در محله های تهران و شهرستان ها
حمایت اوباش از "ولایت"
ایران شده مملکت "بگیر بگیر"

 

نامه فدائیان خلق ایران، خطاب به رئیس جمهور برزیل
انتظار آزادیخواهان
از "لوُلا" در سفر به ایران

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

19 اردیبهشت

1389

9 می

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

از  يک گزارش دريافتي

علائم و نشانه های

حمله به ایران و جنگ داخلی

در اطراف تهران، بویژه در منطقه شهریار در جنوب تهران، بسیاری از مراکز صنعتی که در سالهای اخیر تولید در آنها متوقف شده، تبدیل به اردوگاه می شود. در همین اردوگاه ها، بسرعت بازداشتگاه های مخفی ساخته می شود. سیستم دوربین های مدار بسته اطراف این مراکز صنعتی ترمیم و به وسائل جدید مجهز شده است. کسانی که در هفته های اخیر از مناطق شهریار، ملارد، جاده ساوه، ماهدشت کرج، جاده دماوند و لشگرک عبور کرده اند، زمین های وسیعی را مشاهده کرده اند که اطراف آنها سیم خار دار کشیده شده است. این اردوگاه ها شباهت بسیاری به اردوگاه هائی دارند که در فیلم های مربوط به جنگ دوم جهانی مشاهده شده است.

حدس و گمان ها اینست که سپاه بسرعت آماده حمله به ایران و یک جنگ دراز مدت می شود. این اردوگاه ها نه برای اسرای خارجی این جنگ، بلکه برای یک جنگ داخلی آماده می شود. زیرا معتقد اند که امریکا نیرو پیاده نخواهد کرد، بلکه محاسبه اش روی جنگ داخلی، پس از حمله نظامی است. سپاه نیز آماده این شرایط می  شود. در همین حال، در برخی محافل احتمال حمله نظامی به ایران، برای مرداد ماه پیش بینی شده است.


نشانه های فاجعه "حمله به ایران"
 که در آستانه وقوع است!


بی طرفى روسیه و چین
در جریان حمله امریکا به ایران

"جولیتا کیوزا" کارشناس سیاسی روس، در مصاحبه با روزنامه " Diretta News"، اعلام کرد که در صورت حمله امریکا به ایران، روسیه و چین این حمله را محکوم می کنند اما بی طرف باقی می مانند!

این درحالی است که تاکنون ژنرال نیکلای ماکاروف رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه بارها اعلام کرده حمله نظامی به ایران برای منافع مسکو "مهلک " است.

هم مسکو و هم پکن درک می کنند که آمریکا و اسرائیل انتخاب خود را کرده اند، درعین حال که اعتقاد دارند این حمله جز شکست سیاسی و روانی حاصلی نخواهد داشت.

ممکن است این آخرین جنگ متداول از نظر بمباران های گسترده باشد که آمریکایی ها آن را آغاز خواهند کرد، پس از آن نمونه های دیگر از جنگ ها آغاز خواهد شد که به مراتب گسترده تر و خطرناک تر است.

به اعتقاد من مسکو و پکن در آنسوی رودخانه منتظر شناور شدن پیکر سیاسی اوباما بر رودخانه خواهد ماند. تنها راهی که برای مسکو و پکن باقی مانده، تلاش برای متقاعد کردن امریکا به پرهیز از حمله است. راه های دیگر، به معنای درگیر شدن مسکو و پکن در جنگ است. مسکو پکن نمی خواهند در چنین دامی بیفتند و تبدیل به یک طرف جنگ شوند. همانگونه که آمریکا هیچگاه  روسیه و چین را شریک خود نمی داند، آنها نیز معتقدند که نمی توان شریک امریکا شد. بی طرفی پکن و مسکو، در صورت حمله به ایران یعنی پرهیز از تبدیل شدن به یک طرف جنگ و یا تبدیل شدن به شریک امریکا برای حمله به ایران.

خبرگزاری «ریا نووستی» روسیه، 17 اردیبهشت ماه(با ویراستاری فارسی پیک نت)


بیانیه کانون نویسندگان ایران
آغاز لغو پروانه نشر ناشران کتاب در ایران


سخنرانی معاون اول احمدی نژاد درهمایش بسیج
احمدی نژاد
شیرین ترین "رطب" جهان است!


مانیفست "معامله بزرگ" در 34 صفحه
مصاحبه "هیلاری لورت" کارشناس سازمان "سیا"ی امریکا
پیش از انتخابات 22 خرداد و کودتا علیه نتیجه آن

نظر رهبر ایران، ادامه
ریاست جمهوری احمدی نژاد است
ترجمه و تدوین "اسد شیرپاک"

خانم "هیلاری لورت" پس از آن که از شورای امنیت دولت بوش کناره گیری کرد، همراه شوهرش شرکت استراتگا را تاسیس کرد. این شرکت بلافاصله پس از تاسیس، یک بیانیه 34 صفحه ای با نام "معامله بزرگ " انتشار داد که توسط شوهر خانم "لورت" از طریق یک کنفرانس تلویزیونی قرائت شد. این بیانیه، معروف است به مانیفست مذاکره امریکا با ایران.

خانم "لورت" سابقه مذاکره با رهبران جمهوری اسلامی را در کارنامه خود دارد. هر از چند گاهی به ایران می رود. آن بیانیه 34 صفحه ای برای معامله بزرگ در ارتباط با همین سفر ها و ارتباط ها تهیه و قرائت شد!

آخرین سفر خانم لورت به ایران، حدود یک ماه پیش انجام شد. حاصل این سفر نامه ای بود که احمدی نژاد برای اوباما نوشت. احمدی نژاد در سفر هفته گذشته خود به نیویورک یک سخنرانی کرد و چند مصاحبه. متن سخنرانی اش را از تهران آورد و در آنجا تهیه و همآهنگی لازم شده بود. اما برای مصاحبه های تلویزیونی ومطبوعاتی با خانم "لورت" و "شرکت استراتگا" همآهنگ شده بود. چراغ سبزهای پیاپی احمدی نژاد به کاخ سفید در مصاحبه هایش حاصل این همآهنگی بود.

سرمایه شرکت "استراتگا" از کجا تامین می شود؟ زوج "لورت" چه نقشی میان نیویورک و تهران ایفاء می کنند؟

آنها دو مامور کار کشته سازمان اطلاعات مرکزی امریکا "سیا" هستند، که حالا دوران بازنشستگی را می گذرانند. بنابراین، سر درآوردن از کارهائی که می کنند و محل تامین بودجه ای که دراختیار دارند به این آسانی نیست. طبیعی است که برای سرگرمی دوران بازنشستگی هم شرکت "استراتگا" را تاسیس نکرده و بیانیه 34 صفحه از تلویزیون قرائت نکرده اند. سفرهای پیاپی و نوبتی توریستی هم به ایران نمی کنند.

دو ماه پیش از انتخابات 22 خرداد، خانم "امی گودمن" که به وجدان بیدار رسانه های امریکا شهرت دارد، با خانم "هیلاری لورت" مصاحبه ای انجام داد که همچنان روی شبکه اینترنت قابل دسترسی است.

خانم "گودمن" از دوستان و هم اندیشان "نوام چامسکی" متفکر دگراندیش است.

 عکس هائی که در ارتباط با این مطلب انتخاب شده، همگی به قصد یادآوری یک پدیده در کشورهای اسلامی و از جمله ایران است. بنابراین، حتما نباید تمامی عکس ها در ارتباط با جنبش سبز و به خون کشیدن مردم ایران درجریان کودتای 22 خرداد باشد. اما از آنجا که – ظاهرا- خوانندگان پیک نت مایل بودند و هستند تمامی عکس از حوادث پس از کودتا 22 خرداد باشد، یکی از عکس ها- دختری با سر و صورت خونین- با عکس دیگری – دو زن محجبه در تظاهرات جنبش سبز- تعویض شد.


نماز جمعه سید احمد خاتمی
پایان دوران ناممکن اعلام کردن
خطر حمله نظامی امریکا به ایران


طرح مشترک نیروی انتظامی و مجتمع های قضائی
عضو گیری "پیروان ولایت"
از میان اراذل و اوباش محلات


70 میلیون ایرانی را نمی توان
سوار یک قایق کوچک کرد!

مهدی کروبی با خانواده یکی از زندانیان سیاسی کودتای 22 خرداد بنام "میلاد اسدی" دیدار کرد. میلاد اسدی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت. دفتر تحکیم وحدت درانتخابات 22 خرداد از مهدی کروبی حمایت کرده بود. کروبی دراین دیدار گفت:

برخوردهای سنگین قوه قضائیه با مردم نشان دهنده وجود فشار سیاسی و از دست رفتن استقلال تصمیم گیری قوه قضاییه در مسائل اخیر است. دوره بسیار سخت و دشواری است، اما بدانید و مطمئن باشید برای آنها سخت تر و دشوارتر است. کار را به جایی رسانده اند که بجای مدیریت کلان کشور و رساندن آن به پیشرفت و آبادانی و سرافرازی، فقط به فکر کنترل و تشدید فشار و تهدید مردم هستند. ما می گوئیم کشتی بزرگ ایران ظرفیت پذیرش همه ی ایرانیان را دارد. در این کشتی بزرگ حتی مخالفین ما نیز حق انتقاد و حیات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی دارند. اما متاسفانه افراطیون که سکان اجرایی کشور را بدست گرفته اند می گویند قایقی ساخته ایم، که باید سوار شوید!


"شام آخر" در نیویورک!

"منوچهر متکی"، چرخ پنجم گروه احمدی نژاد در سفر به نیویورک، پس از بازگشت احمدی نژاد به تهران، به سفرای کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل ولیمه داد و آنها را به شام دعوت کرد. کسی نمی داند که این "شام آخر" بود و یا باز هم برای اعضای شورای امنیت "سفره" پهن خواهد شد!

سفیر امریکا در سازمان ملل، خودش به این شام نرفت تا نمک گیر نشود، اما معاونش را فرستاد. سفرای بریتانیا و فرانسه نیز خود به این شام نرفتند، اما نمایندگانی را فرستادند.

باید منتظر ماند و دید هنگام رای گیری برای قطعنامه جدید تحریم ایران، کدامیک از آنها که سر سفره منوچهر متکی نشستند، نمک گیر شده و به این قطعنامه رای نخواهند داد و کدامیک مثل گربه دست و روی خود را شسته، دهان را پاک کرده و به قطعنامه رای مثبت خواهند داد!

گره فرو بسته اتمی ایران، با پهن کردن یک سفره شام در نیویورک باز می شود؟


مانورهای خبری امریکا
همزمان با مانور نظامی در خلیج فارس

چه کسی نمی داند، مجسمه ها چرا ربوده می شوند؟
از تمام تنه، رسیدیم به نیم تنه
و حالا به نیم تنه هم رضایت نمی دهند!

واردات کپسول گازهای خردل و گازهای بیماری زا
"موسسه انتظام ناجا"
ابزار سرکوب مردم وارد می کند


مصاحبه خواندنی مدیرکل سیاسی وزارت کشور
احزاب "غیر فعال" آزادند
احزاب فعال را توقیف می کنیم!

دیدار دانشجویان بابل با دکترعلی اکبرسروش
85 درصد دانشجویان ایران
هوادار جنبش سبز اند

از یک نامه دریافتی
احکام دادگاه کودتا

در خیابان "دزاشیب" صادر میشود


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


"دست بالا" 

 در "بالاترین"؟
وبلاگ قاضی نوشته ها


سوابق چماقداران
در محلات تهران

با سلام. مطلبی داشتید در مورد هنرپیشه چاقی كه از مردم فیلم برداری می كرد. می خواستم مطلب بیشتری در مورد این فرد و وابستگانش بگویم تا عقبه این افراد مشخص گردد. یكی از اقوام نزدیك این فرد بنام  س. پوری یزدان خواه و برادرش ح. پوری یزدان خواه از افراد گروه فشار هستند كه با سواد زیر دیپلم یك شبه ره صد ساله رفته اند. ح. پوری یزدان خواه که در محل به لواط مشهور است، تا قبل از پیوستن به گروه فشار زیر زمینی را در خیابان شهید سیاسی در محله خواجوی كرمانی تبدیل به محل آب دادن فلزات کرده بود و در همین محل بچه های كم سن و سال را فریب می داد. یكی از همکارانش فردی است بنام م.علیپور که در محله مشهور بود به مفعول بودن. او هم جز گروه فشار شده است و وابسته به سپاه. حالا این دو بدون چفیه در محله دیده نمی شوند.

نام و آدرس ای میل بنده را محفوظ نگهدارید.


گیرنده عکس
امنیتی از مردم

با سلام بر شما- در این ستون، نامه خواننده ای را خواندم که اشاره به فیلمبرداری امنیتی یکی از بازیگران سریال های سیمای جمهوری اسلامی از تظاهرات مردم کرده بود. نویسنده آن نامه اسم آن بازیگر را ذکر نکرده بود. برای مزید اطلاع خوانندگان شما می نویسم که آن بازیگر چاق "خسرو احمدی " است که در سریالی ساخته "محمد رحمانیان" بازی می کند. البته آقای رحمانیان و همسرش" مهتاب نصیر پور" با خسرو احمدی همسنگر نیستند و یکوقت اشتباه نشود.

محمد رحمانیان از امضاء کنندگان نامه به "پیتر بروک" برای عدم شرکت در جشنواره تئاتر فجر بود و خانم نصیر پور هم در میدان 7 تیر دستگیر شده بود.

عکس احمدی  هم با جستجو در گوگل برایتان می فرستم. از اینجا ببینید.


حجتیه
در آستانه فتح
آخرین سنگر
تهران- مینا

به نظر میرسد مصباح یزدی خود را آماده نشستن جای خامنه ای می کند.  روزنامه های ایران در هفته های اخیر بیش از همیشه عکس ها و سخنان او را منتشر و او را بعنوان مرجع مهم دینی معرفی می کنند. این نشان میدهد که مافیای حجتیه توانسته تا آستانه فتح آخرین سنگر پیش برود. از شما خواهش می کنم هر اطلاعاتی در مورد مصباح و عواملش دارید را منتشر کنید. از تمام خوانندگان خود بخواهید که این فاجعه را آسان نگیرند و هر اطلاعی دارند منتشر کنند. تصاویر و هویت زیر دست های مصباح یزدی را منتشر کنید. لیست ثروت و محل تحصیلی و شغل و مقام او را بنویسید تا مردم هوشیارتر شوند. 


طرح بیمارسازی
و کشتن زندانیان سیاسی

اخباری که درباره دچار شدن زندانیان سیاسی سرشناس به انواع بیماری ها می رسد، بتدریج این حدس و گمان را قوی کرده که طرح بیمارسازی آنها در حال اجراست. یکی ازدلائل خودداری از آزاد کردن آنها نیز باید همین نکته باشد. یعنی آنها را از طریق غذای زندان و یا داروهائی که برای درمان به آنها داده می شود، گرفتار انواع بیماری ها کنند. دراینصورت، یا وقتی این افراد از زندان آزاد می شوند دیگر توان فعالیت نخواهند داشت و یا در آستانه مرگ آزاد خواهند شد تا مرگ آنها در زندان به پای حکومت گذاشته نشود! دچار کردن افراد به بیماری های مهلک و کشنده، از ابتدای جمهوری اسلامی رایج بوده است و طی 30 سال تجربه کافی برای استفاده از آن دراختیار محفل ها و باندهای امنیتی است که یکسرشان به مراجع صاحب فتوا بند است. نه تنها مرگ ناگهانی آیت الله طالقانی، بلکه درگذشت ناگهانی آیت الله منتظری که بی شباهت به درگذشت آیت الله طالقانی نبود، این نگرانی را تشدید می کند. مرگ امنیتی احمد خمینی، مرگ ناگهانی آیت الله املشی، بیماری و مرگ ناگهانی "کردان" وزیر کشور احمدی نژاد و... نمونه هائی در همین ارتباط اند.


هنرهای امنیتی
صدا و سیما

من هم قبول دارم که بعضی کارکنان صدا و سیما در تظاهرات از مردم فیلمبرداری می کردند. روز بعد از سخنرانی خامنه ای که شهر شلوغ شد، درمیدان جمهوری بودم و دیدم مردچاقی که در یکی از سریال های صدا و سیما بازی می کند، بهمراه یک نفر دیگر از داخل یک ماشین پراید از مردم فیلمبرداری می کرد. البته نه مثل مردم عادی که با موبایل فیلم می گیرند، بلکه با یک دوربین بزرگ فیلمبرداری. آن روز، این مرد خیلی نگران بود که شناخته نشود. اسم این فرد یادم نیست، ولی می دانم در فیلمی با خواهرش یک مسافرخانه را اداره می کرد و برنامه اش هر روز از تلویزیون پخش می شد.


مهاجمین

به کروبی در میدان صادقیه

روز 22  بهمن سال 1388 تعدادی از کارکنان بخش خبر صدا و سیما را که با حراست این سازمان همکاری دارند، با گوشی های تلفن همراه و دوربین های پیشرفته، به میان هواداران جنبش سبز در راهپیمایی این روز فرستاده بودند تا از آنان عکس بگیرند. یکی از اقوام بنده که اخیر او را در یک میهمانی خانوادگی دیدم این ماجرا را برایم تعریف کرد و گفت چند نفر از کسانی که در میدان صادقیه به مهدی کروبی حمله کردند از افراد همین تیم صدا و سیما بودند.




برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)