ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 آبان  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

احمدی نژاد خطاب به علی خامنه ای:

پس از شما

من منتخب مردم و پس از

شما، بالاترین مقام کشورم 
 
 
 
 

مقام معظم و فرزانه رهبری که با احمدی نژاد دولت و حکومت یکدست تشکیل داده بود، حالا برای جلوگیری از جنگ و دعوائی که در حاکمیت میان دسته بندی های حکومتی جریان دارد و شاید به انفجار و ترور هم بیانجامد، از آنها خواسته، کاری نکنید که مردم بفهمند چه افتضاحی در حاکمیت برپاست! رسوائی این افتضاح ( که خود رهبر در راس آنست) اگر ادامه یابد، خیانت است.

البته ایشان که برای عده ای دانش آموز در روز 13 آبان سخنرانی می کرد نگفت چرا آگاهی مردم از آنچه در حاکمیت جریان دارد و بازتاب آن را مردم در کوچه و خیابان بصورت بازار سیاه ارز و دلار، کمبود و گرانی، بی لیاقتی و دولت و مجلس و بندگی قوه قضائیه از فرماندهان سپاه و بیت رهبری، سیاست خارجی رسوا و شکست خورده و تحریم ها و کوس رسوائی مذاکره پنهان با امریکا برای معامله بر سر مسائل اتمی .... خود شاهدند خیانت است؟

بدنبال پخش سخنرانی ایشان، دو لاریجانی که یکی قوه قضائیه و دیگری قوه مقننه را در اختیار دارند و دومی، یعنی علی لاریجانی بندگی و اطاعت از رهبری را به امید رئیس جمهور شدن تبدیل به استراتژی خود کرده، استغفارنامه ای خطاب به رهبر نوشته و بقول خودشان "لبیک" گفته اند. بدنبال انتشار این استغفارنامه، احمدی نژاد که او نیز خود یک سر دعواها و اختلافات است، با تاخیری که همه متوجه آن شده بودند، نامه ای خطاب به رهبر نوشت. او در نامه به رهبر نه تنها مانند برادران لاریجانی لبیک نگفت، بلکه موقعیت رئیس جمهور درقانون اساسی را به رهبر یادآوری کرد و بی آن که از ضرورت مذاکره با امریکا و یا تغییر سیاست ها سخنی بگوید، تاکید کرد که فشارهائی بر ملت و کشور وارد می شود. این بخش های نامه احمدی نژاد را در ادامه می خوانید:

دولت از بگومگوها و یا اصطکاکات داخلی استقبال نخواهد نمود و مانند گذشته نامهربانی ها را صبورانه تحمل خواهد کرد .به واسطه طراحی دشمنان، ملت و کشور در فشارند.

مطمئن هستم که جنابعالی بر پاسداری قاطع از صیانت رفیع رئیس جمهوری منتخب ملت که بالاترین مقام رسمی کشور پس از رهبری و مجری قانون اساسی است، تاکید دارید و با هر اقدامی که اختیارات و مسئولیت های مهم او را مخدوش نماید مخالفید .

توجه دادن حضرتعالی به امر انتخابات ریاست جمهوری بسیار دقیق و مهم است. جنابعالی بارها تاکید کرده اید که همه باید به گونه‌ای عمل نمایند که انتخاباتی پرشور و با حداکثر مشارکت مردم که موجب تجدید قوای انقلاب و عامل نشاط وهمبستگی ملی و بزرگترین ضربه به دشمن است برگزار گردد. این امر در شرایط کنونی از اهمیتی به مراتب بالاتر برخوردار است و ضرورت دارد از هرگونه اقدام و رفتار که شائبه تضعیف نقش محوری اراده مردم در اداره کشور و حضور حداکثری آنان در انتخابات است به جد پرهیز گردد.

 پیک نت 14 آبان 1391

 
 

اشتراک گذاری: