وزیر راه و ترابری که عشق افلاطونی با احمدی نژاد دارد با کارمندان اخراج شده سازمان بنادر و کشتیرانی چه کرده است. اعداد و ارقامی که در اسناد هست بخش کوچکی از حیف و میل این مدیران است. کارمندان قدیمی و اخراج شده نمیتوانند حتی به اسناد غیر محرمانه دسترسی داشته باشند. همین چند سند گویای بخشی از مدیریت دولت در سازمان بنادر و کشتیرانی است. سازمانی که قرار است تحریم های بین المللی را دور بزند! امیدوارم با انتشار این خبر و اسناد گامی در جهت روشنگری بردارید!

اسناد را از اینجا ببینید


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)