ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 آبان  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

60 میلیارد تومان
ایشان امسال سود برده!

 
 
 
 

با سلام خدمت دست اندرکاران سایت وزین پیک نت- چه کار خوبی کردید که عکس های میرکاظمی در دوران سرکوب خیابانی مردم در انتخابات سال 88 را منتشر کردید. من هم موافقم که نباید گذاشت این چهره ها و آن جنایت ها از خاطر برود. در ادامه و برای تکمیل کردن آرشیو شما یک عکسی هم می فرستم از میر کاظمی که به پاس آن جنایات خیابانی کارخانه ای را در تهران به وی هدیه کردند.
محصول اولیه آن کارخانه ورق فولادی است . تمامی ورق مور نیاز توسط شرکت فولاد مبارکه به مدیر عاملی محمد مسعود سمیعی نژاد خواهر زاده "رضا خاوری" مدیر عامل سابق بانک ملی که با 3 میلیارد دلار اختلاس فلنگ را بسته و در کانادا زندگی می کند تآ مین می شود. میر کاظمی در جلسه ای که در فولاد مبارکه گفت: امسال 60 میلیارد تومان سود برده ایم! فقط طی مدت همین سال حدود چهار صد و پنجاه میلیارد تومان ثبت سفارش در فولاد مبارکه داشته ایم و از همین سود یک دستگاه آپارتمان در شهرک غرب به آقای سمیعی نژاد هدیه کردم.
سمیعی نژاد که ارتباط بسیار ویژه ای با مشایی دارد کمک های فراوانی تاکنون به باند مشائی کرده و در ماجرای 3 میلیارد دلاری نیز متهم است اما فعلا با قرار یک و نیم میلیارد تومان راست راست در شهر می گردد و شاید هم به خاوری در کانادا پیوست.
مدیر عامل فولاد مبارکه اخیرا برای جلوگیری از ورشکست شدن یکی از دوستان خود که مدیر عامل یک شرکت تولید چینی است حدود 3 میلیارد تومان از وی چینی نامرغوب خریده و در بین کارکنان فولاد توزیع کرده است .
نسبت به ابن اطلاعاتی که برایتان نوشتم شک نکنید و منتظر اقدامات بعدی باشید. خواهش میکنم از درج مشخصات اینجانب جلوگیر بعمل آید.
 

 

 

 

 

پیک نت   7  آبان

 
 

اشتراک گذاری: