ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

  2 مهر  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

فرمانده کل سپاه پاسداران:
حمله و جنگ قطعی است
کمی دیر و زود دارد!

 
 
 
 

خبرگزاری از نفس افتاده ایسنا، که لنگان لنگان در سایه دو خبرگزاری "ایلنا" و "فارس" و گاه "ایرنا" حرکت می کند، به نقل فرمانده کل سپاه "عزیز جعفری" روزگذشته خبر داد:

فرمانده کل سپاه در جریان دومین نمایشگاه توانمندی‌های بهداری در رزم مسلح، در جمع خبرنگاران حاضر شده و در پاسخ به سئوالات آنها درباره خطر حمله نظامی به ایران و آغاز جنگ گفت:

تهدیدها ثابت می‌كند كه دشمنی آنها جدی است و نهایتا این دشمنی‌ها به درگیری فیزیكی ختم خواهد شد. به همین دلیل ما تمام تلاش خود را بر این می‌گذاریم كه توان دفاعی خود را بالا ببریم تا اگر تعرضی شد یا بی‌عقلی از جانب آنها صورت گرفت، از خود و دیگر كشورهایی كه به كمك ما نیاز دارند دفاع كنیم.

زمان در حال گذر است و شرایط به شدت متغیر و متحول. البته اگر جنگی رخ دهد، دیگر جنگ هشت ساله با آن شرایطی كه ما در مظلومیت قرار داشتیم نخواهد بود. جنگ رخ خواهد داد اما اینكه كجا و كی باشد معلوم نیست. انقلاب اسلامی مرز ندارد و باید تجربیاتمان را به دیگران نیز انتقال دهیم.

غده سرطانی اسرائیل با ما سر جنگ دارد اما اینكه كی جنگ رخ دهد معلوم نیست. تنها راه مقابله را جنگ می‌دانند اما آنقدر احمقند كه ارباب‌های آنها باید جلویشان را بگیرند.

اگر جنگ را شروع كردند، نقطه نابودی و اتمام ماجرای آنهاست و این اتفاق بالاخره رخ خواهد داد. بالاخره روزی شرایط جنگی را بوجود خواهند آورد. حتی اگر عقلانیت هم به خرج داده شود، این حادثه رخ می‌دهد. تضمینی برای عقلانیت وجود ندارد و ممكن است كارشان به جنون و دیوانگی برسد.

(اگر گفته های فرمانده کل سپاه پاسداران مصرف داخلی برای در اختیار گرفتن سرنوشت انتخابات آینده ریاست جمهوری به بهانه شرایطی جنگی نباشد، آنگاه باید گفته های او را با توجه به اطلاعاتی که فرماندهان سپاه و بیت رهبری و شخص خامنه ای دارند، جدی تلقی کرد.)

 

پیک نت 2  مهر

 
 

اشتراک گذاری: