ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

15 بهمن  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

معاون رئیس جمهور امریکا در کنفرانس مونیخ

امریکا بیش از هر زمانی

خواهان مذاکره مستقیم با ایران است

 
 
 
 

"جوبایدن" معاون رئیس جمهور امریکا که خود را به کنفرانس مونیخ در آلمان رسانده، روز گذشته در سخنرانی رسمی خود از جمهوری اسلامی خواست تا مستقیما با امریکا وارد مذاکره شود! او گفت: "ما، آماده ایم با ایران گفتگو کنیم!"

جمعه شب، خبر کوتاهی در باره انگیزه شرکت معاون اوباما در کنفرانس مونیخ و ماموریت ویژه ای که اوباما برای مذاکره با مقامات ایرانی به وی داده، بصورت اختصاصی در پیک نت روز گذشته (شنبه) منتشر شد و در همین ارتباط احتمال مذاکره "جوبایدن" با هیات ایرانی که در راس آن بصورت رسمی و علنی "صالحی" وزیر خارجه جمهوری اسلامی قرار دارد پیش بینی شد.

"جو بایدن" در باره فعالیت اتمی جمهوری اسلامی کنفرانس مونیخ گفت: «هنوز برای دیپلماسی زمان و فرصت باقی است. تهران باید گامی جدی در جهت مذاکره بردارد و برنامه اتمی "غیر قانونی" خود را متوقف سازد و از تروریسم نیز دست بردارد. آمریکا تحت رهبری اوباما بیشتر از هر زمان دیگری خواستار راه حل های صلح‌آمیز است. امریکا خواهان باز شدن فصلی جدیدی است تا  به چند ده‌ سال مناقشه پایان داده شود. مشکل با ایران باید حل شود. ما خواهان مذاکرات دو جانبه هستیم. در عین حال که اجازه نخواهیم داد ایران مسلح به سلاح اتمی شود.

معمولا، در سالهای گذشته در کنفرانس مونیخ از سوی امریکا وزیرخارجه این کشور شرکت می کرد.

پیک نت   15  بهمن

 
 

اشتراک گذاری: