متن کامل مصاحبه پالیزدار
سایت خزعلی هک شد
تا مردم این مصاحبه را نخوانند!

 

از یک نامه دریافتی
"فلاحت در فراغت"
بنیاد زمین خواری آیت الله حائری

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

23 خرداد

1389

13 ژوئن

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

"بیلدربرگ" چرا همزمان
با شورای امنیت تشکیل جلسه داد؟
ترجمه و تدوین رضا نافعی


گزارش دریافتی پیک نت
آرایش جنگی علیه مردم
در خیابان های مرکزی تهران

آنچه را می نویسم مشاهدات خودم از تظاهرات امروز(عصر شنبه 22 خرداد) بعد از ظهر است. مرکز تهران تاکنون هرگز چنین آرایش نظامی را به خود ندیده بود. من، وقتی کودتای 28 مرداد شد، یک پسربچه کم سن و سال بودم. پدرم کارگر یکی از کارخانه های تهران بود. صبح 29 مرداد او مرا همراه خود برد به میدان توپخانه و از آنجا رفتیم به میدان بهارستان. آن زمان، این دو مرکز، کانون تظاهرات و درگیری های سیاسی بود. مثل خیابان آزادی و میدان ولیعصر و فاطمی امروز. تانک، کامیون نظامی و حتی پاسبان های اسب سوار را یادم می آید که دراین محدوده مستقر بودند. جیب های ارتشی هم مانور می دادند. مردم کمی در خیابان عبور می کردند و هنوز نمی دانستند چه واقعه ای روی داده است. این اوج حضور خیابانی نیروهای نظامی در کودتای 28 مرداد بود. در قیام 15 خرداد، دیگر پدرم همراهم نبود، بلکه خودم از خیابان مولوی راه افتادم به طرف سرچشمه و خیابان سیروس و خیلی از صحنه های تیراندازی و حمله ارتشی ها به مردم را دیدم، در سال 57 هم خیلی از صحنه های انقلاب را دیدم. از جمله میدان ژاله را که خونین ترین حادثه آن انقلاب بود. اینها را برایتان می نویسم تا بدانید بی سابقه حرف نمی زنم. همه آن صحنه ها را به چشم دیده ام و امروز هم آرایش نظامی را در خیابان های مرکزی تهران دیدم. مقایسه را فراموش کنید. آنچه امروز دیدم یک آرایش جنگی در خیابان ها برای جنگ با مردم بود. با نقاب، بی نقاب، چاقوکش، باطوم بدست، موتور سوار، بنز سوار و انواع نیروها با لباس های متفاوت که یکی از آنها لباس شخصی است.

هر بیننده غیر سیاسی و عادی با دیدن این آرایش نیرو نتیجه ای جز این نمی توانست بگیرد که من گرفتم: حکومت از مردم وحشت دارد. و حکومتی که از مردم خودش وحشت دارد و خود را در محاصره مردم می بیند، فقط فلج نیست، بلکه مرده ایست که مومیائی شده تا زنده دیده شود.

دیروز مردم ابتکاری به خرج دادند که واقعا فقط در یک شرایط انقلابی چنین ابتکاراتی به ذهن یک ملت می رسد. راهپیمائی سکوت قرار بود از میدان امام حسین به طرف میدان آزادی برگزار شود، اما مسیر را مردم برعکس کردند. یعنی از طرف میدان آزادی و حوالی آن جمعیتی که هیچ کلامی از دهانش بیرون نمی آمد به طرف میدان امام حسین به حرکت در آمد.

از حدود ساعت 3 تا 3:30 بعد از ظهر راهپیمایی سكوت از میدان آزادی تا میدان امام حسین( به ویژه از میدان آزادی تا میدان فردوسی) شروع  شد که تا ساعت 8:30 تا  9:30 ادامه داشت. من تمام این مدت در همین مسیر و ناظر صحنه های مختلف بودم. در  این شب ها، در بعضی محلات تهران مردم دیرهنگام شب بانگ الله اکبر بلند کرده بودند، اما وسط این الله اکبرها هم دراین باره پیامی مبادله نشده بود. دیرهنگامی رفتن مردم به بام خانه ها، به این دلیل بود که تابستان است و هوا خیلی دیر تاریک و مردم صبر می کردند هوا تاریک شود و با استفاده از تاریکی هوا بروند روی بام ها و الله اکبر سر بدهند.

نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج پوست پلنگی مانع ایستادن مردم می شدند و این سیاست و تاکتیک، عملا باعث حرکت دسته جمعی مردم در یک مسیر شد. بعد از مدتی فرماندهان متوجه مسئله شدند، اما تغییر تاکتیک دیگر بی فایده بود، چون می توانست باعث توقف جمع بزرگی از مردم در یک نقطه شود.

خلاصه اینكه تظاهرات به صورت راهپیمایی عمدتا در پیاده روهای دو طرف خیابانهای انقلاب و آزادی بر گزار شد.

شمار جمعیتی که در این مسیر در پیاده روها حرکت می کرد را نمی توانم برایتان بنویسم، اما شک ندارم که دهها هزار نفر بود. بعضی ها ارقام چند صدهزار نفری هم حدس می زدند اما من نمی توانم این رقم را تائید کنم. البته لغو تظاهرات توسط موسوی و كروبی در شمار جمعیت تاثیر داشت.

تقریبا در مدتی که من ناظر و شاهد بودم درگیری قابل ملاحظه ای بین مردم و نیروهای نظامی رخ نداد.

تجمع  نیروهای بسیجی و انتظامی در میدان انقلاب، چهار راه ولی عصر، نبش بهبودی- آذربایجان، چهار راه نواب، چهار راه رودكی، روبروی دانشگاه تهران بیشتر از مناطق دیگر بود.


گزارش سایت تهیه از راهپیمائی ایرانی ها در پایتخت آلمان
مارش سبز 22 خرداد
در معروف ترین خیابان برلین


سانسور مطلق انفجار نفت شهر
در سیمای بی آبروی ج. اسلامی


پس زلزله های حوادث 14 خرداد در نماز جمعه تهران
کودتاچی ها
از شیراز آیت الله وارد تهران کردند!


گرما زدگی نیست، اشتباه نشود
شیوع "ویروس" در تهران در آستانه سالگرد 22 خرداد

مصاحبه مشروح موسوی و کروبی بمناسبت سالگرد کودتای 22 خرداد
بیداری ملی مردم ایران
با دو انفجار "اطلاعات" و "آگاهی"

نگرانی عطاء الله مهاجرانی به حق است
ولایت نظامی ها و امنیتی ها در جمهوری اسلام حاکم شده

مصاحبه با عباس پالیزدار
مقام معظم، 80 صفحه گزارش
مفاسد اقتصادی را گذاشته زیرتشکچه‌اش

همانگونه که پیش بینی کرده بودیم، سایت دکتر خزعلی را از پیش از ظهر امروز هک کردند تا مشروح مصاحبه عباس پالیزدار را کسی نتواند بخواند. ما این مصاحبه را ذخیره کرده ایم و همانطور که وعده کرده بودیم، با بسته شدن سایت خزعلی آن را خودمان مستقل در شماره فردا منتشر خواهیم کرد.


از یک نامه وارده
کشف  تیم ترور در جمعیت ایثارگران

کودتای دوم خونین تر از کودتای اول


گزارش حجت الاسلام انصاری از 14 خرداد
پشت صحنه، سگ هم صاحبش را نمی شناسد

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


22 خرداد
در مشهد

هنوز گزارشی از  تظاهرات و راهپیمائی مردم بمناسبت 22 خرداد در شهرستانها به ما نرسیده است، مگر در باره مشهد. از این شهر گزارش شده که در اطراف پارک ملت و دانشگاه فردوسی مشهد درگیری بین نیروهای انتظامی و بسیج و مردم روی داد و شماری از مردم دستگیر شدند. در پارک ملت حداقل 10 تن دستگیر شدند. ‌از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح دانشگاه های مشهد، از جمله دانشگاه های فردوسی، آزاد، سجاد و پیام نور این شهر شاهد حضور گسترده نیروهای پلیس و لباس شخصی بود. آنها بدلیل وحشت از شکل گیری اجتماع و سپس حرکت دانشجویان از تجمع آنها جلوگیری می کردند که اغلب با درگیری بین دانشجویان و نیروهای انتظامی همراه بود.


به یاد آورید
کوشش ما را!

آبونمانی که شما پرداخت می کند، ضامن ادامه انتشار پیک نت است. حساب آنها که پیک نت را می خوانند و هر بار آرزو می کنند که این صدا خاموش شود، حسابی است جداگانه. حساب آنها که عادت به مفت خوانی روی شبکه اینترنت دارند و تلاش و صرف وقت شبانه روزی گروه منتشر کننده پیک نت را صبح به صبح مصادره می کنند، از حساب گروه اول جداست، اما نه آنچنان جدا که بتوان آنها را از شمار کسانی دانست که دغدغه ادامه انتشار منظم پیک نت را دارند. بنابراین، روی سخن ما با گروه سوم است. یعنی آنها که دغدغه ادامه انتشار پیک نت را دارند. در واقع نیز، از اسفند ماه 1380 (اینجا)

 که پیک نت بعنوان اولین "روزنت" ایرانی آغاز به انتشار کرد، مخاطب ما همین گروه سوم بوده است. گروهی که در ابتدا از چند ده نفر در روز تجاوز نمی کرد و طی 9 سال تداوم انتشار پیک نت به رقم نجومی 190 تا 200 هزار در روز – روزهای آستانه انتخابات 22 خرداد و هفته های پس از آن- رسید. و این یعنی ضرورت ماندن و بودن، گام به گام ایران و تحولات آن را منعکس کردن و آماده سازی افکار عمومی برای حضور در لحظات مهم رویدادها!

در طول این سالها، به شهادت آرشیو پیک نت، (اینجا) ما در متن رویدادهای ایران گام برداشتیم و همینگونه نیز می خواهیم گام برداریم.

تصور می کنیم، با صرف اندک زمانی وقت و مراجعه به آرشیو پیک نت، استواری گروه منتشر کننده پیک نت در این مسیر را تائید می کنید. از اینجا شروع کنید! و پس از این مرور، وعده خود برای پرداخت آبونمان پیک نت را به یاد آورید!


فنر اوباش
سرانجام
"در" می رود!

سلام- در مورد استفاده هردمبیل حاکمیت از اوباش و اراذل که در واقع ارتش غیر رسمی و میلیشیای ولایت است باید منتظر در رفتن سررشته کار از دست خود آقایان هم بود.

در گذشته، آدمی که در نیروی انتظامی یا سپاه و یا یک ارگان رسمی استخدام بود تحت قواعد و نظمی به امر سرکوب مشغول بود، اما اراذل و اوباش کارشان نه به سامان است و نه قابل کتنرل.

مسلم است که اگر نیروها سرکوب کارشان را خوب انجام و به آنها اطمینان داشتند که به یکباره وسط یک درگیری خیابانی پا سست نمی کنند، احتیاج به استخدام اراذل و اوباش نداشتند.

این اراذل دیر نیست که باند های بزرگ دزدی های مسلحانه درست کنند و با استفاده از سلاح هائی که در اختیار دارند چه ها که بکنند. دهه 20 و30 آمریکا را بیاد بیاوریم که گانگستریزم در چه بستری شکل گرفت و سر انجام از کنترل تراست ها وانحصاراتی که اراذل واوباش را برای سکوب سرمایه داران کوچک بکار گرفته بودند خارج شد.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)