انگیزه تعطیلات 5 روزه تهران معلوم شد
ترس از تظاهرات مردم
در روزهای برپائی یک کنفرانس

 

همزمان با اعدام 5 زندانی در اوین
اعلام حکومت نظامی در کردستان
از سوی دولت کودتائی احمدی نژاد

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

21 اردیبهشت

1389

11 می

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

فضا برای کسانی باز می شود که نمی دانیم چه خواهند کرد
اگر از راه غلط باز نگردند
کار به جاهای بد ختم خواهد شد

محمد خاتمی با جمعی از دانشگاهیان، فرهنگیان و فعالان دانشجویی دیدار کرد. در این دیدار، حاضران نام شماری از فرهنگیان و دانشجویان بازداشتی را اعلام و خواهان چاره جوئی برای رهائی آنها شدند. خاتمی در پاسخ گفت:

هرچند از افرادی نام برده شد که به ناحق دستگیر شده‌اند، اما امروزتعداد کسانی که در بازداشت به سر می‌برند خیلی زیاد و بی‌سابقه است. باید به فکر همه آنها بود.غالب بازداشت شدگان کسانی هستند که علاقمندی خود را به اصل نظام و ایران و احترام به مردم و پیشرفت کشور را اثبات کرده‌اند و حتی سابقه مقابله و هزینه پرداختن در برابر کسانیکه قصد توطئه علیه جمهوری اسلامی را داشتند دارند. آنها انسان‌هایی هستند که می‌خواهند در فضایی آزاد، که قانون اساسی نیز پیش بینی کرده فعالیت کنند و این حق آنها است. حتی بعضی‌ها شاید سابقه اصلاح طلبی هم نداشته باشند، ولی به خاطر اعتراض به پدیده‌ای که در جامعه بوده است یا اعتراض و انتقاد به رفتارها و سیاست‌هایی که اجرا می‌شود گرفتار شده اند. این افراد بلافاصله متهم به اتهاماتی می‌شوند که شایسته دشمنان ایران و اسلام و انقلاب است. امروز نباید بگوییم که جریان خاص فکری در محدودیت و تنگنا قرار گرفته است، چرا که با بسیاری از افراد منتسب به جریان های فکری متفاوت بر خلاف ضوابط قانون اساسی وآیین دادرسی برخورد شده است. ادامه این فضا در کشور باعث آن می‌شود تا فضا برای کسانی باز شود که نه ما آنها را می‌پسندیم و نه قابل محاسبه است که چه خواهند کرد.

اگر تذکری داده می‌شود، برای حفظ نظام در مسیر درست و بازگشت از راه‌های غلطی است که طی می شود و به جاهای بدی ختم خواهد شد.

اصلاحات تایید کننده حرکت مدنی در جامعه است و قانون اساسی ما هم انتقاد و اعتراض را به رسمیت شناخته است و حکومت هم باید صد در صد در چارچوب قانون و ضوابط حرکت و عمل کند و اعتراض را مساوی با براندازی و فتنه نداند.

باز هم بر این مطالب تاکید می‌کنم که راه حل درست مشکلات، آزادی زندانیان و جبران جفایی است که به دانشجویان، استادان، معلمان و مدیران و بسیاری از شهروندان شده است.

راه حل عبور از فضای امنیتی و ورود به فضای آزاد طبق موازین انقلاب اسلامی و قانون اساسی، رفع محدودیت از جریان‌ها، احزاب و تشکل‌ها و رسانه‌ها، اتخاذ تمهیدات لازم برای انتخابات مطلوب و خوب در آینده است.

وضعیت کشور در جهات مختلف خوب نیست. با شعار، مشکل حل نمی‌شود و لازمه رفع مشکلات اولا تن دادن همه به قانون اساسی و بهره‌گیری از همه نیروها، استعدادها و امکانات برای حل مشکلات است.


بخشی هائی از نامه جدید مهدی کروبی به دادستان تهران
اولی بد بود، دومی خوب؟
تمجید از شاه، زیر شکنجه
اعتقاد به ولایت مطلقه زیر شکنجه

چطور در زمان شاه خائن وقتی ساواک افرادی را زیر فشار و شکنجه مجبور به تمجید از شاه و اظهار ندامت می کرد این حاکمیت بود که مورد تمسخر ما و مردم قرار می گرفت، اما حالا خودمان به همان سرنوشت دچار شده ایم و توقع داریم که مردم سخن اعتراف گونه و ندامت خواهانه یک زندانی زیر فشار را قبول کنند و اعتراف گیران را مورد تمسخر قرار ندهند؟ ای عجب از کسانی که می خواهند آن لکه ناپاک را با دروغی پاک کنند؛ وچه خوش خیال که انگار با چنین ترفندها و اعتراف گیری هایی می توان عقل از مردم برد و آفتاب حقیقت را زیر خاک کرد. افراد را وادار می کنند تا بگویند که در انتخابات تقلبی صورت نگرفته. گویی با اعتراف آنها واقعیت تغییر می کند. زندانیان را تحت فشار قرار می دهند تا بگویند که به ولایت فقیه آن هم از نوع مطلقه اش اعتقاد دارند، حال آنکه مشخص نیست که این چه اعتقادی است که باید در گذر از زندان و تحمل فشار زندان انفرادی و مصائب دیگر بر زبان بیاید. من از باب نمونه از شما درباره آن خواهر نجیب و محترمی می پرسم که درون اتومبیل ون حوادث تلخی بر او رفته بود و یک نسخه از سی دی اسناد ان مظالم را نیز به هیات سه نفره  منصوب رئیس قوه قضائیه ارائه کرده بودم و نسخه دیگر آن هم توسط وزارت اطلاعات پس از یورش به دفتر اینجانب، توقیف شد. آیا می دانید که او پس از احضار توسط وزارت اطلاعات چه سرنوشتی پیدا کرده است؟


بورس ها

نگران آینده اند

جنگ خانگی

اروپا را

تهدید می کند؟
اوباما پیشنهاد اتحاد چهارجانبه آلمان، فرانسه، انگلستان و آمریکا را به صدراعظم آلمان کرده است
اشپیگل10.05.10- ترجمه رضا نافعی

گردیش به چپ-عکس ها مربوط به تظاهرات ادامه دار مردم در یونان است.


شعار استقبال از احمدی نژاد در دانشگاه بهشتی
صلی علی محمد- قاتل ملت آمد!

حضور سرزده و اعلام نشده روز گذشته احمدی نژاد در دانشگاه بهشتی (دانشگاه ملی سابق) با واکنش سنگین اعتراضی دانشجویانی همراه شد که از این حضور با اطلاع شده بودند. بهانه حضور او در دانشگاه بهشتی "تجلیل از استاتید و دانشجویان نمونه" این دانشگاه بود. دانشگاهی که شمار اساتید تصفیه شده و زندانی آن و همچنین دانشجویان محروم شده از تحصیل و زندانی شده آن چندین برابر آن استادان و دانشجویانی است که بدلیل همراهی با کودتای 22 خرداد، شده اند "نمونه"! این دومین بار در هفته های اخیر است که احمدی نژاد بخت حضور خود در دانشگاه های تهران را آزمایش می کند و با شکستی سنگین روبرو می شود. درجریان حضور در دانشگاه تهران و اعتراضات دانشجویائی، عده ای از دانشجویان همان روز و شماری در روزهای بعد دستگیر و زندانی شدند و باحتمال زیاد احمدی نژاد تصور کرده بود پس از اجرای دستور او برای دستگیری دانشجویان معترض دانشگاه تهران، دانشجویان دیگر دانشگاه ها حساب کار خود را کرده و به حضور او در دانشگاه ها اعتراض نخواهند کرد. محاسبه ای که غلط بودن آن دیروز دردانشگاه بهشتی ثابت شد.

بموجب فیلم هائی که از اعتراضات دیروز دانشگاه بهشتی منتشر شده، دانشجویان فریاد می زدند:

"صلی علی محمد، قاتل ملت آمد"

"ما اهل کوفه نیستیم، نیمه راه بایستیم"

"دیکتاتور حیا کن- دانشگاه رو رها کن"

دو فیلم از تظاهرات دیروز دانشگاه بهشتی را از اینجا و اینجا ببنید.


ترور مهدی کروبی را امریکائی ها
به سردار "جوانی" اطلاع داده اند!


اعدام در اوین
ملت شما را می شناسد، نیاز به پیام نبود!
تقی روزبه


دیدار دانشجویان ساری با محتشمی پور
زندان کشیده های انقلاب
زندانی میوه چین های انقلاب شدند

اسامی 32 دانشجوی زندانی در زندان اوین


احمدی نژاد تهران را
برای 5 روز تعطیل کرد!

هیات دولت، بنابر انگیزه ای که اعلام نشده، تهران را برای چهار روز و در واقع برای 5 روز  تعطیل اعلام کرد. این تعطیلات از چهارشنبه شب (پس فردا) شروع می شود و تا صبح سه شنبه هفته بعد ادامه دارد.

دوشنبه هفته آینده روز شهارت حضرت زهرا اعلام شده و تعطیل است، اما این که چرا دولت از چهارشنبه شب به استقبال این شهادت و تعطیل مربوط به آن رفته نه معلوم است و نه اعلام شده است. همچنان که معلوم نیست چرا تهران تعطیل شده و این تعطیلات 5 روزه شامل حال شهرستان ها نشده است. برای اعلام این تعطیلات کابینه احمدی نژاد تشکیل جلسه ویژه داده، این درحالی است که نه سانحه ای در تهران رخ داده و نه زلزله ای پیش بینی شده و نه گزارشی از حمله به تهران در این هفته و یا هفته آینده انتشار یافته است.


سرمقاله راه توده
متلاشی کردن تشکیلات کودتا
آسان تر از سازماندهی جنبش

5 اعدام در اوین از ترس سالگرد 22 خرداد


نگاهی به سخنرانی سردار جوانی
نگرانی سرداران کودتا
از گسترده تر شدن جنبش سبز

از  يک گزارش دريافتی

علائم و نشانه های حمله به ایران و جنگ داخلی


نشانه های فاجعه "حمله به ایران" که در آستانه وقوع است!


سخنرانی معاون اول احمدی نژاد درهمایش بسیج
احمدی نژاد
شیرین ترین "رطب" جهان است!


از یک نامه دریافتی
احکام دادگاه کودتا

در خیابان "دزاشیب" صادر میشود


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


نسل دومی ها را

پیش از سفر به

  ایران آگاه کنید


حاج سید
نام فامیل ندارد؟

آیا این "حاج سید" که یکی از خوانندگان پیک نت به نقش و موقعیت او در جمع "پیروان ولایت" اشاره کرده بود، نام فامیل ندارد؟ لطفا برای آگاهی خوانندگان اگر خودتان نام فامیل این اشخاص را حذف کرده اید، این کار را نکنید و اگر نویسنده پیام چنین کرده به وی متذکر شوید که اطلاعات کامل در اختیارتان بگذارد.


"دست بالا" 

 در "بالاترین"؟
وبلاگ قاضی نوشته ها


سوابق چماقداران
در محلات تهران

با سلام. مطلبی داشتید در مورد هنرپیشه چاقی كه از مردم فیلم برداری می كرد. می خواستم مطلب بیشتری در مورد این فرد و وابستگانش بگویم تا عقبه این افراد مشخص گردد. یكی از اقوام نزدیك این فرد بنام  س. پوری یزدان خواه و برادرش ح. پوری یزدان خواه از افراد گروه فشار هستند كه با سواد زیر دیپلم یك شبه ره صد ساله رفته اند. ح. پوری یزدان خواه که در محل به لواط مشهور است، تا قبل از پیوستن به گروه فشار زیر زمینی را در خیابان شهید سیاسی در محله خواجوی كرمانی تبدیل به محل آب دادن فلزات کرده بود و در همین محل بچه های كم سن و سال را فریب می داد. یكی از همکارانش فردی است بنام م.علیپور که در محله مشهور بود به مفعول بودن. او هم جز گروه فشار شده است و وابسته به سپاه. حالا این دو بدون چفیه در محله دیده نمی شوند.

نام و آدرس ای میل بنده را محفوظ نگهدارید.


گیرنده عکس
امنیتی از مردم

با سلام بر شما- در این ستون، نامه خواننده ای را خواندم که اشاره به فیلمبرداری امنیتی یکی از بازیگران سریال های سیمای جمهوری اسلامی از تظاهرات مردم کرده بود. نویسنده آن نامه اسم آن بازیگر را ذکر نکرده بود. برای مزید اطلاع خوانندگان شما می نویسم که آن بازیگر چاق "خسرو احمدی " است که در سریالی ساخته "محمد رحمانیان" بازی می کند. البته آقای رحمانیان و همسرش" مهتاب نصیر پور" با خسرو احمدی همسنگر نیستند و یکوقت اشتباه نشود.

محمد رحمانیان از امضاء کنندگان نامه به "پیتر بروک" برای عدم شرکت در جشنواره تئاتر فجر بود و خانم نصیر پور هم در میدان 7 تیر دستگیر شده بود.

عکس احمدی  هم با جستجو در گوگل برایتان می فرستم. از اینجا ببینید.


حجتیه
در آستانه فتح
آخرین سنگر
تهران- مینا

به نظر میرسد مصباح یزدی خود را آماده نشستن جای خامنه ای می کند.  روزنامه های ایران در هفته های اخیر بیش از همیشه عکس ها و سخنان او را منتشر و او را بعنوان مرجع مهم دینی معرفی می کنند. این نشان میدهد که مافیای حجتیه توانسته تا آستانه فتح آخرین سنگر پیش برود. از شما خواهش می کنم هر اطلاعاتی در مورد مصباح و عواملش دارید را منتشر کنید. از تمام خوانندگان خود بخواهید که این فاجعه را آسان نگیرند و هر اطلاعی دارند منتشر کنند. تصاویر و هویت زیر دست های مصباح یزدی را منتشر کنید. لیست ثروت و محل تحصیلی و شغل و مقام او را بنویسید تا مردم هوشیارتر شوند. 


طرح بیمارسازی
و کشتن زندانیان سیاسی

اخباری که درباره دچار شدن زندانیان سیاسی سرشناس به انواع بیماری ها می رسد، بتدریج این حدس و گمان را قوی کرده که طرح بیمارسازی آنها در حال اجراست. یکی ازدلائل خودداری از آزاد کردن آنها نیز باید همین نکته باشد. یعنی آنها را از طریق غذای زندان و یا داروهائی که برای درمان به آنها داده می شود، گرفتار انواع بیماری ها کنند. دراینصورت، یا وقتی این افراد از زندان آزاد می شوند دیگر توان فعالیت نخواهند داشت و یا در آستانه مرگ آزاد خواهند شد تا مرگ آنها در زندان به پای حکومت گذاشته نشود! دچار کردن افراد به بیماری های مهلک و کشنده، از ابتدای جمهوری اسلامی رایج بوده است و طی 30 سال تجربه کافی برای استفاده از آن دراختیار محفل ها و باندهای امنیتی است که یکسرشان به مراجع صاحب فتوا بند است. نه تنها مرگ ناگهانی آیت الله طالقانی، بلکه درگذشت ناگهانی آیت الله منتظری که بی شباهت به درگذشت آیت الله طالقانی نبود، این نگرانی را تشدید می کند. مرگ امنیتی احمد خمینی، مرگ ناگهانی آیت الله املشی، بیماری و مرگ ناگهانی "کردان" وزیر کشور احمدی نژاد و... نمونه هائی در همین ارتباط اند.


هنرهای امنیتی
صدا و سیما

من هم قبول دارم که بعضی کارکنان صدا و سیما در تظاهرات از مردم فیلمبرداری می کردند. روز بعد از سخنرانی خامنه ای که شهر شلوغ شد، درمیدان جمهوری بودم و دیدم مردچاقی که در یکی از سریال های صدا و سیما بازی می کند، بهمراه یک نفر دیگر از داخل یک ماشین پراید از مردم فیلمبرداری می کرد. البته نه مثل مردم عادی که با موبایل فیلم می گیرند، بلکه با یک دوربین بزرگ فیلمبرداری. آن روز، این مرد خیلی نگران بود که شناخته نشود. اسم این فرد یادم نیست، ولی می دانم در فیلمی با خواهرش یک مسافرخانه را اداره می کرد و برنامه اش هر روز از تلویزیون پخش می شد.


مهاجمین

به کروبی در میدان صادقیه

روز 22  بهمن سال 1388 تعدادی از کارکنان بخش خبر صدا و سیما را که با حراست این سازمان همکاری دارند، با گوشی های تلفن همراه و دوربین های پیشرفته، به میان هواداران جنبش سبز در راهپیمایی این روز فرستاده بودند تا از آنان عکس بگیرند. یکی از اقوام بنده که اخیر او را در یک میهمانی خانوادگی دیدم این ماجرا را برایم تعریف کرد و گفت چند نفر از کسانی که در میدان صادقیه به مهدی کروبی حمله کردند از افراد همین تیم صدا و سیما بودند.




برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)