از پیام موسوی، درباره حمله به خانه کروبی و مسجد قبا
از ترس جنبش سبز
به مساجد و خانه ها حمله می کنند

 

اطلاعیه روحانیون خط امام
اوباش، بزودی گریبان
آمران امروز خود را می گیرند

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

13 شهریور

1389

4 سپتامبر

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

"ربنا"

ایرانی ها

دهان روزه را

با صدای شجریان

باز می کنند


 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

فکری برای نجات ایران باید کرد
ادامه وضع کنونی
حمله خارجی و جنگ داخلی است

رویدادهای هفته های گذشته در ایران، که در حاشیه حسینیه ها و بویژه در شب های "قدر" در شهرهای تهران و قم و شیراز و ... روی داد، یکبار دیگر نشان داد که علی خامنه ای کشور را به سمت یک جنگ خانگی هدایت می کند. یا او می داند که چنین می کند و یا نمی داند و از ضعف و ناتوانی و کور ذهنی ناشی از قدرت طلبی او اطرافیان استفاده کرده و کشور را به این سمت می برند. در حالت اول، دقیق ترین تعبیر مذهبی و سیاسی را دراین باره آیت الله منتظری به کار برد و گفت که وی جائر است و عزلش واجب! و در حالت دوم این کلام هاشمی رفسنجانی که دو ماه پیش بر زبان آورد، دقیق ترین کلام است: دشمن در میان ما نفوذ کرده است!

5 شب حمله اوباش تحت رهبری سپاه و بسیج، به خانه شیخ مهدی کروبی رئیس مجلسین سوم و ششم و امیرالجاج آیت الله خمینی رهبر انقلاب ایران و حمله همین اوباش به مسجد قبا در شیراز در روز قدس حجتی است انکار ناپذیر بر این که کشور به سمت جنگ داخلی می رود و با اولین رویداد بزرگ – از جمله حمله به ایران- شیرازه پاره پاره حاکمیت کنونی، بکلی از هم خواهد گسست و فریادهای خفته مردم خشمگین تبدیل به رویاروئی با بسیج و اوباش و در ادامه آن سپاه خواهد شد. تردید نیست که بدنه و حتی گروه بندی های موجود در میان فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و بسیج نیز به روی هم سلاح خواهند کشید و از میان مردم خشمگین یارگیری خواهند کرد.

این، حاصل آن رهبری داهیانه مقام معظمی است که تصور کرده شاه اسماعیل صفوی است و آنها که یک دست بر سینه و دستی دیگر را مانند همه نظامی های جهان کنار شقیقه خود قرار میدهند، ارتش قزلباش او.

آینده نزدیک نشان خواهد داد که دو کلام آیت الله موسوی خوئینی را که امروز و دیروز حسین شریعتمداری بعنوان اتهام وی مطرح می کرد و می کند باید به رنگ زرد طلائی نوشت.

1- پس از عیادت از سعید حجاریان ترور شده، جلوی در خروجی بیمارستان به خبرنگاران گفت: درباره این ترور هم انگشت اشاره مردم به یک نقطه است!

2- در بحث های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم و این که خاتمی بیاید و یا میرحسین موسوی، از او نقل است که در تشویق این دو و ضرورت پایان دادن به تردید ها گفته: باید فکری برای کشور کرد. آقای خامنه ای هر روز مملکت را به یک سمتی می کشد!

و امروز، به آن نتیجه ای نزدیک شده ایم که همه باید برای آن فکری بکنند و جلوی فاجعه ادامه خودسری های علی خامنه ای و مافیائی که در بیت او لانه کرده و کشور به سمت جنگ داخلی می برد را بگیرند.


سخنرانی کاسترو در دانشگاه هاوانا
درباره حمله به ایران
من، به همگان هشدار می دهم


خبرگزاری «ریا نووستی» روسیه، 12 شهریورماه
مقامات ج. اسلامی
نفت روی آتش خطر حمله می پاشند

حضور رهبران و فعالان جنبش سبز
در خانه محمدرضا جلائی پور


آیت الله دستغیب در شیراز:
مردم به مسجد حمله نمی کنند
حمله کار بسیجی ها و نظامی هاست!

تلفن آیت الله بیات به مهدی کروبی
برای آمران مهاجمین آرزوی عقل می کنم

گزارش تکمیلی از سرنوشت شرکت "آریان فولاد"
تصاحب شرکت های خصوصی از سوی سپاه

از یک پیام دریافتی
سرتیپ فرمانده مداحان طراح و آمر ترور حجاریان بود

اولین گزارش عبدالله شهبازی، پس از بازگشت از امریکا
بمباران ایران، هیاهو نیست، رخ خواهد داد!

چپاول زیر میزی ثروت ملی
قرار داد 21 میلیارد دلاری
زیر قنداق دو شرکت تازه تولد!

مدیران وزارت نفت و ریاست جمهوری – که این قرارداد در حضور آنها امضا شد باید پاسخ بدهند که چگونه؟ چرا؟ و با کدام مجوز قانونی؟، دو شرکت یک میلیون ریالی با مدیران و سهامداران کاملا یکسان، در روز تولد خود، در طرح های چند میلیارد دلاری مشارکت داده می شوند و از منابع حاصل از سه میلیارد یورو اوراق مشارکت ارزی و سه هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت ریالی بهره مند می شوند.


دیکتاتوری یعنی همین
علی خامنه ای خود می گوید
مردم شعور ندارند
و تلویزیون جای مناظره نیست

آنچه را می بینید و می شنوید، بخشی از سخنرانی و یا پاسخ علی خامنه ای به باصطلاح انتقاداتی است که در جلسه دانشجویان بیان شده است. دانشجویانی که اکثرا بسیجی اند و یا طلبه های پیش از عمامه گذاری که شکل و شمایل و رنگ موی و رنگ چشم آنها نشان میدهد که عده ای از آنها از کشورهای افغانستان و لبنان و پاکستان و... اند.

آقای خامنه ای در این بخش از پاسخ های خود دراین جمع، با صراحت می گوید که جای بحث سیاسی در تلویزیون نیست، بلکه در یک اتاق و یا سالن و محفلی در بسته است. به این ترتیب، لابد عقل آقای خمینی نمی رسید که اجازه داد در همین تلویزیون جمهوری اسلامی آیت الله بهشتی و بنی صدر و سروش و مصباح یزدی و طبری و کیانوری و نگهدار و فتاپور و دکتر پیمان (رهبران حزب جمهوری اسلامی و حزب توده ایران و فدائیان و مسلمانان مبارز و...) درجلسات متعدد و طولانی با هم درباره همه مسائل انقلاب و جامعه بحث مستقیم کنند.

 او با صراحت مردم ایران را بی شعور اعلام می کند که با دیدن یک مناظره تلویزیونی می توانند گول آن کسی را بخورند که مسلط است و عیار. او فراموش می کند که اگر سطح شعور مردم این بود، چرا به احمدی نژاد که در مناظره های انتخاباتی آن همه عیاری و شعبده بازی و دروغ گوئی کرد نتوانست مردم را بفریبد و از آنها رای بگیرد؟ اعتراف او به بی اعتقادی اش به آزادی و شعور مردم را خود مستقیم ببینید و بشنوید.


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


ماموریت
در ترکیه

سلام. حدود 30 روز است که یک نفر بنام سید جعفر احمدی به بهانه کنترل تورهای مسافرتی وارد استانبول شده است. به گفته خودش از طرف وزارت اطلاعات مامور بازدید تورهای مسافرتی ایرانی است. حقوق ایشان از طریق یکی از تورهای وابسته به ریاست جمهوری پرداخت میگردد. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید اطلاع بدهید.

پیک نت- هم ما و هم خوانندگان پیک نت طالب اطلاعات دقیق تری هستیم.


این بساط
خرج داره!

پیک نت، ماهها پس از انتخابات 22 خرداد، طی یادداشت صادقانه ای، از خوانندگان این روزنت درخواست کرد، که بعنوان آبونمان، در ابتدای هر ماه میلادی هزینه ای هر اندازه اندک را تقبل کرده و آن را از طریق حساب بانکی اعلام شده در پایان صفحه اول پیک نت و یا آدرس پی پال که آن را نیز در صفحه اول اعلام شده پرداخت کنند. شمار قابل توجهی در پاسخ به این یادداشت، تعهد خود را برای پرداخت آبونمان متقبل شدند، که هر چند در مقایسه با شماری که روزانه به پیک نت مراجعه می کنند بسیار اندک بود، اما بهرحال گوشه ای از هزینه ما را در صورت تداوم تعهدی که متقبل شده بودند می توانستند تامین کنند. متاسفانه و درحالیکه از شمار مراجعه کنندگان روزانه پیک نت نه تنها کاسته نشده بلکه بر آن اضافه نیز شده، از شمار این دوستان، یعنی کسانی که قبول تعهد کرده بودند کاسته شده است. یک روز هم که از تعطیل ایران استفاده کرده و به خود مرخصی میدهیم سیل پیام اعتراض سرازیر است که "تکلیف ما که درایران نیستیم چه می شود؟". ما گهگاه در هفته اول هر ماه میلادی، گاه به طنز و گاه به جد، این نکته را یادآور شده ایم. از جمله در همین یادداشت کوتاه. اما برخی که تعهدشان را فراموش نکرده اند، از ما خواسته اند نه به طنز؛ بلکه به جد این تعهد را یادآور شویم تا مسئله شوخی فرض نشود. حالا این شما و این هم یادداشت جدی ما برای ماهی که هفته اول آن شروع شده است.

اما

از آنجا که

"پری رو تاب مستوری ندارد

در ار بندی، ز روزن سر بر آرد"

بعد از آن یادداشت "جدی"، این چند خط را هم که چیزی است میان طنز و جد می نویسیم:

از قدیم و تا همین حالا هم، کیوسک های روزنامه فروشی – تقریبا در تمام دنیا و از جمله ایران- روزنامه ها را تا نیمه تا کرده و روی پیشخوان می چینند تا رهگذران و مشتری ها عناوین را دیده و دست به جیب ببرند. در ایران به بهانه "باد" روی روزنامه ها قلوه سنگ و نیمه آجر هم می چیدند و می چینند تا کسی نتواند دست دراز کرده و لای روزنامه را از سر کنجکاوی و دنبال کردن بقیه یک خبر باز کند. تا کسی دست می برد که سنگ، یا نیمه آجر قزاقی را تکان بدهد، صاحب کیوسک از داخل دکه اش داد می زد: به سنگ دست نزن! دستتو بکن تو جیبت!

حالا و در دوران روزنامه نگاری اینترنتی، نه مشتری را می بینی که اگر از صفحه اول رفت به صفحات داخل سرش داد بزنی، و نه سنگ و پاره آجری هست که روی صفحه اول بگذاری و نه چشم تو چشم مشتری هستی که به اعتراض، برای نمک گیر کردن مشتری، مثلا بگوئی: آ سد مجتبی! شما چرا؟

و بعد هم با اشاره به کیوسک و دکه و پیشخوانی که روزنامه ها روی آنها چیده شده، ادامه بدهی: شما که میدونی، این بساط خرج داره، کرایه محل داره، حق و حساب شهرداری و نیروی انتظامی داره، (البته قدیم ها خرج آژدان داشت) و...


"رسا"

گام های اولیه
برای رفتن به سوی
تلویزیون سبز


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)