ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

8 بهمن  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

حسن روحانی و عسگراولادی در کنگره حزب مردمسالاری

باید دیروز را فراموش کرد

و برای فردا فکری کرد!

 
 
 
 
 

پنجشنبه گذشته، کنگره حزب مردم‌سالاری با حضور چهره‌های مستقل و نزدیک به اصلاح‌طلبان برگزار شد. حسن روحانی، چهره نزدیک به هاشمی‌رفسنجانی، مسعود پزشکیان، وزیر بهداشت دولت خاتمی و نماینده فعلی مجلس و مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری و نماینده سابق مجلس، سه چهره‌یی بودند که در سخنان خود از اوضاع کنونی کشور انتقاد کردند.

از دیگر نکات قابل توجه در این مراسم هم، قرائت پیام عسگراولادی به کنگره حزب مردم‌سالاری بود. عسگراولادی در پیام خود نوشت: «امیدوارم این کنگره و اجلاس شما در مسیر منشور برادری مورد تاکید وصیتنامه امام رحمت‌الله حرکت داشته باشد تا بتوانیم نتیجه این نشست‌ها را در مسیر برادری معتقدین به امام رحمت‌الله، نظام و رهبری پیش ببریم.»

حسن روحانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز طی سخنانی در این کنگره گفت: اداره جامعه حق مردم و مال مردم است. مردم این حق را به عنوان امانت به افکار خاص و در چارچوب خاص قرار می‌دهند و هیچ خیانتی بالاتر از خیانت به حق مردم نیست. فضای امنیتی به نفع کسی نیست و کسانی که به دنبال فضای امنیتی هستند، در واقع به دنبال بهانه‌سازی هستند. آنهایی هم که می‌خواهند مردم را از رفتن به پای صندوق رای مایوس کنند، به مردم خدمتی نکرده‌اند. چرا اینقدر به گذشته چسبیده‌اید؟ خیلی چیزها را باید فراموش کرد. اینقدر به گذشته نپردازیم. به آینده و معضلات کشور بپردازیم. مسائل با شفافیت بیان نمی‌شود، آمارها از واقعیت فاصله دارد و نقدینگی به حدود 7 برابر رسیده است. بیکاری هم نه تنها کاهش نیافته که افزایش هم یافته است. اسراف این است که صدها هزار جوان را با سرمایه این مردم از دبستان تا دکترا بالا ببریم و آن وقت آنها بیکار باشند. مبادا به جایی برسیم که مردم فکر کنند انتخابات تشریفاتی است.

روحانی سپس در جمع خبرنگارانگفت: خیلی‌ها برای حضور درانتخابات به من مشورت داده اند، اما هنوز به این نتیجه نرسیده‌ام که بیایم یا نه؟اگر بیایم، مستقل خواهم آمد.

 

پیک نت   هشتم بهمن 1391

 
 

اشتراک گذاری: