ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 بهمن  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

پول مفت، امام زاده مفت

زاد و ولد امام زاده ها

در ج. اسلامی سه برابر شده! 
 
 
 
 

رئیس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس پس از بازگشت از امامزاده "اوین" که می کشد اما آزاد نمی کند، یادش افتاد که یکباره امام زاده های ایران زاد و ولد کرده و تعدادشان از ۴ هزار به بالای۱۱ هزار افزایش پیدا کرده است. از آنجا که مقام رهبری گفته جلوی زاد و ولد را نگیرید و باید جمعیت به 200 میلیون برسد، ابتدا نمی خواستند به این افزایش تعداد امام زاده ها رسیدگی کنند، اما بعدا فهمیدند منظور زاد و ولد زنده ها بوده و نه مرده ها و به همین دلیل دهان باز کرده و دست به افشاگری زدند.

سایت خانه ملت، از قول "محمدعلی پورمختار" نماینده عضو کمیسیون اصل 90 نوشت:

جلسه سه‌شنبه ۵ بهمن ماه کمیسیون اصل 90 مجلس به دلیل عدم حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که همراه احمدی نژاد رفته بود همدان لغو شد و به همین دلیل بررسی شکایت‌های واصله درباره پرونده سازمان اوقاف و امور خیریه به دو هفته دیگر موکول شد.

یکی از شکایت‌ها در باره هزینه و درآمد امام زاده هاست که مشخص نیست با آن چه کرده اند و شکایت دیگر اینست که در مدت کوتاهی تعداد مقبره امامزاده‌های کشور از ۴ هزار به بیش از ۱۱ هزار افزایش پیدا کرده است.

پیک نت: حاج آقا نماینده مجلس خود را به کوچه علی چپ زده. خوب وقتی امام زاده در آمد دارد و درآمدش هم قابل رسیدگی و حساب و کتاب نیست، چرا نباید تعدادشان به سه برابر برسد و زاد و ولد کنند؟

 

 

پیک نت   هشتم بهمن 1391

 
 

اشتراک گذاری: