ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

اول آبان  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

ای کاش چمدان هایش را هنگام بازگشت از نیویورک باز کرده

 و محتویاتش را از تلویزیون نشان مردم میدادند!

تصمیم جدید فاطمه رجبی

برای سکوت تا انتخابات!

 
 
 
 
 

فاطمه رجبی همسر غلامحسین الهام، از سفر نیویورک بازگشته و با سایت اعتماد مصاحبه کرد و از سکوتش در این روزها سخن گفت!

خانمی رجبی که در کنار شوهرش و در جمع هیات گسترده احمدی نژاد راهی نیویورک شده بود و با چمدان های مملو از لباس و وسائل زینتی و آرایشی گران ترین و لوکس ترین فروشگاه نیویورک "زاک" به ایران بازگشته (البته بقیه خانم های هیات نیز به همچنین) دراین مصاحبه، خیلی با ناراحتی و افسردگی گفت:

 شما سایت‌ها، روزنامه و خبرگزاری‌ها را نگاه کنید چیزی از من نمی‌بینید. خیلی هم درخواست مصاحبه از قبل از انتخابات مجلس دارم اما تصمیم گرفته‌ام دیگر مصاحبه نکنم.

- شما از حامیان سرسخت آقای احمدی‌نژاد بودید و ایشان را معجزه هزاره سوم دانستید. در حال حاضر که ایشان دیگر محبوب اصولگرایان نیستند سکوت اختیار می‌کنید؟

فاطمه رجبی: بله، کتاب نوشتم و از همه آن مطالبی که نوشتم و حرف‌هایی هم که زدم پشیمان نیستم و همه آن حرف‌ها را همچنان قبول دارم.

- همچنان معتقدید که آقای احمدی‌نژاد معجزه هزاره سوم است؟

فاطمه رجبی: الان نمی‌خواهم اظهارنظر کنم. اگر قصد داشتم حتما حرف می‌زدم و اظهارنظر می‌کردم. اما در حال حاضر به هیچ عنوان دیگر نمی‌خواهم حرف بزنم. مگر من چه کسی هستم که بخواهم مصاحبه کنم....خب، حتما یک اتفاقاتی افتاده است. من اصلا جایگاهی ندارم که کسی بخواهد با من مصاحبه کند....نه درباره آقای احمدی‌نژاد و نه درباره هیچ چیز دیگری حرف نخواهم زد.

دکتر الهام (شوهر ایشان) از من چیزی نخواسته است و حرفی نزده. خودم خواستم که سکوت کنم.

یک زمانی فکر می‌کردم که باید از مسائلی که به نظرم درست بود دفاع و آنها را تبلیغ می‌کردم اما الان دیگر نمی‌خواهم وارد سیاست باشم.

(به یاد آوریم سایت جنجالی "رجانیوز" را که ایشان راه اندازی کرد و سخیف ترین و اتهامات را متوجه خاتمی و اصلاح طلبان کرد و برای احمدی نژاد سنگ تمام گذاشت. حالا میانه الهام و احمدی نژاد کمی شکرآب است. به این دلیل که ممکن است الهام بخواهد کاندیدای ریاست جمهوری بشود اما کاندیدای احمدی نژاد همچنان "رحیم مشائی" است!

خانم رجبی تصور کرده با دسته کر و کورها و لال ها روبروست. درحالیکه در این ایام کر و کورها و لال ها هم همه چیز را می فهمند!)

 

پیک نت اول آبان 1391

 
 

اشتراک گذاری: