مصطفی تاج زاده در بیمارستان:
قرار نبود، سرانجام انقلاب
به اینجا برسد، که رسیده است

 

کودتای22 خرداد، روی کودتای 28 مرداد را سفید کرد
احمد زیدآبادی
از قربانیان احکام خانه دزاشیب

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

15 اردیبهشت

1389

5 می

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

"پیروان ولایت"
دادگاهها و زندانهای کودتا
زیر نظر این مرکز غیبی است

شیوه جدیدی برای دستگیری طرفداران جنبش سبز در محلات تهران باب شده است. بموجب این شیوه افراد را ابتدا دستگیر می کنند و سپس بلافاصله یک پرونده غیر سیاسی برایش تشکیل میدهد. پرونده ای که مستند است به خبرهای خبرچین های محلی.

با این ترفند، پرونده های سیاسی را می فرستند به مجتمع های قضائی. دراینجا، یکی از دست پرورده های مصباح یزدی بنام قاضی "طالبی" نقش آفرین است.

این نوچه ها در تشکلی بنام "هیات پیروان ولایت" سازماندهی شده و دستوراتی را که از محافل بالای رهبری بصورت فتوا صادر می شود اجرا می کنند.

از زیر مجموعه های "پیروان ولایت" ستادهای احمدی نژاد در زمان انتخابات است که به بهانه پیگیری اهداف رئیس جمهور فعالیت خود را گسترش داده و بسرعت آماده  پیروزی در انتخابات شوراها می شوند. مانند نقشی که "طالبی" در مجتمع قضائی برعهده اش گذاشته شده. این ستادها را هم مهرداد بذرپاش مشاور سابق احمدی نژاد اداره می کند.

"پیروان ولایت" با استفاده از اینترنت و راه اندازی دهها وبلاگ در سراسر ایران، تشکل های خود را رهبری می کند. در حقیقت، این بخشی از سازماندهی نوین انجمن حجتیه و یا بقول حجت الاسلام محتشمی پور "فرقه مصباحیه" است. تشکل علنی آن "بنیاد الغدیر" است که پدرخوانده آن آیت الله خزعلی است. احمدی نژاد تابع همین فرقه و بنیاد است. مناسبات در این مجموعه چنان مافیائی است، که علیرغم نقشه ای که برای "سر" دکتر مهدی خزعلی دارند، تا وقتی آیت الله خزعلی زنده است، جرات نمی کنند به او دست بزنند و منتظر بعد از او مانده اند!

برای آشنائی با فعالیت های اینترنتی پیروان ولایت، چند سایت و وبلاگ زیر را می توانید مطالعه کنید. قطعا متوجه می شوید که آنها در تمام شهرهای ایران شعبه و تشکیلات دارند و فعال اند. بخشی از فعالیت مذهبی آنها، سنی ستیزی است!

1 -2 - 3-.4 -5 -6 -7 -8 -9 -10 -11 -12


دکتر معمتدی قرار بود
با دکتر سامی هم سرنوشت شود!

در مناظره کواکبیان با صفارهرندی
چراغ سبزهای بی سابقه
 احمدی نژاد به امریکائی ها

مصطفی كواكبیان نماینده مجلس هشتم و عضو فراکسیون اصلاح طلب در این مجلس، با سردار محمد حسین صفارهرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد در کابینه احمدی نژاد که اکنون مشاور فرهنگی و مطبوعاتی فرمانده کل سپاه شده، در دانشگاه امام خمینی یک مناظره کرده است. او دراین مناظره نکاتی را مطرح کرده که آنها را در ادامه می خوانید:


ایران پَر پَر!

 رای مردم پر! استاد دانشگاه پر! اصلاح طلب پر! دانشجو پر! معلم پر! کارگر پر! منتظری پر! صانعی نیمه پر! و حالا مجسمه پر!...

این تصاویر، مربوط به بعد از سرقت مجسمه هاست: 1- باقرخانه در شهرآراء، 2- شهریار در تئاتر شهر تهران، 3- شریعتی در پارک شریعتی، 4- ستارخان در خیابان ستارخان، 5- دکتر معین در بلوار معین، 6- مادر و دختر در خیابان صنعت.


اعتراض دانشجوئی در دانشگاه شهر کُرد

دانشجویان دانشگاه آزاد شهر کُرد، در اعتراض به جلوگیری امنیتی از برگزاری انتخابات شورای مرکزی سازمان دانشجویان آزاد اندیش مقابل دفتر نهاد رهبری در این دانشگاه دست به تحصن زدند.این تحصن در چارچوب اعتراض به عدم تائید صلاحیت ها محدود نماند و به فضای بسته در دانشگاه و اقدامات امنیتی حراست دانشگاه با دانشجویان نیز کشیده شد.


اعتراض به بازداشت های امنیتی در دانشگاه تهران

جز با فتوای آهنین امکان پذیر است؟
سرقت زنجیره ای مجسمه های تهران

گزارش دریافتی از حضور احمدی نژاد در سازمان ملل
از تمسخر حمله به ایران
تا احتمال حمله اتمی به ایران

دیدار با محتشمی پور
بنیاد الغدیر
لانه زنبور انجمن حجتیه است

35 سال پس از
فرار بزرگ امریکا از ویتنام
یونگه ولت- ترجمه رضا نافعی

بزرگترین شانس امریکا برای تسلط بر ایران، بر قدرت بودن حکومتی درایران است که اکثریت مردم آن را نمی خواهند. هر اندازه این حکومت و از جمله 3 بلندگوی آن، یعنی علی خامنه ای، احمد جنتی و احمدی نژاد بیشتر علیه امریکا سخن می گویند، بر پایگاه امریکا درایران می افزایند. واقعیت تلخ اینست که در میان بخش هائی از مردم ایران این توهم شکل گرفته است که حمله امریکا به ایران، هر نتیجه منفی هم که داشته باشد، با یک نتیجه مثبت همراه است و آن خلاص شدن از شر حکومتی است که به زور سرنیزه و زندان و سرکوب بر سر کار است و از هیچ جنایتی برای مقابله با مردم فروگذار نیست. بر نفرت مردم از نیروی نظامی آن روز به روز افزوده می شود. در چنین موقعیتی، حکومت نیز دچار این توهم است که با تانک و موشک و سپاه می تواند حمله به ایران را دفع کرد. آنها حتی از ویتنام ایران برای امریکا سخن می گویند. آیا واقعا چنین است؟ حکومتی بحران زده، مردمی که منتظر فرصت تسویه حساب با آن هستند، مملکتی غرق در بیداد غارت و فساد و سرکوب که تولید و تجارت را خصوصی کرده و بسته بندی شده در اختیار شرکت های وابسته به فرماندهان سپاه گذاشته ویتنام است؟

35 سال پس از شکست بزرگ امریکا در ویتنام، اگر بتوان سکوت رسانه های اروپائی و امریکائی را شکست و پرده ها را از مقابل چشم مردم ایران و حکومت، که هر دو دچار توهم اند پس زد، آنوقت هم ماهیت امریکا برای نسل جدید و حتی مردم ایران بازشناخته می شود و هم، شاید حکومت و فرماندهان نظامی اش اندکی در فکر فرو بروند و به این نتیجه برسند که آن مرغ انجیرخوار(ویتنام) منقارش کج بود. یک خلق به همراه حکومتی که با تحمیل شکست به ارتش متجاوز فرانسه در شمال کشور بر سرکار بود و مردمی که در جنوب کشور علیه امریکا به پا خاسته و تشنه اتحاد با شمال و برپائی یک حکومت مردمی و سوسیالیستی بودند تاریخی ترین جنگ رهائیبخش را آفریدند. این حماسه نه با خرافات، نه با وعده ظهور امام زمان، نه با جنایت علیه مردم، نه با دروغ و فریب آفریده نشد. چنین است که ای کاش این حکومت ازامریکا بد نگوید و برای آن محبوبیت نیآفریند!


سفر اصلاح طلبان آذربایجان به تهران
و دیدار با موسوی، خاتمی، کروبی، نبوی و میردامادی
موسوی:
حکومت و بازجوها در اسارت
ادعاهائی که خود خلق کرده اند

یه قلُ، دو قلُ کودتائی
با فاجعه ای بنام زلزله تهران
بهزاد جوادیان


وثیقه بعد از وثیقه برای عمادالدین باقی
به جرم مصاحبه- به اتهام سخنرانی

گزارش دریافتی از نقش بسیج در هلال احمر
هلال احمر در ج. اسلامی نجات نمی دهد، می کشد!

زندانیان سبز شهرستانی

در اسارت نوچه های احمدی نژاد و خامنه ای

من یک سبز گمنام هستم که تازه از زندان شهر... آزاد شده ام . نا گفته روشن است که چرا خودم را کامل معرفی نمی کنم، اما هرچه را می نویسم مشاهدات خودم است و به آن باور کنید.                                                                امید .پ . اردیبهشت 89



سرمقاله راه توده
زمان نگاه به گذشته
برای رفتن بسوی آینده رسیده

از یک نامه دریافتی
احکام دادگاه کودتا

در خیابان "دزاشیب" صادر میشود


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


سوابق چماقداران
در محلات تهران

با سلام. مطلبی داشتید در مورد هنرپیشه چاقی كه از مردم فیلم برداری می كرد. می خواستم مطلب بیشتری در مورد این فرد و وابستگانش بگویم تا عقبه این افراد مشخص گردد. یكی از اقوام نزدیك این فرد بنام  س. پوری یزدان خواه و برادرش ح. پوری یزدان خواه از افراد گروه فشار هستند كه با سواد زیر دیپلم یك شبه ره صد ساله رفته اند. ح. پوری یزدان خواه که در محل به لواط مشهور است، تا قبل از پیوستن به گروه فشار زیر زمینی را در خیابان شهید سیاسی در محله خواجوی كرمانی تبدیل به محل آب دادن فلزات کرده بود و در همین محل بچه های كم سن و سال را فریب می داد. یكی از همکارانش فردی است بنام م.علیپور که در محله مشهور بود به مفعول بودن. او هم جز گروه فشار شده است و وابسته به سپاه. حالا این دو بدون چفیه در محله دیده نمی شوند.

نام و آدرس ای میل بنده را محفوظ نگهدارید.


گیرنده عکس
امنیتی از مردم

با سلام بر شما- در این ستون، نامه خواننده ای را خواندم که اشاره به فیلمبرداری امنیتی یکی از بازیگران سریال های سیمای جمهوری اسلامی از تظاهرات مردم کرده بود. نویسنده آن نامه اسم آن بازیگر را ذکر نکرده بود. برای مزید اطلاع خوانندگان شما می نویسم که آن بازیگر چاق "خسرو احمدی " است که در سریالی ساخته "محمد رحمانیان" بازی می کند. البته آقای رحمانیان و همسرش" مهتاب نصیر پور" با خسرو احمدی همسنگر نیستند و یکوقت اشتباه نشود.

محمد رحمانیان از امضاء کنندگان نامه به "پیتر بروک" برای عدم شرکت در جشنواره تئاتر فجر بود و خانم نصیر پور هم در میدان 7 تیر دستگیر شده بود.

عکس احمدی  هم با جستجو در گوگل برایتان می فرستم. از اینجا ببینید.


حجتیه
در آستانه فتح
آخرین سنگر
تهران- مینا

به نظر میرسد مصباح یزدی خود را آماده نشستن جای خامنه ای می کند.  روزنامه های ایران در هفته های اخیر بیش از همیشه عکس ها و سخنان او را منتشر و او را بعنوان مرجع مهم دینی معرفی می کنند. این نشان میدهد که مافیای حجتیه توانسته تا آستانه فتح آخرین سنگر پیش برود. از شما خواهش می کنم هر اطلاعاتی در مورد مصباح و عواملش دارید را منتشر کنید. از تمام خوانندگان خود بخواهید که این فاجعه را آسان نگیرند و هر اطلاعی دارند منتشر کنند. تصاویر و هویت زیر دست های مصباح یزدی را منتشر کنید. لیست ثروت و محل تحصیلی و شغل و مقام او را بنویسید تا مردم هوشیارتر شوند. 


طرح بیمارسازی
و کشتن زندانیان سیاسی

اخباری که درباره دچار شدن زندانیان سیاسی سرشناس به انواع بیماری ها می رسد، بتدریج این حدس و گمان را قوی کرده که طرح بیمارسازی آنها در حال اجراست. یکی ازدلائل خودداری از آزاد کردن آنها نیز باید همین نکته باشد. یعنی آنها را از طریق غذای زندان و یا داروهائی که برای درمان به آنها داده می شود، گرفتار انواع بیماری ها کنند. دراینصورت، یا وقتی این افراد از زندان آزاد می شوند دیگر توان فعالیت نخواهند داشت و یا در آستانه مرگ آزاد خواهند شد تا مرگ آنها در زندان به پای حکومت گذاشته نشود! دچار کردن افراد به بیماری های مهلک و کشنده، از ابتدای جمهوری اسلامی رایج بوده است و طی 30 سال تجربه کافی برای استفاده از آن دراختیار محفل ها و باندهای امنیتی است که یکسرشان به مراجع صاحب فتوا بند است. نه تنها مرگ ناگهانی آیت الله طالقانی، بلکه درگذشت ناگهانی آیت الله منتظری که بی شباهت به درگذشت آیت الله طالقانی نبود، این نگرانی را تشدید می کند. مرگ امنیتی احمد خمینی، مرگ ناگهانی آیت الله املشی، بیماری و مرگ ناگهانی "کردان" وزیر کشور احمدی نژاد و... نمونه هائی در همین ارتباط اند.


هنرهای امنیتی
صدا و سیما

من هم قبول دارم که بعضی کارکنان صدا و سیما در تظاهرات از مردم فیلمبرداری می کردند. روز بعد از سخنرانی خامنه ای که شهر شلوغ شد، درمیدان جمهوری بودم و دیدم مردچاقی که در یکی از سریال های صدا و سیما بازی می کند، بهمراه یک نفر دیگر از داخل یک ماشین پراید از مردم فیلمبرداری می کرد. البته نه مثل مردم عادی که با موبایل فیلم می گیرند، بلکه با یک دوربین بزرگ فیلمبرداری. آن روز، این مرد خیلی نگران بود که شناخته نشود. اسم این فرد یادم نیست، ولی می دانم در فیلمی با خواهرش یک مسافرخانه را اداره می کرد و برنامه اش هر روز از تلویزیون پخش می شد.


مهاجمین

به کروبی در میدان صادقیه

روز 22  بهمن سال 1388 تعدادی از کارکنان بخش خبر صدا و سیما را که با حراست این سازمان همکاری دارند، با گوشی های تلفن همراه و دوربین های پیشرفته، به میان هواداران جنبش سبز در راهپیمایی این روز فرستاده بودند تا از آنان عکس بگیرند. یکی از اقوام بنده که اخیر او را در یک میهمانی خانوادگی دیدم این ماجرا را برایم تعریف کرد و گفت چند نفر از کسانی که در میدان صادقیه به مهدی کروبی حمله کردند از افراد همین تیم صدا و سیما بودند.


دشواری
تفکیک پیام ها
از موش کشی ها!

در طول روز پیام های متفاوتی به پیک نت می رسد. تفکیک این پیام ها و تشخیص آن پیام هائی که ستاد جنگ روانی حکومت می فرستد با پیام هائی که اغلب خبری است و مردم می فرستند، یکی از دشواری های کار روازنه پیک نت است. هستند پیام هائی که احتمالا مردم آنها را می فرستند اما، زمان و موقعیت ارسال آنها، ما را نسبت به ارسال کننده و انگیزه ارسال آنها دچار تردید می کند. برای نمونه، پیامی روز گذشته دریافت داشتیم با امضای "یک کارگر". این پیام کوتاه، در جهت افشای "علی مطهری" فرزند آیت الله مطهری و نماینده کنونی مجلس بود، که با احمدی نژاد زاویه پیدا کرده و منتقد او شده است. شاید در شرایط دیگری، این پیام قابل انتشار بود، اما در شرایط کنونی حق بدهید که از ارسال کننده پیام سئوال کنیم: چطور شد که یکباره و امروز که علی مطهری منتقد احمدی نژاد و دولت او شده چنین پیامی را ارسال فرموده اید؟ در نظامی که سکانش دست آقای خامنه ایست و مشتی دزد دریائی و زمینی سرنشین آن هستند، گیریم که علی مطهری هم خانه شخصی داشته باشد، اما در خانه متعلق به بنیاد شهید زندگی کند و در انتشارات صدرا هم مکالمات تلفنی را در دوران مدیریت ایشان شنود می کرده اند. تا زیر چادر فائزه هاشمی و زیر عمامه محمد خاتمی شنود کار گذاشته اند، شما نگران نقش ایوان شده اید؟ خانه از پای بست ویران است!

نخواندید که از جمله اتهامات "یاسر" فرزند فائزه هاشمی بی احترامی وی به رهبر در مکالمات تلفنی اش از لندن با تهران و با مادرش بوده؟

موش کشی نکنید! بالاخره ما هم یک چیزهائی سرمان می شود.



برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)