پیک نت، پنجم اسفندماه گذشته نوشت
مشکل بلوچستان ایران
با دستگیری ریگی حل نخواهد شد!

 

افشاگری یک کارشناس ارشد وزارت کشور
"زیرزمین وزارت کشور"
پرونده ای که نمیگذارند باز شود

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

27 تیــــر

1389

18 ژوئیه

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

احمد قابل: اعتراف می کنم!
با رای به خامنه ای
علیه امنیت کشور عمل کردم

احمدقابل، از عالمان سرشناس دینی، سرانجام پس از 7 ماه، از زندان وکیل آباد مشهد  بیرون آمد. وی در نامه ای سرگشاده که خلاصه آن را در ادامه می خوانید، به ملت ایران گزارش داد:

من در دادگاه گفتم: من به جرم رأی دادن به آقای خامنه ای به عنوان رئیس جمهور و قرار گرفتن ایشان در معرض انتخاب برای رهبری و شکل گیری ظلم و ستم های بعدی از سوی ایشان اعتراف می کنم. اگر از نظر محکمه این مصداق به عنوان اقدام علیه امنیت ملی پذیرفته می شود، من حاضرم این اتهام را بپذیرم! من "عالم دین" را با پابند و دستبند به دادگاه بردند و در عوض، یک عربده کش جاهل و نادان نوحه خوان مجالس آقای خامنه ایست. من در زندان وکیل آباد با پدیده هایی مواجه شدم که تا قبل از این اگر می شنیدم، نمی توانستم باور کنم. در زندان وکیل آباد جوانی نگهداری می شود که بر اثر شکنجه در آگاهی قطع نخاع شده است! در جنایتی دیگر زندان از تحویل گرفتن جنازه فردی که از آگاهی برای تحویل آورده بودند خودداری کرد.

در اسفند ماه در بند قرنطینه ی زندان وکیل آباد مشهد بودم که تلویزیون جمهوری اسلامی، خبری از آبادان پخش کرد مبنی بر اینکه؛«فردی که محکوم به قصاص (اعدام) شده بود و حکمش در تهران تأیید شده و برای اجرا به قاضی اجرای احکام آبادن ارجاع داده شده بود و با تأخیر سه روزه بنا بود اعدام گردد، با مراجعه ی قاتل اصلی از اعدام نجات یافت». در ادامه ی خبر توضیح داده شده بود که:«در این تأخیر سه روزه، قاتل اصلی به دادگاه مراجعه و مسئولیت قتل را بر عهده می گیرد. پس از اطمینان از صحت ادعای او، از متهم اولی محکوم به اعدام می پرسند که چرا تو مسئولیت قتل را به عهده گرفتی؟ و او در پاسخ گفته بود: مرا به جایی بردند و رفتاری با من کردند که حاضر بودم مسئولیت دهها قتل را برعهده گیرم تا از آن وضعیت نجات یابم!»


کیفرخواست محسن کدیور، بعنوان مدعی العموم
گردن خامنه ای زیر بار
خیانت به مردم گیر است

حجت الاسلام محسن کدیور، در نقش مدعی العموم و در دفاع از مردم ایران کیفرخواستی را علیه علی خامنه ای تهیه کرده که همگی مستند به اصول مندرج در قانون اساسی و شواهد و دلائل آشکار است. وی این کیفرخواست را تحت عنوان نامه سرگشاده به رئیس مجلس خبرگان – هاشمی رفسنجانی- منتشر کرد.

ما از این کیفرخواست مشروح و طولانی، خلاصه ای استخراج کرده ایم تا محتوای آن را معرفی کرده باشیم. علی خامنه ای در سخنان خویش در مراسم اختتامیه کنگره فرماندهان سپاه پاسداران در تهران گفت: گردن رهبران فتنه – اصطلاحی که وی برای رهبران جنبش سبز اختراع کرده- در این ماجرا – اعتراض مردم علیه کودتای 22 خرداد- گیر است!

کیفرخواست محسن کدیور، برخلاف ادعای هوائی و مستند به تفنگ سپاه پاسداران، مستند است به قانون اساسی و عملکرد 21 ساله خامنه ای. این کیفرخواست و مستندات ارائه شده در آن نشان میدهد که اتفاقا آن که گردنش زیر بار فتنه و خیانت به انقلاب و مردم ایران است، شخص ایشان است و نه رهبران جنبش سبز.

خلاصه ای را که ما از این کیفرخواست استخراج کرده ایم می خوانید و در صورت تمایل می توانید متن کامل را در سایت جرس مطالعه کنید.


محمد خاتمی:
مردم ایران
آزادی و استقلال می خواهند

گفتگوی مهندس سحابی با لوموند
مجلس برای عزل احمدی نژاد
منتظر قطع حمایت رهبر از اوست

گزارش اختصاصی پیک نت از زاهدان
زاهدان در وحشت جنگ شهری- مذهبی
محمد. ن


دیدار مصباح یزدی با گروهی از فرماندهان سپاه و بسیج،

 پس از کنگره سپاه در تهران
مصباح یزدی:
به 70 سالگی رسیده ام
اما آیت الله خمینی را نشناخته ام

یک فرمانده با غیرت و جسور در آن جمع نبود که برخاسته و بپرسد:

1- حاج آقا! اگر مرگ و خون و شهادت ارزش و اعتبار الهی دارد، چرا حضرتعالی حتی یکبار در طول جنگ 8 ساله با عراق سر به جبهه های جنگ نزدید؟

2- حاج آقا! چگونه بپذیریم، کسی که خود می گوید نه پیش از انقلاب و نه بعد از انقلاب آیت الله خمینی و افکارش را درک نکرده و اکنون رسیده به سن 70 سالگی، اکنون مفسر افکار آیت الله خمینی باشد و موسسه خودش را زیر پوشش نام او اداره کند؟


دهن کجی خامنه ای و فرماندهان سپاه
به روحانیون صاحب عنوان و شهرت در قم

با سلام – توضیح شما درباره عکس اولین جلسه کنگره سپاه دقیق نبود و به همین دلیل چند تصحیح را من در آن توضیح وارد کرده و برایتان ارسال میدارم.

آنکه کنار حجت الاسلام سعیدی نماینده خامنه ای در سپاه – عمامه شکلاتی- نشسته و عبا و لباده شیرشکری خنک تابستانی به تن دارد حجت الاسلام ذوالنور است. او هم قائم مقام سعیدی است و هم فرمانده تیپ امام جعفر صادق - طلاب بسیجی قم – است. گروهی که کفن پوشان حرفه ای و اوباش حمله کننده به بیت مراجع عضو آن هستند. پشت سر او با عبای طوسی، حجت الاسلام طائب رئیس سازمان امنیت سپاه و مسئول مستقیم بسیاری از جنایات کودتای 22 خرداد است. در ردیف آخر؛ آن حجت الاسلامی که سرش را کج کرده "ابراهیم رازینی" است، که هم عضو هیات نمایندگان رهبر در سپاه است و هم رئیس هیات نظارت بر انتخابات در تهران. او در جریان انتخابات 22 خرداد از طرف شورای نگهبان مامور قلع و قمع مخالفان شد. بخشی از آن جنایاتی که طائب فرصت نکرد مرتکب شود، ابراهیمی انجام داد. همه آنها، مانند محسنی اژه ای که شده دادستان کل کشور، از دانش آموختگان مدرسه حقانی و از شاگردان مصباح یزدی اند. مدیر جلسات هفتگی حقانی را اکنون سید احمد زرگر برعهده دارد. احکام دادگاه های کودتای 22 خرداد که درهمآهنگی با سرتیپ پاسدار ذوالقدر صادر می شود، تماما در دادگاه تجدید نظر شعبه 36 با تائید او ابلاغ می شود.

با وصف این وابستگی های مافیائی به محافل و لژهای حجتیه، نباید تعجب کرد که پس از کنگره اخیر سپاه که با سخنان احمدی نژاد افتتاح شد و با سخنان اختتامیه خامنه ای تمام شد، آنها را برای دیدار با حجت الاسلام مصباح یزدی، به قم ببرند تا او برایشان سخنرانی کند. شهری که تقریبا تمام روحانیون صاحب نام آن پشت به بیت رهبری و خامنه ای کرده و حاضر به تائید کودتای 22 خرداد نیستند و دیدار فرماندهان سپاه با مصباح یزدی یک دهن کجی نظامی با آنهاست.


گفتگوئی که عنوان بزرگ شماره پنجشنبه پیک نت را تائید می کند
اعتصاب بازار
اول سیاسی است، دوم اقتصادی

رادیو زمانه در باره اعتصاب بازار گفتگوئی طولانی و مشروح با  اسماعیلی، از تجار فرش در بازار تهران و همچنین هوشنگ ادهمی، فعال اقتصادی و نماینده‌ی بخش خصوصی در اتاق بازرگانی صنایع و معادن تهران کرده است.

در توضیحات این دو، اعتصاب بازار وصل شده است به وضع بد اقتصادی کشور، سیاست های دولت احمدی نژاد و تحریم هائی که مستقیما روی بازار تاثیر گذاشته است.

به همین جهت و در ادامه گزارشی که درباره مخالفت بازار با سیاست جنگی و نظامی دولت در پیک نت پنجشنبه گذشته منتشر شد، از مصاحبه آقایان اسماعیلی و ادهمی اشارات آنها به همین مسئله، یعنی وضع اقتصادی کشور و بیم بازار از سیاست جنگی دولت را استخراج کرده ایم. یک اشاره کوتاه هم آقای ادهمی به ارتباط موتلفه اسلامی با بازار و مخالفت عملی اما غیر آشکار آن با سیاست های دولت احمدی نژاد کرده است که آن را هم برجسته کرده ایم. ظاهرا ریشه اختلاف موتلفه با دولت نظامی احمدی نژاد نیز به وحشت از سرانجام سیاست جنگی و دولت نظامی باز می گردد.


تلویزیون "هما"
سرنخش به کجا وصل است!
دکتر مهدی خزعلی


از گزارش سرلشگر عزیز جعفری به کنگره سپاه
با کودتای 22 خرداد
ج. اسلامی به مسیر اصلی بازگشت!

دامنه اعتصاب بازار تهران به بازار و مغازه های تبریز کشید
بازار به سیاست جنگی دولت نظامی اعتراض دارد

سخنرانی خامنه ای در
مراسم اختتامیه کنگره سپاه

ارتش سایبری بسیج "کامنت" بحث شلیک می کند

بهروز محمدی


بازاری ها زودتر از بقیه فهمیده اند
جنوب ایران زیر چتر جنگی قرار گرفت

 


حزب ولایت

همان حزب رستاخیز

شاه است

این صفحه اول روزنامه کیهان دوران قدرقدرتی شاه است. دورانی که به دهه 50 یا دهه سقوط معروف است. او حتی احزاب طرفدار سلطنت را منحل اعلام کرد و گفت: هرکس نمی خواهد گذرنامه اش را بگیرد و از ایران برود. اما آن که خود مجبور شد از ایران برود، شاه بود!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


قطع برق
شهرک های صنعتی
در اطراف تهران

شهرك صنعتی پرند بعد از شهر رباط كریم در اتوبان  تهران - ساوه (بعد از شهر جدید پرند) قرار دارد.

شهرك صنعتی شمس آباد (حسن آباد) در جاده قدیم قم بعد از كهریزك در كنار روستای حسن آباد واقع است.

شهرك صنعتی نصیر آباد در جاده قدیم قم بعد از اسلام شهر و قبل از رباط كریم (بین اسلام شهر و رباط كریم) قرار دارد.

از روز  یكشنبه گذشته(20-4-89 ) برق شهرك های فوق از ساعت 12 ظهر تا حدود ساعت 6 بعد از ظهر قطع بود. كارشناسان بر آورد كرده اند که به ازاء هر كارگر در هر ساعت كار قطع برق حدود 6 هزار تومان به تولید كنند گان ضرر می رساند. در دیگر شهرك های صنعتی تهران نیز وضع قطع برق به همین روال است.

مطابق اطلاعات بدست آمده این قطع برق شامل حال مناطق صنعتی كه مربوط به بخش خصوصی و نیز خارج از شهرك های صنعتی هستند نمی شود، که دلیل آن معلوم نیست.

با قطع برق- عده زیادی از كارخانه داران مجبور شده اند دستگاه ژنراتور حداقل برای موارد ضروری تهیه كنند، این امر باعث افزایش قیمت های ژنراتور ها شده است. 

از 360 واحد صنعتی موجود در شهرك نصیر آباد، حدود 100 واحد (حدود یك سوم) در حال كار هستند  و آن هم با ظرفیت نصفه نیمه. تقریبا وضع تعطیل كارخانه ها در شهرك های صنعتی پرند و شمس آباد نیز شبیه شهرك صنعتی نصیر آباد است.


سرنوشت دوگانه
حجت الاسلام ها

با سلام- حجت الاسلام مجتبی لطفی (روزنامه نگار)، جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی و مسئول واحد اطلاع رسانی دفتر مرحوم حضرت آیت الله العظمی منتظری(ره) از ابتدای هفته گذشته با حکم دادگاه ویژه روحانیت قم برای گذراندن دوران تبعید 10 ساله خود به شهر آشتیان  فرستاده شد. وی اخیر، پس از 5 ساله از زندان لنگرود قم آزاد شده بود.

حجت الاسلام داریم تا حجت الاسلام. یکی می شود حجت الاسلام روح الله حسینیان و حجت الاسلام ذوالنوار، یکی هم می شود حجت اسلام لطفی. یک جمهوری اسلامی با امثال لطفی تعریف می شود، یک جمهوری اسلامی هم با امثال روح الله حسینیان.


قتل در بازداشتگاه

با سلام خبر دردناکی دارم. یکشنبه دختر نوجوانی بنام فرحبخش  که در تبریز همراه دوستان دختر در خیابان تردد می کرد ، به بهانه بد حجابی دستگیر شد. طی دو روز هیچ گونه خبری از این دختر نبود، تا با پیگیری های خانواده و دوستان متوجه شدند این دختر نوجوان در بازداشتگاه کشته شده است. جنازه این نوجوان دیروز در قبرستان وادیه رحمت تبریز به خاک سپرده شد. به دلیل محدودیت شدید خبری در ایران هیچکونه خبری از این حادثه تاکنون منتشر نشده است.


دولت بی حساب و کتاب
مالیات هم می خواهد

با سلام وخسته نباشید- درمورد علت عدم تمکین مالیاتی بازار از دولت در ایران، مسئله اینست که اصولا عدالت مالیاتی نمی تواند در شرایط کنونی درایران رعایت شود. وقتی مردم نمی دانند مالیاتی که پرداخت می کنند درکجا خرج میشود، پرداخت مالیات اجحاف به حساب می آید. در جمهوری اسلامی که بالاسری ها اصلا پاسخگوی میلیاردها دلار درآمد سالانه مملکت نیستند، چگونه میتوان انتظار داشت که یک کارگر با دل خوش مالیات بدهد؟ ریشه تن ندادن مردم به پرداخت مالیات، در حساب و کتاب پس ندادن دولت و حکومت است. تا این موضوع حل نشود نمی توان دم از نظام مالیاتی زد.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)