مهدی کروبی:
اتاق جنایتکار لندن گفته:
مجلس خبرگان نباید بی خاصیت باشد؟

 

از ترس حکومت روحانیون
آیت الله العظمی بروجردی
با سرنگونی شاه مخالفت کرد

 تماس با ما

infos@

pyknet.

net

10 مهــــــــر

1389

2 اکتبـــــــر

2010

 

 

 

پیک هفته 107  - آرشیو پیك هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

 

توجه !- آدرس پیک نت از  peiknet.comبه  pyknet.net تغییر کرده است. این تغییر شامل آدرس ای میل پیک نت نیز شده است.


علی خامنه ای در 3 دیدار با هیات دولت؛ اساتید و دانشجویان:
مسائل را اصلی و فرعی کنید!

اصلی ترین مسئله
حمایت از رهبری من است

تولید در کارخانه ریسندگی کاشان به 40 هزار متر پارچه در روز خلاصه شده است. کارخانه ای که در 7 هزار کارگر کار می کردند، اکنون در آن تنها کمی بیش از هزار کارگر کار می کنند. فاجعه در این کارخانه از سال 81 و با فروش آن آغاز شد و از همین سال بازخرید و بازنشسته کردن کارگران آغاز شد که تاکنون حدود 6 هزار کارگر مشمول آن شده اند. اعتراض و تظاهرات و تحصن کارگران طی این سالها به جائی نرسید و نابودی ریسندگی کاشان ادامه یافت. حتی کارگرانی که هنوز بازنشسته و یا بازخرید نشده اند، بیش از دو سال حقوق نگرفته اند. واردات پارچه از یکسو و اجرای دستورات بانک جهانی برای بازخرید و اخراج و بازنشسته کردن کارگران از سوی دیگر نابودی بسیاری از کارخانه های ایران را در سالهای اخیر در پی داشته است که ریسندگی کاشان یکی از آنهاست. وسائل تمام کارخانه هائی که فروخته شدند و وابستگان به سپاه و سرمایه داران بزرگ تجاری آنها را تصاحب کردند به ارزان ترین قیمت فروخته شده و حتی، اغلب زمین این کارخانه تبدیل به انبار شدند و یا با تقسیم به قطعات ساختمانی فروخته شدند.

این روند از سال 1375 آغاز شد و دو مصاحبه مهم حاج حبیب الله عسگراولادی پدرخوانده موتلفه اسلامی و محمد رضا باهنر- دبیرکل جامعه اسلامی مهندس و نایب رئیس کنونی مجلس- که در مطبوعات وقت و در جریان دو کارزار انتخاباتی مجلس پنچم و ریاست جمهوری دوره هفتم – معروف به دوم خرداد- انتشار یافت، صریح ترین اعتراف به برتری تجارت بر تولید بود. آن دو، با صراحت در آن زمان اعلام کردند که "وقتی ما می توانیم جنسی که درایران تولید می شود را از خارج وارد کنیم، چه نیازی به ادامه تولید آن در داخل است؟"

ترجمه این گفته اینست: تا پول نفت هست و حاکمیت دراختیار ما، با گسترش واردات سلطه خویش بر حاکمیت را تقویت می کنیم و از شر سندیکا و شورا و اعتصاب کارگران خود را خلاص می کنیم!

و حاصل آن: فاجعه ای که امروز با 70 هزار میلیارد دلار واردات و نابودی تولید و تشدید بیکاری و فقر و اعتیاد و فحشاء بر کشور حاکم است.

البته، اینها، همگی به زعم مقام معظم و فرزانه – علی خامنه ای- فرعی است و استادان و جوانان و معترضان باید یاد بگیرند مسائل را فرعی و اصلی کنند. امروز مسائل اصلی چیز دیگری است، که البته خامنه ای با صراحت نمی گوید آن مسائل و یا مسئله اصلی چیست؟ تولید موشک بالستیک است؟ ادامه جنگی است که در سال 1368 ایت الله خمینی آن را علیرغم مخالفت امثال ایشان متوقف کرد و حالا بعد از قریب 20 سال ایشان می خواهد به بهانه تولید اتمی و در توهم رهبری جهان سوم و ولایت بر مسلمین جهان، آن را دوباره کلید بزند؟


در اصفهان و تبریز

بازداشت امنیتی رهبران نهضت آزادی

بموجب برخی خبرهای تائید نشده، روز جمعه، پس از ادای نماز جمعه در خانه یکی از فعالان نهضت آزادی در شهر اصفهان، آقایان ابراهیم یزدی دبیرکل نهضت آزادی ایران و اولین وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، هاشم صباغیان وزیر کشور دولت مهندس بازرگان که در دهه 1360 بمدت چند سال زندانی شده بود و همچنین علی اصغر غروی از دیگر رهبران نهضت آزادی ایران بازداشت امنیتی شده اند. همچنین گفته می شود در تبریز نیز "غفار فرزدی" از چهره های سرشناس نهضت آزادی در این شهر نیز روز جمعه بازداشت امنیتی شده است.


از سخنان گهُربار فرمانده نیروی انتظامی در نماز جمعه تهران
تحمل مردم آنقدر بالا رفته
که با کوچکترین تهدید واکنش نشان میدهند!

10 میلیون اسپانیائی
به اعتصاب عمومی دراین کشور پیوستند
یونگه ولت ـ ترجمه رضا نافعی


نمایش مسئله اصلی
در میدان بهارستان تهران

تهران- به نمایش در آمدن موشک و پدافند هوائی در هفته جنگ (دفاع مقدس) در میدان بهارستان، مقابل ساختمان قدیمی مجلس شورای ملی، گام دیگری برای آماده کردن مردم برای حمله نظامی به ایران. آن مسئله اصلی که همه مسائل دیگر کشور بعنوان مسائل فرعی زیر سایه آن قرار گرفته اند، همین است!


نفوذ جاسوسی، زیر پوشش فروش تجهیزات سرکوب
تاسیسات نظامی – اتمی ایران
آلوده به ویروس
  شدهStuxnet

رئیس کمیته امور بین المللی پارلمان روسیه
تحویل موشک اس 300 به ایران
زیان سیاسی آن بیشتر از زیان اقتصادی است

رئیس "انستیتو راهبردی" فرانسه:
مذاکرات 1+5 با ایران
به مرحله ای بی بازگشت می انجامد

رئیس جمهور ترکیه:
ترکیه بشدت نگران
یک جنگ جدید در منطقه است!

دولت و بیت رهبری، گوش به فرمان بانک جهانی
یک دلار= 1700 تومان
چهره اقتصادی کودتای 22 خرداد


مردم میان دو وحشت
یورش گرانی، حمله نظامی

فرمانده کل قوا، کنترل داخلی را بدست گرفت
تصمیم مخفیانه برای حالت فوق العاده در کشور

یادداشت سردبیری
مقام معظم در دیدار با ائمه جمعه، نعل را وارونه زد!

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا


پیام ها و نظرات


اسم یکصد نفر

با سلام به هم میهنان عزیزم در پیک نت- در مقاله ای که راجع به "50هزار میلیارد تومان
دراختیار باند یکصد نفره کودتا"، چرا نام این افراد را منتشر نکرده اید؟ و یا شرکت های آنان و شرکتهای وابسته به آنان را معرفی نکرده اید؟

لطفا از هم میهنان بخواهید که این باند را و شرکت های وابسته به آنان را معرفی کنند که همگان آنها را بشناسند.

با سپاس- فرهاد


چشم به
آسمان تهران

سلام- ديشب در آسمان تهران حدود ساعت 7:15 شب یک شیئی شبیه موشک عبور کرد. بنده در پشت فرمان در ترافیک بودم که این شیئی را دیدم و متوجه شدم که توجه خیلی از راننده گان دیگر هم به این مسئله جلب شده و در فاصله چند دقیقه همه با اشاره انگشت آسمان را به هم نشان میدادند. درست مثل زمان جنگ با عراق که مردم همیشه چشمشان به آسمان بود تا موشک را قبل از فرود ببینند و خود را به گوشه ای امن برسانند. آنچه دیشب در آسمان تهران دیدم، هواپیما نبود و ظاهرا موشک هم نبود، چون سقوط و انفجاری پیش نیآمد. شاید هم یک شهاب بود، اما باور کنید که مردم با دیدن هر شینی مشکوکی روی آسمان فکر می کنند حمله شروع شد. خیلی از مردم حس میکنند جنگ نزدیک است.


جوک "لری"
علیه شیخ جسور

با درود- گروه امنیتی جنگ روانی در ستاد کودتای 22 خرداد، از حدود 2 ماه پیش با مخابره اس ام اس هایی حاوی جوك های لری، می کوشد نظر مردم را نسبت به شجاعت شیخ مهدی كروبی تغییر داده و شجاعت وی را ساده لوحی جلوه دهد. با توجه به سابقه این نوع عملیات جنگ روانی بعید نیست در آینده نزدیک ی جوك های جنسی هم علیه رهبران جنبش سبز منتشر شود. اطلاع رسانی کنید و از مردم بخوانید که این اس ام اس ها را برای هم نفرستند.


گزارش
تازه ای
از همدان

با سلام - بنده یکی از خوانندگان سایت شما می باشم. در مورد حادثه تصادف در همدان به آن صورت که چند نفر از همشهری های ما به شما گزارش داده بودند نبود. فکر می کنم آنها از شدت هیجان و تاثر دقت لازم را نکرده بودند. بنده شاهد آن تصادف بودم. بار کامیون "هوو" سنگ معدنی بود نه کپسول گاز و مورد انفجار مربوط به کپسول گاز پراید بود که راننده در جا کشته شد و سیم فشار قوی برق بعد از قطع شدن روی یکی از عابرین افتاد که او نیز آتش گرفت. کامیون سپس وارد مغازه الکتریکی شد. یک زن حامله نیز زیر یکی از سنگ ها جان خود را از دست داد. اگر موارد دیگری از کشته شدن بوده، من ندیدم.

پیک نت: با تشکر از گزارش دهندگان اولیه و نویسنده توضیحات بالا، به دو نکته اشاره می کنیم:

1- سانسور اخبار و بی اعتمادی مردم به رسانه های تحت کنترل دولت، نتیجه ای جز آن ندارد که در ارتباط با حادثه همدان شاهد شدیم. مردم خبرنگار حرفه ای نیستند و طبیعی است که تحت تاثیر احساسات قرار گیرند. این رسانه ها هستند که باید اخبار را فورا و با حداکثر اطلاعات دقیق منتشر کنند. وقتی چنین نمی کنند و چنین نمی شود، حاصل همین است که شاهدیم.

2- مواردی از این دست، بتدریج تیز بینی و دقت مردم را برای انتقال اخبار جهت انتشار بیشتر می کند. به همین دلیل نباید نقش منتقد گزارش نویسان غیر حرفه ای را داشت. خبرنگاری و گزارش دهی کار و حرفه آنها نیست. سیاست سانسور اخبار از جانب حکومت، آنها را به خبرنگار و گزارش نویس تبدیل کرده و تردید نیست که در آینده این ایرادها و کم دقتی ها نیز از سوی خود مردم جبران خواهد شد.

ما نیز با در نظر داشتن همه مسائلی که دربالا طرح کردیم، ستون "پیام ها ونظرات" را اختصاص به گزارش ها خوانندگان اختصاص دادیم. گاه این گزارش ها، بدلیل صحت کلیات آن و انتشار رسمی اما سانسور شده آن از سوی خبرگزاری های داخلی، ما آنها را خارج از ستون پیام ها و نظرات نیز منتشر می کنیم، اما پیوسته دریافت آنها را از جانب خوانندگان خود قید کرده و خواهیم کرد.


"رسا"

گام های اولیه
برای رفتن به سوی
تلویزیون سبز


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)