ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 بهمن  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

حمایت مطهری و لاریجانی از نظر

عسگراولادی درباره موسوی و کروبی 
 
 
 
 

علی مطهری نماینده تهران  در مجلس، طی نامه ای از حبیب الله عسگراولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری و پدرخوانده موتلفه اسلامی به دلیل موضع وی نسبت به موسوی وکروبی تشکر کرد و نوشت:

باید به بصیرت و روشن بینی و اعتدال حضرت عالی که ناشی از سالها همراهی شما با امام خمینی(ره) و شهید آیت الله مطهری و بهره مندی از تفکر و سیره این دو بزرگوار است آفرین گفت. لازم می دانم بابت موضع اخیرتان درباره آقایان موسوی و کروبی که آنها را "فتنه زده" خواندید نه "فتنه گر"، به جناب عالی تبریک بگویم.

جناب عالی رسالت تاریخی خود را که جز از مثل شما برنمی آمد انجام دادید و چه زیبا فرمودید که "احساس کردم ضرورت دارد آبروی خدادادی را در جلوگیری از جنگ افروزی و ایجاد فتنه و انحراف جدید به کار گیرم".

اقدام حضرت عالی چون برقی بود که در تاریکی جهید و عده ای را از خواب غفلت بیدار کرد. به نظر می رسد حیات سیاسی عده ای بسته به یک موجود موهوم به نام "سران فتنه" و "فتنه گران" است و اگر این تعبیرات را از آنها بگیرند دیگر نمی توانند کاسبی سیاسی کنند.

علی لاریجانی ، رییس مجلس نیز پس از بازگشت از سفر کشور سودان در جمع خبرنگاران گفت: آقای عسگر اولادی همچون دیگران معتقد هستند که این افراد – موسوی و کروبی- بعد از انتخابات اشکالاتی در رفتارشان بوده و درست عمل نکرده اند.

امروز زمان مناقشه بر سر این حرف ها نیست و نباید بی جهت شخصیتی مثل آقای عسگر اولادی را مورد آماج مطالبی قرار داد و یقین دارم حرف اقای عسگر اولادی با دیگران متفاوت نیست و ایشان نیز تاکید دارند که این افراد اشتباهات فاحشی دارند. فکر نمی کنم نظام بر این باور باشد که اگرکسی اشتباه کرد، نباید به بدنه نظام باز گردد، اما این افراد باید قبول کنند که اشتباه کردند و این افراد اگر بگویند اشتباه کردند و اشتباهات خود را قبول داشته باشند، می توانند بازگردند.

 

پیک نت   هشتم بهمن 1391

 
 

اشتراک گذاری: