سرمقاله راه توده
آگاهی مردم، سلطنت سلسله
خامنه ای را ناممکن کرده است

 

 کشف رئیس موسسه امام زمان
موساد و سیا فهمیده اند
علی خامنه ای، امام زمان است!

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

1 شهریور

1389

23 آگوست

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

"ربنا"

ایرانی ها

دهان روزه را

با صدای شجریان

باز می کنند


 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

قرارگاه ثارالله و سپاه محمد
دو بازوی نظامی و امنیتی برای سرکوب مردم
لژ قدرت و توطئه
تحت رهبری مجتبی خامنه ای

اخیرا جزوه ای 54 صفحه درباره طرح های پشت پرده بیت رهبری انتشار یافته که محور آن، معرفی یک لژ قدرت در بیت رهبری است. این جزوه مملو از اطلاعاتی که بصورت آشفته و طولانی نوشته شده و به همین دلیل جز خوانندگانی که در پی کارهای تحقیقاتی هستند، حوصله خواندن آن را تا پایان ندارند. به همین دلیل، ما سعی کرده ایم از متن این جزوه که با امضای جمعی از فعالان سیاسی ایران و عنوان طولانی "چشم‌اندازهای جنبش سبز: طرح "دهه چهارم انقلاب اسلامی" و "گفتمان تعالیِ" حکومت کودتا" منتشر شده، بتدریج گزارش های مستقلی را با عناوین مشخص استخراج کرده و منتشر کنیم تا با این شیوه بتوانیم اطلاعات داخل آن را جهت آگاهی مردم پخش کنیم. اینک بخش اول این سلسله گزارش ها را که مربوط به "سپاه پاسداران" است می خوانید.


تاریخ دردناک تجاوز ژاپن به اندونزی
مجمع الجزایر  بازداشتگاه ها
200 هزار زن
برای تن فروشی به اسارت گرفته شدند
روز 17 آگوست 1945، دو روز پس از تسلیم شدن ژاپن، اندونزی استقلال خود را اعلام کرد .
یونگه ولت-
ترجمه رضا نافعی


جایزه به احمدی نژاد

درجریان پرده برداری از یک هواپیمای بی سرنشین که مدعی تولید آن درایران اند، به احمدی نژاد که سخنران این مراسم بود، بعنوان جایزه دسته گل هائی که در 5 سال گذشته به آب داده، یک عکس قدی اقای خامنه ای را جایزه دادند. البته پشت قاب عکس هم سرلشگر فیروز آبادی

 رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح ایستاده بود تا یک وقت قاب از دست احمدی نژاد نیفتد!


اعتراف برادر احمدی نژاد
در آرزوی زمان مناسب
برای بازداشت رهبران جنبش سبز

داوود احمدی نژاد، برادر محمود است. ایشان روز شنبه رفته دانشگاه تربیت معلم کرج و سخنرانی کرده است و در آن گفته: "مسئولان باید جو اجتماعی را رصد کنند تا ببینند چه زمانی مناسب برای بازداشت سران فتنه است. بالاخره روزی این افراد بازداشت خواهند شد. دانستن اینکه آمریکا دشمن اصلی ماست فایده‌ای ندارد؛

 باید عوامل آن در کشور، هر کس می‌خواهد باشد را به مردم معرفی کرد و شگردهای این افراد را افشا نمود."

حتی بموجب همین اظهار نظر، احمدی نژاد و ستاد کودتا، پس از یکسال و دو ماه رصد، همچنان از انفجار اجتماعی وحشت دارند و نمی دانند زمان مناسب، یعنی فرونشستن جنبش مردم چه وقت خواهد رسید.


وزیر کار آمار یک میلیونی
کارگر اخراجی امسال را اعلام کرد

نوری زاد خطاب به میردامادی در زندان:
در سالهای گذشته
نباید سکوت مصلحتی می کردیم

نیروگاه بوشهر درمحاصره تهدید و سازش

کنفرانس خبری در بوشهر
کارشناسان و مقامات روس:
نیروگاه بوشهر تحت کنترل روس هاست

"جن گیران" در محله احمدی نژاد

با سلام – در  ادامه مطالب اخیر پیک نت در رابطه با شبکه اختاپوسی "راهیان نور"، "پیروان ولایت" و پیرزن بی سواد بعنوان شخص مرتبط با امام زمان، مدارک پیوست را جهت انتشار برایتان می فرستم.(عکس بالا) شاید برملا شدن این فتنه خرسندی همه ملت را در بر داشته باشد. بزودی اطلاعات تازه تری درباره دیگر عاملین این شبکه برایتان ارسال خواهم کرد.

از جمله درباره این چند نکته :

الف: دلیل نشست و برخاست حاج آقا گلپایگانی با خانواده یعقوبی؟

ب: وجود مرکز همسریابی و ازدواج موقت 101 و تور زیارتی هر دو به مدیریت حاج آقا گلپایگانی.

 ج: همسایگی حاج آقا گلپایگانی با ایران و مهین یعقوبی و سرهنگ یعقوبی در دو محل و نقش پیروان ولایت ( منصور مقدم نیا و.........) در این شبکه چیست؟

 مستندات این شبکه شیطانی نیز بزودی بدستتان خواهد رسید.


ستیز با مسلمانان سنی ایران
حتی در کنکور دانشگاه پیام نور
فرهاد . ش


از یک نامه
سیمای سرداران ولایت صدای سربازان امام زمان

گزارش دریافتی درباره زمین گیر شدن فوتبال ایران
توپ دروغ گِرد تر از توپ فوتبال

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


درخواست
مازیار بهاری

دوستان عزیز. من مازیار بهاری هستم. اگر امکان دارد به فرستنده نامه "سرداران ولایت و سربازان گمنام صدا و سیما" اطلاع بدهید که با من تماس بگیرد.

پیک نت: با سلام! آقای بهاری، ما از در اختیار گذاشتن آدرس ای میل فرستندگان نامه ها و اخباری که از داخل کشور بدستمان می رسد معذوریم و به همین دلیل عین یادداشت شما را که البته بد نبود اگر به "سلام"ی هم آراسته می شد منتشر کردیم تا ارسال کننده نامه مورد اشاره شما، در صورت تمایل خود مستقیما با شما تماس بگیرد و یا اگر اطلاعی دارید که می خواهید ایشان درجریان آن قرار بگیرد، آن را برای ما بفرستید تا برای ایشان بفرستیم.

موفق باشید


از یک نامه دریافتی
چاقوکش های
در "کانون راهیان نور"!


تخم مرغ
به قیمت طلا!

با سلام و خسته نباشید. در مطلب " گرانی در پایان روز ششم ماه رمضان"   كه در پیك نت چهارشنبه 27/5 مرقوم فرموده بودید که قیمت تخم مرغ در شیراز هر كیلو 1800 تومان است كه قیمت یك شانه تخم مرغ در حدود 3500 تومان می شود . اگر آدرس محلی كه تخم مرغ را كیلویی 1800تومان می دهد را بنویسید مزید امتنان خواهد بود.

پیک نت: خواننده گرامی! گاهی ما خبری را که خود بدست آورده ایم منتشر می کنیم و بیش از گاهی، خبرهائی از خبرگزاری های داخلی را منتشر می کنیم. البته با تلخیص و ویراستاری و گاه دوباره نویسی و تنظیم آنها. خبری که شما به آن اشاره کرده اید را، همانطور که در متن خبر هم قید کرده بودیم، خبرگزاری ایلنا در یک گزارش مشروح و قصه وار منتشر کرده بود. ما از آن گزارش، این قیمت ها را در چند خط بیرون کشیدیم و منتشر کردیم. بنابراین، توضیح شما را خبرگزاری ایلنا باید پاسخ بگوید نه ما!


کارکنان دانشگاه

چرا محروم شدند!

با سلام خدمت برادر گرامی و عضو هیئت علمی دانشگاه، که در یادداشت خود توضیحاتی درباره افزایش حقوق کارکنان علمی داده اند. به اطلاع ایشان و خوانندگان شما می رسانم: همانطور که در فایل ضمیمه مطالعه فرمائید، و در سایت خبرگزاری مهر نیوز تاریخ 23/5/89 ساعت 9:12 (اینجا) نیز مندرج است، آنچه که بنده نوشته و شما منتشر کرده بودید صحت دارد. ضمن اینکه تا مهرماه افزایش حقوق را در فیش حقوق خود خواهید دید. سئوال بنده اینست: چرا کارکنان دانشگاه ها از گردونه این بذل و کرم دولت حذف شده اند؟


دنیای فلز
چوب مدیرعاملش
 را می خورد

سلام- به دنبال افشاگری هایی كه در مورد مدیرعامل شركت دنیای فلز صورت گرفت، و مخصوصا چاپ عكس های مسلح او سوار برموتور سیكلت هنگام سركوب تظاهرات مردم، تابلوی بزرگ شركت دنیای فلز درحاشیه اتوبان تهران كرج جهت جلوگیری از برانگیخته شدن احساسات مردم پایین آورده شده است. در حال حاضر این شركت در حاشیه اتوبان هیچ تابلویی ندارد و تنها تابلو كوچكی از این شركت در جاده مخصوص وجود دارد.


آغاز به کار
یک خبرگزاری
در ایتالیا

با درود خدمت همکاران پیک نت. خبرگزاری ADNKRONOS-INTRENATIONAL در ایتالیا بزودی بخش فارسی خود را باز گشایی خواهد کرد. ازشما بعنوان یک سایت شناخته شده و پراهمیت خواهش می کنیم که این خبر را انعکاس دهید. باشد که مخاطبان شما نیز از ابتکار جدید در ایتالیا با خبر شوند.

در پایان امیدواریم که در آینده هم رابطه و همکاری خوبی داشته باشیم. ما در یک سال اخیر بسیاری از خبرهای شما را با ذکر نام شما و منبع خبر در ایتالیا انعکاس داده ایم. منتظر پاسخ شما هستیم با بهترین درود ها.

پیک نت- آنچه از دست ما بر می آمد انجام دادیم. لینک خبرگزاری مورد بحث را برای ما ارسال بفرمائید تا در صفحه پیوند ها اضافه کنیم. موفق باشید.


زین را رها کنید
اسب را بچسبید

درباره مطلب "تئوری آخرالزمان" به دو موضوع اشاره می کنم.

ا- نام کلیسای مورد اشاره در فارسی اوانجلیک و پیروان آن اوانجلیکان ثبت شده است. اگر با املایی که در سایت شما نوشته شده در گوگل جستجو کنید، فقط دو نتیجه به دست می آید که یکی همان سایت پیک نت است.

ب. آقای جری فالول اگر اشتباه نکنم یکی دو سال قبل مرد، اگر چه پیروانش به راه و اجرای آموزه های او ادامه می دهند. چنین مغزهای گندیده ای در آمریکا هم خطرناک محسوب می شوند.

پیک نت- خواننده عزیز، ضمن تشکر از توضیحات شما. هم اوانجلیک درست است و هم اوانگلیک و هم اوانگلیش. اولی به تلفظ انگلیسی است و سومی به تلفط آلمانی و یونانی و روسی و تمام اروپای شرقی و کشورهائی که در آنجا اورتودوکس ها اکثریت اند. این که آقای فالون مرده، دردی را از ما درمان نمی کند. مگر کانت و یا مارکس که مرده اند، اندیشه و تفکر و تاثیرشان مرده و یا پیروانشان کم شده؟


بنزین نمی دهند
هواپیمای زائران ایرانی در عربستان  به گل نشسته!


"رسا"

گام های اولیه
برای رفتن به سوی
تلویزیون سبز


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)