اعتراض های پشت پرده
اعتراض به قتل عام 67
از دلائل استعفای موسوی بوده؟

 

معاون استانداری بوشهر مدعی شد که این یک مانور بوده!
سقوط  3 هواپیمای بی سرنشین
در نیروگاه بوشهر اعلام شد

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

13 مرداد

1389

4 آگوست

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

تاریخی ترین رخنه
در صفوف  نظام ج. اسلامی

شیخ محمود حلبی بنیانگذار آن "تفکر امام زمانی" است که احمدی نژاد، رحیم مشائی، مصباح یزدی، احمد جنتی، خزعلی و ... بر جمهوری اسلامی حاکم کرده اند. مشهد را میتوان زادگاه حجتیه دانست زیرا شیخ محمد حلبی در آنجا منبر می رفت و در همانجا انجمن حجتیه را پایه ریزی کرد. بعدها آقای خامنه ای نیز که در مشهد ساکن شده بود به حجتیه وصل شد و بعنوان یکی از روحانیون روشنفکر متمایل به افکار حجتیه، کتاب "سید قطب" که نویسنده اش پایه گذار اخوان المسلمین است را از عربی به فارسی ترجمه و منتشر کرد. پس از انقلاب تا چند ماه این کتاب در کتابفروشی های تهران یافت می شد، اما پس از آن ناگهان ناپدید شد. در این کتاب بنیانگذار اخوان المسلمین "امین الحسینی" که در جنگ دوم متحد هیتلر نیز شد، همان افکاری را تئوریزه کرده که بعدها انجمن حجتیه از آن تقلید کرد. آن کتاب برای اهل تسنن نوشته شده بود و حجتیه شاخه تشیع اخوان المسلمین با نام "حجیته" درایران شد.

روزی که آیت الله خمینی به شورای نگهبان و با اشاره به افکار آیت الله خزعلی و آیت الله جنتی که عضو این شورا بودند نوشت :" اگر آنها – حجتیه- مسلط شوند، جمهوری اسلامی را به باد خواهند داد"، این هشدار جدی گرفته نشد و خود او نیز چنان پیر و ناتوان شده بود که حتی در دو سال آخر حیات، بیت و دفترش نیز آلوده به نفوذی های حجتیه شده بود. همان ها توانستند احمد خمینی را به آلت دست خود تبدیل کنند و بعد هم در قتل های زنجیره ای کلک خود او را هم بکنند.

امروز تقریبا آنهائی که آیت الله خمینی نسبت به تسلط آنها بر جمهوری اسلامی هشدار داده بود، بر جمهوری اسلامی مسلط شده اند. درعالی ترین سطوح سپاه و بسیج و شورای نگهبان و شورای ائمه جمعه و ... آقای خامنه ای نیز بلند گو و مجری آنهاست. نامه سرلشگر فیروزآبادی به امام زمان را که پس از به خون کشیدن تظاهرات مردم نوشت یک تابلوی تمام نمای سلطه حجتیه و افکار حجتیه بر سطوح عالی نظامی است. چند گام دیگر به جلو، به نتیجه نهائی هشدار آیت الله خمینی خواهیم رسید. یعنی برباد رفتن نه تنها جمهوری اسلامی، بلکه ایران و و انقلاب 57 آن!


در اوین و از جمع زندانیان جنبش سبز
آن زندانی که سرش را
درتوالت کردند، فرمانده سپاه بوده

خام اندیشی های گذشته منتقدان خاتمی
رهبران جنبش سبز از تونل چه حوادثی عبور کردند!
 
دیدار با میرحسین موسوی
آقای جنتی و همفکرانش
حاضرند نیمی از مردم ایران را بکشند

دیدار با محمد خاتمی
با دروغ 51 میلیارد دلاری
نمی توان جلوی سقوط نظام را گرفت

تا کسی از انقلاب و ضرورت اجرای قانون اساسی سخن می گوید
با بی پروائی می گویند فتنه گر است و برانداز!


نمایشنامه ای به کارگردانی رحیم مشائی
"همایش ایرانیان خارج کشور"

بخشنامه را وسط صفحه از اینجا ببینید
رحیم مشائی نفری 1500 یورو خرج آنهائی کرد
که رفتند همایش ایرانیان خارج از کشور


دستپخت شور آقای خامنه ای

آن مضحکه ای که رحیم مشائی و احمدی نژاد بنام همایش ایرانیان خارج کشور در تهران برپا کردند تا دهن کجی باشد به حمایت چند میلیون ایرانی خارج کشور از جنبش سبز در داخل کشور، نتیجه دستپخت آقای خامنه ایست که با عصای آبنوس اما چفیه عربی، اتومبیل ضد گلوله و ادعای ساده زیستی مهر باطل بر پیشانی انقلاب ایران زده است!

ایرانیان مبهوتی، که با 1500 یورو خرج  از خارج به داخل برده شدند! عکس بالا، رحیم مشائی و احمدی نژاد دفن زنان و یکی از مداحانی که شبیه لباس شخصی های معروف است و آواز خوان همایش با دست همراهی می کنند. عکس وسط - حضور فرعونی- بی نیاز از توصیف است.


سرمقاله راه توده
میوه خونینی که کودتا می خواهد از درخت جنگ بچیند

10 هزار نفر گلریزان کنند
تا  تلویزیون سبز داشته باشیم!
ابراهیم نبوی

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


نفتکش های افغانی
در جاده سنتو

پیک نت عزیز- با درود. من در تاریخ یکشنبه 11/05/89 ساعت 30/5 صبح شاهد 5 دستگاه تریلی تانکر  سوخت افغانی دقیقا با همین رنگ های استاندارد افغانستان که شما عکسش را منتشر کرده بودید، در مسیر جاده سنتو ( مشهد- قوچان) بودم که به سمت قوچان در حرکت بودند. این بزرگراه آسیائی از مشهد به سمت استانهای شمالی و تهران منتهی می شود. من جهت مراجعه روزانه به محل کارم در یکی از شهرک های صنعتی تانکرهای یاد شده را دیدم .(خواننده عزیزی که ما نام شما را از پای یادداشت کوتاهی که نوشته ایم حذف کردیم! شما در پایان پیام خود اشاره به سوخت متفاوت کرده اید. لطفا بفرمائید منظور از سوخت متفاوت چیست؟ تا ما آن را هم اعلام کنیم.)


کلکسیون
اتومبیل های
ضد گلوله رهبر

سلام- در شرح عکسی که در تاریخ 3-8-2010 با عنوان "دستپخت شور آقای خامنه ای" منتشر گردید ماشین مذکور را بنز اعلام کردید اما این اتومبیل، یک اتومبیل "ب. ام. و" سفارشی ضد گلوله ساخت آلمان است که جزو کلکسیون اتومبیل های سفارشی و ویژه آقای خامنه ایست و همگی هم ساختن آلمان میباشند! هرچند این موضوع تاثیری در اصل مطلب ندارد ولی چون حجم بیننده های شما زیاد می باشد ، این توضیح را منتشر کنید مفید است.

لطفا آدرس ایمیل و نام محفوظ بماند. با تشکر

پیک نت: با تشکر از توضیح شما. به شما حق می دهیم زیرا با دقت زیاد می توان آرم  "ب. ام. و" را روی قالپاق این اتومبیل دید و تصحیح نیز کردیم.


تظاهرات
در تبریز

از غروب روز گذشته، اخبار ضد و نقیضی در باره تظاهرات مردم در شهر تبریز و حضور نیروهای ضد شوروش و درگیری آنها با مردم رسیده است. برخی سایت های فعال در عرصه حقوق ملی مردم آذربایجان در این زمینه گزارش های نسبتا مشروحی منتشر کرده اند که چون سایت های شناخته شده خبری در این باره مطلبی ننوشته اند، ما صرفا به ذکر همین چند خط اکتفا می کنیم تا گزارش های دقیق تری بدستمان برسد.


می گوئیم
تا یادتان نرود!

چون خیلی ها یادشان رفته اول ماه ایرانی قرار بوده آبونمانشان را پرداخت کنند و یا اول ماه میلادی، یادآوری می کنیم، از ماه ایرانی 6 روز گذشته و به اول ماه میلادی 3 روز مانده. آنها که 36 روز بموجب تقویم ایرانی و 27 روز بموجب تقویت میلادی عقب اند، فکری نه به حال خود، بلکه به حال ما و هزینه انتشار سایت بکنند!


فیلم بریدن

سر گروگان ها

چه مشکلی را

حل می کند؟

روزانه دهها ای میل و پیام دریافت می کنیم که شمار زیادی از آنها، پیام های سربازان امام زمان است که یا از تهران می فرستند و یا از سفارتخانه های تحت امر تهران. این پیام ها را در بسته بندی های رنگارنگ – گاه دلسوزانه، گاه خبر، گاه افشاگری و گاه فیلم و...

گاهی که وقت و حالی باشد، پاسخی نیز برایشان می نویسیم. از جمله، روز گذشته که دو فیلم از صحنه های دلخراش بریدن سر گروگان های انتظامی بدست گروه ریگی در دورانی که وی به ایران منتقل نشده و اعدام نشده بود. حیف بود که آن پاسخ عمومی نشود. نوشتیم:

آقای محترم

بهتر است فکر نان کنید. چون خربزه آب است و هیچکس را سیر نمی کند. این که ریگی جنایت کرده نیاز به ثابت کردن با این فیلم ها نیست. مهم اینست که چگونه بتوان با کمترین هزینه ریشه این فجایع خطرناک را که با اعدام نه تنها حل نمی شود بلکه تشدید هم می شود خشک کرد. 30 سال است، از زمان آیت الله خلخالی تا حالا با اعدام خواسته اند با مواد مخدر مبارزه کنند. عملی شد؟ همین روش را برای فحشا  انتخاب کردند و خانم شایق نیز وقتی نماینده مجلس شد، فورا مصاحبه کرد و گفت با اعدام 10 زن تن فروش ماجرای فحشا خاتمه پیدا می کند. چنین کردند و بسیاری را هم زندانی. مشکل حل شد؟

ما نمی دانیم شما از کجا و احتمالا همآهنگ با چه ارگانی این فیلم ها را فرستاده و از ما خواهش کرده اید منتشر کنیم که اگر چنین باشد، این توضیحات ما بی فایده است. اما با کمترین امید تاثیر گذاری، این چند خط را برایتان نوشتیم.


سحرخیز: علیه خامنه ای، احمدی نژاد و اژه ای
به مجامع

بین المللی

شکایت می کنم


 موسوی
یک گام بالاتر

 از "خوان هفتم"
ابراهیم نبوی


افشای پشت صحنه "ورشکستگی آریان فولاد"
قرارگاه

 خاتم الانبیاء
میعادگاه

چپاول و غارت


شاید چرنوبیل ایران شود!
گزارشی

از بوشهر
شهر نفرین شده

با شهرتی جهانی


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)